بازدید 6776

استقلال به تیم ملی دانشجویان باخت

کد خبر: ۱۰۸۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲ 15 October 2021

تیم فوتبال استقلال در آخرین بازی تدارکاتی خود پیش از آغاز فصل جدید از رقابت های لیگ برتر، از ساعت 14 امروز در کمپ تیم های ملی به مصاف تیم ملی دانشجویان رفت که با یک گل تن به شکست داد. تک گل این بازی را محمد اوسانی در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند.

استقلال بازی را با این ترکیب آغاز کرد: سید حسین حسینی، عارف آقاسی، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، سبحان خاقانی، وریا غفوری، آرمان رمضانی و امین قاسمی‌نژاد.

در طول این بازی رشید مظاهری، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، زبیر نیک نفس، ارسلان مطهری، فردین رابط، سعید مهری، محمد جواد به‌آفرین، بابک مرادی، محمدرضا آزادی و رضا آذری برای استقلال به صورت تعویضی به میدان رفتند.

به نوشته کانال رسمی باشگاه استقلال، در این مصاف تدارکاتی، سهم تیم فوتبال استقلال در ایجاد موقعیت بیشتر از حریفش بود و شاگردان فرهاد مجیدی بارها و بارها در آستانه گلزنی به حریفشان بودند ولی درخشش دروازه‌بان تیم‌ملی دانشجویان و بدشانسی مانع از گلزنی آبی‌پوشان شد. دانشجویان با هدایت فرشاد کرمی بسیار پر فروغ ظاهر شد.

 

 

در این بازی استقلالی‌ها توسط رمضانی، قاسمی‌نژاد، سلمانی، مطهری، آزادی، رابط، خاقانی و ... می‌توانستند به گل برسند که ضربات این بازیکنان با واکنش عالی دروازه‌بان تیم دانشجویان و گاها برخورد با تیرک دروازه، به گل تبدیل نشد.

یکی از این تیرک‌ها را محمدرضا آزادی با زدن یک ضربه ایستگاهی رقم زد و یکی دیگر از این تیرک‌ها با ضربه سر ارسلان مطهری رقم خورد.

گفتنی‌ست دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی هم از نزدیک شاهد پیروزی دانشجویان بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی