بازدید 32963
دو هزار و ششصد و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

چهره اصولگرا: بین لاریجانی و روحانی از زمین تا آسمان فاصله وجود دارد / خاطره مصباحی مقدم از غیبت هاشمی در مراسم تنفیذ احمدی نژاد / توپ بازگشت فردوسی‌پور در زمین کیست؟ / نماینده مجلس: در آبادان و خرمشهر آب فاضلاب به خورد مردم می‌دهیم

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: کیهان خطاب به وزیر خارجه فرانسه: به قبر پدرت می‌خندی / مقام اماراتی: باید روابط با ایران را تقویت کنیم / روایت خضریان از جلسه کمیسیون اصل ۹۰ با اسلامی و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۷۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷ 03 October 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

خاطره مصباحی مقدم از غیبت هاشمی رفسنجانی در مراسم تنفیذ احمدی نژاد در سال ۸۸

غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به بیان خاطره‌ای از غیبت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مراسم تنفیذ محمود احمدی‌نژاد در سال ۸۸ پرداخت و گفت: از دفتر آقا با بالگرد به شمال رفتند تا آقای هاشمی را به مراسم تنفیذ بیاورند. دختر ایشان گفته بود به پدر دست پیدا نمی‌کنید.

خرازی: نظر رهبری بود که از عراقچی در شورای راهبردی روابط خارجی استفاده شود

در پی انتصاب سید عباس عراقچی به دبیری شورای راهبردی روابط خارجی، سید کمال خرازی توضیحاتی درباره نحوه گزینش وی ارائه داد. رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: یکی از سیاست‌های حکیمانه مقام معظم رهبری استفاده از نیروهای قابلی است که در پی تغییر دولت‌ها با افراد جدید جایگزین می‌شوند. وی افزود: این سیاست همواره مد نظر معظم له بوده است و بدین ترتیب از نیروهایی که حاصل سال‌ها سرمایه‌گذاری و تجربه هستند در مناصب، مجامع و شوراهای مختلف استفاده شده است. خرازی ادامه داد: ترکیب شورای راهبردی روابط خارجی نیز از نیروهایی است که در گذشته مسئولیت‌های بالایی داشته‌اند و پس از اتمام دوره مسئولیت به عضویت شورا درآمده‌اند. رئیس شورا تصریح کرد: نظر مقام معظم رهبری در مورد جناب آقای عراقچی نیز این بوده است که از ایشان در شورا استفاده شود؛ لذا برای دبیری شورا در نظر گرفته شدند و اکثر اعضای شورا نیز با شناختی که از توانایی‌های ایشان دارند و با اطلاع از نظر مقام معظم رهبری از این گزینش استقبال کردند، گرچه مراسم رای‌گیری رسمی صورت نگرفت. وی گفت: به هر صورت، امیدوارم ایشان بتوانند به نحو احسن از عهده وظایفی که بر عهده دبیر شوراست برآیند و اعتماد موجود را همچنان حفظ کنند.

حضور یک سلبریتی با بادیگاردهایش در مراسم افتتاحیه یک فروشگاه و واکنش پلیس

در چند روز گذشته فیلم‌هایی از حضور یک سلبریتی در مراسم افتتاحیه یک فروشگاه در مرکز تهران منتشر شد، فارغ از تجمعی که با وجود تداوم شیوع کرونا در خیابان‌های اطراف فروشگاه مذکور و داخل آن شکل گرفت، حضور و فعالیت افرادی در قالب "بادیگارد" در این مراسم، قابل تامل است. در این فیلم‌ها، افرادی با ظاهری درشت‌اندام، کت و شلوارهای مشکی‌رنگ و ... دیده می‌شدند که به نوعی بادیگارد سلبریتی مذکور در این مراسم شده و راه را برای عبور این فرد باز می‌کنند! البته همراهی بادیگاردها با سلبریتی‌ها تازگی ندارد و چندین سال است در مراسم‌های مختلف شاهدیم افرادی تحت عنوان بادیگارد و با اوصاف نامبرده، سلبریتی‌ها را همراهی می‌کنند؛ موضوعی که بارها و بارها، با واکنش پلیس همراه بوده است. بنا بر گفته فرماندهان نیروی انتظامی، هیچ‌کس اجازه ندارد با علامت و تجهیزات خاص، شخصی را تحت عنوان بادیگارد همراهی کند و اینگونه رفتارها غیرقانونی و قابل پیگرد است. سردار محمد شرفی، جانشین معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی و رئیس سابق پلیس پیشگیری، درباره استفاده برخی سلبریتی‌ها از اشخاصی به عنوان بادیگارد و قانونی یا غیرقانونی بودن این اقدام گفته بود: بر اساس قوانین و مقررات، موضوعی با عنوان بادیگارد به صورت رسمی و قانونی تعریف نشده است؛ هر کسی از این عنوان استفاده کند یا رفتارهایی شبیه به بادیگاردها داشته باشد، حتماً مورد مؤاخذه قرار می‌گیرد و پلیس نیز مکلف به برخورد با چنین مواردی است.

نماینده مجلس: در آبادان و خرمشهر آب فاضلاب به خورد مردم می‌دهیم

نماینده خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در آبادان و خرمشهر آب فاضلاب به خورد مردم می دهیم. سید احمد لفته‌نژاد در نشست بررسی مشکلات آب و فاضلاب خوزستان که شامگاه دهم مهرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: آبی که به آبادان و خرمشهر می رسد، آب نیست و فاضلاب است و در این شهرها آب فاضلاب را به خورد مردم می دهیم. در آبادان و خرمشهر مردم با توجه به این وضعیت آب، با انواع مریضی ها و حساسیت های پوستی مواجه هستند و مشکلات فراوانی در این زمینه دارند که باید به آن ها رسیدگی شود. نماینده خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سهم آبادان و خرمشهر از طرح آبرسانی غدیر گفت: باید سهمیه آب شهرهای آبادان و خرمشهر از طرح غدیر پیگیری و سهمیه آب این شهرها از این طرح افزایش داده شود. لفته نژاد با بیان اینکه مردم شهرهای جنوبی خوزستان از وضعیت آب ناراضی هستند، گفت: چیزی به اسم توسعه طرح های آب در آبادان و خرمشهر نداریم و علت اینکه پس از ۳۲ سال هیچ طرحی برای حل مشکلات آب در این شهرها اجرایی نشده است، باید بررسی شود. وی افزود: اوضاع آب آبادان و خرمشهر خوب نیست و باید به داد مردم خوزستان در بحث مسائل آبی و کشاورزی رسید.

ادعای رسانه‌های چینی درباره منشا آمریکایی کرونا

یکی از پرخواننده‌ترین پایگاه‌های خبری وابسته به دولت چین ادعا کرده که یک محموله بار خرچنگ متعلق به ایالت "مین" آمریکا مقصر احتمالی شروع همه گیری کروناویروس است. به گزارش یاهونیوز، این در حالی است که یک مقام ارشد ایالت مین (Maine) آمریکا، این ادعا را "مهمل" خوانده است. پایگاه خبری "سینا" (Sina)، یکی از پرخواننده‌ترین پایگاه‌های روی اینترنت تحت کنترل دولت چین،‌ گزارش کرده اواسط نوامبر ۲۰۱۹ یک محموله بار غذاهای دریایی از ایالت مین آمریکا به "بازار غذاهای دریایی جنوب چین در ووهان" که همچنین با عبارت "بازار غذاهای دریایی هوانان" شناخته می‌شود، منتقل شد؛‌ اینجا همان جایی است که اواخر ۲۰۱۹ نخستین گزارش مربوط به ویروس در آن منتشر شد. بر اساس متن ترجمه شده مقاله پایگاه "سینا"، در عرض چند هفته بعد از آن کارکنان این بازار، یکی پس از دیگری شروع به تجربه "علایم ذات الریه‌ای که منشا آن ناشناخته بود" کردند. به نوشته پایگاه سینا،"شرکت سیشل" در ناحیه یورک کاونتی آمریکا منشا اولیه این بار خرچنگ بوده است. شرکت سیشل وجود ندارد اما در نقشه قرار داده شده در این مقاله، مقر شرکتی با نام Maine Coast Shellfish که صادرکننده خرچنگ است به عنوان مقر آن شرکت شناسایی شده است.

مجوز حضور زنان در دیدار ایران - کره جنوبی صادر شد

در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ ، تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی بیستم مهرماه به مصاف هم می‌روند. در جلسه هماهنگی این دیدار مقرر شد، در بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی تماشاگران در ورزشگاه آزادی حضور یابند. همچنین بانوان نیز این بازی را از نزدیک تماشا کنند./انتخاب

واگذاری پروژه‌های شهر تهران به قرارگاه خاتم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از واگذاری پروژه‌های شهر تهران به قرارگاه خاتم خبر داد و گفت: تلاش ما این است که پروژه‌های نیمه تمام را تمام و اعتبارات لازم آن را نیز تأمین کنیم. مهدی چمران با اشاره به همکاری مدیریت شهری اعم از شورا و شهرداری با مجموعه سپاه اظهار کرد: از ادوار گذشته، مدیریت شهری همکاری نزدیکی را با سپاه و قرارگاه خاتم برای انجام پروژه‌های بزرگ در قالب مگاپروژه داشته است که این موضوع در شورای چهارم بسیار بیشتر بود. به نوشته تسنیم، وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت قرارگاه خاتم در اجرای پروژه‌ها و مگاپروژه‌ها، قاعدتاً شهرداری تهران تمایل زیادی به واگذاری این پروژه‌ها به قرارگاه خاتم دارد؛ البته در کنار قرارگاه خاتم با پیمانکارانی واجد شرایط نیز باشد، استفاده می‌کنیم که به عنوان مثال در پروژه نیایش از یک پیمانکار بخش خصوصی استفاده کردیم که انصافاً همکاری خوبی را با مجموعه شهرداری داشت. رئیس شورای شهر تهران همچنین به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در حال حاضر اولویت‌بندی در این زمینه انجام شده است و ما تلاش داریم که ابتدا خط ۶ و ۷ مترو را به اتمام برسانیم که به‌زودی نیز یک ایستگاه از خط ۷ به بهره‌برداری خواهد رسید.

گردان انتحاری طالبان برای حفاظت از مرزها!

جنبش طالبان یک گردان ویژه متشکل از عاملان انتحاری در شمال افغانستان ایجاد کرده است تا از مرزهای این کشور با چین و تاجیکستان حفاظت کند.ملا نثار احمد احمدی، معاون والی بدخشان: یک گردان انتحاری ویژه تحت عنوان "لشکر منصور" در مرزهای افغانستان مستقر خواهد شد. عاملان انتحاری این گردان در حملاتی علیه نیروهای دولت سرنگون شده کابل و اعضای ائتلاف بین‌المللی تحت رهبری آمریکا شرکت داشتند. شکست آمریکا بدون این گردان غیرممکن بود.این جنگجویان شجاع کمربندهای انتحاری ویژه می‌پوشند و از آنها برای منفجر کردن پایگاه‌های امریکا در افغانستان استفاده کردند./ایسنا

جزئیات طرح «شفافیت آرای نمایندگان»/ رونمایی از نسخه جدید ۱۱ماده‌ای

کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس نسخه ۱۱ ماده‌ای برای شفافیت آرا در مجلس آماده کرده است تا بعد از ۸ ماه از رد اولین نسخه، تکلیف این وعده انتخاباتی نمایندگان مجلس یازدهم را روشن کند.

متن کامل طرح ۱۱ ماده‌ای اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:مذاکرات کمیسیون‌ها چاپ و توزیع می‌شود. هیات رئیسه موظف به انتشار جزئیات جلسات خود شد.صوت جلسات کمیسیون‌ها به صورت زنده از پایگاه اطلاع رسانی مجلس پخش می‌شود.فهرست اعضا، هزینه‌ها، اهداف و نتایج سفرهای خارجی نمایندگان منتشر می‌شود.گزارش غیبت و تأخیر نمایندگان در جلسات علنی و کمیسیون‌ها منتشر می‌شود.اسامی مخالفین، موافقین، ممتنعین و نمایندگانی که در رأی‌گیری شرکت نکرده‌اند، منتشر می‌شود.رای نمایندگان به عهدنامه‌ها، مقاوله‌نامه‌ها، قراردادها و موافقتنامه‌های بین‌المللی شفاف خواهد بود./مهر

توپ بازگشت فردوسی‌پور در زمین کیست؟

با تغییر رییس سازمان صداوسیما، زمزمه‌های بازگشت عادل فردوسی‌پور مجری و گزارشگر محبوب به برنامه نود افزایش یافته است.در همین راستا جبلی در واکنش به درخواست یکی از هواداران فوتبال برای بازگشت فردوسی‌پور، گفت که او دوباره به تلویزیون برگردد و از نظر ما منعی ندارد.اما خبرگزاری فارس توپ را در زمین فردوسی‌پور انداخته و بازگشت فردوسی پور را مشروط به تصمیم خود او دانسته است.این خبرگزاری نوشته است: مانع اصلی سد راه عادل اقدامات غیر حرفه‌ای است. اگر به قواعد و قوانین سازمان متبوع خود احترام بگذارد، طبق گفته رییس صداوسیما می‌تواند برگردد.با این حال باید دید در عمل چه اتفاقی خواهد افتاد؛ آیا رییس جدید صداوسیما در بازگرداندن فردوسی‌پور جدی است و یا همچنان مواضع پیشین مطرح می‌شود؟!/فرارو

خروج پرونده بابک زنجانی از بایگانی

وزیر نفت دیروز در حکمی، به یکی از مدیران باسابقه صنعت نفت ماموریت داد، بر روند فروش اموال و دارایی‌های بابک زنجانی نظارت کند. جواد اوجی، در حکمی علیرضا ضیغمی، از مدیران باسابقه و بازنشسته صنعت نفت را، به‌عنوان مشاور خود انتخاب کرد و به او ماموریت داد بر فروش اموال و دارایی‌های بابک زنجانی نظارت کند. گمانه‌زنی‌های اولیه حاکی است: این حکم ممکن است راه را برای تخفیف محکومیت بابک زنجانی هموار سازد. پیشتر مقامات قضایی اعلام کرده بودند، در صورت تسویه بدهی‌ها راه برای تخفیف مجازات اعدام این متهم هموار می‌شود./همشهری

ادعای تازه برادر و خواهر قاضی منصوری

وکیل خانواده منصوری گفت: برادر و خواهر قاضی منصوری دادخواست نفی نسب داده‌اند، چون مدعی هستند که ورثه، دختر واقعی قاضی منصوری نیست.سید محمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت پرونده قاضی منصوری، اظهار کرد: پرونده کیفری متوقف شده است چون تنها ورثه قاضی منصوری دخترشان است و دخترشان نیز پیگیر نبوده است البته الآن برادر و خواهر قاضی منصوری دادخواست نفی نسب داده‌اند، چون مدعی هستند که ورثه، دختر واقعی قاضی منصوری نیست.وکیل خانواده منصوری افزود: جلسه رسیدگی ۱۲ مهر ماه تعیین وقت شده است تا در دادگاه مشهد به این دادخواست نفی نسب رسیدگی و اگر مشخص شود که ورثه برادر است، برادرشان پرونده کیفری را با وکالت من پیگیری می‌کنند.

واکنش مطهری به محکومیت ایران در پرونده کرسنت

علی مطهری نماینده مجلس دهم به بدهی ۶۰۷ میلیون دلاری ایران به امارات واکنش نشان داد و در توئیتی نوشت:‎ایران بابت اجرا نکردن قرارداد انتقال گاز ‎کرسنت با ‎امارات از طرف دادگاه بین‌المللی لاهه ۶۰۷/۵ میلیون دلار در مرحله اول جریمه شده است. این پول از جیب مردم ایران می‌رود چون دولت آقای ‎خاتمی قرارداد را امضا و دولت آقای ‎احمدی‌نژاد آن را لغو کرد و گاز مورد قرارداد هم دود هوا شده است. تا کی چوب ‎حاکمیت دوگانه و نبود یک مرجع تصمیم‌گیر در مسائل اقتصادی را بخوریم؟!

چهره اصولگرا: بین لاریجانی و روحانی از زمین تا آسمان فاصله وجود دارد

کریمی اصفهانی درباره اینکه لاریجانی و روحانی به انزوای سیاسی و حذف از سپهر سیاست ایران نزدیک می‌شوند با بیان اینکه این دو با یکدیگر متفاوت هستند، بین آقای لاریجانی و روحانی از زمین تا آسمان فاصله وجود دارد، گفت: برخی برای خودشان بیخودی زمینه‌سازی می‌کنند. با توجه به کارنامه دو دوره گذشته ریاست جمهوری آقای روحانی، به نظر می‌رسد که حرفی ندارد که بخواهد در عرصه سیاست حضور پیدا کنند؛ اما آقای لاریجانی تابع ولایت هستند، ولی دولت جدیدی آمده و دلیلی ندارد که بحث روی او وجود داشته باشد.

روایت خضریان از جلسه کمیسیون اصل ۹۰ با اسلامی

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون اصل ۹۰ با رئیس سازمان انرژی اتمی، گفت: این جلسه به منظور نظارت کمیسیون بر طرز کار سازمان انرژی اتمی در اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران برگزار شد. رئیس سازمان انرژی اتمی، معاونین سازمان و کارشناسان مرکز پژوهش‌ها نیز در این جلسه حضور داشتند.خضریان افزود: در بخش ابتدایی جلسه مصادیق عدول سازمان انرژی اتمی از اجرای قانون اقدام راهبردی طی گزارشی مطرح و نماینده مرکز پژوهش‌ها نیز در گزارش تطبیقی از وضعیت اجرای این قانون نسبت به متن مصوب مجلس و تخلفات صورت گرفته تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ گزارشی ارائه کرد. سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تصریح کرد: در ادامه، محمد اسلامی ضمن تأکید بر اجرای قانون مصوب مجلس و رعایت سیاست‌های نظام در حوزه انرژی اتمی، قانون اقدام راهبردی را یکی از جلوه‌های قدرت ملی دانست و تأکید کرد که سازمان انرژی اتمی در دولت سیزدهم نسبت به اجرای آن پایبند است و هرگز در اجرای آن عدول نخواهد کرد و قطعا تأکیدات مجلس و کمیسیون اصل ۹۰ را بر حُسن اجرای آن مورد توجه قرار خواهد داد.خضریان با اشاره به صحبت‌های نمایندگان عضو کمیسیون در جلسه امروز، گفت: در ادامه جلسه، نمایندگان موضوعاتی در خصوص لزوم به‌کارگیری نیروهای متخصص و انقلابی که در سال‌های گذشته به دلایل سیاسی از سازمان کنار گذاشته شده‌اند مطرح کردند که رئیس سازمان انرژی اتمی تأکید کرد، هیات جذب در سازمان مستقر شده و نسبت به به‌کارگیری و بازگشت این نیروها به کار، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

مقام اماراتی: باید روابط با ایران را تقویت کنیم

انور قرقاش مقام ارشد امارات عربی متحده اعلام کرد، باید روابط با ایران را تقویت کنیم.به گزارش رویترز، وی تاکید کرد که امارات در تلاش است رقابت های طولانی مدت با ایران و ترکیه را از طریق مذاکره مدیریت کند تا از هر گونه رویارویی جدید در این منطقه جلوگیری شود؛ نظر به اینکه امارات متمرکز بر اقتصاد پساکرونایی اش است. وی که مشاور دیپلماتیک رئیس امارات است، افزود: ما در دوره آتی واقعا خواهیم دید که در ارتباط با ردپای آمریکا در منطقه چه اتفاقی رخ می دهد.وی افزود: تصور نمی کنم هنوز به این مساله واقف هستیم، اما افغانستان مطمئنا آزمونی است که اگر صادق باشیم، آزمایش بسیار نگران کننده ای است.قرقاش گفت: بخشی از آنچه باید انجام دهیم، مدیریت بهتر منطقه مان است. خلایی وجود دارد و هر کجا خلایی هست، مشکلی نیز وجود دارد.

کیهان خطاب به وزیر خارجه فرانسه: به قبر پدرت می‌خندی

روزنامه کیهان نوشت: شکسپیر می گه: یا به‌ اندازه آرزوهات عُرضه و توان داشته باش، یا به‌اندازه توانت آرزو کن! گفت: یعنی چی؟! گفتم: ترجمه فرانسویش میشه؛ تو که نمی‌توانی هیچ غلطی بکنی، غلط می‌کنی و به قبر پدرت می‌خندی که غلط زیادی می‌کنی!

روزنامه کیهان به اظهارات اخیر لودریان، وزیرخارجه فرانسه واکنش نشان داد و در ستون گفت و شنود شماره امروزش نوشت:
گفت: وزیر خارجه فرانسه گفته است «مذاکرات منطقه‌ای با ایران باید فعالیت‌های موشکی این کشور را نیز در بر بگیرد»!
گفتم: همین دو هفته قبل بود که فرانسه از سوی آمریکا به شدت تحقیر شد، ولی باز هم عبرت نگرفته و هنوز هم برای آمریکا پادویی می‌کنند!
گفت: وقتی ایران برای آمریکا تره خُرد نمی‌کند، این نوکر‌ها و پادو‌های حقیر و توسری خورده‌اش چکاره‌اند که خودشان را نخود هر آش می‌کنند؟!
گفتم: شکسپیر میگه؛ یا به‌ اندازه آرزوهات عُرضه و توان داشته باش، یا به‌ اندازه توانت آرزو کن!
گفت: یعنی چی؟!
گفتم: ترجمه فرانسویش میشه؛ تو که نمی‌توانی هیچ غلطی بکنی، غلط می‌کنی و به قبر پدرت می‌خندی که غلط زیادی می‌کنی!
ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه اخیراً در بخشی از گفت وگوی خود با العربیه به مساله ایران پرداخت و گفت: مذاکرات منطقه‌ای ایران باید فعالیت‌های موشکی را نیز شامل شود.

لودریان مدعی شد که برخی اقدامات ایران، بازگشت به توافق هسته‌ای را پیچیده می‌کند.وزیر خارجه فرانسه همچنین گفت که پنجره مذاکرات وین تا ابد باز نمی‌ماند. پیش از این جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، خواستار بازگشت به مذاکرات وین در اسرع وقت شده بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶۳
یکی به کیهان بگوید فرانسه بیش از امریکا پادوئی اسرائیل را می کند....فرانسه مسلمان ستیزترین کشور اروپائیست.....
پاسخ ها
حافظ
| Pakistan |
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
کیهان هم منظورش همینه درست نگرفتی
عراقچی در بین تیم قبلی مذاکره فرد مقتدرترین بود بدون شک او نبود فرمایشات رهبری تو برجام ممکن بود پشت گوش انداخته میشد . برجام در سال ۹۶ به ملکوت اعلی پیوست ، امریکا هم ۱۰ میلیارد دلار بده نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
یک ذره از خودتان دلیل و منطق بیاورید نیازی نیست منتظر دستور باشید
کاظمی از شیراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
همه اشتباه می کنند و تقصیر کارند این در حالی است که یک نفر فرزانه است و خوب است و بی ایراد. ای بابا کی می خواهید از ساخت تکینگی دست بر دارید؟! این همه عدم تقارن از کجا و برای چیست؟ قدری نسبت و تقارن را جدی بگیرید قبل از این که دیر باشد
مردم با غیرت تبریز و ارومیه و اردبیل و... چرا جواب اراجیف رجب و علی اوف نادان رو نمیدن
راساس قوانین و مقررات، موضوعی با عنوان بادیگارد به صورت رسمی و قانونی تعریف نشده است؛ هر کسی از این عنوان استفاده کند یا رفتارهایی شبیه به بادیگاردها داشته باشد، حتماً مورد مؤاخذه قرار می‌گیرد و پلیس نیز مکلف به برخورد با چنین مواردی است.) !!!!!وقتی تعریف نداره بر چه اساس مواخذه می کنید ؟!!!
رئیس شورای اسلامی شهر تهران از واگذاری پروژه‌های شهر تهران به قرارگاه خاتم خبر داد) خبر نیاز نبود ما از همون موقع که اسامی شورای شهر دراومد میدونستیم !!!!
طالبان :این جنگجویان شجاع کمربندهای انتحاری ویژه می‌پوشند و از آنها برای منفجر کردن پایگاه‌های امریکا در افغانستان استفاده کردند.) از بس شجاع بودن 99 درصد تلفاتی که وارد کردند به مردم غیرنظامی افغانستان بود؟!!
مانع اصلی سد راه عادل اقدامات غیر حرفه‌ای است. اگر به قواعد و قوانین سازمان متبوع خود احترام بگذارد، طبق گفته رییس صداوسیما می‌تواند برگردد) حالا خدا وکیلی اصلا صدا و سیما قانونی جز حمایت از جناح خاص داره ؟!!
پاسخ ها
حافظ
| Pakistan |
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
قانون هرچه هست باید رعایت شود خوب یا بد شما خوشت بیاد یا خوشت نیاد اصل رعایت قانونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
مرکز تبلیغات و اطلاع رسانی جناح متکی به قدرت انتصابی حاکمیت و نیز حافظ منافع اصولگرایان اسم بهتری برای صدا و سیما هست.
ایکاش آقای شریعتمداری عبارت به قبر پدرت می خندی را به زبان فرانسوی ترجمه می کرد تا می دیدیم چه از آب درمی آید. یک ایرانی در ژاپن به یک فرد ژاپنی چندتا فحش خواهر ومادر می دهد از او می پرسند واکنش ژاپنیه به این فحش ها چه بود ایرانیه میگه یارو کلی خندید وگفت به من چه این تو و اون خواهر من هرچی گفتی به اون مربوطه به من چه !!! حالا حکایت فرانسوی ها به این توهین کیهان حتما همان واکنش ژاپنیه خواهد بود.
سخنی با تیم اقتصادی دولت
بستن مرزهای واردات و صادرات کشور چاره کار نیست
چوب حراج به منابع ارزی زدن چاره کار نیست
بزودی با این کارهای بجه گانه وزیر اقتصاد وصمت خودرو ساز خون ملت رو می‌خورد، محصولات کشاورزی نابود می‌شود. چرا تبادل کالا له کالا نمیکنید ؟؟ صادرات محصولات کشاورزی در ازای واردات ماشین؟ این بازی دو سر برد برای دولت و ملت هست ؟؟ زرشک کشاورز خراسان جنوبی به قیمت کاه رسیده یعنی هزینه برداشت و نگهداری و اب و .. باید از جیب کشاورز میره ؟؟ چرا نابود کردید کشاوزران خراسان جنوبی رو .
هر وقت آمریکا تحریم ها رو لغو کنه فردوسی پور هم ۹۰ رو اجرا میکنه ، فردوسی پور تاریخ مصرفش تموم شد ؟؟ فعلا کشور ۱۰ میلیارد دلار نیاز فوری داره ؟؟ بایدن هم میگه توپ تو میدان شماست پیدا کنید پرتقال فروش رو
توپ فردوسی پور مثل توپ برجام هست
فردوسی پور از آرمانش کوتاه نمیاد
فروغی هم چشم دیدنش رو نداره
فروغی باید بره تا عادل بیاد یا یکی از آنها غرامت بدهند ،
دوستانی که از شریعت مداری انتقاد می‌کنند
لطفا کمی منطق داشته باشید ولله قسم تو این اوًضاع اگه قدرت نداشته باشی نابود میشوی، همین کره شمالی اگه قدرت موشکی نداشت تا حالا صد باره کشورش به سرنوشت لیبی دچار میشد ، به هر حال استقلال و اقتدار داشتن هزینه هم دارد ، با توجه به‌ اینکه دولت قبل باعث نابودی اقتصاد کشور با تکیه بر غرب شد ، تجریه شد که نیاید اقتصاد کشور رو شرطی کرد . شو نکید هدف دشمن خلع سلاح کشور هست ، تجربه جنگ ۸ ساله نشان داد که نباید ًضعیف بود ، به خدا قسم امنیت داشتن کشور رو نباید فدا کنیم .
پاسخ ها
کاظمی از شیراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟
فلسفه اینکه چند کشور مانند فرانسه ، آلمان و انگلیس و آمریکا برای کشورهای دیگه تعیین تکلیف میکنند چیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
یه چیزی شبیه دخالت ما در کشور های دیگر
تابناک یه مقاله در مورد کرسنت کار کن تا خیلی از مردم متوجه بشن چرا مطهری نوشت گاز دود شد و به هوا رفت؟ من میدونم قصه چیه..
عجب ادبیاتی! و ما انتظار داریم مردم در کوچه و خیابان ادب و نزاکت داشته باشند.
دهان شریعتمداری کیهان را باید بوسید با این کلام حکمت امیز و شیرینش.
فردوسی پور احتمالا خودش برنگرده
۷ میلیارد دلار توسط ایرانی ها در ترکیه سرمایه گذاری شده که این حجم از پول توسط آذربایجان‌ و ملت آنبه آنجا ترکیه منتقل نکردند، اول رزمایش اقتصادی ملت ایران باید به ترکیه نشان داده شود بعد....میزان خرید نفت و گاز توسط ترکیه با جایگزین کردن روسیه و آذربایجان خیلی کم شده و انتقال لوله نفت و گاز از ایران به اروپا رو ترکیه در سوریه توسط داعش منع کرد..
تو افتتاح فروشگاه کرونا هست ولی تو پیاده روی اربعین نیست!!!!! بخندیم یا گریه کنيم؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
کار ناپسند از هرکسی و در هرجایی سرزند،ناپسند است.
این کشور مسئول نداره؟ الان کیهان کجای پیازه؟
هاشمی مثل بچه ها قایم شده بود
آمدن فردوسی پور هیچ ربطی به رییس سازمان نداره همانطور که در رفتن اواز برنامه نود فروغی هیچ کاره بود
حماقت احمدی نژاد که یکی دوتا نبود آن هایی که احمدی نژاد را کردند رییس جمهور اینها همان هایی هستند که فلاکت را تا مرز بی نهایت بر ای مردم ایران رقم زده اند
وای بر کسی که عادل فردوسی را از شبکه ۳ اخراج و برنامه محبوب ۹۰ را تعطیل کرد.
چقد کیهان بی ادبه
چقد کیهان بی ادبه
چقد کیهان بی ادبه
واگذاری پروژه های شهر داری تهران به قرار گاه خاتم
چیزی برای گفتن ندارم فقط کسی دنبال کار دست دوم هست به قرار گاه مرجعه کند
فردوسی پور برگرد
کیهان بی ادب همین منظور را می توانستی بدون فحاشی و حرف زشت بیان کنید بفهم ادبیات نوشتاری را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
تربیت نااهل را چون گردکان‌بر گنبد است
عاملان انتحاری..... این جنگجویان شجاع کمربندهای انتحاری ویژه می‌پوشند و از آنها برای منفجر کردن ....
واقعا آدم حیرت زده می شود از به کار بردن این ادبیات برای مغز های شسته شده طالبانی!
با این خاله بازیها دیگه سر مردم گرم نمیشه این ارز 4200 کجا میره دقیقا
ایران در منطقه سرش بی کلاه مانده، به این علت دارن از ریز و درشت علت ایران گردن کلفتی و گستاخی می کنند،
ترکیه عضو ناتو و چپ و راست درحال خرید تجهیزات نظامی هست ،آذربایجان با اسرائیل و ترکیه هم‌پیمان شدند علیه منافع ملی و اقتصادی ایران. پاکستان اتمی، چرا ما نباید سلاح هسته‌ای داشته باشیم با وجود این همه دشمن و تهدید؟! یک روز عربستان و امارات و بحرین، روز بعد پاکستان، بعد ترکیه و آذربایجان ، به این دلیل برجام رو تحمیل کردند و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دقیق جاسوسی میکنه و گزارش میده ایران اتم ندارد خیال دشمن راحت ،حمله به سوی ایران! ایران رو انداختند وسط و دنبال آزار و اذيت و دنبال طمع ارضی و اقتصادی هستند، روسیه هم حسابش مشخص دیدیم که سفیرش چه کرد ولی از مسکو هیچ عذرخواهی دیده نشد ،آنها هم دشمن هستند
ادعای رسانه‌های چینی درباره منشا آمریکایی کرونا!!!!!!!!!!!!

جالبه که در مجله معروف نیچر در 2015 دانشگاه هاروارد و ووهان تولید ویروسی به نام کرونا از خفاش را گزارش کردند!!


چقدر این دو کشور مردم دنیا رو احمق فرض کردند!
روحاني ولاريجاني دوروي يك سكه اند.
روحاني ولاريجاني دوروي يك سكه اند.
باید نقش و جایگاه کشورهایی چون امارات و اذربایجان که با بدست اوردن کوچکترین فرصت مواضع ضد ایرانی اتخاذ می کنند در سیاست و اقتصاد ایران کاهش پیدا کند
جناب مطهرى كاش شفافتر مى نوشتيد ان كسى كه اين ضرر هنگفت را ايجاد كرده ، همانى كه شده رئيس برنامه و بودجه دولت كنونى ، على بركت الله
عنابستانی نماینده سبزوار (سیلی زن) مجلس در پاسخ به اعطای رانت به نزدیکانش در سبزوار گفته که هیچکدام از بستگان درجه یک و دو ی ایشان در سبزوار ساکن نیستند... سوال: پس چگونه نماینده سبزوار شدی ؟!!!!! این خودش یعنی رانت...!
اون کسی که تروریست های انتحاری طالبان را شجاع می نامد را باید بدست همان تروریست ها سپرد تا نشانش دهند تروریست بودن چه مفهومی دارد.
تا شریعتمداری کیهان ، به فحاشی ناموسی نرسیده

یک نفر بزرگتر عاقل پیش بیاید ، و با اب سردی و یا قرص ارامبخشی


او را ارام کنند!!!!!!
نماینده خرمشهر ،: به مردم خرمشهر و ابادان اب فاصلاب داده میشود !!!!

متاسفم که خوزستان با داشتن بیشترین رودخانه های کشور

و خرمشهر و آبادان در کنار اروند رود بزرگ ،

را دولتها نتوانستند پس از ۴۳ سال ، اب شرب بهداشتی بدهند !!!!!؟؟؟؟؟
مجوز برای نفس کشیدن خانمها چطور؟
مهم نیست منافع مملکت به خطر بیافتد مهم این است که نشان دهند جناح رقیب تو قرارداد بستن اشتباه کرده حتی اگر شده خود ما اشتباهات را به بیگانگان یادآور می شویم
تاریخ نشان خواهد داد که کی می خندد و کی گریه می کند.
متاسفانه کیهان و دست اندرکارانش ساده ترین اصول اخلاقی را رعایت نمی کنند و ادعایشان هم به قول معروف ...... هیچی بگذریم،‌
رئیس شورای اسلامی شهر تهران از واگذاری پروژه‌های شهر تهران به قرارگاه خاتم خبر داد
چرا؟؟؟به چه دلیل؟؟چون پول داره؟؟چون قدرت داره؟؟؟؟
هر فردی تو کار عمرانی باشه میدونه قیمت پروژه ها را سه برابر میگیره و بعد میده به پیمانکار دست دوم
چرا این کار را می کنید؟؟؟
چرا مناقصه نمی گذارید؟؟چرا شرایط رقابت عادلانه ایجاد نمی کنید؟؟؟
ایران وزیر خارجه نداره کیهان جای همه سخن میگوید
آقای خضریان آنی ور و آنی تایم رعایت شده؟؟؟؟؟؟؟؟
جالبه رئیس صدا و سیما اعلام می کنه برگشت فردوسی پور مانعی ندارد خبر گزاری فارس شرایط تعیین میکند پیدا کنید پرتقال فروش را
توپ بازگشت فردوسی‌پور در زمین کیست؟

شما از کشوری که اجرای یک مجری محبوب در آن اینقدر اما و اگر داشته باشد انتظار پیشرفت دارید؟!!!
آقای مصباحی مقدم آیت الله هاشمی رفسنجانی درست عمل کرد. و ایشان تنها آیت الله سیاسی کشور بود و هست.
در مورد روابط با آمریکا درست می گفت.
چون آمریکا هیچگاه تمام قد از هیچ حکمتی حمایت نمی کنه مثل شاه ، عراق و ... ترس از این هست که همواره از حاکمیت ایران به هر شرایطی حمایت نکنه.
باج دادن به روسیه و چین جای تعجب نداره.
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟
چهره اصولگرا: بین لاریجانی و روحانی از زمین تا آسمان فاصله وجود دارد
از نظر مردم اما ...
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر