بازدید 4246
کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۱ در اسلو

شکست سنگین گرایی، صعود مختاری به نیمه نهایی

کد خبر: ۱۰۸۰۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳ 07 October 2021

در ادامه مسابقات جهانی کشتی فرنگی که به میزبانی نروژ در حال برگزاری است، محمدعلی گرایی ملی‌پوش المپیکی کشورمان مقابل حریفان جهانی خود به رقابت پرداخت.

به گزارش تابناک ورزشی، در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور اول به مصاف آیک مناتساکانیان دارنده مدال برنز جهان از بلغارستان رفت و با نتیجه 6 بر یک حریف خود را مغلوب کرد و راهی یک هشتم نهایی شد. گرایی دور بعد به مصاف گلا بولکوادزه قهرمان زیر 23 سال جهان از گرجستان رفت و با نتیجه 6 بر یک حریف خود را مغلوب کرد تا به یک چهارم برود. این فرنگی‌کار کشورمان در ادامه مبارزات خود با رومان ولاسوف از روسیه دارنده طلای المپیک و جهان کشتی گرفت که در این مبارزه حساس 10 بر یک باخت. وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم، محمدرضا مختاری در دور نخست به مصاف کریستوف بورگر از اتریش رفت و در پایان در مدت زمان ۳ دقیقه و ۱۷ ثانیه با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد. وی در دومین مبارزه  نیز برابر لی از کره جنوبی در همان دقیقه نخست با نتیجه قاطع ۱۲ بر ۲ به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

وی در این مرحله به مصاف غنی زاده از آذربایجان رفت و در یک کشتی جانانه موفق شد حریف را ۹ بر یک مغلوب کرده و با امتیاز ضربه فنی به نیمه نهایی برسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل