بازدید 6536
در جلسه ستاد تنظیم بازار و کالا‌های اساسی:

تاکید مخبر بر تمرکز دستگاه‌ها برای ایجاد ثبات در بازار

معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه نوسانات قیمتی در بازار از یک سو موجب بروز مشکل در تولید می‌شود و از سوی دیگر نارضایتی مصرف کنندگان را به دنبال دارد، بر ضرورت هماهنگی و تمرکز همه دستگاه‌ها به منظور ایجاد ثبات در بازار و وفور کالا‌ها تأکید کرد.
کد خبر: ۱۰۸۰۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱ 06 October 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، محمد مخبر عصر امروز در جلسه تنظیم بازار و بررسی وضعیت دپوی کالا‌های اساسی در بنادر که به ریاست وی برگزار شد، با اشاره به اهمیت موضوع تنظیم بازار و ضرورت تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم بر ثبات بازار و فراوانی کالا‌ها تأکید کرد.

معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه نوسانات قمیتی در بازار از یک سو موجب بروز مشکل در تولید می‌شود و از سوی دیگر نارضایتی مصرف کنندگان را به دنبال دارد، بر ضرورت هماهنگی و تمرکز همه دستگاه‌ها به منظور ایجاد ثبات در بازار و وفور کالا‌ها تأکید کرد.

مخبر از دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مسئول تأمین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم خواست تا در فرایند تولید و توزیع کالا‌ها و همچنین نظارت بر قیمت ها، حضوری موثر در بازار داشته باشند و مانع از سوء استفاده افراد سودجو شوند.

در این جلسه که رییس دفتر رییس جمهوری، وزرای صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، دادگستری، روسای سازمان تعزیرات، رییس کل گمرک و معاونین دستگاه‌های ذیربط نیز حضور داشتند، پس از ارائه راهکار‌های دستگاه‌ها برای تنظیم بازار، تصمیمات لازم در خصوص تامین و توزیع کالا‌های اساسی، تسهیل روند ترخیص کالا‌ها از بنادر و نظارت بر قیمت‌ها اتخاذ شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان