بازدید 11708
۹

همه مدارس کشور از نیمه دوم آبان ماه حضوری می‌شود

با محوریت تضمین سلامت معلمان و دانش‌آموزان همه مدارس کشور از نیمه دوم آبان ماه حضوری برگزار می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۷۸۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۳ 28 September 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، نماینده وزارت آموزش و پرورش در یاسوج گفت: با توجه به اجرای واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان و مشارکت خوب آنان در این طرح همه کلاسهای درس مدارس کشور با ۳ راهبرد مدرسه تلویزیونی، شبکه شاد و درسنامه‌های آموزشی، از نیمه دوم آبان ماه حضوری برگزار می‌شوند.

اسماعیل بحری زاده شعار سال تحصیلی جدید آموزش و پرورش را استمرار آموزش، ارتقاء کیفیت و تضمین سلامت اعلام کرد و افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون بیش از ۹۶ درصد معلمان دُز اول و بیش از ۸۸ درصد نیز دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند، و زمینه لازم برای بازگشایی تدریجی مدارس این استان فراهم می‌شود.

بحری زاده به ارزیابی فعالیت‌های بازگشایی مدارس در ۱۷ شاخص ملی اشاره کرد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در ۱۷ شاخص محوری پروژه مهر جزء استان‌های برتر کشور است که بیانگر تلاش مجموعه مدیریت و عوامل بازگشایی مدارس از جمله روسای آموزش و پرورش و مدیران مدارس است.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود اولیای دانش‌آموزان برای فراهم کردن کلاس‌های حضوری که مستلزم تضمین سلامت است با مدیران مدارس و معلمان همکاری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۹
سال قبل وضعیت اکثر شهرها زرد بود و کشته های کرونا متر از 150 بود مدارس رو تعطیل کردند دیروز کشته های کرونا 289 نفر بود و آقایون بدنبال عادی جلوه دادن وضعیت! من حاضر نیستم بچمو بفرستم مدرسه
هر روز یک خبر جدید در مورد بازگشایی مدارس توسط افراد مختلف اعلام میشود، چرا یک تصمیم قاطع و مشخص گرفته نمیشود. شهریه مدارس و مخارج کمرشکن زندگی به اندازه کافی به والدین استرس وارد می کند لطفا" با این تصمیمات غیرکارشناسی نگرانی ها را بیشتر نکنید.
وای بر شما اگر بلایی سر بچه هامون بیاد
13 آبان ( روز دانش آموزر) مدارس باز خواهد شد.
خدا کند فاجعه ای رخ ندهد. متاسفانه کسانی تصمیم گیر هستند که کمترین اطلاعات را دارند و بیشترین ضربه ها را در این مدت 43 ساله از این تیپ مدیران خوردیم. مدیرانی که فقط ادعا دارند نه اطلاعات تخصصی دارند نه مدیریت بلدند فقط قلدری و ادعا دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
دقیقا.با این تیم دولت خدا بخیر کنه
خدا کنه
من بچم رو با حرف شما که جز دروغ گفتن کاری بلد نیستین نمیفرستم توو دل کرونا
شنبه پسر کلاس چهارم خودم رو برای اشنایی با معلم و... با اصرار و دستور مدیر مدرسه به مدرسه بردم.تنها چیزی که رعایت نشد پروتکل های بهداشتی بود که با اعتراض شدید اینجانب به مدیر مدرسه مواجه شد که البته قول دادند دیگه اتفاق نیفته ولی وقتی معلم 55 ساله کلاس درکی از پرتکل ها نداره و بچه ها رو مجبورانجام کاری میکنه که دور از پرتکل ها هست و بنده اتفاقی متوجه شدم در نبود ما چه اتفاقاتی خواهد افتاد.وقتی به همه بچه میگه باید ماسک هاتون رو بردارید و دور من جمع بشید تا من عکس بگیرم وای به حال بقیه ساعت ها که ما نیستیم.پسرم میگه من بارها به معلم گفتم خانم کرونا رو رعایت نمیکنید ولی با بیتوجهی و غضب معلم روبرو شدم.مدرسه در منطقه یک تهران واقع شده نه در شهرستان ها.مدرسه واقع در شهرک قائم منطقه یک تهران
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها