بازدید 280475
دو هزار و هشتصد و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

بازار داغ گمانه زنی برای سیلی خوردن آقای استاندار / پاسخ کنایه‌آمیز شمخانی به اردوغان / درخواست چهره اصولگرا برای محاکمه علنی احمدی‌نژاد / کدخوانی از موش و گربه بازی‌های «اسنودن»

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند دختر آیت‌الله مهدوی‌کنی: پدرم می‌گفت اگر چلوکباب هم می‌خورید برای خدا بخورید / ادعای بی‌بی‌سی درباره چند وب‌سایت مرتبط با ایران در آذربایجان / پاسخ تند احمدی‌نژاد به منتقدان سفرش به دبی / استاد حوزه علمیه قم: برخی خانم‌ها هر طور می‌خواهند در خیابان‌های قم رژه می‌روند و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴ 23 October 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

استاد حوزه علمیه قم: برخی خانم‌ها هر طور می‌خواهند در خیابان‌های قم رژه می‌روند

استاد حوزه علمیه قم برنامه‌ریزی و تلاش مسئولان برای کاهش ناهنجاری‌ها در قم را خواستار شد و گفت: چرا باید در شهر قم برخی خانم‌ها هر طور که دل‌شان بخواهد در خیابان‌ها رژه بروند و حرمت حضرت معصومه (س) را رعایت نکنند و هیچ کسی هم به آن‌ها چیزی نگوید؟ سید رحیم توکل جمعه شب در محفل سخنرانی حرم مطهر بانوی کرامت، با بیان اینکه وقتی انبیا در بین مردم آمدند دو امر مهم پیش روی انبیاست که اول رفع موانع و دوم فراهم‌سازی شرایط است، افزود: برخی افراد با موانع روبه رو هستند و به قدری وارد وادی گناه شده‌اند که قلب آن‌ها قساوت پیدا کرده و در هدایت آن‌ها مانع ایجاد شده و تا مانع وجود دارد هدایت انجام نمی‌شود. توکل با بیان اینکه توبه مسکن است و معالج نیست، افزود: در روایت است که قساوت قلوب از زیادی گناه است و اگر دل قسی شد نصیحت‌ها اثر نمی‌کند و مانع رشد انسان می‌شود؛ بنابراین، باید در زیارت‌هایی که می‌رویم از معصومین بخواهیم به ما کمک کنند تا بتوانیم گناهان خود را ترک کنیم. وی از مسئولان استان خواستار برنامه‌ریزی و تلاش برای کاهش ناهنجاری‌ها در قم شد و ادامه داد: چرا باید در شهر قم برخی خانم‌ها هرطور که دل‌شان بخواهد در خیابان‌ها رژه بروند و حرمت حضرت معصومه (س) را رعایت نکنند و هیچ کسی هم به آن‌ها چیزی نگوید.

معترضان برای چندمین بار، خط انتقال آب زاینده رود به یزد را شکستند

مدیرعامل آب منطقه ای یزد، با بیان این که متأسفانه برای چندین بار به تأسیسات خط انتقال آب استان تعرض شده است، گفت: تا پایان عملیات بازسازی آب انتقالی یزد قطع است. محمدمهدی جوادیان زاده در پی قطع آب در برخی مناطق و کم شدن فشار آب شرب در منازل اظهار کرد: بر اساس اعلام اتاق فرمان یزد و بررسی‌های میدانی مشخص شده که متاسفانه برای چندین بار به خط انتقال آب استان یزد تعرض شده است.

اسنودن باز هم به زبان فارسی توییت کرد

ادوارد اسنودن، کارمند سابق سازمان اطلاعات آمریکا و افشاگر مشهور که اخیرا دو توییت فارسی زده بود، برای سومین بار به زبان فارسی توییت کرده است. او در توییت جدید خود نوشته که «من به شدت سطح فعالیت توییتر فارسی را دست کم گرفتم.» اسنودن روز ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در اولین توییت فارسی خود ضرب المثلی منتشر کرده بود که کنایه از استراق سمع داشت، اما مشخص نبود هدف او چه موضوعی است. او نوشته بود: «دیوار موش داره، موش هم گوش داره.» اسنودن یک روز بعد در سی ام مهر ۱۴۰۰ در توییت دیگری در خصوص توییت اول خود توضیح داد و به فارسی نوشت: «من فقط می‌گویم دلیلی وجود دارد که گربه‌ها محبوب هستند.»

رحیم پور ازغدی: مساله رهبری زمانی که گفتند «نظر احمدی‌نژاد به من نزدیک‌تر است»، شخص نبود، معیار‌ها بود

حسن رحیم پور ازغدی به کیهان گفته است:همه می‌گویند رهبری گفته است که نظر آقای احمدی‌نژاد به من نزدیک‌تر است؛ اوّلاً این اظهارنظر ایشان بعد از انتخابات بود، نه قبل از انتخابات؛ ثانیاً ایشان بعد از شلوغی‌ها و درگیری‌ها در نماز جمعه ۲۹ خرداد این را گفتند؛ گفتند بین رئیس‌جمهور و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، یعنی بین آقای احمدی‌نژاد و جناب آقای هاشمی در مساله فرهنگ، سیاست خارجی، عدالت اجتماعی، یعنی در این سه حوزه اختلاف است. بعد گفتند نظر رئیس‌جمهور به من نزدیک‌تر است.به نظر من این حرف آن موقع درست بود، الان هم درست است. اتّفاقاً این موضع، دو نقطه مثبت دارد:یکی اینکه شخص مهم نیست؛ یعنی ایشان می‌گویند با اینکه رفاقت ما با آقای هاشمی رفسنجانی خیلی قدیمی و محکم است _ او کجا و آقای احمدی‌نژاد کجا؟ آقای احمدی‌نژاد اصلاً کسی نبود قبل از انقلاب و تا شهردار نشد، کسی هم ایشان را نمی‌شناخت؛ امّا آقای هاشمی بالاخره از ارکان انقلاب بود، ولی مسائل شخصی اینجا فدای معیار‌ها می‌شود. رهبری گفتند این ادبیّات، این حرف‌ها، حرف‌های انقلاب و امام است که آقای احمدی‌نژاد از سال ۸۴ می‌زند؛ این دیدگاه‌ها به ما نزدیک‌تر است؛ نگفتند، چون با من است، بیشتر او را قبول دارم؛ گفتند، چون شعار‌های او همان شعار‌های انقلاب است؛ نه اینکه او یا هرکسی که این شعار‌ها را بدهد، دیگر هر کاری کرد، کرده است.ایشان می‌گویند معیار این شعار‌ها و این مواضع است. در واقع می‌گویند ۵۰ سال سابقه رفاقت ما با آقای هاشمی به کنار، ولی الان دورتر شده‌اند، حرف آقای احمدی‌نژاد الان به انقلاب نزدیک‌تر است. دیگر اینکه اگر ۱۰ سال یا ۲۰ سال بگذرد، آن آدم دیگر خودش هم آن شعار‌ها را ندهد، آیا باز هم می‌توانیم بگوییم نظر او نزدیک‌تر است؟ نه. اتّفاقاً این دلیل بر این است که مسئله رهبری، شخص نبود، معیار‌ها بود. به نظرم آن تعبیر رهبری بسیار درست و هوشمندانه بود.

محمد هاشمی: مصوبه مجمع تشخیص درمورد اعلام اموال مسئولان، قید «محرمانه» نداشت

عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام با رد ادعای برخی مبنی بر محرمانه بودن مصوبه مجمع در زمان ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره اعلام اموال مسئولان قوه قضاییه این امر را ناشی از غرض ورزی دانست و هدفمند خواند. محمدهاشمی در پاسخ به این پرسش که آیا مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اعلام اموال مسئولان به قوه قضاییه قید محرمانه داشته یا خیر و این که آیا این مصوبه در زمان حیات آیت الله هاشمی رفسنجانی به تایید مجمع رسیده است، اظهار کرد: آن مصوبه در زمان آیت الله هاشمی رفسنجانی در مجمع مطرح شد، اما قید محرومانه نداشت. طرح اعلام اموال مسئولان به قوه قضاییه پیش از آن مصوبه براساس قانون اساسی و یکی از مواد آن مبنی بر این که مسئولان تراز اول همچون رهبری و روسای قوا و وزرا باید قبل و بعد از تصدی یک پست اموال خود را به قوه قضاییه اعلام کنند شکل گرفته و در همان زمان هم قید محرمانه ای بر آن مترکب نشده بود.

کدخوانی از موش و گربه بازی‌ های «اسنودن»

دو توئیت اخیر اسنودن کارمند سابق سیا و افشاگر معروف به زبان فارسی با واکنش گسترده کاربران ایرانی همراه شد.

«ادوارد جوزف اسنودن» کارمند سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا با افشاگری های معروف خود در خصوص جاسوسی های دولت آمریکا ، به تیتر یک رسانه های بین المللی آمد و در سال 2013 شهرتی جهانی پیدا کرد. اسنودن حالا با نوشتن دو توئیت آن هم به زبان فارسی در صفحه شخصی توئیتر خود، جنجالی بزرگ در بین کاربران ایرانی به راه انداخته است. او در ابتدا در توئیتی به ضرب المثل معروف ایرانی ها اشاره کرد و نوشت: دیوار موش داره و موش هم گوش داره؛ توئیتی مبهم و گنگ که پس از ساعاتی با یک توئیت دیگر همراه شد: «من فقط می گویم دلیلی وجود دارد که گربه ها محبوب هستند.» توئیتی که به جای حل ابهام توئیت نخست، آن را گنگ تر و مبهم تر کرد و همین موضوع کافی بود که بسیاری از کاربران و حتی تحلیلگران ایرانی شروع به کدخوانی از این دوتوئیت افشاگر معروف سازمان اطلاعات آمریکا کنند. عده ای با اشاره به سفر همزمان سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان به مسکو و از سوی دیگر سفر نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی به این کشور و دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مدعی شدند، اسنودن که ده سالی می شود مسکو نشین است، سعی در انتقال پیامی به طرف ایرانی دارد و با زبان بی زبانی از افشای اطلاعات جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی توسط روسیه خبر داده است؛ کاربری در این باره نوشت: « ممکن است توئیت اسنودن به ملاقات پوتین با بنت، پس از خرید جنگنده های روسیه از سوی ایران اشاره داشته باشد! آیا روسیه لیست خریدهای ایران را در اختیار اسرائیل قرار می دهد؟»

کاربر دیگری هم آن را نشانه تحولات سریع غرب آسیا توصیف کرد و نوشت: « طی ده روز گذشته اتفاقات مهمی افتاده است؛ بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا از پلن بی برای ایران سخن گفت، حسن روحانی برای صلح توئیت زد، حزب الله شمار نیروهای خود را اعلام کرد، خبر تنظیم بودجه یک ونیم میلیارد دلاری اسرائیل علیه ایران، ادعای لیبرمن درباره نزدیک بودن جنگ با جمهوری اسلامی، حمله پهپادی به پایگاه آمریکایی ها در التنف سوریه و در نهایت سفر همزمان سرلشکر باقری و نفتالی بنت به روسیه و توئیت اسنودن همه و همه حاکی از سرعت گرفتن معادلات در غرب آسیاست؛ منطقه در آستانه چه تحولی است؟! » در این بین کاربری هم اسنودن را مامور روس ها توصیف کرد و در توضیح توئیت او نوشت: « منظور از گربه‌ همون اسنودنه که برای رضای خدا موش یعنی جاسوس نمی گیره؛ با این توضیح به نظر می رسه که اسنودن به دستور روس ها؛ یا داره فضا را پلیسی می کند که ایرانی ها به هم بی اعتماد بشوند، یا داره یادآوری می کند که ما از تصمیمات پنهانی شما اطلاع داریم! یا قصدش خیر خواهی برای ایرانه و داره به مقامات جمهوری اسلامی میگه که حواستون رو جمع کنید که در مسائل هسته‌ای یا مهم یه جاسوس دارید.»

در مقابل کاربر دیگری نوشت: شاید ادعای اسنودن مبنی بر اعتراف واشنگتن نسبت به جاسوسان یانکی ها و شکست مکررشان در قبال ایران و چین باشد. همچنین کاربرانی بودند که با اشاره به مبهم بودن این توئیت و نبود دیتا و اطلاعات کافی در این خصوص کدخوانی و رمزگشایی از توئیت اسنودن را غیر ممکن خواندند. کاربری نیز توئیت اخیر اسنودن را تنها از باب جلب توجه او ذکر کرد و نوشت:« اگه به بقیه توئیت های ایشون نگاه کنید، خونه پر لایک گرفتن هاش بیشتر از 5 تا 6 هزار تا نیست، ولی همین دو توئیت اخیری که به زبان فارسی زده باعث شده که اون نزدیک به 20 هزار تا لایک بگیره و نزدیک به 3 -4 هزار ایرانی هم زیر پستش کامنت بذارن، به نظر اسنودن به ظرفیت و انسجام کاربران ایرانی در شبکه های جهانی پی برده و خواسته با استفاده از همین موضوع دوباره به تیتر یک رسانه ها بیاد» اما فارغ از همه این تحلیل ها و رمزگشایی ها برخورد طنازانه کاربران ایرانی با توئیت های فارسی اسنودن جالب توجه بود، کاربری در این باره نوشت:« الان فردا میاد توئیت می زنه و میگه « شوخی کردم !» خوب بعد ما با این حجم از تحلیل های توئیتری چه کار باید بکنیم؟!» کاربر دیگری هم نوشت:« چه همه چی خوب شده؟ همه فارسی حرف می زنن ؟استادان محترم عذر می خوام اما اگر همه شما تو آمریکای شمالی تا این حد فارسی بلد هستید میشه این IELTS رو برای مهاجرت کاری کنسل کنید؟!»

کوشکی: کسی که به امید همسایه می‌نشیند، شب سر گرسنه زمین می‌گذارد

یک تحلیلگر سیاسی اصولگرا عنوان کرد: مردم حس کرده اند دولت سیزدهم بر خلاف دولت یازدهم و دوازدهم به دنبال مشکل آفرینی نیست.«محمدصادق کوشکی»، چهره سیاسی اصولگرا، در گفت و گو با برنا، در رابطه سفرهای استانی رییس جمهور و تاثیر آن در ایجاد صمیمیت با مردم و حل مشکلات کشور گفت: این سفرها می تواند هم کارکرد نمادین و هم کارکرد واقعی و محاسبه شده داشته باشد. شنیدن و دیدن مشکلات مردم می تواند شاخصی برای مقایسه واقعیت ها با گزارش ها و آمارهایی باشد که به رئیس جمهور داده می شود و قطعا مشاهده میدانی به ابزاری برای شناخت بهتر گزارش ها، تبدیل می شود. اما اینکه این سفرها الزاما برای قول دادن به مردم گنجانده شود درست نیست و می تواند، اتفاق نیفتد‌ بلکه این سفرها صرفا باید وسیله تطبیق و سنجش گزارش ها و ابزاری برای دقت در گزارش ها باشد. او تاکید کرد: البته شاید موارد محدودی پیدا شود تا به وسیله صحبت رئیس جمهور با مردم مساله ای حل و فصل شود اما قاعدتا این سفرها اگر محلی برای دستور دادن نباشد، بهتر است. برای هر کاری از این دست ابتدا باید کار کارشناسی شود و بعد قولی داده شود. ترجیح این است که در این سفرها قولی داده نشود و کارکرد سفرها شناخت بی واسطه مسائل باشد.این تحلیلگر سیاسی خاطرنشان کرد: اینکه رئیس جمهور و تیم او در خصوص شناخت ریشه مشکلات اقتصادی و تلاش در حل مشکلات نگاهی واقع بینانه دارند و در تصورات و توهمات دولت قبل حل نشده اند، جای تقدیر دارد اما امید مردم همواره باید به تلاش خودشان و تولید داخل باشد. در هر زمانی و در دوره هر رئیس جمهوری، اگر نگاه به خارج باشد دست مردم خالی می ماند؛ از قدیم گفته اند کسی که به امید همسایه می نشیند شب سر گرسنه زمین می گذارد.

پاسخ تند احمدی‌نژاد به منتقدان سفرش به دبی

محمود احمدی نژاد، که سفرش به امارات برای بازدید از نماشگاه اکسپوی 2020، جنجال برانگیز شده بود، با انتشار فیلمی، گزارشی درباره این سفر ارائه کرد.احمدی نژاد در بخشی از فیلم گفت: در این سفر یک بار دیگر نام ایران و ملت ایران به نام انسانیت، صلح و برادری، به نام مهرورزی و به نام زیست جهانی در دنیا طنین انداز شد. همه ملت ها مطلع شدند که از ایران یک هیاتی آمده که همه ملت های حاضر در نمایشگاه، با شوق و با یک عشقی به سمتشان می روند و می خواهند با آنها عکس بیندازند و ابراز محبت و همبستگی کنند. این هم به دنیا مخابره شد.البته معلوم است که شیطان و عناصر وابسته به شیطان، از اینکه چهره حقیقی ملت ایران به دنیا معرفی و پیام صلح و دوستی داده شود، خیلی ناراحت می شوند. معلوم است که شیطان از اینکه ملت ها به سمت هیات ایرانی بیایند و ابراز علاقه و همبستگی کنند، عصبانی و ناراحت می شود و می خواهد تخریب کند، شروع می کند به زدن حرف هایی که لایق خودش و اذناب و شاگردان و نوچه هایش هست.چقدر داستان سازی کردند! برخی هم در داخل که دوستان شیطان هستند، با پول بیت المال این کار را می کنند. اما به فضل الهی در خدمت معرفی این سفر و انعکاس هر چه گسترده تر پیام سفر قرار گرفتند.

وزیر خارجه ترکمنستان به ایران می‌آید

یک روزنامه دولتی ترکمنستان گزارش داد وزیر امور خارجه این کشور در راس هیاتی دیپلماتیک برای شرکت در کمیسیون مشترک اقتصادی ایران-ترکمنستان به ایران سفر می‌کند.به گزارش پایگاه خبری اردوپوینت، روزنامه Neytralnyy Turkmenistan ترکمنستان روز شنبه گزارش داد، این کشور هیاتی دیپلماتیک را از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ اکتبر به سرپرستی رشید مردوف، معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه ترکمنستان به ایران می‌فرستد.این هیات در شانزدهمین کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی ایران-ترکمنستان شرکت خواهد کرد و وزیر امور خارجه دو کشور رایزنی‌هایی نیز انجام خواهند داد.خبر سفر این هیات دیپلماتیک ترکمنستان به ایران در پی این مطرح می‌شود که سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران پیش‌تر گفته بود تهران روز ۲۷ اکتبر میزبان وزرای امور خارجه همسایگان افغانستان خواهد بود.

درخواست چهره اصولگرا برای محاکمه علنی احمدی‌نژاد

فعال سیاسی اصولگرا گفت: احمدی نژاد تابع امام و ولایت نبوده است. او بدترین رئیس جمهور و حتی از بنی صدر هم بدتر بوده است. حتی مقام معظم رهبری به ایشان بخاطر دوستانشان، اخطار کتبی می دهند. این رفتارها خبر از یک توطئه ای از داخل و بیرون حکایت می کند و خدا رحم کرد که این توطئه برملا شد.در روزهایی که همه چشم‌ها خیره به عملکرد دولت جدید و تصمیم آنان برای حل مشکلات اقتصادی است، محمود احمدی‌نژاد بیکار ننشسته و علی‌رغم دیدارهایی که با مردم در میدان 72 نارمک برگزار می‌کند، برای بازدید از نمایشگاه اکسپوی 2020 به امارات سفر کرد که جنجال زیادی را به راه انداخت.به گزارش قرن نو؛ احمد کریمی‌اصفهانی، چهره شاخص اصولگرا، از رویکردهای اشتباه احمدی‌نژاد در دوره ریاست جمهوری می‌گوید از این‌که وقت آن رسیده است که علنی محاکمه شود و البته این را هم می‌گوید که اگر سهل‌انگاری شود و او بتواند از چنگ قانون فرار کند، امروز می‌تواند ضررش خیلی بیشتر از بنی‌صدر برای نظام جمهوری اسلامی باشد.او می‌گوید: «آقای احمدی‌نژاد بگوید هزینه‌های سفر را چه کسی پرداخت کرده است، آیا نظام جمهوری اسلامی پرداخت کرده است؟ آن وقت از چه منبعی پرداخت کرده است؟ اگر خود ایشان هزینه‌های خود را پرداخت کرده‌اند که خودشان اعلام کردند دارایی‌شان، فقط یک ماشین پژو و یک خانه است. 14 میلیارد هزینه سفر او و همراهانش از کجا پرداخت شده است؟»

پاسخ کنایه‌آمیز شمخانی به اردوغان

دبیر شورای عالی امنیت ملی در توئیتی به اظهارات اخیر اردوغان واکنشن نشان داد.علی شمخانی در توئیتر نوشت: بزرگنمایی هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی توسط حاکمی که داعیه رهبری جهان اسلام را دارد، نشان قدرت است یا مسلمانی؟! ترس از اقوام، سهم حکومتی است که با داغ و درفش با آن روبرو می‌شود نه #ایران که گلستانی از اقوام است. رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در راه بازگشت از سفر خود به سه کشور آفریقایی، آنگولا، توگو و نیجریه در پاسخ به این که «تحرکات نظامی ایران در مرز نخجوان و قفقاز جنوبی مطرح است و این کشور از سویی به روابط اسرائیل و آذربایجان اشاره می‌کند. با تبدیل شدن ترکیه به عنوان یک بازیگر پایدار و فعال در قفقاز این مسئله را به یک بحران داغ تبدیل می‌کند»، گفته بود: شخصا چنین توقعی ندارم. ایران به دلیل روابط آذربایجان و اسرائیل، به تقابل با آذربایجان نمی‌پردازد. شمار شهروندان ترک‌ در ایران معلوم است و دولت این کشور هم این را در نظر دارد. این کار ساده‌ای نیست. اقدامی که صورت گرفته اشتباه بود. اما به نظر می‌رسد که دولت جدید ایران تنش را ادامه نخواهد داد.

جزئیات جدید از علت سیلی‌زدن به استاندار آذربایجان شرقی

جزئیات تازه‌ای از اتفاق امروز در مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی، در اختیار خبرنگار خبرگزاری فارس قرار گرفت.

صبح امروز و در مراسم معارفه «زین‌العابدین رضوی خرم» استاندار جدید آذربایجان شرقی، یکی از شهروندان با حضور بر روی سن به سمت تریبون رفت و به گوش استاندار که در حال سخنرانی بود سیلی محکمی زد؛ با این حال رضوی خرم، با آرامش و متانت و بدون هیچ‌گونه واکنشی، به سخنرانی ادامه داد که این گذشت محترمانه وی، با ذکر صلوات و شعارهای حضار در حمایت از رضوی خرم همراه و شهروند مذکور به بیرون از سالن هدایت شد.

استاندار آذربایجان شرقی، در پایان سخنرانی معارفه خود، با بیان اینکه نامبرده را بخشیده، گفته که بنده چهره ایشان را به خاطر ندارم و ممکن است چند سال قبل در جایی ایشان را دیده باشم با این حال، از این رفتار وی گذشت کردم و از وی شکایتی ندارم.

همچنین پس از پایان مراسم، تعدادی از خانواده‌های شهدا و جانبازان حاضر در مراسم، با مراجعه به رضوی خرم، از متانت و ادب وی در برخورد با فرد سیلی‌زننده تقدیر کردند.

اطلاعات دریافتی خبرنگار فارس درباره این رخداد حاکی است که همسر شهروند مذکور، روز گذشته برای تزریق واکسن کرونا به یکی از مراکز درمانی استان مراجعه کرده که در آن مرکز، به علت نبود واکسیناتور زن، یک واکسیناتور مرد اقدام به تزریق واکسن برای همسر وی کرده است که همین موضوع، باعث عصبانیت شدید نامبرده شده است.

یکی از مسئولان ارشد استانداری آذربایجان شرقی که از جزئیات این اتفاق مطلع شده بود پس از پایان مراسم، درباره علت بروز این مشکل تصریح کرد که مراکز متعددی برای آقایان و خانم‌ها در سراسر استان مجزا و با رعایت حدود شرعی و اخلاقی در نظر گرفته شده که فرد مذکور می‌توانست به این مراکز مراجعه کند، با این حال، ظاهراً به مرکزی مراجعه کرده که در آن روز، استثنائا واکسیناتور زن حضور نداشته و یک واکسیناتور مرد اقدام به این کار کرده، در حالی که خانم ایشان می‌توانست مانع از تزریق واکسن توسط واکسیناتور مرد شود که البته همین موضوع هم در حال پیگیری است.

پیش از این، برخی رسانه‌های غیررسمی، ادعا کرده بودند که افرادی در سالن، در حمایت از فرد سیلی‌زننده شعار داده‌اند که مشاهدات خبرنگاران و حاضران در مراسم معارفه، حاکی است این ادعا صحت ندارد و تمامی حضار، در حمایت از رفتار استاندار، صلوات و شعار سر داده‌اند.

هیأت دولت، روز ۲۵ مهرماه سال جاری به «زین‌العابدین رضوی خرم» برای استانداری آذربایجان شرقی رأی اعتماد داد که مراسم معارفه وی، امروز شنبه، اول آبان‌ماه در تبریز برگزار شد.

تعداد بازدید : 9216

 

 

دستور لغو استخدام دختر نماینده مجلس در وزارت نفت صادر شد

جواد اوجی وزیر نفت دستور لغو استخدام دختر عضو کمیسیون انرژی را صادر کرد و همچنین فرآیند جذب همه قبول شدگان در آزمون جذب مدت معین نوین که در دوران زنگنه غیرشفاف و رانتی برگزار شده بود، نیز متوقف شد.خبرگزاری فارس در خبری مدعی شد: ماجرا از این قرار است که در دولت دوازدهم و دوران ریاست زنگنه بر وزارت نفت، بحث جذب فارغ‌التحصیلان نخبه دانشگاهی در قالب مدت معین نوین پیگیری می‌شود اما در واقعیت اتفاقات دیگری می‌افتد.نفیسه سنگدوینی دختر رمضانعلی سنگدوینی عضو کمیسیون انرژی مجلس از این 750 نفری بود که ظاهرا با چانه‌زنی این نماینده با بیژن زنگنه در لیست قرار گرفت. سپس دوباره این 750 نفر برای تعیین تکلیف به مرکز ارزیابی رفتند و از این تعداد 60 نفرشان مورد پذیرش قرار گرفتند.جواد اوجی وزیر نفت نیز که از فرآیند غیرشفاف و رانتی طی شده در جذب مدت معین نوین در دولت قبل مطلع نبود، این پیگیری رمضانعلی سنگدوینی را به مهدی علی‌مددی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت ارجاع می‌دهد.همچنین وزیر نفت دستور بررسی آزمون اعلام نشده و غیرفراگیر سال ۹۹ را که بدون اطلاع بسیاری از متقاضیان برگزار شده است را صادر کرده است و جذب تمامی افرادی که ذیل آن آزمون پذیرش شده‌اند، متوقف شده است.

تجمع یوم الله ۱۳ آبان برگزار می‌شود

رئیس ستاد ۱۳ آبان استان تهران گفت: امسال با تمهیدات پیش‌بینی شده و دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا در سراسر کشور تجمع برگزار خواهد شد.سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در جلسه ستاد یوم الله ۱۳ آبان شهرستان ورامین بیان کرد: ۱۳ آبان در تقویم انقلاب اسلامی یکی از روزهای تاریخی است و سه مناسبت مهم ، نطق تاریخی امام و تبعید ایشان ، شهادت شهدای دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام است که این روز به همین دلایل روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.وی ادامه داد: دولت جدید و دستگاه دیپلماسی مواضع خوبی در روحیه استکبار ستیزی داشته است که امیدواریم این روحیه استکبار ستیزی در نسل جوان نیز وجود داشته باشد.حجت الاسلام محمودی با اشاره به وقایع سال قبل و لغو یکباره مراسم ۱۳ آبان اظهار کرد: انشاءالله امسال با تمهیدات انجام شده و دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا در سراسر کشور تجمع برگزار خواهد شد و لازم است عناصر تاثیر گذار و آحاد مردم این روز مانند روزهای مهم دیگر مانند ۲۲ بهمن، روز قدس و سایر مناسبت ها مهم بدانند و در صحنه حاضر باشند.

ادعای بی‌بی‌سی درباره چند وب‌سایت مرتبط با ایران در آذربایجان

گزارش‌ها حاکی از آن است که چند وب سایت مرتبط با ایران، در جمهوری آذربایجان غیرقابل دسترسی شده‌اند.بی بی سی ورود به برخی از این وب سایت ها را بررسی کرده و غیرقابل دسترس شدن آنها را در روز اول آبان (۲۳ اکتبر) تایید می‌کند.به جز از دسترس خارج شدن این وب سایت ها، وب سایت خبری باکوپست می گوید "وب سایت‌ها و مجموعه های مذهبی که ایدئولوژی نظام جمهوری اسلامی ایران را ترویج می کنند و در کانال های یوتیوب برای جمهوری آذربایجان پخش می شوند هم مسدود شده اند".پیش از این عباس موسوی سفیر ایران در جمهوری آذربایجان گفته بود سالنی که ایرانیان برای برگزاری نماز از آن استفاده می‌کردند از سوی مقام‌ها مهر و موم شده است. پیشتر گزارش هایی درباره خبر بسته شدن دفتر علی‌اکبر اجاق‌نژاد، نماینده رهبر جمهوری اسلامی در باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان منتشر شده بود.

موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان

به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(صلی‌الله‌علیه‌وآله) و ولادت حضرت امام جعفر صادق(علیه‌السلام)، رهبر انقلاب با پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات سه هزار و چهارصد و پنجاه و هشت تن از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه به مناسبت میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) طی نامه‌ای به رهبر انقلاب اسلامی پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات سه هزار و چهارصد و پنجاه و هشت تن از محکومان را که در کمیسیون مرکزی عفو و بخشودگی، واجدِ شرایط لازم تشخیص داده شده‌اند، ارائه کرد که این پیشنهاد در اجرای بند ۱۱ از اصل ۱۱۰ قانون اساسی مورد موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت.

گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان و همتای آذربایجانی

وزیر امور خارجه در گفت‌وگوی تلفنی با همتای آذربایجانی آزادی ۲ راننده ایرانی را اقدامی سازنده خواند و گفت ایران مصمم به توسعه و تعمیق هر چه بیش‌تر روابط دوجانبه با جمهوری آذربایجان است.حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و «جیحون بایراموف» وزیر خارجه جمهوری آذربایجان امروز (شنبه) اول آبان ماه در یک گفت‌و‌گوی تلفنی در خصوص روابط دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دختر آیت‌الله مهدوی‌کنی: پدرم می‌گفت اگر چلوکباب هم می‌خورید برای خدا بخورید

مریم مهدوی کنی فرزند مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی اظهار داشت: آیت‌الله مهدوی‌کنی فردی معتدل و منصف به تمام معنا بود و براساس حق عمل می‌کرد. برای او جناح، چپ، راست، اصولگرا و اصلاح‌طلب مهم نبود، چون ملاک و معیارشان حق بود، همه اقدامات‌ خود را با انگیزه الهی و براساس حق انجام می‌داد، شاید این عبارت را از خودشان زیاد شنیده باشید که می‌گفتند "اگر چلوکباب هم می‌خورید برای خدا بخورید تا توان کار کردن برای خدا را داشته باشید". انگیزه و هدف او در همه امور رضایت خدا بود، در عین حال سیره و روش متین و ملایمی داشتند که حتی با مخالفان‌شان هم برخوردهای تندی صورت نمی‌دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۴
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۳۶
خدا کند خود ادم با حیا باشد و گرنه واکسیناتور زن و مرد فرقی ندارد..
علت اینکه برای زن طرف یک مرد واکسن زده و آقای استاندار بجایش باید سیلی بخورد جور در نمیاد و خنده دار و اگر جدی باشه گریه باید کرد . بنظر من این شخص یا دیوانه است یا انگیزه سیاسی داشته . چون سیلی به یک استادار در روز معارفه با حضور وزیر کشور و نماینده مقام معظم رهبری و نمایندگان محترم مجلس و سایر اشخاص برجسته ..... مسئله دیگر اینکه فورا همه این خبر را 5 دقیقه بعد منتشر کردند.!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
اگه ههمچین چیزی باشهکه طرف بعد کشتن زنش و امپول زن سراغ استاندار اومده طرف دیوانس حتما برن ببینن زنش زندس یا نه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
چرت ترین دلیلی که می تونستن بیارن همین بود.آخه چه کسی حق حضور توی مراسم معارفه را داره؟؟؟؟ این آقااگه مشکل داشت باید از انجام واکسن همونجا منصرف می شد. بعدشم چه ربطی به استاندار داره؟؟ این آقا هم که اصلا استاندار جدید بوده و اگه می خواسته سیلی بزنه باید به قبلی میزده. اصلا باید مسئول بهداشت اونجا را میزده.
این دو نفر هر دو از درجه داران سپاه پاسداران بودن
هاله نور انگار کور بود
اقایان اصولگرا باید شما محاکمه شوید نه اقای احمدی نژاد چون شما بودید که از او حمایت کردید ولی الان زیر بار نمی روید
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
برادر یا خواهر ناشناس ملاک وضعیت حال افراد هست ابن ملجم و شمر هم در کنار مسلمانان شمشیر می زدند ولی خبیث ترین افراد شدند
آیت‌الله مهدوی‌کنی فردی معتدل و منصف به تمام معنا بود و براساس حق عمل می‌کرد.
دانشگاه امام صادق دانشگاه فامیل
ترکیه خودش تعداد کردهای کشورش را در نظر بگیرد
آقای فعال اصول گرا! درست است که احمدی نژاد خیلی پاش رو از گلیمش بیشتر دراز کرده ولی فقط اسم خاتمی و روحانی بد در رفته ولی یادتون باشه که رییس جمهور ها ماهی 350 تومان ظاهرا حقوق میگیرن! حالا محافظ و ... هم که به کنار. پس پول دبی رفتن رو که خودش میتونسته بده و مشکلی نداشته
جمله اول به جاسوسی اشاره دارد و جمله دوم در مورد نقشه ایران یا خود ایران و جمله سوم توئیتر را به دو جمله قبل ربط می دهد!
سردبیر محترم خودتون یک بار سر تیتر ها را مطالعه کن .واقعا مردم کشور ما این همه افت تفکر و فهم پیدا کرده اند که شما چنین خبرهایی را با این سر تیتر ها می نویسی یا مشکل از تفکر شخص نویسنده است ؟؟
رستم سر سهراب فرزندش را به خاطر ایران برید.همنژاد و همزبان کیلو چنده.به وقتش سر هر متجاوز از هر نژاد و زبان را گوش تا گوش خواهیم برید.ما فرزندان رستم دستانیم
پاسخ ها
Vahab
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
.داداش،اون داعشه که سر وگوش و...........میبره
واکسیناتور مرد !!!!!!!!!! دلیلی که مرغ مرده هم خنده اش می گیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
لطفا به شعورمردم توهین نکنید.به فرض که عصبانیت این آقابه خاطراین بوده که واکسیناتورهمسرش مردبوده ،آیاجلسه تودیع ومعارفه استاندارجدید چنان بی دروپیکربوده که این آقای عصبانی ناشناس براحتی بتونه وارد بشه وبره بالای سن وبزنه توی گوش استاندارجدید.درثانی اگرفرض محال رادرست بگیریم که این آقای عصبانی باید به استاندارقبلی سیلی می زدچون درزمان واکسیناسیون همسرش، استاندارقبلی مسؤل بوده ودردسترس ترهم بوده واحتمالاً پایین سن درکناروزیرکشورنشسته بوده.خلاصه باید گریست به حال کشوری که دروغگویی برامون ازآب خوردن راحتترشده.بی جهت نیست که خیروبرکت ازاین کشوررخت بربسته وهرروز یک بلای آسمانی برمانازل می شه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
این موضوع چه ربطی به استانداری که دارد معارفه می شود دارد؟
سر کار خانم مهدوی کنی
مشکل اینجاست که کار از چلو کباب خوردن گذشته است
مشکل اینجاست که دیگر نان و پنیر هم گران وغیر قابل خرید است
مشکل اینجاست که خدا آز خیلی‌ از کارها راضی نیست
بندگان خدا را دریابید به جای چلو کباب چلو ماهیچه میل بفرمایید
ماهم می‌خوایم برای رضای خدا،چلوکباب بخوریم،ولی گیرمون نمیاد.در ضمن فقط جهت اطلاع عرض کنم که خدای گرسنگان و خدای سیران،یکی است.
ما یک ملتیم. متشکل از اقوام مختلف که همه به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنند. اما بسیاری از کشور های منطقه که نام یک قوم را بر کشورشان گذاشته اند و از این جهت مشکلات زیادی با سایر اقوام دارند نمی دانند در کشور ما منافع ملی از نظر همه اقوام بر همه چیز ارجحیت دارد. تاریخ را ببینید سوابق جنگ همه اقوام در یک صف واحد با دشمنان خارجی دلیل روشنی بر این امر است.
مشکل برخی سیاستمداران خارجی این است که معنی ملت را نمی‌دانند.
جواب تند تری باید به اراجیف اردوغان میدادید
به شمخانی بگین درخواست اصل 15 قانون اساسی به زندان ختم میشود ولی در ترکیه تمام اقوام و سلایق سیاسی حزب دارن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
پانترکیسم ملغمه بیسوادی و بیشعوری است اصل ۱۵ همین الان داره اجرا میشه و میشده مگر شبکه تلویزیونی به زبان هراستانی نداریم مگر در دانشگاهها زبان کردی و ترکی تدریس نمیشه مگر اقوام ایرانی بر حسب قومیت پست میگیرند برخلاف اربابان شما که هیچ تالشی و کردی را نمیزارن منصب سیاسی بالیی بگیره هیچ شبکه ای به تالشی وکردی وجود نداره اسم کشور ترکیه جعلی و برمبنای یک قوم است قانون اساسی ترکیه گفته همه ترک هستند آیا ایران عزیز هم اینطور است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
رییس حزب کردها که نماینده مجلس هم بود و بسیاری از احزاب ترک و ترکمن و... که زندان تشریف دارند زیرا عقایدشان با دیکتاتور اردوغان یکی نیست
عجب! واکسیناتور زن نبوده اونوقت طرف اومده تو مراسم معارفه استاندار را سیلی زده. خخخخخخخ ما هم که دو‌ تا گوش دراز مخملی داریم.
يك سپاهي به صورت سپاهي ديگر سيلي زد،به من و تو چه مربوط،
حالا شایدم واکسنش فرق داشته
دوست عزیز مگه شما صاحب قم هستی پوشش هر کس بخودش مربوطه
همیشه پای یک زن در میان است حتی در سیلی خوردن استاندار
جذب نخبگان دانشگاهی از طریق سایت و با اطلاع رسانی در سایت های خبرگزاری ها و همچنین پس از طی مراحل مختلف سنجش و ارزیابی داوطلبین که فارغ التحصیلان برتر بهترین دانشگاه های کشور هستند، انجام شده و تمامی مدارک و مستندات موجود است. حال اگر عده ای ازخدا بیخبر سو استفاده کرده و پارتی بازی راه انداخته اند، مساله دیگریست. تابناک جان لطفا مانند برخی رسانه ها، انتقام مسائل سیاسی را از نخبه های مملکت نگیر. تشکر
شاید اسنودن در پیامش دارد کسی را یا کسانی را لو میدهد که از چشمان ما پنهان است
پس باید ان را پیدا کرد
با فرد سیلی زننده باید برخورد شود
چه ربطی دارد
که به استاندار سیلی بزنی
فرد سیلی زننده باید زندانی شود
پاسخ ها
طعم عدالت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
همین شماهایی که الان سنگ آقای استاندار رو به سینه میزنید،اگه این اتفاق در زمان رییس جمهور قبلی اتفاق میوفتاد برعکس الان از فرد سیلی زننده حمایت میکردید و کیهان هم تیتر میزد :《سیلی پاسدار ولایی بر صورت استاندار لیبرال غرب زده دولت》
میخوام بگم که شماها این جور آدم هایی هستید و هیچ وقت بفکر کشور و انقلاب و مردم نیستید و فقط فکر ذهن شماها جناح مورد علاقتونه
آخه محمود خان تو وقتی رییس جمهور بودی چه گلی به سر این مملکت زدی که الان با دبی رفتنت میخوای کاری کنی والله رو که نیست سنگ پای قزوینه
مریم مهدوی کنی فرزند مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی اظهار داشت: آیت‌الله مهدوی‌کنی فردی معتدل و منصف به تمام معنا بود و براساس حق عمل می‌کرد.
ایشان به معنای واقعی با سواد بودن، خاطره ای از ایشان دارم در زمان دانشجویی، ایشان مطلبی را گفتند که شاید من ۴۰ سال است دارم رویش فکر می‌کنم و واقعا نشان از علم بالای ایشان دارد.
ایشان سوال کردند که کره خاکی ما کجا قرار دارد خوب جواب این است در منظومه شمسی، خوب پرسیدند منظومه شمسی کجا قرار دارد در کهکشان شیری تا آخر اینکه جهان هستی کجا قراردارد.
کمتر انسانی این سوال را از خود میکند.این عظمت افریدگار جهان هستی میرسانند و اینکه ما هیچ نمیدانیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
جهان هستی در ذات خود وجود دارد.
یعنی آدم شاخ در میاره ! همه جا واکسیناتور زن هست ! مرد کمه !
بعد این که هنوز روی کار نیومده جرا سیلی خورده ؟ دلیلش چیز دیگه بوده ، گوشمون که دراز نیست !
اتفاق افتاده در مراسم معارفه استاندار کار بسیار ناشایست و زشنی بوده است اما زشت تر از ان ، دلیل رسانه اعلام شده این اتفاق است نقل شده دیروز همسر ضارب واکسن زده امروز در مراسم تودیع و معارفه، استاندار جدید سیلی میخورد درواقع با توجه به حضور استاندار قبلی در این مراسم او باید این سیلی را میخورد چراکه دیروز او مسئول استان بوده است لطفا به فهم و شعور مردم توهین نکنید
خوب این واکسیناسیون چه ربطی به استاندار جدید داره؟
چرا استاندار قبلی رو نزد؟
چرا رئیس بهداشت و درمان استان رو نزد؟!
مگر استاندار برای زن این آقا آمپول زده که این طور باهاش رفتار کرد؟
تابناک
اینها بهانه است قضیه چه بوده خدا می داند
اگر من سیلی زدن بودم الان. پدرم و در آورده بودند
جالب اینکه مثلاً بدون بررسی ماجرا استاندار فورا او را بخشیده!!!
دفاع همه جانبه از استاندار و ماجرای واکسیناتور آقا به خانم آقای ضارب خیلی مشمئز کننده و خلاف اخلاق بود
تابناک حالا که سپاه رسما بیانیه داده است و موضوع سیلی زدن به سردار را محکوم کرده است شما چرا لاپوشانی می کنید .
ای کاش ندارهای این کشور هم توان خوردن چلوکباب برای خدا را داشتند
آره همه چی سر واکسن زدن یک مرد به خانم ایشون بوده...خخخخ باب
آقای منادی با ابرو و منزلت معلمان بیش از این بازی نکن ، بد جوری رو اعصاب معلمان هستی سیلی امروز یک سختی کشیده روزگار درس عبرتی باید باشد برای کسانیکه خود رو از دید ملت پنهان کرده اند ،
آقای رییسی هنوز وزیر نفت شما نیامده رانت دهی و استخدامهای سفارشی رو شروع کرده این تذهبون ، این وزیر یک ساعت جایز نیست وزیر باشه .
همیشه گفته ام که متاسفانه چوب بالای سر بعضیها باید باشد. حالا اگر دولت انقلابی ای سرکار نبود، قضیه استخدام دختر نماینده رفع و رجوع میشد.
حرکات ناجوانمردانه باکو بدون شک بی ارتباط با پرونده هسته ای کشور نیست ، ولی بدانید ترامپ با آن ادعا و قلدری هیچکاری نکرد و نتونست باج بگیره شماها که عددی نیستید و ۲۴ ساعته به سرنوشت صدام دچار میشوید ، اردوغان هم که فعلا نمیدونه با این وضعیت بحرانی چکار کنه و داره با احساسات پاک عزیزان آذری بازی میکنه ؟؟ رجب ۴ ماه دیگه باید فرار کنی ؟؟
اطلاعات دریافتی خبرنگار فارس درباره این رخداد حاکی است که همسر شهروند مذکور، روز گذشته برای تزریق واکسن کرونا به یکی از مراکز درمانی استان مراجعه کرده که در آن مرکز، به علت نبود واکسیناتور زن، یک واکسیناتور مرد اقدام به تزریق واکسن برای همسر وی کرده است که همین موضوع، باعث عصبانیت شدید نامبرده شده است." حرف رایگان زدن آسان است !!!!! اینهمه دروغ برایه چیست ؟وچرا همه استانداران را از سپاه انتخاب کرده اند ؟ مگر قطع الرجال است ؟ مگر همه اینا بازنشسته نیستند ؟در ثانی ایشان تازه برایه استاندار شدن معرفی شده واین موضوع چه ربطی به او دارد ؟اگر استاندار قبلی را میزد یه چیزی اما استاندار جدید به این موضوع هیچ ربطی ندارد و موضوع دیگریست
یک عده با سیلی زدن می خواستند گربه را دم حجله بکشند.
عجیب است که خبر سیلی خوردن استاندار جدید را با توضیحی که نمیتواند مورد قبول باشد اطلاع رسانی میکنید. استانداری که تازه مراسم معرفه اش بوده است را چگونه فردی بابت تزریق واکسن توسط مرد‌ به همسرش مجازات میکند ؟!! با توجه به شنیده ها از منابع دیگر گویا جریان بابت موضوع دیگری بوده است. در هر حال انتصاب وزیر کشور از میان فرماندهان نظامی که بدنبال آن انتصابات استانداران نظامی را در پی دارد تبعاتی هم دارد و خواهد داشت .
اردوغان بیلمز فکر کرده ما ترکهای ایران گوش به فرمان عثمانی ها هستیم !!؟
هر ترک ایرانی ۳ ترک عثمانی رو حریفه ، چه فکر کردی گرجستانی !
برخی مسندات و رفتارها نشان می دهد که از نمایندگان و وزرای دولت قبل در رده های میانی دولت فعلی نفوذ دارند و بطور مستقیم و غیر مستقیم در پیشبرد پروژه هایی که منافعی برای آنها رقم زده و منتسب با آنها است دخالت می کنند
آيت االه هاشمي باخدمات ارزشمندش سرافرازاين دنيا بودودرآن دنيانيز سرافراز خواهد بود،فكر وانديشه هاشمي مكتب شده ولودشمنانش اكراه داشته باشند.
آقای شمخانی جواب اردوغان را مستقیما و بدون کنایه بدهد
دلتنگ داش سعید جلیلی هستیم .بدون شک بیر شورای امنیت ملی جایگاه اوست
این یک دروغ است که به. دلیل تزریق واکسن به زن توسط مرد منجر به سیلی زدن به استاندار باشد این فرافکنی است دلیلش مطلب دیگری است که گذشت زمان علتش را اشکار خواهد کرد سری است که ضارب م مضروب میداند که هیچ کدام حفیقت را نخواهند کفت یکی از ترس و دبگری از نفس .
این حرکت مرا یاد ترور سفیر روسیه در نمایشگاهی در انکارا توسط محافظ او انداخت۔۔مطمئنا این حرکت انگیزه های سیاسی تحریک شدهای دارد۔نه تحریک شوید ونه انرا دست کم بگیرید۔اقای استاندار گذشت۔ شما برای روشن شدن قضیه وبررسی همه جوانب نگذرید۔پشت این قضیه میتواند توطئه وسیعی باشد۔
آقای رییسی به داد سرمایه ملت تو بورس برسید
نفسهای بورس به دلار بند است افت یک ماه ارزش دلار ۱۵۰ هزار شاخص بورس رو منفی کرد ، بورس در مرداد ۹۹ دلار ۴۰ هزار تومان رو پیش خور کرد .و دولت قبل با تشویق مردم به بورس بد جوری حبابی کرد ان را . ۷۰ درصد سرمایه مردم تو بعضی از سهام پودر شد تا کسری بودجه دولت کلید تامین بشه .
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
بابا دست بردارید از اینهمه چرت پرت و انداختن همه بدبختیا به گردن دولت قبل بلایی که طی همین یکماه اخیر بر سر بورس آمده چه ارتباطی به دولت قبل داره ؟؟ضربه ای که به سرمایه و اعتماد مردم در همین ۴۰ روز اخیر وارد شده بسیار عمیق تر وسخت تر بوده از اقدامات ناجوانمردانه دولت قبلی
دم اردوغان گرم در اوج بحران مالی با آمریکا و اروپا شوخی نداره و امنیت ملی کشورش رو اهمیت قرار داده
آقای میرکاظمی با این درآمدی که دولت داره و درآمدهای ارزی شما ۱۰ برابر شده و دارید و یک پنجم حق واقعی یک کارمند رو میدین البته به غیر از خودتون و اقوام و خویشان و نورچشمی ها ، باید هم نباید کسری داشته باشید؟؟ وقتی برای حقوق کارمندی که باید ۳۰ میلیون بدهی با این تورم و با ۶ میلیون فقط اجازه نفس کشیدن بهش میدن باید هم سرمست باشید ، وقتی درآمد مخابرات شما از خانواده ۵ نفری حداقل ۴۰۰ هزار تومان هست باید سرمست باشی ، وقتی به قول جهانگیری کشور در بهترین وضعيت پولی تحویل شما شده باید سرمست باشی ، وقتی دیگه ارزی برای مایحتاج عمومی نمی‌دهی باید ...پس منت سر ملت نگذار هر وقت یارانه هر نفر معادل ۴۵ دلار دوران محمود دادی انوقت ادعا کن ؟؟؟
دیگه کن کم دنیا واقعیت رو پذیرفت که ایران سر امنیت خودش با کسی معامله نمیکنه و برجام دیگه اولویت کشور نیست ، دست و پا زدن انریکا و اسرائیل و جدیدا روسیه برای کنترل برنامه هسته ای و جاسوسی از مراکز هسته ای کشور فقط ترس آنها از قدرت منطقه ای کشور هست ، مسیر وین از بروکسل می‌گذرد، امریکا و اروپا باید بعًی از واقعیت ها رو قبول کنند که کف غنی سازی شده ۶۰ درصد .
اورانیوم غنی شده فروشی هست هر کیلو ۱۰ میلیارد ؟؟
بایدن دیر بجنبی میشه ۱۲ میلیارد ؟؟!
خوب لرزه بر اندام امریکا و اسرائیل افتاده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
معلوم میشه خیلییییییییی ازروی سیری حرف میزنی داداش.
سلام
آدمین جان چرا دروغ می نویسید، فردی که به استاندار سیلی زد خودش سرهنگ سپاه است اگر خوانندگان محترم کمی به خود زحمت بدهند ودر اینترنت سرچ کنند با ایشون آشنا می شوند.اصلا مردم عادی توی اون مراسم چکار می کند که به استاندار هم سیلی زده باشد .تا حالا کدامیک از مردم عادی خوانندگان این سایت خبری در چنین مراسمی حضور یافته اند که این دومین باشه. ای کاش امکانش بود من عکس این جناب سرهنگ را برایتان می فرستادم
وقتی که ۱۲ سال پیش اعتراض کردیم که احمدی نژاد فرد صالحی نیست یادتون هست چطور برخورد کردید؟؟؟
حالا بکشید. دیگه طوری شده که از دستتون در رفته و نمی تونید جمعش کنی د
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
مرسی
این مسئله سیلی زدنبه استاندارربطی به موضوع مطرح شده چند ماه پیش ندارد که یک کارت بانکی چند هزار میلیاردی منتسب به همسر استاندار مطرح شد هرچند تکذیب کردنند ولی در تبریز دهن به دهن حرفش هست خودتان بهتر است روشن کنید قبل اینکه بی بی سی به میل خودش رسانه ای کند
سیلی رو‌ استاندار خورد، تا آقای رییسی حواسش رو بیشتر جمع کنه. زودتر تورم رو پایین بیارین لطفا.
یوم‌ الله‌ سیزده‌ ابان‌ با رعایت‌ پروتکلهابرگز.....‌
کدوم‌ پروتکل‌ برادر مت‌ ؟! ملت‌ زورشون‌ میاد ماسک‌ هزارتومنی‌ به صورتشون‌ بزنند‌ سوار مترو بشن‌ اونوقت کی میخواد صدها نفر آدمو کنترل بکنه که رعایت بکنند‌ ؟!
ترا بخدا چرا تا یه ذره این کرونا‌ شل میشه‌ رهایش میکنید دوباره اوج میگیره‌ و مال و جان و زندگی و معاش ملت و تهدید میکنه‌ ؟!
منم مرغ کنتاکی میخورم بخاطر خدا میخورم
تابناک فارسی را اصلا پاس نمیداری. واکسیناتور!!!!!! چشمم روشن؟؟؟
آمپول زن، زننده واکسن و ...
وقتی که نماینده مجلس با وقاحت تمام به صورت مامور راهنمایی و رانندگی سیلی می زند و تحت هیچ محاکمه و بازداشتی قرار نمیگیرد، خب معلوم است که پاسدار رشید اسلام هم با جسارت کامل، سیلی محکم به گوش شهردار می خواباند چون مطمئن است که کسی جرات بازخواست از او را ندارد.
داستان سیلی زدن به گوش استاندار حکایت آتش به اختیارهایی است که حال کار دست خودی ها داده است
الان اردوغان از شدت سنگینی این توییت خم شده پانترکها در حمایتش میریزن کامنت میدن تابناکم منو سانسور میکنه
استاندار محترم باتوجه به اينكه سيلي خوردنش را به واكسن زدن خانم ضارب ربط مي دهد اين ديگه توهين به شعور مردمه اولا تازه معارفه شما بود وواكسن اصلا ربطي به شما نداشت حداقل دروغي كه سرهم مي كنيد دروغي بگويد كه قابل تعمل وباور باشد هيچ موقعه هيچ كس بيخودي اين كار را انجام نمي دهد ان هم در اين سطح وجلوي چشم مردم وتمام رسانه هاحتما يك مسئله مهمي بين شما وضارب بوده وضارب هم از مسئولين استان بوده كه در معارفه حضور داشته وخيلي راحت توانسته روي جايگاه بيايد وشما را سيلي بزند حتما اين خصومت هم قابل بيان نيست
كه سرپوش مي گذارند وواقعيت را نمي گويند
آن که سیلی زد از نیروهای سپاه بود نه مردم معمولی
کوشکی مثلی که زدی برای کشورهای غیر مسلمان که معلومات تو از اونا میگیری معتبره . ما در اسلام داریم کسی که همسایش گرسنه بخوابه مسلمان نیست .
به کجارسیدیم واقعا.
اقای کوشکی سالهای بعد مشخص میشه پیشرفتی شده یا نه مثلا فاضلاب خوزستان یا آب شرب ماهشهر که نمک و گل هست.مردم ما از مردم کشورهای عربی خلیج چیزی کم ندارن که حتی آب خوردن درست هم نداریم.
آقای احمدی نژاد چرا صحبت از هیئت ایرانی میکند ؟ مگر فکر کرده که هنوز در ایران دارای مسولیت دولتی و سیاسی است ...
چناچه سیلی زننده به هر دلیل موجه و یا عیر موجه که داشته باشد ، در ان زمان و مکان جای هیچ اعتراضی نبوده و میبایستی اعتراضش در در مکان دیگری مطرح میکرد . در هر صورت برای جلو گیری از تسّری اینطور حرکات میبایستی یک برخورد قضایی شدید با این فزد بشود .
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
سیلی زده چون واکسن همسرش را مرد تزریق کرده!!! خوب این چه ربطی به استاندار جدید دارد؟! در قصه پردازی هم اندک خلاقیتی ندارند هرچند کل ماجرا تاسف بار است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
باید حدقل یک گوش مسئولین در ابتدای کار برید تا حساب کار دستشان بیاد و دست از پا خطا نکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
احتمالا از استاندار زهرچشم گرفته برای دوز دوم واکسن همسرش
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
در مورد سیلی به استاندار:
۱- خود عمل، خیلی اشتباه بود و نباید چنین منطقی تکرار شود.
۲- اینکه گفته می‌شود به دلیل واکسن بوده، این نیز هم اشتباه محض است و هم با منطق جور در نمی آید و هم پاسخ استاندار هم نشان از واقعیت دیگر است.
۳- انتصاب خرم به عنوان استاندار هم به دلیل سابقه ضعیف مدیریتی و اخلاق تند وی و ناآشنایی با ظرفیت های استان، کاملاً اشتباه بود و نشان از دو موضوع دارد:
+ این که فشارهای اطرافیان و بازار داغ کن های افرادی چون شاکری، پورجمشیدیان، علایی، رحمانی و غفاری دولت را مجبور کرد برای جلوگیری از ورود باندبازی و افراد معلوم الحال و افراد غیرمردمی، به انتخاب خرم که یک شخص غیربومی است، دست بزند(هرچند افراد بهتری نیز بود)

+عدم شناخت از ظرفیت ها و افراد توانمند استان و فشار. طوریکه افراد بومی، متعهد، مردمی، کار حل کن و... نادیده گرفته شدند.

=این انتصاب ضعیف و پر حرف و حدیث و عملکرد پراشتباه قبلی خُرم، باعث این حرکت البته اشتباه شد.

۴- از برخورد شدید که موجب شکستن فَک ضارب شده، کسی گزارشی تهیه نکرده است؟!
۵- از این حرکات بَد که در فضای مجازی و حقیقی علیه اشخاص در انتخابات مجلس هم اتفاق افتاد، کسی چیزی نگفت؟!
۶- از سابقه این فرد کسی چیزی نگفته است!
۷- از عملکرد خرم هم کسی چیزی نگفته و البته عملکردی نداشته است.
--------------------

به هرحال حرکت، محکوم است. انتخاب استاندار هم قابل قبول نیست. فشارهای باندبازان، برخی نماینده‌ها، مافیاها، مدیران قبلی زمان احمدی‌نژاد، اطرافیان شاکری، پورجمشیدیان، غفاری، علایی و غفاری نیز محکوم است. پیگیری های برخی افراد سوخته مثل گل محمدزاده، تراب محمدی، جوانپور، مددی و ... محکوم بوده قابل پیگیری است.
چند نفر هماخیرا به همین شکل در شرکت توزیع برق خوزستان استخدام شدن کاشکی وزیر نیرو هم همین کار رو می کرد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
خوزستان سالهاست که بزرگترین محل تبعیض به بومیان خود میباشد کافی است شما با فضا اشنا نباشید و با فضای سازی نژادپرستها آشنا نباشید به راحتی تبعیض را تشخیص میدهد.
رضا اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
تو شرکت اب اهواز بهجرات میگم ۵۰ درصد از از نیروهاش اشناها و فامیل یه مدیر اون شرکت هستش و بنده با ۱۵ سابقه کنار کذاسته شدم که اشناهای این مدیر از شهرستان بیان برای استخدام مدارکش هم موجوده
بجای تحلیل واقعی دلایل ماجرای سیلی به استاندار چرت و پرتهای رسمی را برای صدمین بار تکرار کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
این بندگان خدا شغلشون رسانه که نیست بوقچی تشریف دارن
مگر آقای زنگنه با ان قرار دادننگین کرسنت ، کم خسارت به این کشور ومردم زده که حالا با جذب رانتی می خواهد افراد مورد درخواست خواص را استخدام کند ؟
اینم دلیل صیانت ، باز هم ماست مالی ، باید خود وزیر نفت و رییس کمیسیون انرژی اخراج بشن
سلام
نیازی به کدخوانی اسنودن نیست. پیام او بعنوان مامور اطلاعاتی و افشاگر آمریکا که به روسیه پناهنده شده خیلی ساده و ابتدایی است: دیوار موش دارد دارد و موش گوش دارد: کنایه به ایران است که مراقب درز و نشت اطلاعات حیاتی خود باشد. و پیام : گربه ها محبوب هستند: این است که: همه می دانند که نقشه جغرافیایی ایران شبیه گربه است. و این گربه اگر محبوب شرق و غرب نبود اینقدر ناز و نیاز در کار نبود. تمام هدف آمریکا رابطه با ایران است روسیه و چین هم همینطور. چراغ سبز به عربستان برای حل و فصل مشکلات با ایران یعنی دوست دارند لااقل جای پایی در ایران باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
بابا کد شکن!!
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
به نظرم تا حالا کسی بهتر از این پاسخ نداده.... ولی فقط یه قسمتش ایراد داره...دیوار موش داره...به نظرم از اسرار مملکتی بمعنی واقعی چیزی وجود نداره که کشورهای بزرگ ندونن...همه رو میدونن..
فعال اصلاح طلب اگر به دنبال یافتن فردی بدتر از بنی صدر میگردد نباید راه دوری برود و روحانی را از ذهن مردم بزداید.
قطعا روحانی از احمدی نژاد بدتر است چرا که اثر بیشتری گذاشته.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
از نوشته ات مشخصه که خیلی جوانی
خیلی ها باید از این سیلی ها بخورند
پاسخ ها
اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
ین قضیه تراکنش کارت بانکی همسر استاندار ان هم با ان رقم هزارها میلیاردی چی بوده اگر دروغ است واظح و شفاف اعلام کنید که دروغ است و درست اطلاع
یعنی ما باید باور کنیم یک نفر بخاطر تزریق واکسن همسرش امده در مراسم و سیلی توی گوش استاندار جدید زده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا در مورد مردم چی فکر می کنید شما مسیو.لین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به نظرم در مورد پیام اسنودن به این نکات میشه توجه کرد:
1- منظورش این بوده که خبرها میرسه و من اطلاع دارم
2- در مورد گربه: احتمالا اسرائیلی ها درخواست همکاری روسیه علیه ایران(گربه=نقشه ایران ) رو داشتن و روسها قبول نکردن. یعنی همه گربه ها را دوست دارند و ازشون طرفداری می کنند.
3- یه احتمال هم وجود داره به هر ترتیبی روسیه به ایران هواپیمای جنگی نفروشه و یعنی ما باید دلمون به اف 14 یا همان تام کت ها خوش باشه. همون جنگنده محبوب ایرانی ها. پس یعنی اینه دوست داشتن گربه ها کماکان به عنوان تنها داشته مهم نیروی هوایی قابل توجهه.
پیام سومش به نظر نمیرسه موضوع خاصی باشه.
پاسخ ها
یاش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
به نظر من نمیخواسته به ایران اطلعات بده بلکه میخواسته ازایران اطلاعات کسب کنه برای همین یه حرف مبهم زده که ایران رو تحریک کنه و تحرکات ایران رو رسد کنن
فقط تصور کنید اگر یک آدم عادی به این استاندار سیلی زده بود الان به اتهام توهین به مقدسات و توهین به نظام و اغتشاش و فتنه گری و جاسوسی برای استکبار و سیاه نمایی نظام و ... سریع بازداشت
اردوغان شهامت نداشت رسما بگوید از نوکرش علیف دفاع می کند
دعوا بین خودشون بوده
بعضی کارها و بعضی از حرف‌ها را نمی‌شوم ماست مالی کرد. برخی تصور می‌کنند می‌توانند هرکای خواستند بکنند و هر حرفی خواستند بزنند و بعد با اعمال زور همه را ساکت کنند و در رسانه‌های تحت کنترل مسئله را وارونه جلوه دهند.
ولی نه. نمی‌شود. دوران این جور کارها گذشته است و در عصر ارتباطات افراد باید بفهمند که باید مسئولیت کارها و حرف‌های خود را بپذیرند و نمی‌توانند از آن شانه خالی کنند.
استاد حوزه علمیه قم: برخی خانم‌ها هر طور می‌خواهند در خیابان‌های قم رژه می‌روند.
خوب آدرس این استاد عظیم الشان را می دادید
تا خانم های قمی طرز رژه رفتن را آموزش ببینند.
چرا باید در شهر قم برخی خانم‌ها هر طور که دل‌شان بخواهد در خیابان‌ها رژه بروند و حرمت حضرت معصومه (س) را رعایت نکنند و هیچ کسی هم به آن‌ها چیزی نگوید؟

شاید در آنجا بدنیا آمده اند و بزرگ شده اند و میخواهند زندگی کنند.
اینکه بخاطر واکسن همسر توسط مرد یک انسان عاقل حتی دیوانه اقدام به سیلی زدن یک استاندار در مراسم معارفه بکند تقریبا محال است.امیدواریم حقیقت ماجرا روشن شود .
البته اگر موضوع کارت بانکی با موجودی هنگفت واقعیت داشته باشد احتمالا بهترین کار ممکنه را در بهترین زمان همان اول کار و در بهترین مکان جلو همه انجام داده است
اقای ازغدی بیش ازاین خراب نکن
آقای تابناک از استاندار جدید کسی توقع ندارد و مسول هم نیست پس مسله چیز دیگریست چقدر دروغ می گویند این اصولگراها
خوب چرا همین سیلی را به گوش کسی که واکس را زده، نزده است؟ به استاندار جدید چه مربوط است؟ مردم را چه فرض کرده اید؟
شماها چلوکباب وما هم نان وپیاز وهر دو هم برای رضای خدا بخوریم.
استعاره موش به یهودا است که در زمان جنگ جهانی و همین حالا هم به انها گفته میشه گربه هم که ایران. .یک نوع هشدار امنیت که اگر اینور جماعت همیشه خواب درک کنند.
دختر مهدوی کنی عجب بابای داشته است ا همه اش برای خدا بوده است
اینکه استاندار چند روزه مسئول حرکت یک تکنسین داروخانه است وکشیده ای در مجلس معارفه با حضور وزیر وغیره بخورد مطمئنا محلی برای پذیرش ندارد۔این شخص ازمدعوین بوده است
ومسئولیتی داشته است که داخل سالن بوده است۔با توجه به اغتشاش داخل سالن بنظر میرسد که مشکل توسط مسئولان سابق استانداری وعوامل داخل استانداری برنامه ریزی شده است۔اینکه عوامل داخل استانداری واستاندار سابق عامل تحریک ووابسته باشند۔ احتمال زیاد دارد۔ پرسنل استانداری باید بررسی وچنانچه نیاز است تصفیه شود۔
توبه مسکن است و معالج نیست؟ جدیدا حدیث رو هم نسخ می‌کنید؟
یه جوری خبر استخدام رو بزرگ کردن که انگار معلومه تمامی استخداما بر اساس قانون و با آزمونه
صدها هزار نفر در این مملکت وارد فعالیت در ارگانهای دولتی و شبه دولتی و نهادها شدن بدون کوچکترین تخصص فقط بر اساس رابطه و به اسم تعهد
ما خیلی خیلی ساده ایم بهیچوجه تصور نمیکردم سفر احمدنزاد ۱۴میلیارد هزینه برداشته باشد ،خدا کریمی قدوسی را اجر دنیا و اخرت بدهد
گفته می شد دکتر محمود هم یک پرس اضافی برای حضرت روی میز می گذاشت.
اردوغان بداند بخش اعظم ترکیه و حداقل نیمه شرق این کشور را کردها و علویان تشکیل میدهند که با ایران هم نژاد و هم مذهبند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
ولی هیچ غلطی نمی تونن بکنن
رحیم پور ازغدی: مسئله رهبری زمانی که گفتند «نظر احمدی‌نژاد به من نزدیک‌تر است»، شخص نبود، معیار‌ها بود

چرا اینقدر اصرار دارید که ماله کشی کنید؟

احمدینژاد آدم است و می تواند در طی زمان عوض شود.....

چه اصراری به ماله کشی و آسمان ریسمان بافتن است؟؟؟؟؟؟؟
این آقای اصولگدا کم کم داره پاش و ازگلیمش دراز می بینم بد جورری دارین میسوزین
سلام به اطلاع عزیزان برسانم که شخص سیلی زننده به آقای استاندار شهروند معمولی نبوده است این مراسم یک برنامه رسمی با حضور وزیر کشور و شخصیتهای لشکری و کشوری بوده کسی که توانسته خود را به جایگاه سخنرانی برساند یک شخص معمولی و بی نام ونشان نبوده است آنقدر هم که میگوئید کشکی نبود این شخص فرماندهان سپاه تبریز بوده است والسلام
بابا اگر میخواهید دروغ بگوئید لااقل جوری دروغ بگوئید که مردم باور کنند، مردم شعور دارند و میفهمند داستان چیز دیگری است و ایشان تازه داره استاندار میشه و خانم ایشان در زمان استاندار قبلی واکسن زده و اگر قرار است کسی سیلی بخورد که آنهم اصلا درست نیست استاندار قبلی است مگر اینکه ایشان جناب خرم شخصا به خانم ایشان واکسن تزریق کرده باشند که اگر اینگونه باشد بجای بک سیلی بایستی صد تا سیلی بخورند.که این هم احتمالا درست نیست و موضوع چیز دیگری آست.
حالا شایدم ایشان به خانم ایشان واکسن اشتباهی زده و الی دلیلی برای کتک خوردن ایشان نبوده، و از خشم ضارب معلوم بود که حسابی ناراحت آست از دست ایشان.
واکسیناتور مرد !!!!!!!!!! دلیلی که مرغ مرده هم خنده اش می گیرد
اگر استاندار عوض شد که حق با ضارب آست.
خوب این واکسیناسیون چه ربطی به استاندار جدید داره؟
چرا استاندار قبلی رو نزد؟
چرا رئیس بهداشت و درمان استان رو نزد
شاید ایشان واکسن زده اند
من توی شهر قم یک زن بدون چادر ندیدم که تردد کند حالا این شخص گفته زنها هرطور دلشان میخواد در قم رژه میروند لابد منظورش اینه که مثل طالبان گونی سر زنها بکشند
واقعیت را چرا تحریف می کنید. خود ضارب اسم این عملش را گذاشته سیلی تاریخی. لطفا واقعیت را به مردم بگویید ایشان در پاسخ به اقدامات اقای خرم اینکار را کرده
این سیلی به معنی هشدار به دولت است. همه چیز را بگذارید کنار مملکت را درست و سرو سامان دهید . و الا سرو کارتان همیشه با سیلی خواهد بود. به فکر مردم باشید و مردم را از این تورم روزانه نجات دهید و از خدا بترسید.
آن که سیلی زد از نیروهای سپاه بود نه مردم معمولی
خواهشا، دخالت نکنید
سیلی زننده سپاهی
سیلی خورنده سپاهی
وزیر کشور سپاهی
مهمانان گرامی سپاهی
حمله کنندگان به سیلی زننده سپاهی
حامیان سیلی خورنده سپاهی
رئیس مجلس سپاهی
رئیس جمهور سپاهی
شورای نگهبان سپاهی
رئیس قوه قضاییه سپاهی
اداره کنندگان مملکت سپاهی
و . . .

یه دعوای خانوادگی هست که به ما ربط نداره و حل میشه
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل