بازدید 16381
۸

توصیه علی لاریجانی به سخنگوی جوان شورای نگهبان

علی لاریجانی در صفحه شخصی خود در توییتر به سخنگوی تازه شورای نگهبان توصیه کرد از ابتدای خدمت در نظام اسلامی، مراقب باشد در بیان و عمل خود به کسی ظلم نکند، حتی به‌ ایهام.
کد خبر: ۱۰۸۲۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸ 18 October 2021

به گزارش تابناک، رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی که همچنان درباره تایید نشدن صلاحیت خود در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم از شورای نگهبان گلایه دارد، در تازه‌ترین پست توییتری‌اش خطاب به هادی طحان‌نظیف متنی منتشر کرد. لاریجانی در این متن که در پاسخ به سخنان اخیر سخنگوی شورای نگهبان نوشته چنین آورده است:

«برادر گرامی جناب آقای طحان‌نظیف
با سلام،

جناب‌عالی، در مصاحبۀ اخیر، دربارۀ اعلام عمومی دلایل عدم‌احراز صلاحیت نامزدها فرمودید چنین کاری شرعاً و قانوناً ممکن نیست، زیرا به حیثیت افراد، که امری محترم است، لطمه وارد می‌کند.

این سخن به‌طور کلی درست است. اما دربارۀ افرادی نظیر حقیر، که خود درخواست علنی‌کردن آن‌ را دارم، وجاهت ندارد و مسئولیت آن بر عهدۀ شورای نگهبان نیست. ضمناً این‌گونه بیانات شما ابهام‌های دیگری نیز ایجاد می‌کند و شفاف‌ کردن موضوع را بیش از پیش ضروری می‌سازد.

این مطلب دربارۀ نهادها و دستگاه‌هایی که در این تصمیم شورا مشارکت داشته‌اند نیز صادق است. جناب‌عالی جوان تحصیل‌کرده و متدینی هستید. از ابتدای خدمت در نظام اسلامی، مراقب باشید در بیان و عمل خود به کسی ظلم نکنید، حتی به‌نحو ایهام.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۸
همون چند روز پیش که سخنگوی شورای نگهبان گفت به خاطر اعتبار و آبروی افراد اعلام نمیکنیم، من آدم معمولی همونجا گفتم این بنده خدا که خودش میگه اعلام کنید! من مشکلی ندارم!!! عجب بچه بازی شده این شورای نگهبان!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
قدر مسلم می ترسند واهی بودن دلایل معلوم شود.
تو که با تصویب 20دقیقه ای برجام به یک ملت ظلم کردی و با اشغال صندلی ریاست مجلس یک سوال از روحانی بابت ناکارآمدی اش انجام ندادی پس چی میشه؟ در ایام فتنه خاموش بودی و حالا هم طلبکاری
منطقی بود
آقای لاریجانی شما اگر راست میگویی و ریگی به کفشتان نیست یک هفته به شورای نگهبان وقت دهید تا اعلام کند اگر نکرد خود شخصا اقدام کنید و نامه ای که در دستتان هست را اعلام علنی نمایید .
این بازی ها قدیمی شده است . که بگویید چون مهر محرمانه خورده نمی توانید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
خب این بنده خدا که خودش گفته مهر محرمانه رو بردارید تا بگم! ضمن اینکه شما ظاهرا در اسناد و مدارک اداری و کشوری معنی محرمانه و افشای اسناد محرمانه رو نمیدونید
علی لاریجانی در صفحه شخصی خود در توییتر به سخنگوی تازه شورای نگهبان توصیه کرد از ابتدای خدمت در نظام اسلامی، مراقب باشد در بیان و عمل خود به کسی ظلم نکند، حتی به‌ ایهام
" رطب خورده کی تواند منع رطب کرد. "
شما که از مهر محرمانه نامه ای که تودستتونه بهانه دارید.پس اقای سخنگو هم معذوریات بسیار بزرگتری دارند.پس همه حق دارن بهمدیگه ظلم کنن چون معذوریت دارن.البته شیوه ظلم مدرن شده.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار