بازدید 9110
۳

دستمزد ماهانه ۱۰۰ تا ۶۰۰ میلیونی برای برخی بازیگران

دستمزد برخی از بازیگران برای یک ماه کار، ۶۰۰ میلیون تومان و بازیگران معمولی، حداقل ماهی ۱۰۰ میلیون است.
کد خبر: ۱۰۸۲۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ 14 October 2021

به گزارش «تابناک»، روزنامه جمهوری اسلامی، به نقل از احمد پورنجاتی، معاون اسبق صداوسیما نوشت: امروز یکی از دوستانم که در دوره مسوولیت من در صدا و سیما، همکار بودیم و اکنون تهیه‌کننده فیلم و سریال است، می‌گفت: «دستمزد برخی از بازیگران برای یک ماه کار، ۶۰۰ میلیون تومان و بازیگران معمولی، حداقل ماهی ۱۰۰ میلیون است.

برای نمونه می‌گفت در برنامه‌ای که برای قدردانی از عوامل سریال «زخم کاری» برگزار شد، به هر نفر فقط ۱۰۰ میلیون تومان هدیه دادند (علاوه بر دستمزدهایی که گرفته بودند).

بادتان است که چندی پیش از ناجوری اوضاع معیشتی بسیاری از هنرمندان به خاطر محدودیت‌های دوران کرونا نوشتم؟
هردو این‌ها واقعیت دارد.

گمانم در هیچ جای جهان ( البته جز در هندوستان ) این‌گونه که در کشور ماست، بهشت و دوزخ تا این حد، مسالمت‌آمیز، در کنار هم نباشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
ازدولت انتظار میرود این مسائل را حل کند و راهکارهای عادلانه را با قدرت ایجاد کند. اگر دولت از وظیفه اصلی خود که بخش مهمی از آن ساز و کار عادلانه مالیاتی است، فرار نکند، محرومیتها کمتر میشود و نیازی نیست شخص رئیس جمهور برای حل مشکلات مردم به صورت شخصی از این دیار به آن دیار برود.
این تعداد بازیگر خیلی زیاد نیستند. کارانه پزشک متخصص هست که موج نا امیدی بین متخصصان بقیه رشته ها راه انداخته است. این اختلاف در کشورهای دیگر وجود ندارد همین نشان دهنده مافیای این افراد است.
همینی که هست ...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار