بازدید 12822
۲

ترامپ بار دیگر چرت زدن بایدن را مسخره کرد

ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را به دلیل چرت زدن در کنفرانس بین‌المللی تغییرات آب و هوایی در اسکاتلند، مسخره کرد.
کد خبر: ۱۰۸۵۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰ 04 November 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاري صدا و سيما از پایگاه اینترنتی اسکای نیوز، دونالد ترامپ بار دیگر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا را مسخره کرد.

این گزارش می افزاید اسکای نیوز در مطلبی با عنوان "ترامپ، چرت زدن جو بایدن را در خلال نشست تغییرات اقلیمی اسکاتلند مسخره کرد" نوشت: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، جو بایدن را به دلیل اینکه ظاهراً قبل از سخنرانی در کنفرانس بین‌المللی تغییرات آب و هوایی در اسکاتلند چرت می‌زده است، مسخره کرد.

در این نشست، ظاهرا رئیس جمهور آمریکا چشمان خود را می‌بندد و حداقل ۲۲ ثانیه چرت می‌زند تا اینکه یکی از دستیارانش در گوش او زمزمه کند. ترامپ در ایمیلی خطاب به حامیانش نوشت: بایدن به اروپا رفت و گفت گرم شدن زمین بالاترین اولویت اوست و سپس بلافاصله در خود کنفرانس به خواب رفت تا همه دنیا ببینند.

رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه نوشت: "کسی که به یک موضوع، اشتیاق و اعتقاد واقعی داشته باشد، هرگز به خواب نمی‌رود! "

پیش از این آخرین داده‌های نظرسنجی گالوپ نشان داد که میانگین نمره مورد تأیید بایدن در سه ربع اول دوره ریاست جمهوری وی در مقایسه با هر رئیس جمهور از زمان دوایت آیزنهاور افت پیدا کرده است.

بایدن تنها در سه ماهه اول ریاست جمهوری ۱۱.۳ درصد از محبوبیت خود را از دست داد و میزان محبوبیت وی از ۵۶ درصد به حدود ۴۴.۷ درصد رسید.

جو بایدن چند دستور در زمینه واکسیناسیون اعلام کرد که منجر به واکنش شدید رهبران جمهوریخواه در چندین ایالت شد، از جمله بیانیه بایدن مبنی بر اینکه همه کارفرمایان آمریکایی با ۱۰۰ یا بیشتر از ۱۰۰ کارمند یا کارگر باید از نیرو‌های خود بخواهند که یا به طور کامل در برابر کرونا واکسینه شوند یا به صورت هفتگی آزمایش کرونا بدهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
دیگ به دیگ میگه روت سیا ، ابکش به آفتابه میگه دو سوراخه
چِرتی و چٌرتی.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست