بازدید 56508
دو هزار و هشتصد و سیزدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

ادعای زندگی برخی مسئولان دولت روحانی در ژنو و وین به بهانه آلودگی هوا/صدیقه مهدوی کنی: در دانشگاه امام صادق بنایی برای تربیت وزیر و رییس‌جمهور زن نداریم/لاله افتخاری: کشورداری رییسی، سیره ائمه اطهار است/سردار جلالی: حمله به سامانه‌های سوخت، کار آمریکا و اسرائیل بود

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند عضو شورای شهر تهران: روز و شب تهران مختص پولدار‌ها شده /رییس دادگستری بهارستان: اگر در برابر جشن طلاق ایستادگی نکنیم، فاجعه بزرگی رخ می‌دهد/روحانی: آیت الله صافی گلپایگانی، شاخص انقلاب و مبارزه است/رئیس کمیته دفاعی مجلس: آمریکایی‌ها تعهد دهند که به راحتی نتوانند تمام دنیا را به بازی بگیرند و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴ 31 October 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

در تلاشیم طالبان بازوی جمهوری اسلامی ایران شود
مولوی عبدالحمید: این طالبان که الان آمده‌اند خیلی تغییر کرده‌اند. در این مدت مصیبت‌های زیادی بر سرشان آمده است. در این راستا همه اقوام با آن‌ها همراه هستند. حال ممکن است یک قوم بیشتر و یک قوم کمتر با آن‌ها همراه باشد، اما به طور کلی حرکت طالبان یک حرکت قومی نیست. بلکه یک حرکت دینی و اسلامی‌ است. یک حرکتی برای آزادی افغانستان بوده است. در شرایط حاضر بخش بزرگی از جامعه افغان از طالبان حمایت می‌کنند. کسانی هم که الان در راس هستند، بسیاری از آنها علما هستند. گرچه‌ این‌ها در مدارس رشد کرده‌اند، باز هم یک تحصیلات دانشگاهی دارند. الان این طالبان، طالبان سابق هم نیستند. من قبول ندارم که طالبان یک حرکت پشتون است، چون تاجیک‌ها، ازبک‌ها و همه طیف‌ها افغانستان همراه آن‌ها هستند. این‌ها تازه آمده‌اند دنیا باید به‌ این‌ها فرصت دهد. از جا‌های دیگر علمای جهان اسلام تلاش دارند که اگر جایی مشکلاتی هست، این‌ها را اصلاح کنند. ما خیلی امیدوار هستیم که‌ آینده در افغانستان یک کشور اسلامی باشد که حتی یک بازو برای جمهوری اسلامی و کشور‌های دیگر باشد.

صدیقه مهدوی کنی: در دانشگاه امام صادق بنایی برای تربیت وزیر و رییس‌جمهور زن نداریم
صدیقه مهدوی‌کنی دختر ارشد آیت‌الله مهدوی کنی در پاسخ به این که آیا هدف اصلی راه‌اندازی دانشگاه امام صادق، تربیت مدیران زن برای نظام جمهوری اسلامی بوده است، توضیح داد: «هدف ما تربیت زنان برای مشاغلی بود که در جامعه بدان احساس نیاز می‌شود، از همان ابتدا هم هدف این نبود پردیس خواهران، وزیر و رییس‌جمهور زن تربیت کند اما هدفمان تربیت مدیران میانی تربیتی برای نظام آموزشی، حقوقی برای نظام قضایی، قانونگذاری و پژوهشی است که در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های مرتبط با مسائل زنان حضور فعال داشته باشند.» عضو هیات علمی گروه فقه پردیس خواهران دانشگاه امام صادق (ع) درباره جزییات فعالیت این نیروها گفت: «فارغ‌التحصیلان این دانشگاه از پردیس خواهران بخشی جذب خود پردیس شده‌اند و برخی در آموزش و پرورش ورود کرده‌اند، برخی عضو هیات‌علمی دانشگاه‌ها شده‌اند و بعضی در حوزه مباحث قضایی جذب قوه‌قضائیه و کار وکالت شده‌اند . در عین حال بسیاری مشغول کارهای پژوهشی هستند و در عین حال ازدواج کرده و دارای فرزندانی شده‌اند.»

عضو هیات رئیسه مجلس: برخی مسئولان ارشد دولت روحانی به بهانه آلودگی در وین و ژنو زندگی می‌کردند
علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: برخی افراد که در دولت گذشته در سطح معاون وزیر و رؤسای سازمان‌های مهم کشوری مسئولیت داشته‌اند، به بهانه آلودگی هوای تهران دو سه ماه به ژنو و وین رفته‌اند و آنجا ساکن شده‌اند و جالب است از همانجا درباره مسائل کشور مصاحبه و تئوری‌پردازی می‌کنند.

روز و شب تهران مختص پولدارها شده
جعفر شربیانی، عضو شورای شهر تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر درباره طرح ترافیک و طرح محدودیت تردد شبانه اظهار داشت: برخی از کارشناسان، خروجی عملی طرح ترافیک را در آمدزایی می دانند تا اینکه کمک به کاهش آلودگی هوا باشد. عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه همه متخصصان بر این باورند که طرح محدودیت تردد شبانه نقشی در کاهش کرونا نداشته است، گفت: محصول مشترک طرح ترافیک و طرح محدودیت تردد شبانه این است که تهران مختص به پولدارها شده است. همه متخصصان هم بر این باورند که طرح محدودیت تردد شبانه نقشی در کاهش کرونا نداشته و آن هم درآمدزا شده است. شربیانی بیان داشت: محصول مشترک هر دو طرح این است که روز و شب تهران مختص به پولدارها شده است.

رییس دادگستری بهارستان: اگر در برابر جشن طلاق ایستادگی نکنیم فاجعه بزرگی رخ می‌دهد
رییس دادگستری شهرستان بهارستان گفت: ابتذال اخلاقی در جامعه فراگیر شده و برخی زنان جشن طلاق برگزار می کنند. هاشم امامی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: اضمحلال فرهنگی و ابتذال اخلاقی در جامعه به عرف و فرهنگ تبدیل شده است و مسئولین برای مقابله با آن کاری نمی کنند. وی با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری در مورد مسائل فرهنگی، بیان کرد: بارها رهبر حکیم انقلاب اسلامی در مورد تهاجم فرهنگی در کشور تذکر و هشدار داده اند ولی مسئولین با جدیت به آن توجه نکرده اند. رییس دادگستری بهارستان تصریح کرد: ناهنجاری ها جای هنجارها را در جامعه گرفته است و مقام معظم رهبری در مورد دشمنان خارجی و داخلی بارها تذکر داده اند، باید با کار جهادی برای حل مشکلات فرهنگی قدم برداشت تا ابتذال های اخلاقی در جامعه ریشه نکند. امامی توجه به استعمار فرهنگی توسط کشورهای غربی را مهم دانست و گفت: در کشور فرانسه و دیگر کشورهای مدعی تمدن و جهان اولی، ازدواج با محارم به قانون تبدیل شده است و اگر در مقابله این ابتذال‌ها که در فضای مجازی و حقیقی کشور به فرهنگ تبدیل می شود ایستادگی نکنیم فاجعه بزرگی رخ خواهد داد. وی ضمن هشدار به مسئولین در مورد پدیده شوم برگزاری جشن طلاق در جامعه، افزود: مسئولین باید برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی از تمام توان و ظرفیت خود استفاده کنند.

لاله افتخاری: کشورداری رییسی، سیره ائمه اطهار است
«لاله افتخاری» چهره سیاسی اصولگرا در مورد اهمیت سفرهای استانی رییس جمهور و تاثیر آن در ایجاد امید برای مردم و بهبود اوضاع گفت: باید به جناب آقای رییسی خدا قوت گفت. روش آیت الله رییسی برای اداره کشور روشی است که در اسلام توصیه شده و سیره ائمه معصومین (ع) است. او توضیح داد: در عهدنامه مالک اشتر آمده و در این خصوص حضرت سفارش می کنند که مبادا از مردم چهره بپوشید و باید با آنها باشید و باید با صنوف مختلف از جمله نظامیان و اصناف و بازاریان و صنعت گران و مردم عادی و نیازمندان همه را مد نظر داشته باشید. افتخاری تاکید کرد: این الگوی درست کشور داری است و انشاا... که ایشان بتوانند با فعالیتی که دارند و با پیگیری این مسائل، بارقه امید را در دل مردم ایجاد کرده و این موارد را پیگیری کنند.

روحانی: آیت الله صافی گلپایگانی شاخص انقلاب و مبارزه است
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پیامی با تجلیل از شخصیت و سوابق آیت‌الله صافی گلپایگانی تاکید کرد: جایگاه مرجعیت در تاریخ شیعه، ضامن بقای مکتب اهل‌بیت(ع)، الهام‌بخش ایستادگی در برابر استبداد و استعمار و مایه حفظ امید و انسجام جامعه ایران در سده‌های اخیر بوده است. تضعیف این جایگاه با هر توجیهی، ریختن آب به آسیاب دشمنان عزت و هویت ملی است. روحانی با تجلیل از شخصیت و سوابق آیت‌الله صافی گلپایگانی گفت: شخصیت وارسته و مبارزی همچون آیت‌الله صافی گلپایگانی، با سوابق بی‌نظیر در دفاع از اسلام و نظام، خود شاخص انقلاب و مبارزه است و ادعاهای انقلابیگری را باید با چنین ترازوهایی سنجید.

رئیس کمیته دفاعی مجلس: آمریکایی ها تعهد دهند به راحتی نتوانند تمام دنیا را به بازی بگیرند
سید‌علی آقا‌زاده دافساری در گفت و گو با خبرنگار «انتخاب» درباره سخنان حسین امیر‌عبداللهیان مبنی بر قبولی فرمت مذاکرات وین، گفت: «به هر حال خشونت‌هایی که امریکاییان در رابطه با بعضی پیش شرط‌ها و موضوعات مطرح و حتی کارشکنی‌هایی که در این زمینه کردند، مورد توجه جمهوری اسلامی و طرف‌های مذاکره هست که امریکا واقعا مایل نیست که مذاکرات در مسیر طبیعی خودش قرار گیرد. قطعا باید همان تعهداتی که جمهوری اسلامی بر اساس برجام عمل کرده، طرف‌های مذاکره هم انجام دهند که تقریبا هیچ کشوری انجام نداده است؛ بنابراین راستی آزمایی یکی از موضوعاتی است که جمهوری اسلامی دنبال می‌کند و بحث فرمت‌ها و موضوعات مورد بحث قرار می‌گیرد.» وی افزود: «بحث شکل جدید مذاکرات مطرح نیست بلکه همان مسائلی که قانون مجلس تصویب کرده، در مذاکرات مورد بحث قرار می‌گیرد؛ به خصوص تعهدی که امریکاییان باید بدهند که به راحتی نتوانند تمام دنیا را به بازی گیرند و هر وقت دلشان خواست وارد برجام و هر وقت هم خواستند از آن خارج شوند.»

سردار جلالی: حمله به سامانه‌های سوخت، کار آمریکا و اسرائیل بود
سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه براساس تحلیل‌های اطلاعاتی حمله سایبری به سامانه های سوخت از طرف یک کشور خارجی و آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها انجام شده است، گفت: اما از نظر اطلاعات فنی در حال بررسی هستیم و به صورت قطعی نمی‌توانیم اظهار نظر کنیم. سردار جلالی شنبه شب با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی به تشریح ماموریت‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور، بررسی حمله سایبری با هدف اختلال در سامانه انتقال سوخت کشور، راهکارهای کاهش آسیب پذیری در برابر حملات سایبری و بررسی آخرین اقدام های این سازمان برای تامین امنیت زیرساخت‌های سایبری پرداخت. به نوشته ایرنا وی در آغاز با تبریک هفته نکوداشت پدافند غیرعامل سال ۱۴۰۰ با شعار «پدافند غیرعامل، ایران پایدار» گفت: نخستین مدال پدافند غیر عامل این هفته به خانواده شهیدی علی لندی که از نسل شهید فهمیده است اهدا می‌شود. سرادر جلالی در ادامه به حمله سایبری به سامانه های سوخت اشاره کرد و با بیان اینکه این حمله در بخش میان افزار اتفاق افتاد که حمله بسیار پیچیده و پاکسازی آن دشوار است، افزود: این حمله به حمله سایبری به راه آهن و بندر شهید رجایی شبیه است و از نظر ما این حمله، قطعا به وسیله آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها انجام شده است.

امیرعبداللهیان: این همه مذاکره نیست؛ کافی است بایدن یک فرمان اجرایی صادر کند
امیرعبداللهیان: من در صحبت‌های اولیه خود به سه کشور اروپایی و آقای «جوزپ بورل» و آقای «گوترش» گفتم که ما درباره چگونگی مذاکره و نقطه آغاز آن بحث داریم و در حال جمع‌بندی هستیم اما اگر بخواهیم روند منطقی مذاکره را ببینیم، شاید یک راه ساده‌تر وجود دارد و آن اینکه توافق کنیم دقیقاً به همان نقطه‌ای که ترامپ از برجام خارج شد، برگردیم. براساس نظر شخص من، اگر برای بازگشت به برجام اراده‌ای جدی در امریکا وجود داشته باشد، اصلاً نیازی به این همه مذاکره وجود ندارد. کافی است از همین فردا یک فرمان اجرایی از سوی رئیس جمهور امریکا صادر شود و آنها اعلام کنند به نقطه‌ای که ترامپ از آن خارج شد، برمی‌گردند اما مسأله اینجاست ما این اراده و نیت را از امریکایی‌ها در پیام‌هایشان می‌شنویم، ولی در رفتارشان نمی‌بینیم.

شبکه ملی اطلاعات هم راه‌اندازی شود، حملات سایبری ادامه خواهد داشت
سید ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی بر لزوم همگرایی ملی در مقابله با حملات سایبری تاکید کرد و گفت: شبکه ملی اطلاعات راه اندازی هم شود، باز هم حملات سایبری ادامه خواهد داشت.

نماینده مجلس: شرع و شریعت با ورود زنان به استادیوم مخالفت کرده است
حسین جلالی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به انتشار خبری مبنی بر ارائه طرح ورود زنان به استادیوم های فوتبال به مجلس یازدهم گفت: «در هر موضوعی به تعیین سازوکارهای نیازمندیم. در موضوع ورود زنان به استادیوم هم همینطور است. بعضی از اصول مخالف آن است که مردان در برابر زنان بدون لباس ورزش و کشف حجاب کنند. این بحث مبنایی است. ما هم برای ورود زنان به استادیوم منع قانونی داریم».  او در پاسخ به این که کدام بند از کدام قانون ورود زنان به استادیوم‌ها را ممنوع کرده، گفت: «شرع و شریعت با این مساله مخالفت کرده است.» او درباره اینکه کدام نهاد مسئول اعلام نظر شرع و شریعت است نیز بیان کرد: «شورای نگهبان و مجمع تشخیص مسئول هستند. بالاتر از همه فتوای رهبری را داریم. فتوای رهبری است که رویت مستقیم بدن مردان توسط زنان حرام است. این فتوا تکلیف حضور زنان در استادیوم‌ها را روشن و آن را منع کرده است.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۳۴
باز هم حرفهای تکراری اینبار از لاله افتخاری در مورد رئیسی کم مانده ایشان را جای معصونین جا بزنند
از عاقبت احمدی نژاد عبرت بگیرید تا دوباره شرمنده مردم نشوید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
نتجه لازم وچاپلوسی خانم لاله افتخاری نتیجه داد و عصر، پسرش حسین عامریان پست ریاست صندوق حمایت از از بازنشستگان فولاد منصوب شدن ن ن ن ند
ناشناس
| Canada |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
من شش ماه هست که در سن ۵۵ سالگی به کانادا مهاجرت کردم ( وبسیار افسوس میخورم چرازودتر نیامدم) اینجا کمپانی های بزرگ خودروسازی برای فروش اتومبیل هایشان به مردم التماس میکنند و مردم حق انتخاب دلرند تابهترین ومدرنترین ماشین را با کمترین قیمت بخرند من خودم تویوتا کرولا ۲۰۲۱ را خریدم از دم قسط ماهی ۲۸۰ دلار که حتی بااحتساب دلار ازاد کانادا قیمت نقدش کمتر از ۵۰۰ میلیون درمیاد حالا شما این را مقایسه کنید با پژو پارس ۳۳۰ میلیونی و پراید ۱۶۰ میلیونی وطنی !!!
حقیقتا مردم مظلومی هستیم
نماینده .... نماینده مجلس چرا میگید... آخه ادم تو تا حالا ورزشگاه رفتی؟ اصلا چیزی معلومه؟؟؟؟ ا
عضو هیات رئیسه مجلس: برخی مسئولان ارشد دولت روحانی به بهانه آلودگی در وین و ژنو زندگی می‌کردند!!!!!!!!!!!
جناب هیات رئیسه صبر کن ، عاقبت شما را هم خواهیم دید ! فعلاً که در سخنرانی و ادعا همه علامه دهرند ! مهم اینست که آنگاه که عطش خدمت تمام شد چند مرده حلاجید ! آسیاب به نوبت !
مگه فوتبالیست ها و والیبالیست ها و بسکتبالیست ها لخت مسابقه میدن؟اونا که پیراهن و شورت ورزشی و جوراب بلند میپوشن و فقط قسمتی از تقریبا زانوشون معلومه.میتونید دیدن شنا را ممنوع کنید
اقای علیرضا سلیمی این افرادی که میفرمایین تو وین و زنو زندگی میکنن مگه اسم و فامیل ندارن؟منم میتونم در مورد تو و خیلی ها ادعاهایی بکنم.مدرک رو کن اقاجون.حرف باد هواست.
جناب رئیس دادگستری بهارستان یه کم وقت بذارید و در مورد ازدواج با محارم که میگین تبدیل به قانون شده مطالعه کنید.شما که با قانون سر و کار دارید.اکثر مسئولین ما مثل شما هستند و قانون رو هر طور بخوان تفسیر میکنن
.
چه خبر غیرمنتظره ای! مشکل سامانه سوخت کار امریکا و اسرائیل بود.
هر مشکلی که نشه به هیچ طریق توجیهش کرد کار اسرائیل و امریکاست. این دیگه نیازی به گفتن نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
چرا پمپ گاز سی ان جی هک نشد؟
این تصویر خون آلود را که بعنوان آگهی هر روز بما نشان می دهید را لطفا از جلوی چشم ما دور کنید تا اعصاب ما را بیشتر بهم نریزد
خانم افتخاری! یکی دیگه از رییس جمهور های شما هم معجزه هزاره سوم بودند ولی... خدایا پناه به تو از دست این مقدس
اگر اظهارات حسین جلالی را درست فرض کنیم، و رویت مستقیم بدن مردان توسط زنان حرام باشد (و بالتبع حضور مردان با این پوشش در مقابل زنان حرام است) حضور تیم های ورزشی ایرانی در کشورهای مسلمان که به زنان مسلمان اجازه حضور در ورزشگاه را میدهند هم حرام است.
مثال میزنم: در جام جهانی قطر، که قطعا زنانی مسلمان در ورزشگاه حاضر خواهند بود، تیم فوتبال ایران نباید در این فضا، اقدام به فعالیت ورزشی بدون رعایت پوشش اسلامی کند.
بسیاری از راه حل های کشور ریشه ای و بنیادین نیستند
مثلا در خصوص آلودگی هوای تهران ممنوعیت تردد وضع می شود که خودش باعث نامتعادل شدن توزیع ترافیک می شود راه حل اساسی این است که هنگامی که امتیازاتی مثل وام برای خرید خانه و یا اجاره داده می شود امتیاز و یا وام کم بهره به افرادی داده شود که خرید و یا اجاره خانه نزدیک محل کارشان باشد
یا اینکه بازارهای خرید توزیع شده با قیمت های یکسان در سطح شهر ایجاد شود و یا اینکه ادارات دولتی محل کار را در مکانهایی قرار دهند که در مسیرهای باز بوده و پارکینگ های وسیع دارند و یا بصورت هوشمند مکان های اداری را توزیع کنند
یا ساختمان های دورکاری ایجاد کنند یعنی در نقاط مختلف شهر ساختمان های دولتی ایجاد شود که افراد به جای اینکه دورکاری را در خانه بگزرانند دورکاری را در مکان دولتی نزدیک خانه خود بگزرانند
شرع و شریعت با اختلاس هم مخالفت کرده چرا سر لوحه کارتان قرار نمی دهید
خانم افتخاری! از معجزه هزاره سوم شما چه خبر؟
لاله افتخاری: کشورداری رییسی، سیره ائمه اطهار است) فاطمه رجبی : احمدنژاد معجزه هزاره سوم ) خخخخخخخخ
حمله به سامانه‌های سوخت، کار آمریکا و اسرائیل بود
مگه شما قدرت منطقه نبوديد !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
هنوزم هستیم به زودی قدرت دوم جهان بعد از روسیه
دانشگاه امام صادق زیر نظر وزارت علوم و دولت جمهوری اسلامی ایران نیست .
چرا باید جایی اقدام به تربیت مدیر برای اداره کشور نماید که خارج از کنترل ارکان رسمی مملکت است
این نماینده مجلس بگه که نظر شریعت در مورد گرانی و فلاکت مردم چیست؟ سکوت نمایندگان چه معنی میده؟ ربای بانک‌ها چطور؟
روز و شب تهران مختص پولدارها شده:
این یک واقعیت است و همۀ مسئولین از دولتی و غیردولتی به خوبی میدانند. باید شعار پوچ و غیر واقعی "تهران شهری برای همه" را از دیوارهای تهران بزرگ که مختص پولدار است، کاملا پاکسازی شود. رسانه ها باید این مهم را تا محو کامل شعار "تهران شهری برای همه" از سطح شهر دنبال نمایند و شعار منطبق با واقعیت "روز و شب تهران مختص پولدارها است" جایگزین آن کنند.
رئیس کمیته دفاعی مجلس: آمریکایی ها تعهد دهند که به راحتی نتوانند تمام دنیا را به بازی بگیرند) باشه !!! چون ما قدرت علمی و اقتصادی و نظامی و دیپلماسی برتر از امریکا داریم اونم تعهد میده !!! از خواب بیدار شو برجام هم همین جور بود 5 تا کشور برتر هم ان را امضا کردند ترامپ پارش کرد کی تونست بگه به تعهدت برگرد ؟!!
آقای قالیباف دارید با آتش بازی میکنید ، لطفا با اعصاب و روان یک میلیون فرهنگی بازی نکن ؟؟؟ من ۱۵ ماه دارم کاسه چه کنم دست میگیرم ؟؟؟ او ۵ میلیون من رو بگیر بده به دوستان نجومی بگیر خلاص ، مرد حسابی خط فقر ۱۲ میلیون هست ما نابود شدیم،
عضو هیات رئیسه مجلس: برخی مسئولان ارشد دولت روحانی به بهانه آلودگی در وین و ژنو زندگی می‌کردند:
این همه پول های باد آورده ای را که در طی هشت سال بدست آورده اند را باید یه طوری خرج کنند. اگر غیر قانونی بود که حتما ممنوعالخروج میشدند، از قدیم گفته اند "دارندگی و برازندگی" نوش جانشان. فقط ایکاش بعضی اوقات ملت گرسنه را بیاد بیاورند.
سخنان لاله اسکندری ادم رو یاد معجزه هزاره سوم محمود احمد نژاد می اندازه . واقعا این قبیل نمایندگان حال همه رو به هم میزنن. ایشان در تلاش بعد از پایان نمایندگی کاری برای خودش در دولت دست وپا کنه
،
به داد بورس برسید ، بورس نابود کرد ملت رو ۹۰۰ میلیون ضرر تو یکسال ، خدا ازتون نگذره که درگیر انواع بیماری شدم و سه بار بستری شدم ،؟؟ چرا محاکمه نمیکنید بانی و باعث این وضعیت رو
سردار جلالی: حمله به سامانه‌های سوخت، کار آمریکا و اسرائیل بود:
فعلاً که ملت باید بنزین 3000 تومانی بزند و وزیر نفت هم بگوید "گران بنزین شایع است". اگر بگویند که "بنزین موقتی گران شده"، وزیر نفت چه میتواند بگوید؟!! این بار نوبت گرانیهای زنجیره ای به بهانه گرانی بنزین شروع میشود.
وقتی کارشناسان می‌گویند بورس دلار ۵۰ هزار رو پیش خور کرده ، توجه نمیکنید
جشن طلاق یعنی شادمانی برای زنده یتیم شدن فرزندان خانواده، دادگستری باید با این بدعت آخرالزمانی برخورد کند.
این آقای جلالی فکر کنم لباس فوتبال رو با لباس شیرجه و شنا اشتباه گرفته!!!لباس فوتبال با پیراهن گشاد و شلوارک تا زانو وجوراب ساق بلند،کجا برهنه محسوب میشود؟ نکنه میخواهید سرشان را هم بپوشانند؟
در پایان این همه خبر مسرت بخش انسان به قول عین الله دچار شگفتی می‌شود و فریا تکبیر بر می‌آورد!! جل الخالق
خانم مهدوی پس خيالمون راحت باشه؟ رئیس جمهور بعدی از دانشگاه امام صادق نیست دیگه!
در یک جامعه سنت زده ای مثل عربستان هم مشکل ورود زنان به استادیوم حل شده!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
مشکل حل نشده مشکل درست شده واسشون! فوقش میشن کشور فاسدی مثل آمریکا منفیه تکنولوژی و علمشون
با این سواد!!!! و نگرش امیر عبداللهیان به دنیا من یقین دارم که به زودی چنان شکوفایی در وزارت خارجه رخ می‌دهد که بیا وببین!!!! خودتان را آماده خیلی مسائل عجیب کنید!!!
خانم افتخاری ما گوشمان از این حرفها پر است راجع به محمود هاله نور هم همین تعریف وتمجیدها بود و آخرش.....
نقص ما فقط همین طالبان است که بخواهد بازوی ما شود!!!!!! دیگر کامل کامل می‌شویم!!!!
تو فرانسه با محارم ازدواج می کنند؟؟؟ این مزخرفات رو از کجا میارین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
قانون فاسدشون آزاد کرده متاسفانه
سرکار خانم افتخاری لطفا اگر از کسی می خواهید تعریف کنید از خودتان مایه بگذارید نه آبروی ائمه اطهار! درهیچ کجای تاریخ نوشته نشده که ائمه اطهار شما و یا دوستان شما را به عنوان سخنگوی خودشان انتخاب کرده باشند!!
حاج‌خانم افتخاری! فاطمه رجبی هم در مورد محمود می گفت معجزه هزاره سوم. دیدیم چه معجزه ای از اب در اومد.
کشور صاحب اصلی اش امام زمان عج است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
اسم این کشور ایران هست و صاحبان اصلیش مردم ایران با پیشینه ی پر افتخارشون هستن. حاکمیت در هر زمانی موظف به درخدمت مردم بودن هست. و وعده دوره امام زمان دادن اشتباه محض هستش.
خانم‌کنی‌بزرگوار‌ ؛
همون‌ مردهای‌وزیری که تربیت‌ کردید‌ برای‌مملکت ما کافی هستند‌ لذا احتیاجی به تربیت‌ بانوی رئیس جمهور در دانشگاه مرحوم‌ مهدوی کنی نیست‌ به اندازه کافی مستفیض‌شدیم‌ !!!!
آقای رییسی فرهنگیان این ظلم شما رو فراموش نخواهند کرد،
شما و همسر گرانقدرتان حداقل ماهی ۱۰۰ میلیون از بیت المال حقوق میگیرید شما در برای حقوق ۵۰ میلیونی پول دارید ولی برای معلم ۳ میلیونی پول ندارید ،؟؟ رتبه بندی که حداقل ۸۰ همت بودجه لازم داشت با ۲۵ همت ماست مالی میکنید ، به قول بنده خدایی این نیز بگذرد
بدبخت تربن قشر در کشور
کشاورزان
کارگران
معلمان
خدایا بساط بی عدالتی را برچین
رییسی ودارو دسته اش این کاره نیستند اخه..............................
سوال شود رويت مستقيم از چه فاصله ايي حرام است؟
سیره ؟؟
لاله افتخاری: کشورداری رییسی، سیره ائمه اطهار است
آقای سلیمی این حرفا رو چرا به مردم میگی اگر تخلفه که خوب برین بگیرینشون محاکمه کنید همش حرف همش شعار انتخابات تمام شد الان موقع عمله.
این گزارش دادن مثلا نمایندگان مردم چیزی بجز اعصاب خوردی برای آنها ندارد.
1- ابن همه چاپلوسی از رییسی حال آدم رو به هم می زنه


2- کسی از خانواده اقای کنی هست که تو امام صادق کاره ای نباشه؟
خانم مهدوی کنی با چه سازوکاری در دانشگاه امام صادق استخدام شده اند ؟از تابناک عزیز انتظار تحقیق وروشنگری داریم .
سرکار خانم لاله افتخاری حتما میدانند و یادشان نرفته است که چنین تعابیری برای اقای احمدی نژاد هاله نور نیز بکار مبردند . لطفا اقای رئیسی را مساوی نظام قلمداد نکنید
عجب فرمایشاتی دارد این خانم لاله افتخاری . یاد حرفهایی مانند معجزه قرن افتادم.
بجای اینکه دوربین بیندازید و محل زندگی مسئولان دولت روحانی رو رصد کنید، به این رییسی فشار بیارین تا اوضاع اسفناک کنونی رو سر و سامان ببخشه و فقط وعده وعید نده
روحانی و دولتش به زباله دان تاریخ ریخته شدند و فضولی راجع به زندگی کنونی آنها کار عبث و ای است
واقعا چطور تونستین کشور به این ثروتمندی رو به این روز بندازبن؟؟؟؟؟
شرم
دلار پایین بیاد و تورم از بین برود مردم زندگی میکنند و طلاق نمیگیرند
باز پاچه خاریهای دوره معجزه هزاره سوم شروع شد
در مورد احمدی نژاد هم خیلی ها تعریفهای ماوراءالطبیعه کردنند بعدها بدون خجالت زیر همه چیز زنند
اینکه روش کار رییس جمهور چی هست رو هیچ کس کار نداره.
اونچه مهمه گرونی و فشار روی گرده ملت بدبخت ایران هست.
سرکار خانم لاله افتخاری، حواستون نسبت به ادعاهایی که درمورد آقای رییسی می کنید باشه. چند سال بعد مثل آقای احمدی نژاد باهاش به مشکل نخورید.
سرکار خانم لاله افتخاری، حواستون نسبت به ادعاهایی که درمورد آقای رییسی می کنید باشه. چند سال بعد مثل آقای احمدی نژاد باهاش به مشکل نخورید.
چرا می گویید حمله سایبری کار اسراییل وآمریکا بوده شاید این حمله از داخل صورت گرفته باشه یعنی ایران فقط دو تا دشمن داره آمریکا واسراییل و بقیه دوستان ما هستند
فقط خواندن تیتر این اخبار باعث می گردد ، تا بفهمیم که چقدر از قافله دنیا عقب مانده ایم و هیچ چیزی و کسی در جای خودش نیست !!؟؟

و یک خانواده یک دانشگاه را مال خود کرده اند
و عده ای با حداقل شناخت و رای و محبوبیت و تجربه وارد مجلس شدند و حرفها و ادعا هایی می کنند که انگار اصلا در این کشور نبوده و نیستن !!!

دولت و وزرا هم که قرار بود طبق وعده های اولیه و بسرعت اوصاع اسفبار اقتصادی و تحریم و بورس و کرونا و بیکاری و تورم و گرانی را کنترل کنند

فقط توانستند تا علم الهدی و شریعتمداری و کریمی قدوسی و نوباوه وطن و حداد عادل و احمد خاتمی و لاله افتخاری و فاطمه رجبی را راضی و خوشحال کنند !!!!!!

مردم همچنان نگران و دلواپس و فقیر شده و بیکار و با حداقل های ممکن در ۶۰ سال گذشته در رنج و عذاب و درد و گرفتاری و سکوت بسر میبرند !!!!

و اکثرا به این نتیجه تلخ و سخت رسیده اند که هیچ امیدی به اصلاح امور جاری کشور و خودشان متصور نمی باشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
بله در دوران اصلاح طالبان ما از .
قافله جلوتر بودیم
آره خانم مهدوی کنی!
شما لطف کردید و قبول زحمت کردید، و تو دانشکاه خانوادگیتون به اندازه کل مملکت، وزیر و مدیر و رئیس جمهور مرد تربیت کردید، اجازه بدید مملکت و ملت چند دهه وقت بگذارن و هزینه اینهایی که تولید کردید رو بدن و هضمشون کنن، تا حالا نوبت برسه به تربیت وزیر و رئیس جمهور زن!!!
کشور داری اون دوستتان هم سیره امام زمان بود بیچارگی ما از همون زمان شروع شد
آقای جلالی نماینده مجلس طوری از ممنوعیت خانمها در استادیوم ورزشی صحبت کرده که انگار فوتبالیست‌ها لخت و بدون لباس فوتبال بازی می‌کنند. ایشان حتما نمی‌داند که خانمهای ایرانی در سراسر دنیا در استادیوم‌های ودرشی انواع ورزش‌ها منجمله فوتبال بازی می‌کنند و الا حتما برای آن هم فتوایی میداد.
همه چیزمان درست است که به
ورود زنان به استادیوم رسیدیم
خوب اگر برجام و ماموریت های ژنو برای مردم اب نداشت برای یک عده نان بهمراه داشت !!!
غیر از آمریکا و اسراییل کس دیگه ای مقصر نیست
حمله سایبری با هدف اختلال در سامانه انتقال سوخت کشور کار حضرات برای اماده سازی ذهن ها برای بنزین 3000 تومانی است.
چه عجب وزیر خارجه ایران حرفی زدند، مولوی عبدالحمید هم دنبال رو پاکستان و طالبان هست و مراقب وی باشيد
اینا بجای اتریش میتونستن برن شهرهای شمالی
حسابی خوردن وحالا رفتن بیش زن وبچه هاشون که مقیم فرنگ هستند
ترا خدا اینقدر از اسلام و دین برای اهدافتون مایه نذارید ولش کنید چرا میگید رییسی سیره ائمه را داره ؟ چه نیازی هست هی حرف میزنید ؟ کار کنید بعد خواستید حرف کمی بزنید یا اصلا نزنید حرف زدن کار راحتیه ولی درست و سنجیده و بموقع حرف زدندکار سختیه
اولا احمدی نژاد هم معجزه هزاه سوم بود
بهتر است دست از چاپلوسی بردارید
دوما در کشتی بدن مردها و تمام اعضا و جوارح انها بهتر پیداست یا فوتبال
که زنها حق ورود به ورزشگاه را دارند
سوما مگه کشتی و فوتبال با کیفیت hd از تلوزیون پخش نمی شود
چطور انجا اشکال نداره ولی از فاصله ۱۰۰ متری در زمین فوتبال اشکال داره
بهتر است دست بردارید
یک روزگاری هم گوش کردن به نوار کاست و دوش حمام حرام و مدرسه رفتن دختران ک شناسنلمه برای زنان حرام بود
پس چی شد که حلال شد
آقای علیرضا سلیمی، خیلی شفاف صحبت کن و نام این افراد را هم بگو، در غیر این صورت لطفاً صحبت نفرمایید. دیگر مردم سخنان مبهم و کلی را قبول ندارند.
وقتی عضو کمیسیون فرهنگی چنین افکاری داشته باشد که دیدن بدن مرد از فاصله چند ده متری حرام است و ... چطور می توان انتظار بهبود رفتارهای فرهنگی در کشور را داشت. لااقل یکبار ورزشگاه برود ببیند ۱۵ سانت فاصله بین شورت و ساق فوتبالیست چه فاجعه ای ببار می آورد چون مردان در خیابان هم پیراهن آستین کوتاه می پوشند و فعلا زنان از حضور در خیابان منع نشده اند.
این رئیس سازمان پدافند غیرعامل هم کاش توضیح میداد که در دوره طولانی مسئولیتش جلوی کدام حملات سایبری را گرفته!!امان از مشاغل مادام العمر که مانع تحول در کشور می شود!!
چقدر زشته که به رییس جمهورها القاب خاص داده می شه
حتی اگه روشون بشه می گن بچه پیامبره
بعد فردا که نتونند کاری بکنند یا باهاشون در تضاد منافع می افتند انواع القاب بد و ... بهشون می دن!
رییس جمهور نه پیامبره و نه راه پیامبر رو ادامه می ده
رییس جمهور داره مملکت داری می کنه و فکر می کنه این راه درسته. بهش اعتقاد داره و اون راه رو می ره و ان شالله که موفق هم بشه. ولی بستن رییس جمهورها به پیامبر و ... کار درستی نیست!
عجیب است که حمله سایبری اخیر به حملات قبلی شبیه بوده ولی مسئولین پدافند غیرعامل هیچ اقدامی نتوانستند انجام دهند؟!! اینهمه هزینه و حقوق و ... برای مقابله در چنین روزهایی است
حرفهای لاله افتخاری آدم رو یاد سخنان خانم رجبی و معجزه ی هزاره سوم میندازه!!!
(( برخی مسئولان ارشد دولت روحانی به بهانه آلودگی در وین و ژنو زندگی می‌کردند )) از ماست که بر ماست .
(( برخی مسئولان ارشد دولت روحانی به بهانه آلودگی در وین و ژنو زندگی می‌کردند )) از ماست که بر ماست .
این نماینده خانم مجلس باید بداند که پیوند زدن یک فرد به ئمه اطهار کار بسیار ناپسند و خطر ناکی است. لطف کن چابلوسی را با با بی فکری قاطی نکنی.
خوب پس خانم ها تلویزیون نبینن حرام است !
تا دیروز میگفتن کسانی که سامانه سوخت را هک کردند را اعلام میکنیم یعنی داخلی است و کسی که کرده بترسه و عقب نشینی کنه و ... حالا کار آمریکا شد برخی سکوت کنند بخدا به ایران خدمت کردند
دولت شروع بکار نکرده بهتر است پیش داوری نکنیم ولی خانم افتخاری وقتی این چنین تعریفی می فرمائید مشخص است اصلا وضعیت ایران را نمیدانید با وضعیت مردم کشورت آشنا نیستی
سفرهای استانی با جیب خالی (کسری بودجه شدید) مزیت زیادی به همراه نخواهد داشت
مگر تو استادیوم فوتبال در طبقه اول و ردیف اول که حداقل 15 متر با مستطیل سبز فاصله دارد جایی از بدن ورزشکاران معلوم است؟!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
مردم برای تماشای فوتبال به استادیوم می روند نه دید زدن زانوی بازیکنان.
نماینده مجلس: بعضی از اصول مخالف آن است که مردان در برابر زنان بدون لباس ورزش و کشف حجاب کنند.... چی کشف حجاب مردان!!!.....اشتباه دیدی اخوی!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
خوبه که بازیکنان مرد هم مثل زنان فوتبالیست لباس بپوشند تا مشکل بکلی حل شود
حسین جلالی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شما دوغتو بنوش کلا" تو باغ نیستی ..
این سرکارخانم افتخاری،پاسخی هم درباره ی مطالبی که درباره ی پست مدیریتی پسرشان در وزارت کار منتشر شده دارند؟
سردار جلاللی مگه نمی گی کار آمریکا بود مستندات ارائه دهید!!!!!!!!
خدا پدر این خانم لاله افتخاری را بیامرزه که مرا یاد آن خانم انداخت که می گفت احمدی نژاد معجزه هزاره سوم است.
اگر رویت مستقیم بدن مردان بر زنان حرام است پس چرا در مسابقات والیبال هستند؟ بعد چرا تلویزیون بدن مردان در مسابقات کشتی را نشان می دهند اونجا که وضع بدتر است زیرا برجستگیهای مردان هم مشخص است. اصلا فرقی دارد بین مستقیم و غیر مستقیم ؟ دیدن دیدن است حالا چه عکس و تصویر و چه واقعی
کاری که آقای رئیسی می کنند هم آقای احمدی نژاد انجام داده است. با گرانیهای روز افزون هیچ بارقه ای بوجود نیامده هیچ مایوس هم گشته ایم.
دانشگاه امام صادق شده دانشگاه کلمبیا؟
خانم افتخاری با مقدسات باز نکنید!تجربه ریاست جمهوری احمدی نژاد فراموشتان شد!ادعا میکردند مملکت بوسیله امام زمان هداره می شود!حماقت را تکرار نکنید!
فقط خانواده های دولت روحانی نیست خیلی گسترده تر از دولت است ....
این همان دولتی هست که شورای نگهبان رئیس آن را تاییدکرده منتظر یاران رئیسی نیز هستیم فقط محول باشند به پروردگار
به این نماینده محترم مجلس بفرمایید در این صورت باید پخش مسابقات فوتبال یا کشتی را هم از تلویزیون ممنوع کرد چراکه با این نظریه مشعشعانه ایشان احتمال رویت بدن مردان توسط زنانی که در خانه تلویزیون تماشا می کنند نیز است.
لاله افتخاري : روش آیت الله رییسی برای اداره کشور روشی است که در اسلام توصیه شده و سیره ائمه معصومین (ع) است.
خواهشا سطح ائمه را پائين نياوريد بر فرض (اميدواريم اين نباشد) اگر 4 يا 8 سال ديگر دولت رئيسي و خصوصا خود جنابشان به سرنوشت دولت روحاني و آقا محمود دچار شوند چه تاثيري در اذهان مردم دارد. يادم است همين دوستان اوايل آقاي احمدي نژاد را رجائي زمان و لاريجاني را مدرس زمان مي ناميدند ولي اكنون .... حالا رئيسي كي زمان است؟
خانم مهدوی کنی امثال شما جز ایجاد ممنوعیت برای زنان چیزی دیگری در سر ندارید... چطور اسم خود را زن می گذارید و این همه ضدزن هستید؟
خانم رجبي هم در كرامات سلف آقاي رئيسي يعني جناب احمدي نژاد از اين فرمايشات بسيار فرمودند خانم افتخاري
هيچ كاري از دست دولت برنمي آيد چون مترسكي بيش نيست
فرمایش خانم لاله افتخاری آدم را به یاد مبدع اصطلاح "معجزه هزاره سوم میندازه"
جناب مولوی عبدالحمید
بهتر اگر آدم میخواد برای خودش بازو انتخاب کنه بهتر یه بازوی تمیز و خوش نام انتخاب کنه!!!!!
پ ن پ ؛ لابد می بایست آقای روحانی و تیم وی علیرغم انتقال و پس انداز پول هشت ساله نفت ایران در حساب فرزندان غرب نشین شان، در یکی از زاغه های تهران زندگی می کردند.!!!
آقاتهرانی با گرین کارت و تابعیت امریکا چطور نماینده مجلس شده ؟!
کشورداری رئیسی سیره ائمه اطهار است .... یادش بخیر یه زمانی یک بابایی معجزه هزاره سوم بود خخخخخخخخ
اگر رویت مستقیم بدن مردان توسط زنان حرام است پس چرا اقای هنر پیشه مورد تائید حضرات اصولگرا در سریال مورد تائید شما با یک شرت مامان دوز در کنار استخر در حال دلبری است؟ فتوا شامل ایشان نمیشود؟
خواهشاً هر کاری می خواهید بکنید ولی اهانت به ساحت مقدس حضرات معصومین (علیهم السلام) نفرمایید!
خانم افتخاری! نظرتان در مورد معجزه هزاره سوم چیست؟؟
لاله خانم اصلاهرچی چیزهای خوبه ازپیامبربه شمارسیده ولی وقتی صحبت ازمسئولیت پذیری درمقابل ریاستی که بدست آوردیدپیش میایددیگرهیچ چیزی ازسیره ائمه اطهاریادتان نمی آید!
سفرهای استانی رو احمدی‌نژاد هم انجام می‌داد. الآن بتی نسازید که بعدا که بهتون پشت کرد، نتونید جمعش کنید.
آمریکایی‌ها هم می‌گن ما فقط منتظریم ایران به نقطه‌ای برگرده که از برجام پیروی می‌کرد. مذاکره همینه که چنین اختلاف نظرهایی با گفتگو حل بشه؛ وگرنه آرزو رو که منِ شهروند عادی هم می‌تونم بکنم!
اینقدر از خدا و اسلام سو استفاده نکنید این ظلم بزرگ و غیر قبل بخشش است
تجربه نشون داده هر کی به ژنو و وین رفتن قبلیا گیر می‌ده، خودش از نیویورک و تورنتو سردرمیاره.
حمله به سامانه ها کار اسرائیل و آمریکا بود
اما سه هزارتومن کردن بنزین کار جمهوری اسلامی بود
برفرض که اسرائیل حمله سایبری داشته و سامانه ها رو از کار انداخته
جمهوری اسلامی چرا سه هزارتومنش کرد ؟
آلودگی هوا ناشی از بی کفایتی مسئولان در چند دهه اخیر است
اونوقت خودشون می رن تو اروپا زندگی می کنند که هوا آلوده است و نمی تونیم کار کنیم ؟
عجبا !!!!
خانم افتخاری هنوز درس نگرفته اید که تقدس گرایی فقط ملت را از دین متنفر میکند
ویراستار تابناک گویی پشت چراغ قرمز یاتو اتوبوس ویراس میداری حواستوجمع کن
گیریم هوای تهران آلوده بود به اروپا و آمریکا رفتید،
فردای قیامت با آتش دوزخی که هیزمش آه و ناله و لعن و نفرین مردم مظلوم این مملکت است چکار خواهید کرد ؟؟؟؟؟!!!!!!
این داستان ازدواج با محارم تو فرانسه ازتخیل کی نشات گرفته؟؟؟ خیلی مسخرست...یه سرچ تو اینترنت بکن قبلش
جناب نماینده مجلس مگه در صدر اسلام ورزشگاه بوده که شرع برای ان دستور العمل داشته باشد .
لاله افتخاری: کشورداری رییسی، سیره ائمه اطهار است:
سركار خانم محترم خيلي زود عجله كرديد.
جزء چهارده معصوم همه ما احتمال خطا و اشتباه داريم
براي احمدي نژاد هم طيف فكري شما همين تمثالها را بكار بردند ولي چه شد؟
آدم عاقل كه از يك سوراخ دوبار گزيده نمي شود
دولت رئيسي بيش از 4ماه سركار است و دريق از ارائه يك طرح حتي بظاهر كوچك جهت حل معضلات عديده مملكت آنوقت شما ايشان را به ائمه وصل مي كند .استغفرالله
همیشه بحث حجاب و حقوق زنان را موقعی مطرح می کنند که یک باج خارجی داده شده است و می خواهند سرو صدای آن را بپوشانند و افکار مردم را منحرف کنند و خبر از این قرار است که ایران در آبهای خودش در خزر هم حق برداشت گاز ندارد و باید روسیه اجازه دهد این وضعیت قدرت منطقه است ..... برای سرپوش گذاشتن بر این همه خفت فرافکنی می کنند.
گیریم هوای تهران آلوده بود به اروپا و آمریکا رفتید،
فردای قیامت با آتش دوزخی که هیزمش آه و ناله و لعن و نفرین مردم مظلوم این مملکت است چکار خواهید کرد ؟؟؟؟؟!!!!
مطمئن باش آتش خاموش کن به همراه دارند نگران آنها نباش
من هر چی فکر کردم نتوانستم یک مورد از شباهتهای دولت رییسی به سیره ایمه اطهار پیدا کنم خدا بخیر کند
اوضاع ایران بقدری خراب شده که دیگه. جای زندگی,کردن نیست برای همین وزیران.حسن روحانی فرار را بر قرار ترجیح دادند در خارج از کشورهرکس می توانی,بادرآمد خودصاحب بهترین ماشین و زندگی راحت گردد اگر مردم در ایران توان خرید گوشت و مرغ و ماهی و موز را ندارند اینجا راحت هرروز,می توانند سر سفره خودداشته باشند
باید دهان چاپلوسان را گل گرفت
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها