بازدید 6249

زاکانی: بهشت زهرا الگویی برای سایر آرامستانها است

شهردار تهران با بیان اینکه امروز به جرات می‌توان گفت بهشت زهرا با بیش از ۵۱ سال تجربه اندوزی و خدمات‌رسانی به الگویی برای سایر آرامستانها تبدیل شده است، گفت: کرونا باعث شد این حقیقت که بهشت زهرا الگو و مرجع سایر آرامستانهای کشور است نمایان‌تر شود.
کد خبر: ۱۰۷۸۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱ 24 September 2021

به گزارش تابناک، علیرضا زاکانی شهردار تهران پس از بازدید از سازمان بهشت زهرا (س)، مجتمع عروجیان و خدمات رسانی به مردم توسط این سازمان در بحران کرونا در جمع پرسنل سالن های تطهیر حضور پیدا کرد و با اشاره به اینکه برای ما افتخار است که بتوانیم به مردم خدمت کنیم و این خدمتی که انجام می‌دهیم در نهایت باعث این معنا شود که خداوند از ما رضایت پیدا کند، تصریح کرد: از تک تک عزیزانی که در سازمان بهشت زهرا (س) با جوهره جهادی از ابتدای بحران کرونا به مردم خالصانه خدمت کردند. چه جهادگرانی که فتح باب کردند و چه عزیزان همکاران در سازمان بهشت زهرا (س) که ایثارگرانه به همنوعان خود خدمات رسانی کردند،‌ جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: آن ابتدای کرونا را به یاد بیاوریم، در آن روزها ترس و خوف از این بیماری و سرایت آن همه گیر بود و در آن زمان ایستادن و خدمات رسانی به مردم ارزشی والا و بی پایان به شمار می‌رود.

زاکانی گفت: این موضوع که کار هر چقدر سخت تر و دشوار تر باشد و نیاز به تلاش گسترده تر داشته باشد تا به نتیجه مطلوب برسد، و اینکه ما هر چقدر عمق اخلاص‌مان و عمق اعتقادمان به سر منشاُ هستی بیشتر باشد، برکت و خیر بیشتری هم درونش نهفته است بر همگان ثابت شده و قابل انکار نیست.

شهردار تهران تصریح کرد: افتخار و ارزش از همان ابتدا نصیب کارکنان بهشت زهرا (س) شد که با تغسیل اموات کرونایی و تکریم خانواده های داغدار در بهشت زهرا (س) توانستید با رعایت همه موارد شرعی و بهداشتی تبدیل به الگوی خدمات رسانی شوید.

شهردار تهران با تجلیل از کارکنان بهشت زهرا (س) تاکید کرد: کار و خدماتی که کارکنان بهشت زهرا (س) به مردم ارائه می کنند، خدماتی خاص و دشوار است و کار هر کسی نیست که در چنین شرایطی سخت و دشوار مانند کرونا ایثارگرانه و جهادگونه با ایستادگی مثال زدنی صحنه را خالی نکند و به همنوع خود خدمت کند.

شهردار تهران در ادامه از روند ساخت ساختمان جدید مرکز ایزوله بهشت زهرا بازدید کرد ، این مرکز به عنوان بزرگترین و مجهزترین مرکز ایزوله تطهیر متوفی در جهان اسلام در زمینی به مساحت ۷۶۰۰ متر مربع و حدود ۸۰۰۰ متر مربع بنا در دو طبقه احداث و با رعایت کلیه استانداردهای بهداشتی در مکانی با دسترسی مناسب و با هدف سرویس دهی به عنوان مکمل عروجیان فعلی و یا در شرایط بحرانی و یا خدمات رسانی به آرامستانهای آینده شهر تهران طراحی و در حال احداث است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
زاکانی از آن دسته مدیران است که باید "هیچ کار نکند فقط ساعت بزند. حرف بزند. آخر برج حقوق بگیرد"
ماشالللا به این مدیریت. فقط قبرستان ها رو بلدند مدیریت کنند
سلام،
ولی باغ رضوان اصفهان باید الگوی بهشت زهرا باشد، بهتر است قبل قضاوت جناب زا کانی از باغ رضوان بازدید کنند.ارادت
شهرهای ما را خراب کرد و قبزستانهای ما را آباد
وقتی قبرستون بشه نمونه کار مدیریت، معلومه چه اوضاعی برای مردم درست کردین
حتما از اول هم شما بنیانگذار آن بوده ای
قبرستان ها آباده خوبه
بهتر است توسعه بهشت زهرا را در اولویت شهرداری و ابادانی شهر مد نظر داشته باشی ای گا اقا
شهردار زورکی!
دکترای پزشکی هسته ای چه ربطی به مدیریت شهری داره؟!!!!
جناب آقای شهردار سعی کن بفکر زنده ها باشی مرده ها که تکلیفشون مشخصه
قبرستان ها را اباد کردید فقط
فکری به حال آلودگی هوا و آلودگی صوتی بزرگراه صیاد و وضع اینترنت خانگی و حمل نقل عمومی و .. کن ارامگاه چه زیبا جه خاکی و چه مدرن مشکلی از مردم حل نمی کند
معلوم نیست چرا اینا تا مسئولیت میگیرن سریع میرن بهشت زهرا
انگار اومدن به مرحومان خدمت کنن نه به محرومان
البته الگوییست برا تمام کشور
در هر خدماتی تقاضا افزایش یابد ، آن خدمات رونق پیدا می کند ! حالا این خوب است یا بد ؟ چون قبلا" می گفتند ، قبرستانها را آباد کردن !!! خوب نیست !
شهرهای ما را خراب کرد و قبزستانهای ما را آباد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار