بازدید 5019

تصادف زنجیره‌ای در کرخه ۶ مصدوم بر جا گذاشت

مسوول مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شوش گفت: نشت مواد نفتی در بخشی از جاده شهرستان کرخه - شوش باعث انحراف و تصادف هفت دستگاه خودرو و مصدومیت ۶ نفر شد.
کد خبر: ۱۰۸۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ 29 October 2021

به گزارش «تابناک»، عبدالرضا چارافر پنجشنبه شب در گفت و گو با اظهارداشت: ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه امشب نشت گازوئیل از یک دستگاه تانکر در مسیر شهرستان کرخه - شوش حد فاصل روستای بنادر منجر به تصادف زنجیره‌ای شد.

وی افزود: ۲ دستگاه خودروی سواری پژو به علت لغزنده بودن جاده واژگون و موجب برخورد آن با چهار دستگاه خودروی پراید نزدیکی روستای بنادر شهرستان کرخه شد.

مسئول مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شوش با اشاره به اینکه این حادثه منجر به مصدومیت ۶ سرنشین شامل سه زن و ۲ مرد و یک پسربچه شد، گفت: یک پسر بچه از حادثه‌ دیدگان در محل معاینه و مداوا شد و سایر مصدومان با آمبولانس به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند که وضعیت عمومی آنها مساعد است.

وی با بیان اینکه سرنشین‌های دیگر خودروهای منحرف شده مصدومیت نداشتند، افزود: پس از این حادثه اکیپی از نیروهای امدادی، راهنمایی و رانندگی و راه و ترابری برای کنترل وضعیت جاده و جلوگیری از بروز حوادث بیشتر به محل حادثه اعزام شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی