بازدید 3987
۱

یک مصدوم در خوزستان به دلیل وقوع زلزله چلگرد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: زمین لرزه چلگرد در منطقه قلعه خواجه خوزستان تاکنون فوتی نداشته ولی یک مصدوم به همراه داشته است.
کد خبر: ۱۰۷۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰ 04 October 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، علی پهلوان در گفتگویی رسانه‌ای با اشاره به وقوع زمین لرزه در منطقه چلگرد در همسایگی استان خوزستان عنوان کرد: تیم‌های ارزیاب این جمعیت از دقایق اولیه حادثه در منطقه حضور یافته‌اند و تا کنون گزارشی از تلفات جانی در این حادثه گزارش نشده است و فقط یک مصدوم در منطقه چلو اعلام شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: تیم‌های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های لالی، اندیکا، مسجدسلیمان، ایذه و باغملک در حالت آماده باش کامل قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد حسب گزارش‌های دریافتی از سوی مرکز راهداری کلیه مسیرهای مواصلاتی در این منطقه باز هستند.

بنا بر اعلام مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زلزله ساعت ۰۶:۰۹:۲۸ به بزرگی ۵.۷ ریشتر در مرز استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری، حوالی چلگرد رخ داد.

این زمین لرزه با طول جغرافیایی: ۴۹.۷۸، عرض جغرافیایی: ۳۲.۴ در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

نزدیک‌ترین شهرها به کانون زلزله، ۳۳ کیلومتری چلگرد (چهارمحال وبختیاری)، ۳۷ کیلومتری قلعه خواجه (خوزستان) و ۶۳ کیلومتری ایذه (خوزستان) بوده است.

زلزله در همه شهرهای استان خوزستان از جمله شهرهای نزدیک به استان چهار محال و بختیاری و شهرهای اهواز، ماهشهر، آغاجاری، شوشتر، اندیکا، رامهرمز، امیدیه، شوش و … احساس شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تخت خواب و مبلهای ما در اصفهان دارای حرکت کاملا واضح بودند و لوستر سالن تا چند دقیقه بعد هم نوسان داشت.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر