بازدید 23281

اطلاعیه شهردای تهران درباره تغییر ساعت طرح ترافیک

روابط عمومی معاونت حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران در اظلاعیه ای نحوه تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک تهران را توضیح داد.
کد خبر: ۱۰۸۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ 30 October 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، روابط عمومی معاونت حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران در اظلاعیه ای اعلام کرد: « در جلسه شماره ۷۰ شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران مقرر شد:

در مرحله اول و قبل از بازگشایی دانشگاه ها و مدارس از تاریخ ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت شروع اجرای محدوده های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا ازساعت ۸:۳۰ به ۷:۳۰ و ساعت خاتمه آن از ۱۶ به ۱۷ تغییر یابد.

-در مرحله دوم و پس از بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس، ساعات اجرای محدوده‌های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا مطابق با وضعیت قبل از شیوع کرونا ( با توجه به مصوبات قبلی) تغییر می یابد. براساس ساعات اجرای محدوده‌های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا در شهر تهران در شش ماه اول سال از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۹ و در شش ماه دوم سال از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۸می‌باشد.

ضمنا مقرر شد که شورای حمل و نقل و ترافیک تهران لغو منع تردد شبانه در تهران را از ستاد ملی مقابله با کرونا درخواست نماید.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۶
برای ایجاد محدودیت و جریمه یک روزه تصمیم گیری می شود و بلافاصله اجرا می شود اما برای رفع محدودیت و جریمه ماه ها بررسی
تکلیف یکبار خروج رایگان چی میشه ؟ لال هستند چیزی در اون مورد نمیگند
این حضراتی که در جلسه برای مردم تصمیم گرفتند چند نفرشون محل کارشون داخل محدوده طرح ترافیک هست و با خودروی شخصی داخل محدوده تردد و از جیب مبارک پول طرح ترافیک پرداخت می کنند.
همه این حضرات ماشین دولتی در اختیار دارند و ریالی هم پرداخت نمی کنند اونوقت کارمند و کارگری که بخاطر شرایط اسفناک کرونایی و حمل و نقل عمومی مجبور به تردد با خودروی شخصی می باشد باید نصف حقوق ماهیانه اش را بابت طرح ترافیک به شهرداری پرداخت کند. چرا هرگز برای رفاه حال مردم تصمیم نمی گیرند و همه تصمیمات حالت زورگویی و خالی کردن جیب مردم رو داره؟!!!! اگه طرح برای همیشه از ساعت 7/30 شروع بشه و یک خروج رایگان در نظر بگیرند چه اشکالی داره؟؟ بخدا از دست این آدمای بی فکر و کارنابلد شکم سیر مفت خور خسته شدیم...
محاکمه ترک فعل مدیران گذشته شهرداری که در محدوده طرح ترافیک تراکم فروخته و موجب فربه شدن شهرداری با پول حرام شدن ، طرح فقط و فقط بهانه است برای فرار شهرداری از پاسخگویی در قبال تراکم فروشی مخصوصا در محدوده طرح ترافیک با ظلم به ساکنین محدوده طرح .
خدمات زاکانی به شهروندان با خالی کردن جیب مردم آغاز شد...علی برکت الله
مشکل آنجاست که هیچ کدام از این تصمیم گیران از درد مردم خبر ندارند.ماشین دولتی دارند نه طرح ترافیک برایشان مفهوم است و نه منع تردد شبانه. نظر مردم هم که معنا و مفهومی ندارد. جالب است مثلا مردم خودرو دارند اما روز که طرح است نمی توانند استفاده کنند شب هم که منع تردد و مسافرت هم که جریمه دارد. اونقوت بیمه و عوارض و... هر ساله رو به افزایش.!!!
کرونا باعث شد این آقایان ، یک تصمیم درست بگیرند آن هم اجرای طرح از 8:30 تا 14:30 که کسی که فقط یک ورود و خروج به محل کار و منزل داره با کسی که از صبح تا شب داخل طرح رفت و آمد داره فرق بکنه. ولی دوباره ظاهراً دارند بر می گردند به همان طرح های ظالمانه. ظاهراً متاسفانه خدا باید بد تر از کرونا سر این آقایان بیاورد.
طرح مزخرف و کلاهبرداری ده شب باشه تهران از ۵ تا ۱۰ قفل میشه
تکلیف ما که در محدوده ساکن هستیم چی می شه ؟؟؟ روزها طرح ترافیک و شبها منع تردد !!! پس چه موقع از ماشین استفاده کنیم ؟؟؟
مالیات سالانه و بیمه سالانه می دهیم ولی نمی توانیم از خودرو خودمان استفاده کنیم !!!
این چه قانونی هست که ما را از حق قانونی برای استفاده از وسیله شخصی محروم می کنه ؟؟؟
هدف کسب درامد است
اگر مدرسه باز شود بیشتر خانواده ها باید از سرویس انهم با شرایط جدید که هزینه بیشتری بدنبال خواهد داشت استغاده نمایند پس تاکسیرانی که زیر مجموعه شهرداری است پول پارو میکند
انوقت مدعی حمایت از مردم هستند
مصوبه های قبلی در خصوص یکبار خروج در محدوده طرح ترافیک از ساعت 14.30 را جوری اجرای کردید که کلی جریمه برای آدم ثبت شده و نه پیامکی ارسال کردید و نه در سامانه پلیس من دیده می شود ، فقط در سامانه قبضینو اگر وضعیت تردد در محدوده طرح ترافیک را ببینیم تازه متوجه اعمال جریمه های می شویم که فقط تاریخ و مبلغ دارد، حتی ساعت و محل جریمه را هم مشخص نکرده اند که آدم بتواند درست بررسی و پیگیری کند. به عبارت دیگر وقتی هدف، کسب درآمد از جریمه ها باشد، خوب مشخص است که طرح جریمه های شبانه تا زمانی که با جریمه طرح طرافیک جایگزین نشود حذف نمی شوند.
هشدار پیک ششم رو باور کنیم یا افزایش ساعت طرح مزخرف ترافیک رو که مردم رو هدایت میکنه به سوی تجمع در وسایل عمومی و گسترش کرونا.؟ احساس میکنم دسیسه ای است که کرونا تموم نشه.کاسبان کرونا چه کسانی هستند؟
ایا یکبار خروج رایگان هنوز برقراره
چرا توضیحی نمیدن
آقایون نه چندان محترم که برای تصمیم گیری تون نه منطق دارید نه حساب کتاب فقط به فکر جیب خودتون هستید تا از یک طریقی کم و کثر بودجه تونو پر کنید مردم تو این فشار اقتصادی فقط تصمیم گیریهای تخیلی شما رو کم داشتن.اگر این طرح های شما مثمر ثمر بود الان وضیت ترافیک تهران این نبود دست بر دارید از این کارهاتون بزارید خود مردم برا خودشون تصمیم بگیرن از طرحهای شما بهتره
این منبع درآمد شهرداری است که منطقه طرح ترافیک را تبدیل به یک مغازه صد درصد سوده از جیب مردم کرده اند. راست می گند، بلیط نیم بها، استفاده از دوچرخه رایگان و ... را به مردم بدهند. ببینید چقدر خوب استقبال می شود و ترافیک و آلودگی هوا از بین می رود.
برای کسب درآمد باعث گرفتاری مردم به کرونا شدند چون باتوجه به ازدحام جمعیت در مترو و اتوبوس یا باید ترک کار کرد ویا مبتلا به کرونا شد افزایش ساعت طرح زوج وفرد فقط بنفع شهرداریه لطقا تا ریشه کنی کرونا بفکر مردم باشید چون امکان افزایش وسائل حمل ونقل عمومی و ندارید جان مردم به چه قیمت!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی