بازدید 16053
بسته ویدیویی «تابناک»

سخنرانی ارنستو چه گوارا درباره امپریالیسم / اعدام چهره مشهور فهرست شیندلر / ساعات آخر نبرد استالینگراد / رابطه مستقیم حالت و زبان بدن و کاریزما / ده خودرو کمیاب جهان / شکوه طبیعت در قاب سیاه و سفید

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۰۷۷۹۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵ 22 September 2021

سخنرانی ارنستو چه گوارا درباره امپریالیسم / اعدام چهره مشهور فهرست شیندلر / ساعات آخر نبرد استالینگراد

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 


سخنرانی ارنستو چه گوارا درباره امپریالیسم

ارنستو چه گوارا در کنار فیدل کاسترو، یکی از رهبران انقلاب کمونیستی کوبا بود. دیدگاه او در مورد آمریکای لاتین و مردم پس از سفری طولانی با موتورسیکلت دور آرژانتین و سایر کشورهای آمریکای لاتین بسیار تغییر کرد. پس از این سفر، او به آرژانتین بازگشت و مدرک پزشکی خود را گرفت و سپس با پیوستن به کاسترو علیه حکومت باتیستا در کوبا جنگید. پس از پیروزی در کوبا برای انتشار انقلاب به سایر کشورهای آمریکای لاتین به بولیوی رفت، ولی آنجا در تله سی‌آی‌ای کشته شد. سخنرانی او در مورد امپریالیسم را در ویدیو تابناک با زیرنویس فارسی ببینید.

 

اعدام چهره مشهور فهرست شیندلر

آمون لئوپولد گوت يک ستوان اس‌اس و فرمانده اردوگاه کار اجباری نازی‌ها در پلاشوف واقع در لهستان تحت تصرف آلمان در دوران جنگ جهاني دوم بود. او بعد از جنگ در حالی که در يک بيمارستان مسلولين (بیمارستان مخصوص به بیماران مبتلا به سل) در بدتولز بستري بود، دستگير شد و در کراکوف به جرم جنايت عليه بشريت محاکمه و محکوم و به دار آويخته شد. بيشتر افرادي که اين افسر نازی را مي‌شناسند او را از طريق فيلم فهرست شيندلر شناخته‌اند. او پیش از اعدام لبخند می‌زد و آخرین حرف او پیش از اعدامش درود بر هیتلر بود. ویدیو اعدام عجیب او را ببینید.

 

 

ساعات آخر نبرد استالینگراد

نبرد استالینگراد یکی از نبردهای تعیین کننده سرنوشت جنگ جهانی دوم بود. اکنون تصاویری از ساعات آخر نبرد استالینگراد را می بینید که در آن نیروهای اتحاد جماهیر شوروی، لشکر ششم آلمان به فرماندهی بزرگ‌ارتشبد پائولوس را شکست داده و او را به اسارت گرفتند. هیتلر که اجازه تسلیم و عقب نشینی به نیروهای خود نداده بود، در عمل آن‌ها را محکوم به نابودی کرده بود. او با اشاره به اینکه ژنرال‌های آلمانی تسلیم نمی‌شوند، به پائولوس دستور داده بود که در صورت خطر اسارت خودکشی کند. اما پائلوس نهایتا تسلیم شد و روسیه 24 ژنرال آلمانی را در این نبرد اسیر گرفت و شعار رادیوهای آلمانی را در هم شکست. در این ویدئو، آخرین شلیک‌های ارتش سرخ و لحظه تسلیم نیروهای آلمانی را ببینید؛ برای نخستین بار پایانی برای یکی از بزرگترین نبردهای تاریخ جنگ را در «تابناک» با زیرنویس فارسی تماشا می‌کنید.

 

 

رابطه مستقیم حالت و زبان بدن و کاریزما

وقتی حرف می‌زنند شش دانگ حواس جمع با آن‌هاست و وقتی سکوت می‌کنند تماشایی هستند؛ حس می‌کنید هر کاری از دستشان برمی‌آید و همین اعتماد به توانایی‌ها و ویژگی‌هایشان باعث می‌شود به راحتی عده زیادی را از خانواده و دوستان گرفته تا همکاران، با خودشان همراه کنند. شاید فکر کنید آنها مادرزادی قهرمان هستند اما اینطور نیست، هر هنری که این افراد دارند، معجزه «کاریزما»ست. در این ویدیو در مورد حالت و زبان بدن و رابطه مستقیم آن با کاریزما بحث می‌شود. با این تکنیک های ساده همه می‌توانند کاریزمای خود را چند سطح بالاتر ببرند.

 

 

ده خودرو کمیاب جهان

در این ویدیو ده مدل از خودروهایی را خواهید دید که اثبات شده، کمیاب‌ترین خودروهای جهان هستند. در این فهرست، خودروهایی از یک مدل فراری تا مدلی از رولز رویس و خودرویی که تنها یک دستگاه از آن در جهان هست، وجود دارند. افراد ماشین باز این ویدیو را از دست ندهند.

 

 

شکوه طبیعت در قاب سیاه و سفید

طبیعت با جزئیاتی همراه است که گاهی تماشای سیاه و سفید آن، برخی از این جزئیات را بیشتر نمایان می‌سازد. اکنون شکوه طبیعت را در قاب سیاه و سفید و با کیفیت 4K تماشا می‌کنید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر