بازدید 3933

مدیر دوتابعیتی آمریکانشین در فدراسیون بدنسازی

کد خبر: ۱۰۸۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۱ 14 October 2021

علی تبریزی قهرمان سابق پرورش اندام که خیلی از عناوین خود را در دوران قهرمانی با پرچم قطر به دست آورد که در همان دوره نیز انتقادات فراوانی را نیز در پی داشت، هم اکنون عضو هیات رئیسه فدراسیون بدنسازی است، اما در هیچ کدام از جلسات حضور ندارد. دلیل این اتفاق هم مشخص است چون وی در آمریکا اقامت دارد و قصد دارد از راه دور مدیریت کند و همچنان در عرصه باشد.

اخیرا نامه انتقادی او خطاب به رئیس فدراسیون بدنسازی در انتقاد از مدیر تیم های ملی منتشر شده که بررسی موارد مطرح شده در آن برعهده کارشناسان و نیازمند فرصتی دیگرست، اما سوال اینجاست که چطور یک فرد قصد دارد از آن سوی دنیا، در فدراسیونی که همه ورزشکاران، عوامل و مخاطبانش در ایران هستند، مدیریت کند؟ اساسا چرا باید یک فرد دوتابعیتی در هیات رئیسه حضور یافته و البته بخش عمده ای را نیز غایب باشد. با توجه به منع اشتغال دوتابعیتی ها، چرا فدراسیون در این باره سکوت کرده است؟ آیا شخصی که حتی حاضر نیست در کشورمان اقامت داشته باشد و در آن سوی مرزهاست، صلاحیت اشغال سمت ها را دارد؟

حکم عضویت تبریزی در هیات رئیسه فدراسیون بدنسازی مربوط به دوران مدیریت ناصر پورعلی‌فرد بوده، اما به نظر می‌رسد در دوران سرپرستی امیری خراسانی و ریاست نصیرزاده هم تداوم داشته که جای تعجب دارد. البته وی در هیچ کدام از جلسات این فدراسیون، خبری از علی تبریزی نیست!

با توجه به منع قانونی و غیبت طولانی تبریزی که در ینگه دنیا اقامت دارد، به نظر می رسد بایستی با وسواس بیشتری اقدام کرد و فدراسیون بدنسازی باید فردی را که شرایط قانونی دارد، جایگزین وی کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر