بازدید 5339

کاهش ۱۰ درجه‌ای میانگین دمای هوا در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند کاهشی دما در مناطق مختلف خراسان رضوی از امروز آغاز شده و تا روزهای ابتدایی هفته آینده به میزان حدود ۱۰ درجه کاهش خواهد یافت.
کد خبر: ۱۰۷۹۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸ 29 September 2021

به گزارش «تابناک»، زهرا عنایتی در گفت وگو با ایرنا افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۸ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به روز گذشته ۲ درجه کاهش دارد و به تدریج کاهش یافته و تا روز یکشنبه به ۲۰ درجه خواهد رسید.

وی اضافه کرد: کمینه دمای هوای مشهد نیز طی این مدت از ۱۶ به هشت درجه سلسیوس خواهد رسید که کاهش حدود هشت درجه‌ای خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد به ویژه در ساعات عصر از امروز تا روزهای ابتدایی هفته آینده شدت می‌گیرد که در مناطق بادخیز استان همراه با کاهش دید، گرد و غبار و احتمال خسارت پیش‌بینی شده است.

عنایتی افزود: برای روزهای جمعه و شنبه هفته آینده افزایش ابرناکی و احتمال بارشهای پراکنده باران در برخی از مناطق خراسان رضوی وجود دارد.

وی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۰ درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای هوای ۳۵ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند همچنین بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار خراسان رضوی با سرعت ۳۶ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس