بازدید 6773

وزیر بهداشت: روند رشد جمعیت کشور مناسب نیست

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: متاسفانه رشد جمعیت در کشور، روند مناسبی نداشته که علامت خطر برای کشور است. کشوری که به وزیر سمت سالمندی می‌رود، با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۷۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ 03 October 2021

به گزارش تابناک از وبدا، بهرام عین اللهی در حاشیه بهره برداری از ۵۰ طرح بیمارستانی، بهداشتی و درمانی برکت در سراسر کشور افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از نهادهای انقلابی است که در جهت رفع مشکل محرومان کشور فعالیت می کند و اقدامات انقلابی را در حوزه های مختلف انجام می دهد.

وی افزود: یکی از مشکلات مناطق محروم، امکانات اندک حوزه سلامت است و امروز خوشبختانه ۵۰ طرح حوزه سلامت در مناطق محروم کشور به بهره برداری رسید و امیدواریم که با افتتاح این طرح ها، بخشی از مشکلات مردم در مناطق محروم را برطرف کنیم. این طرح ها حتما ادامه خواهد یافت.
امروز مردم برکت را بهتر می شناسند
وزیر بهداشت تاکید کرد: امروز مردم برکت را بهتر می شناسند چون خیلی از مردم، مشتاق تزریق واکسن کووایران برکت هستند که این واکسن توسط نهادی انقلابی و جهادی و با تلاش مجاهدانه دانشمندان ایرانی، در مدتی کوتاه ساخته شده و یکی از واکسن های با کیفیت کشور و دنیا است. علاوه بر ساخت واکسن، بنیاد برکت سالهای زیادی است که در محرومیت زدایی فعال است و در حوزه دارویی نیز موفقیت های قابل توجهی داشته است.

دکتر عین اللهی خاطرنشان کرد: از دکتر مخبر که ۱۴ سال در ستاد اجرایی فعالیت انقلابی و جهادی داشته که منجر به دستاوردهای بی شماری از جمله تولید واکسن برکت، داروهای مختلف و فعالیت های محرومیت زدایی شده است، تقدیر می کنیم.
برخی محدودیت ها برای افراد واکسینه برداشته می شود
وی گفت: دیروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، رییس جمهور در مورد مدیریت هوشمند کرونا صحبت کرد. در این طرح به دنبال این هستیم که برخی از محدودیت ها را برای افرادی که واکسن تزریق کرده اند، برداریم و مردم راحت تر بتواند به زندگی و کسب و کار خود بپردازند.

وزیر بهداشت افزود: یکی از افتخارات وزارت بهداشت، همراهی و همکاری دستگاه ها، ارگانها و سازمان های مختلف با این وزارتخانه است و امروز در واکسیناسیون می بینید که همه دستگاه ها و گروه های مردمی، جهادی و داوطلب به وزارت بهداشت کمک می کنند.
پیش بینی بازگشایی مدارس در آبان و آذر
عین اللهی ادامه داد: حدود یک سال و نیم است که مدارس تعطیل است و به صورت حضوری برگزار نمی شد و طبیعی است با واکسیناسیون دانش آموزان و معلمان، بازگشایی راحت تر انجام می شود. پیش بینی می شود که مقطع متوسطه از اواسط آبان ماه و مقطع دبستان پس از انجام بررسی های کارشناسی و احتمالا در آذرماه، بازگشایی شوند.
برگزاری بازی ایران و کره جنوبی با حضور دو دزی ها
وزیر بهداشت گفت: بازی تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی با حضور تعداد محدودی از هواداران برگزار می شود البته این افراد باید دو دُز واکسن کرونا را تزریق کرده باشند.
سالمندی، علامت خطر برای کشور
وی ادامه داد: متاسفانه رشد جمعیت در کشور، روند مناسبی نداشته که علامت خطر برای کشور است. کشوری که به سمت سالمندی می رود، با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد. بخشی از اقدامات مربوط به رشد جمعیت مانند درمان زوجین نابارور، مربوط به وزارت بهداشت است اما با همکاری همه ارگانهای موثر و نمایندگان مجلس، امیدواریم با طرح های تشویقی که ارائه می شود بتوانیم شاهد رشد مناسب جمعیت در کشور باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲۱
امکانات فراهم کنید ، تورم کنترل کنید ، ارزش پول ملی را به 30 سال قبل برگردانید بعد از مردم بخواهید فرزند آوری کنند
شیره را خورد و گفت شیرین است!
برید اقتصاد درست کنین اگه عرضه دارین
رشد جمعیت اصلا واسه مردم اهمیت نداره
نه اینکه خیلی مملکت داری بلدین و مردم رفاه و آسایش دارن انتظار داری بچه دار هم بشن. خودمون هم بتونیم یه ثانیه هم توو این مملکت نمی مونیم حالا یه بچه رو هم درگیر اوضاع اینجا کنیم؟
با این‌ تورم براتون ده تا بچه میاریم
عین اله جان این موضوع در حیطه اختیارات شما نیست بهتره به همون وضع کرونا برسی که خیلی وقت می گیره
چرا نمیگید که روند غلط اداره کشور عامل این روند نامناسب رشد جمعیت هست؟؟؟؟
تا وقتی این رو به زبون نیارید یعنی دارید مجیز میگید و مثل دولنهای قبلی فقط حرف میزنید.
تا وقتی هم که رسانه ها اینجور اخبار رو بزارند و کامنت های مثل کامنت من رو سانسور بکنند یعنی نیتی و دقدقه ای برای این اصلاح وجود نداره. یا نگید و یا مردانه پاسخش رو هم بشنوید و اگر میخواهید مشکل حل شود حرکتی بکنید. فقط حرکتی بکنید . زیاد هم به فکر جنگ نباشید. بد ترش میکنه.
یک نگاه عاقل اندر سفیه به همتون انداختم از بالا تا پایین
اونقدری که نگران زاد و ولد مردم هستید نگران سلامت و جیب و آسایششون نیستید!!
خخخخخ
رشد رفاه و سبد تغذیه و امکانات درمانیشان چی؟
ما یک فرزند داریم، اگر خدا غصب نکنه، میگم همین یه دونه هم زیادیه. تازه، ما اوایل دهه هشتاد بچه دار شدیم و الان دوران دبیرستان رو میگذرونه. نه امیدی نه اسایش و آرامشی. فقط ترس و نگرانی از آینده و لذت نبردن از زمان حال.
همه خسته ایم. خسته. و به هر کسی هم که تصمیم داره بچه دار بشه سعی میکنم منصرفش کنم. عین حماقت هست بچه دار شدن در این مملکت
لطفا" به شعور مردم توهين نكنيد .
اول اقتصاد و تورم را درست كنيد روند رشد جمعيت خود به خود درست مي شود.
نیاز به طرح تشویقی نیست برای جوانان شغل مناسب ایجاد کنید ، اولا کشور را ترک نمی کنند ، ثانیا ازدواج می کنندو ثالثا نگرانی موالید را حل می کنند. مطمئنا می فرمایید من شغل ایجاد کنم ؟ چه ارتباطی به من دارد ؟ پس لطفا در جلسات دولت پیشنهاد بفرمایید برای حرف مفت مالیات وضع شود . به احتمال قوی از درآمد حاصله می شود شغل های بسیاری ایجاد کرد.
زمانی که جمعیت جوان دهه شصتی زیاد بود واقعا مملکت گل و بلبل بود که حالا با کاهش جمعیت و سالمندی داره مشکلات ایجاد میشه؟
بعنوان یک دهه شصتی مجرد از وقتی یادمه همین تورم و تحریم و هر روز بدتر از دیروز بوده
حالا یک مشت بچه معتاد و بیکار باشند خوبه ! یا پدر و مادر از پی پولی مرتب با هم در گیر شوند بجه روانی تحویل جامعه دهند.
یه کم دیگه به اقتصاد گند بزنید و رانت و اختلاس و ... را هم ادامه بدید شاید وضع جمعیت بهتر شد!
اخه من بهت چی بگم .... لب کلام کشوری که اب و نان و مسکن نداره و ۳۰ میلیون جوان بیکار داره غلط می کنه راجع به افزایش جمعیت حرف میزنه
شما توی تامین مایحتاج همین ۸۰ و خرده ای نفر موندید، چطور حذف افزایش جمعیت را میزنید؟؟؟؟
ملت نون ندارن بخورن چی میگی داداش
خوب شد زود متوجه شدید.والا فاجعه به بار میامد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار