بازدید 16671
فاتی بارسلونا را نجات داد ، بایرن بنفیکا را له کرد

گلزنی آزمون به یوونتوس و نجات منچستر با دبل رونالدو

بایرن مونیخ در خانه با درخشش روبرت لواندوفسکی با نتیجه ۵ بر ۲ از سد بنفیکا گذشت. البته لواندوفسکی با وجود هت‌تریک و دادن پاس گل، یک ضربه پنالتی از دست داد.
کد خبر: ۱۰۸۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۷ 03 November 2021

لیگ قهرمانان اروپا به دور برگشت رسید و هفته چهارم این رقابت‌ها از سه شنبه شب با برگزاری هشت دیدار آغاز شد.

در گروه e بایرن مونیخ در خانه با درخشش روبرت لواندوفسکی با نتیجه ۵ بر ۲ از سد بنفیکا گذشت. البته لواندوفسکی با وجود هت‌تریک و دادن پاس گل، یک ضربه پنالتی از دست داد.

در دیدار دیگر این گروه بارسلونا به سختی با تک گل آنسو فاتی در خانه‌ی دینامو کیف به برتری رسید. با این نتایج بایرن مونیخ با ۱۲ امتیاز صدرنشین گروه ماند و صعودش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرد. بارسلونا با ۶، بنفیکا با ۴ و دینامو با یک امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

گلزنی آزمون به یوونتوس و نجات منچستر با دبل رونالدو

 

در گروه f منچستر یونایتد در زمین آتالانتا با نتیجه ۲، ۲ به سختی تک امتیاز از این دیدار گرفت. شاگردان گاسپرینی به خصوص دوان زاپاتا در این دیدار درخشان ظاهر شدند و منچستر تنها یک بار صاحب موقعیت مسجل گل‌زنی شد که توسط رونالدو در همان تک موقعیت به گل رسید. با این حال رونالدو بازیکنی نیست که منتظر موقعیت مسجل بماند و در دقایق پایانی گل تساوی را از موقعیتی سخت به ثمر رساند.

ویارئال هم با دو گل یانگ بویز سوییس را شکست داد. با این نتایج وضعیت این گروه پیچیده شد و یونایتد با ۷، ویارئال با ۷ و آتالانتا با ۵ امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند تا رقابت سختی برای صعود به دور حذفی داشته باشند. یانگ بویز هم با سه امتیاز در قعر جدول گروه f قرار گرفت.

در گروه g ولفسبورگ با نتیجه ۲ بر یک سالزبورگ اتریش را شکست داد و لیل با کامبک مقابل سویا ۲ بر یک این تیم را شکست داد. در این گروه سالزبورگ با ۷، لیل با ۵، ولفسبورگ با ۵ و سویا با ۳ امتیاز در رده‌های اول تا چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

گلزنی آزمون به یوونتوس در شب نجات منچستر با دبل رونالدو

در گروه h چلسی با تک گل زیاش از سد مالمو سوئد گذشت. یوونتوس هم در خانه با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل زنیت به برتری رسید. گل دوم زنیت در دقایق پایانی توسط سردار آزمون به ثمر رسید. با این نتایج چلسی با ۱۲ امتیاز صعودش به مرحله حذفی را قطعی کرد. یوونتوس با ۹، زنیت با ۳ و مالمو بدون امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل