بازدید 6198
۹
صالح آبادی در کمیسیون اقتصادی مطرح کرد

رمز ارز ملی بر پایه ریال راه اندازی می‌شود

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت که طبق اعلام رییس بانک مرکزی، رمز ارز ملی بر پایه ریال راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۲۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۸ 18 October 2021
به گزارش تابناک، غلامرضا مرحبا در گفتگو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون اقتصادی گفت: این جلسه با حضور رئیس بانک مرکزی برگزار شد، آقای صالح آبادی درباره ساماندهی نظام بانکی و شرایط مدیریتی نظام بانکی، ارز و منابع ارزی کشور توضیحاتی ارائه اعلام کرد که کشور از منابع ارزی کافی برخوردار بوده و در این خصوص هیچ کمبود و مشکلی وجود لذا می‌توان با تخصیص بهینه و مدیریت صحیح از منابع ارزی بدون ایجاد مشکل برای کشور استفاده کرد.

وی ادامه داد: موضوع دیگری که رئیس بانک مرکزی برای اولین بار مطرح کرد، راه اندازی رمز ارز ملی بر پایه ریال بود که در صورت تحقق، کشورمان جزو معدود کشور‌هایی خواهد بود که رمز ارزی ملی براساس پول ملی خودش دارد. در این خصوص رئیس کمیسیون اقتصادی نیز اعلام کرد این کمیسیون گزارشی درباره وضعیت رمز ارز در کشور و الزامات آن داشته است و بر همین اساس هم قانون مناسبی برای رمز ارز‌ها در دست تدوین است که باید تولیت رمز ارز‌ها را برعهده گرفته و بازار رمزارز‌های داخلی را مدیریت و ساماندهی کند. رییس بانک مرکزی هم برای هرگونه همکاری در این خصوص اعلام آمادگی کرد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان گفت: رئیس کمیسیون اقتصادی در خصوص تخلفات، ترک فعل‌ها و اقدامات دولت قبل در حوزه اقتصادی و در خصوص ابزار‌های پرداخت، پایانه‌های فروشگاهی و مالیات ستانی مطالبی مطرح کرد که پس از آماده شدن گزارش آن‌ها به دستگاه قضا ارسال خواهد شد. قرار است بانک مرکزی هم در حوزه تحت نظارت خود با احتساب زمابندی مشخص، موضوعات مذکور را بررسی و گزارش آن را به کمیسیون ارائه کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
مگه قرار نیست ریال تبدیل شه به تومان ؟!
پس چرا می خواهند بر پایه ریال راه اندازی کنند ؟
از دوباره کاری خوششان می آید ؟!
دیگه کسی تو دنیا بیت کوین و سایر ارزها خرید نمیکنه فقط رمز ارز ریال چون ضریب موفقیت اقتصاد ایران را تو ارزش پول ملی بورس و... دیده اند

بابا جمع کنید این بساط رمالی ی روز کرونا یاب مستعان ی روز واکسن استنشاقی کرونا حالا هم رمز ارز ریالی
اعنماد به نفس نیست که
شمااگه کاربلدین وعرضه دارین ارزش همین پول جاری مملکت راحفظ کنید،رمزارزپیش کش،یک عده بیسواد42سال اومدین گندزدین به مملکت،بس نیست؟
کلا جذابیت و ارزش رمز ارز واسه دور زدن سیستم های پولیه رایجه،این حرف و تصمیم یعنی چه.......؟ بعدشم این روزنه دور زدن تحریم ها رو هم نبندین
امیدوارم به عمر ما قد بدهد
حالا خیلی ریال با ارزشه که مردم در این مورد سرمایه گذاری کنند؟ همان بورس که همه را نابود کرد کافی است
باید در همه زمینه ای ادعا کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قیمت مرغ و تخم مرغ و شیر و ماست رو بچسب نمیخواد رمزارز تعریف کنید
رمز ارز ایرانی
چه شوخی بیمزه ای
اومدن با یه هکر قهار صحبت کردن که یه ویروس در غالب رمز ارز درست کنیم ببینیم مردم چقدر پول دارن نصفش رو به عنوان مالیات بکشیم بالا که نشه پیگیریش کرد از این دولتی که خرج بریز بپاششون رو از توی جیب مردم برمیدارن هیچ چیز بعید نیست بابا جان ناموسا بسه دیگه بزارید مردم به درد خودشون بمیرن خوشی تو این مملکت حرومه.
نباید مردم اوضاع اقتصادیشون یه تکون ریز بخوره حتما باید برینید تو این بلاک چین و من مطمئنم این کار از دست این دولت برمیاد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار