بازدید 7117

پنج فوتی و یک مصدوم در پی حادثه رانندگی در گیلان

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان گفت: برخورد ٢ دستگاه خودرو در شهرستان صومعه سرا منجر به مرگ پنج نفر و مصدومیت یکی از سرنشینان شد.
کد خبر: ۱۰۷۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵ 14 September 2021

به گزارش «تابناک»، دکتر پیمان اسدی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اثر برخورد پراید و سمند در جاده پیربازار شیخ محله صومعه سرا، پنج نفر از سرنشینان پراید در محل حادثه جان باختند و راننده سمند مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

وی با بیان اینکه این حادثه ساعت ۱۹:۲۱ به اورژانس گیلان اطلاع داده شد، اضافه کرد: با دریافت این حادثه ٢ تیم فوریت های پزشکی از شیخ محله و رشت به محل حادثه اعزام شدند.

دکتر اسدی خاطر نشان کرد: در این حادثه خودروی پراید دچار حریق شد و ۵ نفر از سرنشینان آن در اثر شدت سوختگی جان خود را از دست دادند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان اظهار داشت: نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی، راننده سمند را پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان پورسینای رشت انتقال دادند.

اورژانس ۱۱۵ گیلان با برخورداری از ۵۴۱ نیروی انسانی، ۶۷ پایگاه شهری و جاده ای، ۱۳۴ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه بالگرد و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای خدمات رسانی آماده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر