بازدید 88191
دو هزار و هشتصد و پانزدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

انتقاد شدید از رئیسی از تریبون مجلس / واکنش لاله افتخاری به حواشی انتصاب پسرش در دولت: نه توصیه کرده‌ام و نه می‌کنم / قاضی پرونده‌های هزاران میلیاردی: ۲۰ سال است تلفنم شنود می‌شود / آزادی ضارب استاندار آذربایجان شرقی به قید وثیقه

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: انتقاد تند روزنامه اصولگرا به وزارت خارجه دولت رئیسی /با این شیوه دیگر کسی جرات نمی‌کند حرفی بزند / محسنی اژه ای: من «آیت‌الله» نیستم / ذرت‌های فاسد در گمرک، از ابتدای واردات آلوده بود و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴ 02 November 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

آزادی ضارب استاندار آذربایجان شرقی به قید وثیقه

ضارب استاندار جدید آذربایجان شرقی که تحویل زندان تبریز شده بود، امروز با قرار وثیقه آزاد شد.به گزارش فارس از تبریز، ضارب استاندار جدید آذربایجان شرقی که اول آبان‌ماه در تالار اجتماعات مصلای امام خمینی(ره) این شهر در مراسم معارفه و تودیع استاندار آذربایجان شرقی به صورت استاندار جدید این استان سیلی زده بود، امروز با قرار وثیقه آزاد شد.ضارب استاندار آذربایجان شرقی توسط مسئولان امنیتی تحویل دادگستری آذربایجان شرقی و زندان تبریز شده بود که امروز با قرار وثیقه آزاد شد.

ذرت‌های فاسد در گمرک، از ابتدای واردات آلوده بود

خاندوزی، وزیر اقتصاد:کار گمرک در جلوگیری از ترخیص این ذرت‌ها درست بود. زیرا از ابتدا این ذرت‌ها به تشخیص استاندارد مسموم بوده و به دلیل ماندگاری زیاد فاسد نشده است.میزان ۱۴۰ هزار تن، بخشی از میلیون‌ها تن ذرت وارداتی، مربوط به سال‌های ۹۲، ۹۵، ۹۷ و ۹۹ است؛ که ۱۰۳ هزارتن آن به کشور فرستنده مرجوع شده است.

محسنی اژه ای: من «آیت‌الله» نیستم

رئیس دستگاه قضا در حاشیه سفر به خوزستان و در جلسه شورای قضایی این استان در واکنش به خیر مقدم یک از حاضرین گفت: من «آیت‌الله» نیستم؛ خواهش میکنم اصلاح بفرمایید.

ناگفته‌های قاضی پرونده‌های هزاران میلیاردی؛ 20 سال است تلفنم شنود می شود

اسدالله مسعودی مقام رئیس مجتمع دادسرای مبارزه با جرائم اقتصادی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری فارس عنوان کرد: از سال 1380 تلفنم شنود می‌شود. چند سال است مرخصی نرفته‌ام؛ بجز تاسوعا و عاشورا بقیه روزها را کار می‌کنم.

واکنش تند دو نماینده به هدیه «ماسک» کره جنوبی

یک عضو هیات رییسه مجلس با انتقاد از هدیه ماسک از طرف سفیر کره جنوبی به ایران گفت: کره جنوبی بدهی زیادی به اندازه یک اقیانوس به ایران دارند، از سفیر آنها می خواهیم امور دیپلماتیک را یاد بگیرد.حجت الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیات رییسه مجلس در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز با اشاره به هدیه سفیر کره جنوبی به ایران، گفت: کره جنوبی نمی تواند اعتبار از دست رفته خود را اینگونه بازسازی کند، آنها باید اثبات کنند یک کشور مستقل بوده و به تعهدات خود پایبندند.وی ادامه داد: آیا کره ای ها می دانند ۷ میلیارد دلار پول ما را بلوکه کرده اند و آیا سفیر این کشور می داند تنها با سود پول آنها می توان روزانه میلیون ها ماسک و واکسن تهیه کرد؟سلیمی در پایان گفت: آنها بی شک بدهی زیادی به اندازه یک اقیانوس به ایران دارند و تنها با یک قطره نمی توانند اعتبار از دست رفته را احیا کنند لذا از سفیر آنها می خواهیم امور دیپلماتیک را یاد بگیرند و از این اقدامات انجام ندهند.جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت در مجلس نیز در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:« ‏حکایت اهدای ۲۰۰۰ ماسک! توسط سفیر کره مانند آن گوسفند دزدی است که از مال دزدی می‌بخشید تا باقی آن حلال شود.شما اگر آرزوی شادی و سلامتی برای مردم ایران دارید آن ۷ میلیارد دلار بدهی خود را بپردازید.»

انتقاد شدید احمدی‌بیغش از رئیسی: دولت شما ظاهرا دولت دلدادگان است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتقاد از رویکردهایی که دولت سیزدهم در مدت اخیر پیشه کرده است، گفت: آقای رئیسی، شما و تیم کاری تان مساله محور وارد کارزار شوید نه نمایشی و بی ثمر.محمود احمدی بیغش، نماینده مجلس یازدهم در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور گفت: آنچه اینجانب را وادار به این نطق نموده، شرایط خاص کشور بعد از روی کار آمدن دولت جدید است که به نظر می‌رسد با توجه به رویکردهای دولت محترم و احاطه یک نوع بی‌برنامگی و قضاوت‌های مایوس کننده در سطح جامعه، نیاز است از سر دلسوزی به رئیس جمهور محترم و با انگیزه یادآور شوم؛ مهم ترین مساله در باب رفتارهای دولت، عدم برنامه محوری در سیاست‌های کوتاه مدت دولت است که جای پردازش و نقد منصفانه دارد.عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به رئیس جمهور افزود: ارزیابی اولیه از اقدامات شما نشان می‌دهد که تمام این رفتارها بویژه سفر به استان‌ها عمدتا تسکین محور است، نه درمان محور، زیرا این مدل حکمرانی نشانی از درمان مشکلات ندارد.نماینده شازند در مجلس یازدهم تصریح کرد: از سوی دیگر وجود ضعف شدید در ادبیات گفتمانی جنابعالی در عرصه‌های مختلف، به هیچ وجه قابل توجیه نبوده و دستاویز قرار گرفتن این ادبیات در شبکه‌های متعدد اجتماعی و رسانه‌های داخلی و خارجی زیبنده کشور نیست و شایسته است هر چه سریعتر نسبت به اصلاح این روند اقدام نمایید.

وی در ادامه یادآور شد: آنگونه که پیداست در دولت شما نیز پدیده مقدادیسم همان نقش غلطی را ایفا می‌کند که آشناییسم در دولت روحانی ایفا می‌کرد. مگر در کشور قحط الرجال علمی و سیاسی داریم که در نهاد ریاست جمهوری چهار نفر از اساتید برجسته دانشگاهی کشور دیده نمی‌شوند که حداقل در مناسبات رسمی چند خط بنویسند و به شما بدهند تا این همه شاهد گفتمان ضعیف و بحث برانگیز غیر علمی و غیر استنادی از شما نباشیم؟!احمدی بیغش همچنین اظهار کرد: اتکای افراطی به مجموعه‌ای محدود از فارغ التحصیلان دانشگاه امام صادق (ع) در سطوح مدیریتی کلان کشور، حتی نام این امام عزیز و معصوم را نیز در جامعه تحت الشعاع قرار داده است، دولت شما ظاهرا دولت دلدادگان است، به یک عزیز دردانه خاص که باید همه اتفاقات، انتصابات و استنادها به ایشان ختم شود. این همان پدیده پرهزینه‌ای است که در هر دولت وجود داشته و در نهایت به پاشنه آشیل تمام عیار تبدیل می‌شوند که دیدیم در گذشته این طور بود.نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیسی؛ مردم انتظارشان از شما نسبت به قبلی‌ها بسیار متفاوت است. در باب سفرهای استانی جنابعالی باید عرض کنم که حضور شما در جای جای نقاط جغرافیایی کشور مفید و قابل قدردانی است اما نبود برنامه و استمرار یک کلیشه "مصوبات در مصوبات" نشان از عدم پختگی این سفرها دارد و نکته مهمتر مراجعه مستقیم شما به مردم برای یافتن مشکل، آخر مصیبت‌ است یعنی دولت نمی‌داند مشکل کجاست و خودش کجای کار است، تازه باید از مردم بپرسد که مشکل شما چیست؟ در حالی که همه می‌دانند سرچشمه، همان مدیران و بدنه اجرایی و نظارتی است که گل آلود و مسموم است، اما شما در پی بیمار شدگان که مردم بیچاره هستند، می‌گردید.احمدی بیغش با تاکید بر اینکه آقای رئیسی این نسخه شفا نمی‌دهد، افزود: انتصابات در وزارتخانه‌ها و سازمانهای تابعه دولت هم تقریبا دادِ همه دلسوزان را درآورده است، نفوذ برخی افراد در وزارتخانه‌ها برای انتصابات تا حدی است که تقریبا وزیر یا وزرای مربوطه به بی‌اثرترین فرد در این انتصابات تبدیل شده‌اند.

واکنش لاله افتخاری به حواشی انتصاب پسرش در دولت: نه توصیه کرده‌ام و نه می‌کنم

لاله افتخاری به حواشی انتصاب پسرش بعنوان سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد واکنش نشان داد.لاله افتخاری نماینده اسبق مجلس در گفتگو با «نود اقتصادی» اظهار داشت: انتصاب آقای عامریان بعنوان سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد با حمایت من نبود و این مسئله صحت ندارد.وی بیان کرد: من نه برای خودم، و نه برای فرزندانم نه توصیه کرده‌ام و نه توصیه می‌کنم. انتصاب آقای عامریان به دلیل شناختی است که وزیر کار از او داشته انجام شده و ارتباطی به من ندارد.افتخاری افزود: من گفتم سفرهای استانی رئیس جمهور جز سیره اهل بیت است و این مسئله را براساس تخصصم که رشته علوم قرآنی است، بیان کردم.

با این شیوه دیگر کسی جرات نمی‌کند حرفی بزند

نماینده آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در مورد واکنش‌ها به اظهارات آیت‌الله صافی نیز اظهار کرد: «وقتی یک مرجع عالی‌قدر که نگاهش نسبت به نظام و انقلاب مشخص است، دلسوزانه تذکری می‌دهد و با این برخورد مواجه می‌شود، دیگر کسی جرات نمی‌کند حرفی بزند. آیت‌الله صافی یک زمانی جزو شورای فقها بوده، همواره در نظام و انقلاب حاضر بوده و از آن دفاع کرده‌ است. اگر به ایشان و اظهاراتش شک کنیم، چه کسی می‌ماند. اینها در اثر تندروی است. یک مرجع صحبتی را مطرح کرده و این همه حرف و حدیث و اختلاف به وجود آمده است. یعنی بر وحدت و انسجامی که داشتیم خدشه وارد شده‌ است. خیال می‌کنند این حرف‌ها را می‌زنند به نظام و رهبر کمک می‌کنند؟ خیر این حرف‌ها برای نظام و رهبری ضرر دارد. رهبر هم یکی از مراجع است و یقینا به حرمت مراجع معتقد است و این بی‌ادبی‌ها را برنمی‌تابد.»

از علوم انسانی بت نسازید

عضو شورای نمایندگان نهاد از دانشجویان علوم انسانی خواست این علوم را برای خود بت نساخته و همواره با دید منتقدانه و ذهنی پر از سؤال با آن مواجه شوند؛ آزاداندیش و اهل تفکر بوده و به آنچه در کلاس درس می شنوند تعبد و تعصب نداشته باشند(نه له و نه علیه). همچنین ضمن تحصیل، آثار شهید مطهری و علامه مصباح یزدی را مطالعه کنند تا با روش اندیشیدن در حوزه های مختلف علوم انسانی و روش فهم از قرآن و سنت آشنا شوند.
رحیم پور ازغدی با اشاره به تنگ بودن عرصه برای حضور فعالان حوزه علوم انسانی اسلامی با برچسب هایی همچون بی سوادی و نظرات فاشیستی و...، خاطرنشان کرد: موضوع دین و موضوع علوم انسانی، انسان است بنابراین هرگاه انسان را موجودی ابدی بدانیم، علوم مربوط به انسان، اسلامی خواهد بود.

انتقاد تند روزنامه اصولگرا به وزارت خارجه دولت رئیسی

روزنامه جوان نزدیک به جریان اصولگرایی درباره ماجرای اهدای دو هزار ماسک از سوی سفارت کره جنوبی به بیمارستانی در تهران در یادداشتی تحت عنوان «حقیر و وقیح مثل سفیر سئول» به این رخداد واکنش تندی نشان داد.

در بخشی از یادداشت این روزنامه آمده است:* کم‌ترین مجازاتی که برای این حقارت‌پذیری باید انجام شود، چیست؟! و کم‌ترین مجازاتی که باید برای سفیر متعفن کره‌جنوبی در نظر گرفت چیست؟! اخراج او از کشور هم نمی‌تواند پاسخی به این وقاحت باشد. سفیر کشوری که ۷ میلیارد دلار پول ایرانی‌ها را گروگان گرفته، با یک بسته ماسک در میدان خودنمایی می‌کند و چند ایرانی نا فهم هم به این تحقیر او کمک می‌کنند و ابزار آن می‌شوند، تا آن خسارت میلیاردی دوصد چندان شود! عکس این معرکه دلقک‌ها ضمیمه توئیتی بود که توئیتر سفارت کره‌جنوبی در تهران نوشته بود...

* این بیشتر به یک توطئه می‌ماند که اثر تخریبی آن برای آبروی یک ملت بسیار سنگین‌تر از هر اقدام دیگری بود. گویا مدیران این بیمارستان از هیچ فهمی در حد یک فعال نوپای رسانه‌ای و سیاسی هم برخوردار نیستند که بفهمند با آبروی یک ملت دارند چه کار می‌کنند!

* عکس این معرکه دلقک‌ها ضمیمه توئیتی بود که توئیتر سفارت کره‌جنوبی در تهران نوشته بود: «در جریان دیدار از بیمارستان آتیه و برای کمک به مردم ایران برای غلبه بر کووید-۱۹، جناب سفیر یون، ۲ هزار عدد ماسک (کی‌اف‌۹۴) را به بیمارستان اهدا نمودند.»‌

* آن سفیر حقیر و متعفن کره به درک! چرا وزارت‌خارجه تنها به این بسنده کرد که «به این ماجرا در حد طنز نگاه می‌کنیم!» این اتفاقاً بسیار گریه‌آور است! طنزی نبود که کسی به آن بخندد. اگر سفارت کره‌جنوبی دغدغه کمک به مردم ایران را داشت، در این دوران تحریم و کرونا که معیشت زندگی مردم را به‌هم ریخته، پول مردم ایران را بازمی‌گرداند و بلوکه نمی‌کرد.

* وگرنه اهدای تعدادی ماسک در حالی که ۷ میلیارد دلار پول مردم ایران – چیزی حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان- از شهریور سال ۹۷ دست دولت کره است، چه معنایی جز تحقیر ملت ایران دارد؟ هر ماسک را با مردم ایران چند میلیون دلار حساب کرده اید؟!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۵۰
بیغش، آقای رئیسی دوماه رئیس جمهور است
ظاهرا خانم افتخاری وفرزند دلبندشان هم ژن خوب هستند وبه همین دلیل پیشرفت می‌کنند وگرنه خدایی ناکرده سفارش و اینجور چیزها که در کار نیست!!!!! فکر بد نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
اتفاقا اثر زن خوب همین است. مادر متخصص علوم قرانی است و نماینده محترم مجلس بوده است. نمی انم رابطه علوم قرآنی با کارهای تخصصی جیست. البته این گفته جدای از احترام به قرآن کریم است.
در ضمن برگزیدگان جناب رییسی هم یکی یکی فامیل بازی و دوست سالاری (ببخشید شایسته سالاری!) و از خودی و باخودی را به خوبی اجرا می کنند. سپاس بیکران از این همه شایستگی و پاک دستی ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
من این خانم را از نزدیک دیده ام در انجمن نخبه گان استان تهران. من نمی دانم در این انجمن چه می خواستند. ودیگری ایشان را در حد یک نمایند ندیدم. نمی دانم پسر ایشان هم چگونه به این حد مدیریت رسیده اند. او هم در این انجمن رفت آمد می کرد.
ناشناس
| Germany |
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
توصیه نشده فقط به مقدار لازم بادمجان چیده شده
کار از این حرفها گذشته است. همه چیز برای مردم درمانده روشن شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
تو نفت كه همش شده رفيق بازي و همكلاس بازي . خدا بخير كنه
با سلام هر چند نظرات ما حذف می شود ولی بیان می کنیم
خانم افتخاری اگر شما توصیه نکردید لااقل جلوی انتصاب فرزندتان را می گرفتید پس معلومه دروغ میگید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
نفرمایید شما مردم را میخواهید از خدمات ایشان محروم کنید.ایشان بر مردم و سیستم منت میگذارند قبول زحمت کرده اند.
آقای نماینده به چه حقی به رئیسی اعتراض می کنید همین شما از دولت ایشان حمایت کردید واین سید بنده خدا را که هیچ اطلاعاتی از اقتصاد وسیاست خارجی وآموزش وپرورش و....ندارد وارد گود ریاست جمهوری کردید که الان بهش اعتراض دارید
پاسخ ها
رضوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
آقا با این فرمون از هر کی دفاع کنی نابوده :)))))))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
آخه کجای دنیا، رئیس جمهور از همه اینایی که گفتی اطلاع داره؟! انتظار داری رئیس جمهور علامه دهر باشه
عضو شورای نمایندگان نهاد یعنی چه ؟؟
اره خانم افتخاری، تو راست میگی..
برای اولین بار به شدت با روزنامه جوان موافقم.
"واکنش لاله افتخاری به حواشی انتصاب پسرش در دولت: نه توصیه کرده‌ام و نه می‌کنم" سرکارخانم افتخاری شما که مطمنا"راست میگویید ...
چه عجب یک نماینده هم پیدا شد و نظر واقعی جامعه نسبت به ریاست جمهوری رو بدون چاپلوسی بیان کرد و فکر آینده سیاسی و مدیریتی خودش نبود
خانم افتخاری پیش از شما هم زیاد بوده اند که توصیه خود را انکار و تکذیب کرده اند
حاج‌ خانم افتخاری! لابد اقازاده شما هم مثل داماد اقای زاکانی از نوابغ هستند و احتیاج به سفارش ندارند. جالب است که همه مسئولان در خانواده شان یکی دو‌نفر ژن برتر در حد‌استیون هاوکینگ دارند.
جای آن است که خون موج زند در دل لعل زین تغابن که خذف میشکند بازارش
جا دارد سفیر کره به وزارت خارجه احضار و مراتب ناخوشنودی ملت غیور ایران از این حرکت ناشایست به ایشان تفهیم شود. همچنین رییس بیمارستان آتیه که زمینه این توهین خفت بار را فراهم کرده نیز برکنار شود
جرأت نداشتين ازادش نكنيد
درباره انتصابات

کلاً ایران شده ملک خانوادگی
مردم هم با بدبختی ها و تورم سرو کله بزنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
یکی از کارهای بد شاه این بود که به گفته این اقایون !!!!!در
زمان شاه انتصاب ها وپست ها فامیلی وپارتی بازی بوده.....الان اصلا وابدا خبری از این کارهای بد نیست
خانم افتخاری تعریف غلو آمیزتان از هر توصیه ایی بدتر بود
عجیب است که فرزندان مسوولان پست های بالا را اشغال می کنند و با وقاحت می گویند که نقشی نداشته اند !
وقتی سفرهای استانی رییسی با سیره معصونین مقایسه شود باید هم پسرش برای مدیر صتدوق بازنشستگی فولاد انتخاب بشوند وگرنه خود وزیر چه تخصصی دارد تا ازتخصص فرزند لاله خانم شتاخت داشته باشند درهرحال هدف انتخاب پسرش بود که به مرادش رسید
اخیرا باب شده افرادرابا معصومین مقایسه میکنند وافراد مقایسه شده هم ظاهراازاین القاب وابراز لطف بدشان نمیاد وفرهنگ چاپلوسی ودست بوسی و.....نیز ترویج پیداکرده است ولزشبکه میلی هم نمایش داده می شود
از ماست که بر ماست از کجا معلوم که اون بدهی نقدی حساب نشده باشد وما در خواب
چرا از اهداء 2000 ماسک ناراحت شدید . این تصویری از آن چیزی است که در دنیای رسانه ها از کشور به دیگران نشان داده اند . البته در ایجاد این برداشت خودمان مقصریم . مورد نذری که سرو کله هم میزدیم یادمان نرفته
مراکز فرهنگی باید برای اصلاح شیوه های رایج اقدام مقتضی نمایند
البته سفیر کره مجبور شد که لیستی از کمک های مختلف کره را رسانه ای کند و بعد از این ، کمک های از این دست را به نمایش خواهد گذاشت
علم مدیریت در دولت جدید وجود ندارد ایا قویترین مدیرها که کشورشان بیشترین پیشرفت را کرده هر هفته راه میفته میره سرکشی یا با استفاده از مدیریت پویا حتی استراحت هم میکنه
حتما نباید توصیه میکردی که. خودت آخرش توضیح دادی که چه کار کردی
آدمهای چاپلوس بی صلاحیت دمار از روزگار این مملکت درآورده اند!! طرف یک چاپلوسی می‌کند فردا برای کس کارش پست فراهم میکنند!!
خدا وکیلی این را درست گفته یک نفر کنار رئیسی بگذارید تا دو تا متن براش بنویسه این چیه!!!!!
سفیر کره با خودش از کره یک کارتن ماسک برداشته برای عبداللهیان آورده!! فکر کنید بعد سخنگو وزارت خانه گفته این شوخی کرده!! یعنی اگر این اتفاق در دولت روحانی افتاده بود الان کیهان نوحه سرایی سر داده بود!!!!
آقای احمدی ببغش! دیر متوجه شدید. صبر کنید انشاالله در آینده همه چیز بهتر مشخص خواهد شد .چه قدر دوستان و کاندیداهای پوششی در ایام انتخابات دم از شایسته سالاری زدند. حالا شایسته ها شدند داماد.برادر خانم.فرزند.اقوام خانم.همشهری ها و امام صادقی ها.البته حق هم دارند چون در بین مردم و فارغ التحصیلان سایر دانشگاه ها ونهادهای دیگر احتمالا افراد شایسته ای وجود ندارد. یک کم با سایرین مهرباننانه تر رفتار کنید.
خانم افتخاری دختر من با مدر فوق لیسانس از دانشگاه صنعتی با معدل ممتاز بیکار است چگونه است کار پیدا نمی کند
اون موقع که سفارت های روس و انگلیس عکس یادگاری انداختن و اشغال ایران رو یاداوری کردن چرا همچی خودکشی نکردین....چرا خواهان اخراج سفرای روس و انگلیس نشدین..
من دیدم خانم افتخاری بعضی ها را با اولیل دین مقایسه می کنه، نگو برا فرزندشون بوده
قابل توجه روزنامه جوان . سردبیر روزنامه جوان به جای اینکه ریشه انسداد چندین میلیارد را واکاوری بکند با ادبیات لومبنی خود همه را با ناسازاهای چاله میدانی مواجه کرده . عزیز دل برادر . تو باید این ناسازاها را به کسی یا جریانی حواله کنی که موجب انسداد چندین میلیارد دلار در کشورهای مختلف نموده است . اگر ادرس انها را نیمدانی بدان که بعد از رد صلاحیت بزرگان این کشور همه شان لسکوت کردند و چیزی برای گفتن ندارند . همانهایی هستند که یکروزی ولایت فقیه و محدوده اختیارات ولی فقیه را به محرمیت زن و شوهر ترمیم میدادند ولی بعد از نهیب رهبری سکوت کردند اقای سردبیر اگر جرات داری اگر ازاد مردی ریشه این انسدادهای بیت المال را اماج ناسازاهای چاله میدانی کن نه دکتر بیمارستان اتیه و نه سفیر کره را . اگر مطالعه کنی میفهمی که ایران قبل از انقلاب ۵۰۰ میلیون دلار به اسراپیل کمک کرده و وام داده. الان از بسته های ماسک کره اخبار مثبت و منفی درست میکنیم . برو اینها را ریشه یابی کن و بعد جیغ بنفش بکش.
"ضعف شدید در ادبیات گفتمانی جنابعالی در عرصه‌های مختلف، به هیچ وجه قابل توجیه نبوده و دستاویز قرار گرفتن این ادبیات در شبکه‌های متعدد اجتماعی و رسانه‌های داخلی و خارجی زیبنده کشور نیست و شایسته است هر چه سریعتر نسبت به اصلاح این روند اقدام نمایید" یعنی شبانه دیپلم بگیرد؟
آقای بیغش هنوز اولش است... در آینده کاش و ایکاش های زیادی خواهیم گفت
عاغازاده خانم افتخاری مثل بقیه دستش به بلاد کفر نرسیده برای همین تصمیم گرفته از نبوغش در داخل استفاده کنه!!!
نمایندگان ما این مدعیان هستند وای بر ایران و ایرانی
بنام خدا
اگر آنروز که این کشور زیر پونزی (کره جنوبی)از هدیه گوشی سامسونگ بی ارزش به ورزشکاران مان دریغ کرد کمپینی از ریختن این گوشی توی سطل اشغال توسط مردمان راه می انداختیم امروز این دزد سر گردنه با این ماسکهای مزخرف تحقیرمان نمی کرد.
با این شیوه دیگر کسی جرات نمی‌کند حرفی بزند

به نظر می آید که شما آن ستور آتش به احتیار را نشنیده اید
بنام خدا
تابناک !
اینقدر سر وته این صفحات رو تبلیغات می زاری ادم نمی تونه کیبردشو و کامنتشو ببینه مسخره کردین مردومو
خانم افتخاری توصیه نکرده است
اما خوب دوستان به وظیفه خودشان اگاه هستندو بقول احمدی بیغش با توصیه عزیز دردانه انتصابات انجام میشود
مخالفم که خیلیا میگن چون پدر فلانی پست داره فرزند یا همسرش نباید داشته باشن
اخه فرزند با ازمون رفته خودش تلاش کرده باید بره بمیره و نابود شه که باباش پست داره اون بیکار باشه؟!!!!
دلیل نمیشه که چون فرزند مسئولین هست یا خواهر و برادر دیگه حق استخدامی یا درس خوندن نداره
عجب چیزهایی یاد گرفتن ملت
اصلا صحیح نیست این تفکرات
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
کسی نگفت استخدام نشوند بلکه یهو یک ادم صفر کیلومتر یا کم تجربه میشه مدیر و سرپرست و رییس و مشاور.برن استخدام بشن و مثل بچه ادم و دیگر کارمندان از پایین شروع کنند و کم کم بالا بیان.
خانم افتخاری لطفا...
جناب قاضی تلفن همه شنود می‌شه.
آقای احمدی! شما هم اگر پسر دختر داماد برادر فارغ التحصیل امام صادقی شما اگر در دولت پست می گرفت شما هم سکوت می کردین. ببینید خانم افتخاری اصلا سفارش پسرشون رو نکردند. درود بر دولت شایسته سالار فراجناحی فامیلی
اهدای 2000 ماسک از طرف سفیر کرۀ جنوبی به ایران در حالی که 7 میلیارد دلار به ما بدهکارند ، خیلی مسخره ، شرم آور ، و در شأن خود آن سفیر است نه در شأن ملت بزرگ ایران .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
این دو موضوع ربطی به هم ندارد . دندان اسب پیشکشی را نمی شمارند.
ردیف اول انتصابات در مناصب مختص آقایون و خانمها و ردیف دوم هم چند سالی است که سهم آقازاده ها و خانم زاده های اصلاح طلب و اصول گرا شده است. خدا رحم کنه تا چند سال دیگه اینها باید فکر نوه هاشون رو هم بکنن باقی افراد با تجربه و تحصیلکرده هم همون رده کارشناسی و حداکثر مدیریت پایه واسشون کافیه!!!!!
احمدی بیغش حرفهای منطقی و دقیقی عنوان کرده
«واکنش لاله افتخاری به حواشی انتصاب پسرش در دولت: نه توصیه کرده‌ام و نه می‌کنم»
این از نمایندگان مدعی انقلابی
چندین میلیون دلار تا بحال کمک کرده اند که از سوی حکومت ایران رسانه ای نشده و سفارت کره جدیدا رسانه ایش کرد
روزنامه جوان بداند ، وقتی که تحریمها را نعمت می دانستید !!!!

و انها را کاغذ پاره میدانستید ، !!!!!

باید تحمل رفتار توهین امیز سفیر کره جنوبی را هم تمرین می کردید
بیچاره ملت بینوا با چه امیدی به رئیسی رای دادن و چی از آب درآمد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
مگر مردم رای دادند؟
خانم افتخاری نگران نباشید روی هوا پسر شما انتخاب شدند. همینطوری.....رو هوا
یواش یواش اختلاف ها داره رو می شه و قطعا پیش آگهی خوبی نخواهد داشت
برای خودم و مردم ایران متاسفم که بدلیل عدم شایسته سالاری داریم فدا می شیم
چرا کسی به ۲۵ میلیارد دلاری و چند ده میلیون بشکه نفت ۵۰ در صد زیر قیمت به چین اعتراض نمیکنه
ضارب استاندار اگر فرد معمولی بود خیلی وقت بود که اعدام شده بود .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
سیاه بازی سیاسی بود.
این وزیر خارجه کلا خیلی ترسوتر تشریف دارن
کاش بعضی ازاقای ریسی ایراد میگیرند کمی هم ازروحانی ایراد میگرفتین دلیل مشکلات کشور خیانت بیخدایان است .کسی از دکتتتتر روحانی ایراد نگرفت هیچ حمایتهم کردند کار اقای ریسی خیلیم درسته .درود بر ریسی
نمایندگان یزد درمجلس هم بپرسند استاندار یزد چه جوری انتخاب و انتصاب شد؟!!!!!!
خانم افتخاری تعریفی که شما از آقای رئیسی کرده اید قطعاً ایشان را شرمنده خودتان کرده اید و لازم بوده ایشان به نوعی جبران کنند. اگر شما از ایشان انتقاد می کردید و بعد پسر شما صاحب پست می شدند حرف شما قابل قبول تر بود و حالا ببخشید به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
یکی از محاسن مملکت ما اینه که هیچ انتصابی با سفارش و توصیه انجام نمیشه همه از لپ لپ بیرون میان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
ای گفتی.
از اول هم معلوم بود این دولت هیچ برنامه ای نداره حتی برای مذاکرات اتمی فقط وقت کشی میکنه و آدرس اشتباه به مردم میده ۷۰ درصد مشکلات کشور از تحریمهاست و مردم دیگه نمیتونن ادامه بدن نمیدونم را فهمش برای آقایون سخته شماها ارباب مردم نیستید که براشون تصمیم بگیرید !!!!!با دنیا کنار بیایید این تنها راهه
رئیسی فقط سرکاره که یکسری مسئول و ملت رو بزاره سرکار
روزنامه کیهان کم بود جوان هم با این ادبیات خاص اضافه شد . آیا در جاهای دیگر دنیا هم به اینصورت به دیپلمات یا نماینده رسمی یک کشور دیگر اهانت میکنند . شما که اهل قلم هستید میتوانستید محترمانه و خیلی موثرتر این موضوع را پوشش خبری بدید
احسن و هزاران احسن
بایستی جلو سفارت کره به نحو مقتضی به این اهانت سفیر جواب داد
سرکار خانم افتخاری، پس من هم بر اساس تخصصم که علوم پزشکی است برای شما شفای عاجل آرزو میکنم!!
خانم افتخاری اشتباه راهبردی کرده در مقایسه دولت رئیسی با سیره ائمه
امیدوارم ژن خوبش را از ادامه تشنگی به خدمت منصرف کند.
دکتر ظریف کجایی تا همانند شعر خوانی اردوغان, واکنش عزتمندانه ای به این گستاخی سفیر کشور یانگوم بدی. شاید این کار وزیر به خاطر تهدید کارساز جناب امیرعبداالهیان بوده. خدا داند
چه عجب یکی اومد به جناب رییس چند تا کوچکترین ضعفهایش را گفت.
خداییش قحط الرجال یعنی همینی که میبینید.
آقای رئیسی: سرمایه اجتماعی شما به شدت در حال ضربه خوردن است. اگر این روند ادامه یابد، آخرین امید مردم به بهبود اوضاع از بین میرود. انتصابات فامیلی که مردم به شدت بر روی آن حساس هستند، بدجوری به دولت شما ضربه میزند.
یک زمانی یک توصیه هایی برای آقای روحانی داشتم که ه دلیل غرورش آنها را گوش نکرد و همگان دیدیم که چه سرنوشت غم انگیزی پیدا کرد. الان هم همان توصیه ها را به آقای رئیسی دارم که اگر به شعارهایی که دادید، پایبند نباشید و درد بدنه اجتماعی خود را نفهمید، به شدت ضرر خواهید کرد. گشت ارشاد مدیران شما چه شد آقای رئیسی؟ صحبت از عدالت اجتماعی شما چه شد جناب رئیسی؟
رئیس جمهور محترم در آخرین مصاحبه تلویزیونی خود فرمودند: آینده را بسیار روشن میبینم. از آن موقع شرایط روز به روز بدتر شده که بهتر نشده
هنوز هیچ تحول و برنامه خاصی از دولت در جهت کاهش دیوانسالاری دولتی، حذف قوانین زائد، افزایش عدالت اجتماعی، شایسته سالاری، تصمیم گیری علمی و منطقی و کاهش هزینه های بی مورد دولتی مشاهده نکردیم.
برنامه و بودجه این دولت به بهانه های عجیب و غریب پاداش فرهنگیان بازنشسته ۹۹ را نمی دهد و به این قشر زحمتکش بی مهری شدیدی شده است اخر چرا و به چه دلیلی بیس از یک سال و نیم است پاداش فرهنگیان را نگه داشته اید و نمی دهید؟اخر چرا؟
ظاهرا " منبع خبر وتحلیل دست اندرکاراران روزنامه جوان ، صدا وسیما وخودشان هستند ، باباجون سرتون رو از برف بیرون بیارید ببینید چه خبره ؟
در شاخصهای منفی مانند : طلاق ، قتل ، نزاع، اعتیاد ، سرقت ، فساد ، فرار از مالیات ، بازمانده گی ازتحصیل ، تصادفات رانندگی کجا قرارداریم ؟
در شاخصهای مثبت مانند: پوشش بیمه درمانی ، سرانه مطالعه ، آزادی رسانه و......کجا هستیم ؟
در مورد نماینده شازند،سیاسی کاری کردید یا دلتان به حال مردم سوخت؟!راه های متعددی وجود دارد تا به اطلاع آقای رییسی برسانید چرا سرگشاده و توهین آمیز؟!
مرگ بر دولت کره
.افتخاری افزود: من گفتم سفرهای استانی رئیس جمهور جز سیره اهل بیت است و این مسئله را براساس تخصصم که رشته علوم قرآنی است = چابلوسی نیست؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
مگه اهل بیت هم سفرهای استانی می رفتند؟ اصلا در آنزمان چیزی به اسم دولت وجود داشت که استانش مشخص باشه؟
آفرین به این نماینده حرف درستی زده و تحلیل خوبی کرده بابا این همه وزیر و مشاور چپ و راست چیدید بعد هلک و هلک دوره تو کل کشور که چی بشه مگه نمی دونستید کشور مشکلاتش چیه برا چی خودتونو به اب و اتیش زدین رئیس جمهور بشید که چهار سال بچرخید ببینید مشکل چیه چهار سال بعد تازه برنامه بدین بعدش هیچی به هيچ مسافرت یعنی دولت هیچ برنامه‌ای نداشتن یعنی کشک
چه جالب هیچ کس نه بچه اشو توصیه کرده وه داماد و عروسش نمی دونم چرا از این اتفاقا برا بچه‌های ما نمی افته شاید چون شاگردای شریف و دانشگاه تهران هستن بچه‌های ما مردم!!!
خانم افتخاری بنده هم بنا به تحصیلات و تجربه عرض می کنم افتخار بدید از این به بعد نظر ندید ادمای بسیار معمولی جامعه رو که در عالم سیاست اتفاقا بسیار هم ناشی هستن رو با انبیاء و اولیاء مقایسه نکنید کلا تو جامعه بهتره کم حرف بزنن و سخنرانی کنن و اظهارات رو برای خونواده های محترم نگه دارن
دکتر مسرور انسان شریفی بود وبرای صندوق فولاد زحمت کشید حیف شد معلوم نیست عملکرد اقای عامریان با توجه به اظهارات .خانم نماینده اسبق (والده ایشان) نباید جالب باشد..چون عملکرد سفارشیها معلوم است
انتقاد شدید احمدی‌بیغش از رئیسی: دولت شما ظاهرا دولت دلدادگان است.
از اولش هم معلوم بود که چه دولتی رقم خواهد خورد و باز بیچارگی مردم ایران ادامه خواهد داشت...
خانم لاله افتخاری
پس مشخص شد که چرا شما فرموده‌ اید « روش رییسی برای اداره کشور روشی است که در اسلام توصیه شده است و سیره ائمه معصومین (ع) است.»!!!!!!!!!
انتقادات احمدی بیغش بسیار بجا و منطقی هست . بی سوادی کارهای نمایشی و عدم تسلط زبان وزیر امور خارجه و قحط الرجال بودن حرفی برای گفتن باقی نمیگذارد آقای رئیسی هنوز نمیداند پست ریاست جمهوری چه ویژگیهایی دارد و عملا با شعارهایی که امکان عمل ندارد بر این رفتار صحه میگزارد
آقاي بيغش شما كه چند دوره در مجلس بوديد چه گلي بر سر كشور زديد.چند تا از اونا رو بگيد تا مردم بدونند.حالا اينجوري انتقاد مي كنيد.
آقاي بيغش شما كه چند دوره در مجلس بوديد چه گلي بر سر كشور زديد.چند تا از اونا رو بگيد تا مردم بدونند.حالا اينجوري انتقاد مي كنيد.
سرکار خانم افتخاری در مورد انتصاب پسرشان در دولت فرمودند که نه توصیه کرده‌ام و نه می‌کنم.

عرض کنم خدمتتان حق با شماست اصلا نیاز نیست توصیه کنید، همین که متوجه بشوند فرد فرزند یکی از مقامات هست، سریع انتصاب صورت می گیرد.
اظهارات احمدی بیغش کاملا صحیح و درست و بجاست.
جناب آقای محست رضایی قرار بود دست ها از جیب مردم بیرون بیاورید چطور شد که سید محرومان ظرف یک هفته 15 تریلیون تومان از بابت تفاوت بنزین از جیب ملت برداشتند دیدید صداقت نداشتید البته مردم قضاوتشان در رابطه با دولت صحیح است
فرق کسی که زدتوگوش استانداربا نماینده مجلسی که زدتوگوش سربازچیه که ایشون بازداشت وباقراروثیقه آزادمیشن اون یکی ول ول میگرده
واکنش لاله افتخاری به حواشی انتصاب پسرش در دولت: نه توصیه کرده‌ام و نه می‌کنم.
بله خانم شما توصیه نمی کنید اما تعریف و تمجید و تملق اثر بیشتری از توصیه دارد!!!! درک مردم از سیاسیون بیشتر است. مردم را .... فرض نکنید.
شروع عزت آفرینی در دولت جدید!!!!!!!
باتوجه به عملكرد دولت اقاي رييسي درماههاي گذشته ظاهرا هيچ اميدي به ايشان ودولتشان نيست چون اوضاع مملكت اين را نشان مي دهد متاسفانه پارتي بازي ورانت و واقازادگي شديدتر شده هروزير ومسئول كه روي كارامده اول براي خودش وفاميل هايش كارمي كند وكسي به فكر ملت فلاكت زده نيست تورم وگراني افسار پاره كرده
ومسئولين ورييس جمهور فقط حرف مي زنند وشعار ووعه وعيد مي دهند هيچ كاري ازشان برنمي ايد اين دولت خيلي عمكرد اش از دولت قبلي بدتر است وهيچ اميدي وجود ندارد مردم همچنان فشار تحمل مي كنند وروز به روز سفره انها كوچكتر مي شود دولت جديد ادعا مي كرد كه دولت قبلي همه چيز را به برجام گره زده بود وكاري نمي كرد ولي معلوم شد خودشان نيز كار ي نمي كنند وبايد قبول كنند فقط تعامل با دنيا وتوافق برجام گره مشكلات بازخواهد شد درغير اينصورت فقط اين مردم فقير وقشر ضعيف هستند كه روز به روز وضعيت شان بدتر خواهد شد
بارها مراجع عظام و تقلید از سود های بانکی انتقاد کردن و آن را ربا نامیدند مگه بانک ها گوش کردن.
حالا یواش یواش میفهمید که فقط تعهد داشتن و کلا آدم خوبی بودن! دلیل بر این نمیشه که ریاست جمهوری رو هم بتونه خوب بگردونه! کم کم صدای بقیه ارکان هم در میاد و همه چی رو میندازن گردن رییسی!!
الان همه ارکان همدست هستند و کوچکترین خطا و این سختی های تحریم دیگه به نام همه نوشته میشه و دیگه روحانی و ظریفی نیست که تقصیرها رو بندازید گردن اونها!!!
خانم افتخاری مدرس قران سوره مبارک توبه رو یکبار با دقت بخونید
خوب غير از ماسك واكسن ها هم اهدايي است
خانم افتخاری چرا پسر من نه ؟؟!! پسر من دارای مدال نقره المپیاد فیزیک ، نقره المپیاد دانشجویی فارغ التحصیل پزشکی ، دارای چندین مقاله در نشریات خارجی ، امتحان تافل 109 از 120 و به همین دلایلی که شماها پارتی دارید و ما نه در حال مهاجرت است ؟؟!! اخه تا کی بچه های ما با این همه هوش و استعداد به دلایل کوته نظر مسولان به فکر مهاجرت باشند و به دلایل عدم توجه مسئولین حتی حاضر به دادن امتحان دستیاری نمی شوند؟؟!! خانم افتخاری تا بچه های انتسابی و ارتباطی شماها هست جائی برای بچه های ما نیست؟؟!! ،
چون طلبهای خارجی خرج ملت و مملکت نمیشه بهتر که ندهند
ضارب استاندار بلافاصله دستگیر میشه، زندانی میشه و قطعا مجازات میشه
ضارب یه سرباز نه تنها با هیچ برخورد مواجه نمیشه که حتی گستاخ تر هم میشه
سیلی با سیلی فرق داره یا معنای اسلام و عدالت و طرفداری از مظلوم و .... با اون چیزی که مردم عادی جامعه میدونن فرق داره؟
سفير كره با اين اقدام ايراني ها را تحقير كرده است. بايد كره ايي ها اصول ديپلماتيك را ياد بگيرند و به ملت ها احترام بگذارند..
منظورتان از سفیر متعفن کره چیست واقعا کمی هم که شده با دید باز در این دنیا بنگریم چرا فکر می کنیم که همگان مشکل دارند و فقط ما هستیم که در این کره خاکی بدون ایراد زندگی می کنیم واقعا دیده اید که چه می کنید واقعا میدانید با تمام دنیا مشکل پیدا کرده ایم ، اگر زلزله ای ، سیل و یا بلایای طبیعی میاید هر کس کمک می کند به او ناسزا می گویم جز یکی دو تا کشور که آن هم از ما وضعیتشان بدتر است واقعا با این طرز فکر نمی شود ارمغان زندگی نوین را به مردم داد حالا آن سفیر 2000 تا ماسک به یه یک بیمارستان اهدا کرده فکر می کنم کار بدی نکرده است 7 میلیارد از دارایی ما اولا چرا نزد کره است یعنی شما چگونه از ابتدا مدیریت کرده اید که این حجم پول آنجا باشد اصلا آنجا چکار می کند مگر آنها هم به ما وسایل نمیدادند پس چرا آنها از ما طلبکار نیستند چون به موقع با ما تسویه حساب کرده اند پس سعی کنیم کمی با دید باز به دنیا نگاه کنیم ترا بخدا مردم گناه دارند
خانم افتخاری شما ژن خوب دارید زیر زمین برید بهتون پست میدند
حیف ادم که وقت بگذارد روی این اراجیف !! مرد حسابی چهار تا خبر مشت مسرت اور بنویس !
اتفاقا وزیر بر اساس شناختی که از من داشت، برای سمت مدیریت دعوت کرده بود بعد یادش افتاد که لاله افتخاری مادر شخص دیگری است و سیره انبیا را او بلد است!
کاملا با نظر نماینده مجلس موافقم ، در خصوص کارکرد و نوع ادبیات

و چینش کابینه و معاونین تنها از یک جناح خاص!! بسیار

محدود و بیشتر و تنها از یک دانشگاه با رییس جمهوری

جناب رییسی مخالفم و شدیدا اعتراض و انتقاد دارم
درودبرمراجع تقلیدعزیز.
درودبرمراجع تقلیدعزیز.
حق دارند در روزنامه جوان این مطالب رو بنویسند
کسی که سواد و مطالعه ندارد از این بهتر هم نظر نمیده
کره اگر اون پولو به ایران برگردونه سیستم بانکی خودش جریمه میشه
مگه دیوانه هستن که بخاطر ما ضرر کنند
دولت اونا فکر منفعت مردم خودشه
ارمنستان ترکیه دوبی مالزی...ببینید حتی افغانها که دولت متزلزلی دارند ببینید در اثر سیاستهای شما چه به روز ایرانیها می آرن.گرجستان و....رو فراموش کردم کشورهایی که ۴۰ سال پیش اصلا اسمی ازشون نبود.کی مقصره
انتقاد شدید احمدی‌بیغش از رئیسی: دولت شما ظاهرا دولت دلدادگان است

چه عجبی یه نفر توی مجلس بیداره
خوب است اقای ازغدی نیز بسیار بیشتر به امور متفاوت بپردازند تا آهسته آهسته مشخص شود که ایشان نیز درسطحی که مدعی ان است نیست. این ادعا که مطالب مهم مربوط به علوم انسانی و اسلامی در دو کتاب مورد اشاره است ، نوعی اشاره به بی ریشه بودن این موضوعات در تاریخ علوم انسانی و اسلامی است، که یقینا صحت ندارد.
از همش گوگولی تر واکنش لاله افتخاری بود.

بر اساس رشته تخصصی اش کلاً خودش را زد به کوچه علی چپ. آقای عامریان !!!
صافی حرفی زده و کسی دیگر جوابش را داده. با این رفتار آقایان دیگر کسی جرات انتقاد به برخی ها را پیدا نمیکند. کسانی که زمانی ادعا میکردند که از امام معصوم هم باید انتقاد کرد، حالا اجازه نقد به یک فرد عادی را نمیدهند؟
ببحشید فقط یک سوال ایا اگه این 7 میلیارد ازاد شود شما ثضمین میکنید که خرج مردم ایران شود یا اقازادها ان را اختلاس نمیکنند
خدا را شكر از بين اين نمايندگان مجلس يك نفر شهامت انتقاد از دولت را داشت
انتصابات دولت ۱۳ رئیسی براساس خودمحوری پارتی بازی جناح بازی گروه بازی فامیل سالاری است نه حق محوری و شایسته سالاری. مشی و مرامی که رئیسی پیش گرفته به درد ملت نخورده مردم خواهند گفت: صدرحمت به حسن روحانی ، از چاله درآمدیم و به چاه افتادیم
آقای احمدی بیغش نظرشان هم درست است و هم غلط. باید به این مثال کاملا توجه کرد: " شنیدن که بود مانند دیدن"
سفرهای ایشان ضروری است اما باید با متخصصین همراه باشد و برداشتی علمی و تخصصی از ضعف ها و نا رضایتی ها و ویرانی ها ملت باشد که بخصوص دولت حسن روحانی از خود بحای گذاشت. باتلاقی عمدی که هرگز در تاریخ خز یاد نخواهد رفت!
این درست ایست که ایشان نطقشان ضعیف است ولی حضرت موسی از خداوند متعال به همین دلیل برادرش را خواست و حضرت رسول الله ص حضرت علی ع را همچون هارون برادر موسی خواند. و هیچ ضرری ندارد که ایشان کسی را گوینده خود بخواند که با ایمان و متخصص و کاملا به دین اسلام و بخصوص به قرآن شریف تسلط دارد.
حرفهای اقای بیغش از روی دلسوزی و روشنگری زده شده ولی دولتمردان انگار گوش ناشنوا داشته تا الان به هیچ کدام از انتقادات جواب نداده اند این مسئله نشان از تکبر و خود رای داره یا خود را به کوچه علی چپ زدن که بله مردم این انتقادات را فراموش میکنند و راه ما صحیحه پس نتیجه وضعیت تغییر نمیکنه روال بوده و نه تنها گوش نمیدهد بلکه حتی عکس العملی هم نشان نمیدهد و این یعنی دهن کجی به افکار عمومی و .... تابناک لطف کنید منتشر کنید جای دوری نمیره
تادیرنشده با ابزارهای قانونی مجلس جلوی ضرر رابگیرید نه بمانید 4سال ویا 8سال بگذره بعد پشت سرگویی کنید
بیغش یا غل وغش
عجب انتقاد شدیدی . آقا شما را به خدا رحم کنید
خانم افتخاري مطمئنم كه سفارش نكردي . اين انتصاب واكنش دولت به افاضات شما در مورد شيوه جناب رئيسي است.
كاش به جاي تعريف و تمجيد الكي و بيخودي البته هدفمند يه كم به فكر مردم بودين. دولت جديد هم در ايت قريب به سه ماه نشان داد كه هيچ كاري براي مردم نخواهد كرد.
با نظر نماینده محترم شازند در مجلس موافقم ، در خصوص کارکرد و نوع ادبیات ، و چینش کابینه و معاونین تنها از یک طیف یا جناح خاص!! بسیار محدود و بیشتر و تنها از یک دانشگاه !!!
اقای رئیس جمهور دستشان درد نکند در انتخاب مدیران مثلا در یکی از سازمان ها فردی را که تخصص معماری و شهر سازی دارند به عنوان رئیس آنجا و معاون رئیس جمهورانتصاب نمودند در حالی که اشخاص متخصص و با سابقه ای زیادی در انجا خدمت میکنند که از زیر و بم ان سازمان حساس با خبرند ولی انتصاب نکردند و فرد منتصب نیز آمده و دارد قلع و قم میکند و مدیران زیر مجموعه ها را عوض میکند متاسفنانه در کشور ما وقتی رئیس جمهور عوض میشود باید دهیار ها ی روستا ها هم عوض شوند !!!!
حاج اقا رییسی یواش یواش داریم نا امید میشیم . این قرارمون نبود . اقای مخبر چرا از اون یکی شغلی که دارن استعفا نمیدن . به اندازه کافی معاون اولی کارش زیاد هست . بدهی عراق به ایران چقدره راستی چند میلیارد دلاره ؟ خانوم افتخاری بسه دیگه . خودتی
متاسفانه اين مملكت فقط جاي امثال پسر خانم افتخاري هستش هم شغل هم پست هم مدير شدن يك شبه. بجه هاي ما با نااميدي از اصلاح شرايط و آينده روشن در ايران بايد به فكر مهاجرت باشن.
شما که خوب شعار میدهید به فکر مردم و نجات آنها از فشار اقتصادی و تحریم نیستین و با جامعه جهانی لجبازی میکنید. آن وقت از سفیر کره جنوبی انتظار دارید.....
آقا تو نماز خودن هم هر کس حق نداره بره جلو طبقه بندی شده است بعد توقع دارید تو تقسیم مناصب اینجوری نباشه
واکنش لاله افتخاری به حواشی انتصاب پسرش در دولت: نه توصیه کرده‌ام و نه می‌کنم

بیشعور خودتی
رئیسی از قرار معلوم اون هم کاری از دستش نمیاد اجناس روز به روز گرونتر اختلاس بیشتر وانز وا ‌و تحر یمهای ایران زیادتر میشه مجلس هم که معلومه افرادی فرصت طلب و پاچه خوار وبه فکر منفعت خودشونن تا مردم فقط صافی گلپا یگا نی حرف دل مردمو زد که با اونم منفعت طلبان پر مدعا بر خورد کردندخدا خودش به داداین ملت برسه ....
خانم افتخاری نیازی به توصیه نیست ، اون تعاریف وتمجید های شما کاری می‌کند کارستان!!
تورم ساعتی بالا می رود بیایید فکر کنید ودر دقیقه 90 تصمیم نگیرید
جالبه که همینا به طالبان میگن باید دولت فراگیر تشکیل بدی خخخخخخ.
کاری که یک تلسکوپ انجام می دهد، یک دوربین شکاری نمیتواند انجام دهد. بیخودی امیدوارم نباشی. تا هشت سال فقط گریه کنی.
سایتتون خیلی سوگیری داره. رو یکی از نظرات که باهاش مخالف بودم مخالف زدم منفیش تغییر نکرد یا اکثرا درست همون به اندازه یک رای تغییر میکنه که خب منطقیه ولی روی نظرات مخالف دولت فعلی همین طوری برای امتحان کلیک کردم یهو چندین امتیاز رفت بالا و رفت بیست و یک
هدفتون چیه؟ از الان برای 4 سال دیگه دارید برنامه میریزید؟
خانم افتخاری
به همان قرآن که درست درسش را نخواندی همه رابنفع خودتان تفسیر میکنید .....
مثلاً حسن روحانی شما خیلی خوب حرف‌میزد. چه بلاهایی که بسر مردم نیاورد ؟. مگر ما سخنران انتخاب کردیم. که مثل روحانی دایم در هییت دولت. به گفتار درمانی بپردازد آدمهای حراف و چاپلوس و حقه باز و شارلاتان با حرف سر مردمو شیره می‌مالند ،،. رییس جمهور
باید در عمل و. کار و به فکر مردم بودن ارزیابی شود. نه. دروغگویی و چرت و پرت
احسنت بر آقای بیغش نماینده مجلس که شجاعانه و آزادانه و صادقانه حرف اکثریت مردم را بیان و خواست مردم را عنوان کرده است...
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار