بازدید 3828
۱

نصرالله:‌انقلاب‌اسلامی، میلاد‌پیامبر را نقطه اتحاد کرد

«سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب الله لبنان جمعه شب در سخنرانی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص)، گفت: از برکات انقلاب اسلامی این بود که تاریخ تولد پیامبر (ص) که در آن اختلاف نظر وجود دارد، تبدیل به نقطه اتحاد امت اسلامی شد.
کد خبر: ۱۰۸۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۱ 23 October 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از المیادین، سید حسن نصرالله با تبریک میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) و فرارسیدن هفته وحدت به همه مسلمانان و شیعیان گفت: از برکات اقدامات حضرت امام خمینی (ره) و ثمرات پیروزی انقلاب اسلامی در ایران این بود که موضوع تاریخ ولادت پیامبر (ص) که مورد اختلاف بین مسلمانان بود به نقطه تلاقی و وحدت تبدیل شد.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: بیان ویژگی‌های پیامبر (ص) برای شناخت سنت ایشان لازم است و ایشان باید نماد و الگوی رفتار ما باشد.

وی اضافه کرد: پیامبر در دوران خود اقدامات و دستاورد‌های زیادی آن هم در این مدت محقق کردند. همین الان در لبنان ما عادات و رسومی داریم که برای تغییر آن باید سال‌ها تلاش کنیم تاآنهارا تغییر دهیم.

نصرالله در بخش دیگری از سخنانش به موضوع فلسطین پرداخت و گفت: در فلسطین، یک ملت تحت ظلم و ستم قرار دارد و ما هر روز اخبار آن را می‌شنویم و نمی‌توانیم بگوییم که به من ربطی ندارد و سکوت در این موارد جایز نیست.
وی افزود: امروز امریکا و حامیان رژیم صهیونیستی به دنبال آنند که مسلمانان حتی در دل خود با اشغالگران صهیونیست مخالف نباشند.
دبیرکل حزب الله اضافه کرد: مسلمانان از هر راهی که می‌توانند باید در برابر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بایستند.
نصرالله گفت: اگر در برابر برگزاری کنفرانس عادی سازی در اربیل سکوت می‌شد، مطمئن باشید گام‌های مشابهی را بر داشته می‌شد.
وی افزود: جامعه جهانی به جای محکومیت قربانی در یمن، به خواست میلیون‌ها یمنی گوش فرا بدهد. سکوت برخی‌ها در مقابل جنایات داعش عجیب است.

دبیرکل حزب الله در خصوص حادثه اخیر تیراندازی در بیروت گفت: تحقیقات درباره جنایت طیونه جدی است و ادامه دارد و به خوبی پیش می‌رود و بایستی محکومیت سیاسی، مردمی و رسانه‌های آن‌هایی که نزدیک بود لبنان را به یک فتنه بکشانند ادامه یابد.
وی در خصوص اختلافات مرزی با رژیم صهیونیستی نیز گفت: قدرت حزب الله برای دفاع از لبنان در برابر طمع و تجاوز رژیم صهیونیستی است.

او افزود: اگر تهدیدی علیه نفت و گاز لبنان ببینیم، قطعا مقابله می‌کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
این همه جنگ در منطقه بین مسلمانان برای چیست؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی