بازدید 4169
۱

افزایش آمار مرگ و میر کرونایی در انگلیس

در شبانه روز گذشته، ۲۰۱ نفر دیگر در انگلیس، به علت ابتلا به ویروس کرونا جان باختند.
کد خبر: ۱۰۷۶۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶ 16 September 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از لندن، براساس اطلاعیه وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس، با جان باختن ۲۰۱ نفر دیگر بر اثر کرونا‏، شمار موارد فوتی در این کشور به ۱۳۴ هزار و ۶۴۷ نفر رسید.

مسئولان بهداشتی انگلیس تایید کردند در شبانه روز اخیر، نتیجه آزمایش کرونای ۳۰ هزار و ۵۹۷ نفر دیگر در این کشور مثبت شده و شمار مبتلایان قطعی به کووید ۱۹ در این کشور به هفت میلیون و ۳۱۲ هزار و ۶۸۳ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت ورفاه اجتماعی انگلیس تصریح کرد، در شبانه روز اخیر، ۲۰۱ نفر دیگر در این کشور، به علت ابتلا به ویروس کرونا جان باختند. بدین ترتیب، شمار جان باختگان از ویروس کرونا نیز در این کشور، مطابق آمار دولتی، به ۱۳۴ هزار و ۶۴۷ نفر رسید.

مرکز ملی آمار انگلیس چند هفته پیش اعلام کرد ۱۵۷ هزار گواهی فوت ناشی از کرونا در این کشور صادر شده است اما دولت انگلیس فقط افرادی را که تا ۲۸ روز پس از ابتلا به کووید ۱۹ جان ببازند، قربانی ویروس کرونا محسوب می‌کند.

این در حالی است که بنا به گزارش وزارت بهداشت و درمان انگلیس، تا روز سه شنبه این هفته، ۴۸.۸ میلیون نفر از افراد بالاتر از ۱۶ سال در انگلیس (بیش از ۸۹ درصد از افراد بالاتر از ۱۶ سال)، دوز اول و ۴۴.۱ میلیون نفر نیز (۸۱.۲ درصد از افراد بالاتر از ۱۶ سال) هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

کارشناسان بهداشت و درمان معتقدند دریافت حتی هر دو دوز واکسن نباید به بی تفاوتی در رعایت دستورالعمل‌ها منجر شود.

مرکز ملی امار انگلیس در تازه‌ترین گزارش اعلام کرد تاکنون ۶۴۰ نفر از افرادی که هر دو دوز واکسن کرونا را در این کشور دریافت کردند جان باخته اند.

با این حال تمام محدودیت‌های کرونایی در انگلیس لغو شده است. توصیه به خودداری از سفر به کشور‌های زرد نیز برداشته شده است. کسانی که در انگلیس هر دو نوبت واکسن را زده‌اند، در بازگشت از کشور‌های زرد نیازی نیست خود را ده روز قرنطینه کنند به استثنای فرانسه که بیم انتقال سویه بتا از آن کشور می‌رود.

این در حالی است که برخی دانشمندان می‌گویند آمار ابتلا به کرونا در انگلیس ممکن است مجددا موج افزایشی شدیدی را تجربه کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
مگه واکسن نزدند ؟؟؟؟؟
قابل توجه ذوق زدگان واکسن زدن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی