بازدید 10048
تکلیف قرارداد فروش قبلی هوادار چه می‌شود؟

عنایتی اسپانسر فصل قبل استقلال را قاپید

کد خبر: ۱۰۸۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱ 14 October 2021

رضا عنایتی از فروش امتیاز تیم هوادار به هلدینگ بخش خصوصی به نام معصومی منصرف شد و امروز مالکیت این تيم لیگ برتری شده را به اسپانسر دیگری منتقل کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، هنوز مشخص نیست رضا عنایتی مالک این تیم قرارداد پیشین امضاشده با هلدینگ خریدار را چگونه فسخ می کنند و آیا کار به مراجع قضایی و شکایت حقوقی می‌کشد یا نه؟ اما هر چه هست معامله قبلی که خبر و تصویرش در رسانه رسمی هوادار منتشر شده بود، از طرف عنایتی ملغی شده است!

تیم فوتبال هوادار تهران در شرایطی موفق شد با هدایت رضا عنایتی صعود به لیگ برتر را تجربه کند که مالکیت این باشگاه نیز برعهده همین سرمربی بود، اما حالا او تصمیم گرفت برای حضور در سطح اول فوتبال ایران نسبت به فروش هوادار اقدام کند چون خودش پولی برای اداره تیم نداشت.

شرکت سرمایه گذاری توسعه فناوری هیرکانیا که یکی از سهامداران های وب(اسپانسر سابق استقلال) به حساب می‌آید، برای در اختیار گرفتن سهام باشگاه هوادار تهران با رضا عنایتی به توافق رسید.

باشگاه هوادار بدون اشاره به فروش باشگاه به هلدینگ معصومی و دلیل لغو آن توافق ، با بیانیه جدیدی در آستانه مسابقات فصل جدید اعلام کرد «پیرو قرارداد رسمی و قطعی که میان رضا عنایتی مالک باشگاه هوادار و شرکت سرمایه‌گذاری توسعه فناوری هیرکانیا به امضا رسید، ۱۰۰ درصد سهام باشگاه هوادار به شرکت مذکور واگذار شد.»

همچنین علیرضا اسدی، دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال که سابقه مدیرعاملی در تراکتور را هم دارد، با اعلام مالکیت جدید هوادار به‌عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی شد. اسدی دوره بسیار کوتاهی مدیرعامل تراکتور بود و در آن باشگاه دوام نیاورد.

او در پی دعوا و اختلاف شدید با کارلوس کی‌روش در افکار عمومی شناخته شد و بعد از مدتی دبیرکلی فدراسیون فوتبال را از دست داد.

اسدی در شرایطی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه هوادار تهران انتخاب شده که هم‌اکنون رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی هم هست و به نظر می‌رسد باید از حضور در نساجی استعفاء بدهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی