بازدید 8143

توطئه بنزینی دشمن به سرعت خنثی شد

وزیر کشور بیان کرد: در مورد بنزین توطئه ی دشمنان به سرعت خنثی شد که این نشانگر وجود یک دولت مردمی است و برای این دولت بن بستی وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۸۶۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰ 08 November 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، احمد وحیدی امروز در آیین تکریم و معارفه استاندار قم که لحظاتی پیش در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهارکرد: در شهر کریمه اهل بیت خدمت کردن به مردم در آن بزرگ ترین افتخار است.
وی با بیان اینکه این روزها بشریت گرفتار در ظلمات جهل در قالب تمدن خودنمایی می کند، خاطرنشان کرد: تمدن نوین اسلامی که در لسان رهبری به عنوان یک افق مهم تعریف شده است، باید از قم ساخته شود.
وزیر کشور در ادامه ابراز کرد: زمانیکه از حکمرانی اسلامی حرف به میان می آید باید به قم توجه شود و همه چیز باید از قم نشات بگیرد، همانگونه که انقلاب اسلامی از این شهر شهید پرور طلوع کرد.
وحیدی افزود: هرچه برای قم انجام شود کم است و طبیعتا قمی ها باید از مواهب طبیعی برخوردار باشند.
وی با اشاره به انتصاب سردار شاهچراغی به عنوان استاندار جدید قم، ضمن تقدیر از عملکرد دکتر سرمست، گفت: امروز این مسئولیت به رزمنده دیگری واگذار می شود که امید می رود به خوبی در این جبهه به مردم قم خدمت کند.
وزیر کشور با بیان اینکه سردار شاعچراغی محبوب القلوب هستند، افزود: با توجه به درخواست های زیاد برای انتصاب ایشان بر مسند استاندار قم، انتصاب ایشان افتخاری برای نظامیان است. ایشان رزمنده ای است که عمر خود را وقف جهاد و خدمت به مردم کرده است.
وی در پاسخ به حواشی اخیر مبنی بر انتصاب نظامیان در استانداری های کشور، تصریح کرد: حضور سرداران و رزمندگان در مسند استانداری های کشور تقاضای مردم و نمایندگان مجلس بود.
وحیدی با اشاره به اتفاقات اخیر کشور در خصوص اختلال در توزیع سوخت، بیان کرد: در مورد بنزین توطئه ی دشمنان به سرعت خنثی شد که این نشانگر وجود یک دولت مردمی است و برای این دولت بن بستی وجود ندارد.
وزیر کشور افزود: امنیت امروز در کشور به برکت وجود رهبر معظم انقلاب و شهدا است و با اذن از کریمه ی اهل بیت که فخر این کشور است، باید به رشد و تعالی رسید.
وحیدی در انتها خاطر نشان کرد: مسئولین این استان با تبعیت از مراجع عظما سعی در ساخت هرچه بهتر این استان داشته باشند تا مردم به آسایش برسند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر