بازدید 69933

واکنش جنبش نجباء عراق به ماجرای نفتکش ایرانی

«نصر الشَمَّری» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی توئیتری، بازپس‌گیری کشتی حامل نفت ایران از چنگ دزدان آمریکایی را اقدامی افتخارآمیز و غرورانگیز عنوان کرد که به عالی‌ترین شکل، عزت اسلام و مسلمین را به رخ کشید.
کد خبر: ۱۰۸۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰ 04 November 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، الشَمَّری در این پیام توئیتری ضمن تأکید بر اینکه پس‌گرفتن شناور حامل نفت ایران از چنگ دزدان آمریکایی، عزت اسلام و مسلمین را به نمایش گذاشت، کشور‌های مسلمان منطقه را به الگو گرفتن از رفتار شجاعانه جمهوری اسلامی فرا خواند.

نصر الشَمَّری با تمجید از اقتدار جمهوری اسلامی، تأکید کرد: این رویکرد شجاعانه، شیوه مناسبی برای مهار رفتار‌های تجاوزکارانه آمریکایی است؛ بربریتی که هنجار‌های بین‌المللی را تهدید می‌کند و به‌مثابه بی‌احترامی به حاکمیت کشور‌های منطقه است.

وی در پایان از همه آزادگان جهان به‌ویژه ملت‌های مسلمان منطقه دعوت کرد که در صورت تجاوز هر نیروی بیگانه به حاکمیت و استقلال کشورشان، شیوه‌ای مشابه جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار قرار دهند.

دو روز پیش، با اقدام به موقع و و مقتدرانه دلاوران نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عملیات نیروی دریایی ارتش تروریست آمریکا برای سرقت نفت جمهوری اسلامی ایران در دریای عمان ناکام ماند.

آمریکا یک نفتکش را که حامل نفت صادراتی ایران بود در آب‌های دریای عمان مصادره و با انتقال محموله نفت آن به یک نفتکش دیگر، آن را به سوی مقصدی نامعلوم هدایت کرد. همزمان دلاورمردان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی‌برن بر روی عرشه نفتکش آن را به تصرف خود درآوردند و آن را به سوی آب‌های سرزمینی ایران هدایت کردند. در ادامه نیرو‌های آمریکایی با استفاده از چندین فروند بالگرد و ناو جنگی به تعقیب نفتکش پرداختند، اما با ورود قاطعانه و مقتدرانه نیرو‌های جان برکف سپاه ناکام ماندند. نیرو‌های آمریکایی مجدداً با استعداد بسیار و با استفاده از چند ناو جنگی بیشتر تلاش کردند مسیر حرکت نفتکش را سد کنند که باز هم موفق نشدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳۰
امریکاییها عجب خرهایی هستند که نمی گذارند نفتکش از منطقه نفوذ ایران خارج شود بعد نفت آنرا بدزدند و در آبهای ایران اقدام به اینکار میکنند تا آبرویشان برود
حاجی به ما نمیگین لااقل با اینا هماهنگ کنید! این ماجرای بو دار مال دو روز پیش نیستا!!
سلام علیکم خسته نباشید بر دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران یاشاسین سپاه پاسداران یاشاسین ایران کشور ایران در دنیا ابر قدرت هستش هرجا که فکرش هم نکنی سپاه پاسداران اونجا حضور دارد ،البته با کمک الله عزیز وپیامبر و امامان خسته نباشید عزیزان انقلابی در کشور عزیزمان ایران یاشاسین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران.واقعا کشورهای همسایه هم خوب می‌دونن که هیچ کشوری جلو دار ایران نیست .
با این حرفها دلخوش نشید این آب نان نمیشه اینها همش سر پوش گذاشتن بر مشکلات هستش
سلام کشورهای اسلامی اگر با هم متحد شوند و نفوذی های خارجی را کنار بزنند غرب و شرق عالم دست به سینه آنها می ایستد
ای سپاهیان عزیزدمتون گرم کارتون عالی بود ماملت ایران ازشما تشکرمیکنیم. شمادران دوردست‌ها نفت کش دوزدید ه شده راازچنگال سارقان درآورید خواهشاً دوزدهای داخلی راهم بگیرید وحق مردم راازشون پس بگیرید. ممنون از شما عزیزان جان بر کف.
درود بر عزت و فتخاربه توانمندی نیروهای مسلحمان
آمریکا دارد بطور آشکار نفت عراق مفت از این کشور دزدی می کند دولت عراق هم ساکت
آفرین بر دلاور مردان سپاه اسلام که نشان دادند آمریکا هیچی نیست . قدرت الهی بالاترین قدرت است
آنقدرکه شماهالیودی به قضیه آب وتاب می دین کسی درباره‌اش حرف نمی زندباشلوغ کردن مشکل مردم حل نمی شه
اق راستی بانفت بر گشته یا نفت کش خالی
اینقدر رسانه های ایران عزیزم دروغ میگن و ماتصاویر و اخبار رو از کشورهای دیگه باخبر میشیم باور نمیکنم.دوما یادمون نشه همین بعثی های عراقی ۸سال به ما حمله کردن ....
خدا قوت رزمندگان سپاه آفرین سربازان دلاورحضرت بقیه الله روحی فداه ایدکم الله احسنتم حق باعلی ویارانش است بی‌شک وتردید
چقدر ما بدبختیم ک با واکنش عراقیها خوشجال بشیم
اگر مسلمانها به اقتدار اسلام پایبند باشندو به آن عمل کنند هیچ قدرت ودولتی یارای مقابله با مسلمانها رانخواهد داشت ولی افسوس که اعتقادما ضعیف است.وکرم درخت از خود درخت است.
مواجب بگیران ایران کم بود الان انواع خارجیش اومده
من این رو نمی فهمم مگه کشتی نفتکش بیست لیتر نفت که حمل میکنه که میگن با انتقال نفت به یک نفتکش دیگر قصد دزدی داشت.پر کردن مخازن یک نفت کش زمان زیادی میبرد چرا تو این فاصله از انتقال نفت جلوگیری نشد .
درودبردلاوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران
افرین به نیروهای سپاه امااگه قبل دزدیدن نفت کش توسط امریکا اقدام کرده بودن خیلی بهتربود
انشالله به زودی زود نابودی آمریکا و راحت شدن کل دنیا از این دو کشور خبیث،انگلیس و امریکا
امام خميني فرمود: ما آمریکا را زیز پا می‌گذاریم و بعد از سالها به واقعیت تبدیل شد
درودبردلاورمردان ایرانی بهتوافتخار میکنم متما کل مردم ایران ب خودشون میبالن بخاطر همچین دلاورمردانی
زنده باد ایران عزیز و با عزت آفرین به بچه‌های سپاه پاسداران
به داستانهای پلیسی خیلی علاقه دارید مردم به حرفهای شما باورندارندبازی راعوض کنید
احسن سپاه
درود بر سپاه افتخار آفرین
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
دوربرشما مردان ولایت مردان
خوب
نجات سرباز رايان.... بلوف كه كنتور نميندازه. بزنين...فقط جون داداش استخراج گاز ما از منابع درياي خزر چي شد كه ميگن روسيه اجازه نميده؟ اونو سپاه نميتونه حل كنه؟
امیدواریم سپاه پر افنخار با اقتدار دزدان داخلی را هم سرکوب کند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی