بازدید 45482
۴

معاون اول رئیس جمهور یک مصوبه را ابلاغ کرد

معاون اول رییس جمهوری مصوبات مربوط به تعیین محمد هادی ایمانیه، محسن افشارچی و فرهاد زیویار را به ترتیب برای تصدی استانداری‌های فارس، زنجان و لرستان ابلاغ کرد.
کد خبر: ۱۰۷۹۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲ 02 October 2021

به گزارش تابناک، محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری مصوبات مربوط به تعیین محمد هادی ایمانیه، محسن افشارچی و فرهاد زیویار را به ترتیب برای تصدی استانداری‌های فارس، زنجان و لرستان ابلاغ کرد. هیات وزیران در جلسه ۷ مهر ۱۴۰۰ به پیشنهاد وزارت کشور با تعیین محمدهادی ایمانیه، محسن افشارچی و فرهاد زیویار به ترتیب بعنوان استاندارهای فارس، زنجان و لرستان موافقت کرد.

سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری در جلسه رای اعتماد هیات وزیران به این ۳ استاندار گفت: در انجام امور و مسوولیت‌ها مهم این است که آثار سیاست‌های نظام و برنامه‌های دولت توسط استانداران در استان‌ها آشکار و نمایان شود و استانداران به عنوان نماینده عالی دولت، نقش بسیار مهمی در اجرای سیاست‌ها و پیگیری امور دارند.

وی افزود: به طور طبیعی موانعی در مسائل نیروی انسانی، بودجه و اعتبارات در استان‌ها وجود دارد که با درایت و توکل به خداوند باید این موانع برداشته شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
واکسن برکت چی شد؟
معاون اول ریس جمهعور اینم رسیدگی کنید_
باسلام شما چند‌وقت بیش دستور برداخت پاداش فرهنگیان دادید ولی هیج خبری نشد
دوستان هم وطن ...خطرناکترین اسلحه تحمیق انسان .سلاح زود باوری و زود قضاوت کردن است ....فریب نخوریم و زود باور نباشیم ،ما که چهل سال را تحمل کرده ایم این هشت سال هم خواهد گذشت ...بگذاریم پس از پایان هشت سال ،بر عملکرد دولت آقای رئیسی نمره بدهیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار