بازدید 11057

۲ ابطالی در انتخابات ششمین دوره شورای شهر اصفهان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان از اعمال دو ابطالی در انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر و روستا در استان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 25 September 2021

به گزارش «تابناک»، حیدرعلی قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره آخرین وضعیت ابطالی‌های انتخابات ششمین دوره شهر و روستا در استان اصفهان اظهار داشت: در این انتخابات دو مورد ابطالی در استان اصفهان وجود داشته است.

وی افزود: یک مورد ابطالی مربوط به ابطال کل انتخابات در شورای شهر بهارستان بود که توسط ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات نیز تائید شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس قانون همه فعالیت‌های شهرداری بهارستان با انتخاب شهردار توسط قائم مقام شورای شهر بهارستان که استاندار است انجام می‌شود.

حکم سرپرست شهرداری بهارستان صادر شد

وی ادامه داد: استاندار اصفهان حکم سرپرست شهرداری بهارستان را صادر کرده و استاندار آینده نیز شهردار این شهر را انتخاب خواهد کرد.

قاسمی با ییان اینکه هنوز در خصوص روند برگزاری انتخابات مجدد شورای شهر بهارستان همچون برخی دیگر شهرها که انتخابات آنها باطل شده است مشخص نشده اما بر اساس قانون این انتخابات باید همزمان با نزدیک‌ترین انتخابات برگزار شود که در این زمینه انتخابات مجلس دوازدهم به عنوان نزدیک‌ترین انتخابات معرفی شده است.

ابطال آرا عضو شورای شهر اردستان

وی تصریح کرد: بر اساس قانون امکان برگزاری انتخابات اختصاصی برای شهری که انتخاباتش باطل می‌شود وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان همچنین به ابطال آرا یکی از اعضای شورای شهر اردستان اشاره کرد و گفت: نمونه این موضوع را در کشور داشتیم که حدود ۴۴ نفر چنین شرایطی را داشتند و بر اساس قانون نفر بعدی به جای این عضو به شورای شهر ورود می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان