بازدید 15708

دو انتصاب جدید زاکانی در شهرداری تهران

با حکم شهردار تهران، ابوالفضل فلاح به عنوان سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری و علی نصیری به عنوان سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر منصوب شدند.
کد خبر: ۱۰۷۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴ 09 September 2021


به گزارش تابناک، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حکمی ابوالفضل فلاح را به عنوان سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران منصوب کرد.

پیش از این عبدالحمید امامی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران بود.

آنطور که در بخشی از حکم زاکانی به ابوالفضل فلاح آمده است؛ امید است با استعانت از پروردگار متعال و در راستای تحقق شعار «تهران، کلانشهر الگوی جهان اسلام» با اتکا به اسناد بالادستی و بهره‌گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران و نخبگان و شهر و ظرفیت‌های مردمی، موجبات خدمت‌رسانی مفید و مؤثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.

همچنین شهردار تهران در حکمی علی نصیری را به عنوان سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران منصوب کرد. پیش از این رضا کرمی محمدی عهده‌دار این مسئولیت بود.

آنطور که در بخشی از حکم زاکانی به علی نصیری آمده است؛ امید است با استعانت از پروردگار متعال و در راستای تحقق شعار «تهران، کلانشهر الگوی جهان اسلام» با اتکا به اسناد بالادستی و بهره‌گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران و نخبگان و شهر و ظرفیت‌های مردمی، موجبات خدمت‌رسانی مفید و مؤثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم علی نصیری، پزشک و پژوهشگر فوق دکتری سلامت در حوادث و بلایا و همچنین دارای دکتری تخصصی سلامت در بلایا و فوریت‌ها، است.


در سوابق و کارنامه او، عضویت هیأت علمی و مدیر گروه سلامت در حوادث، بلایا و پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج)، معاونت پدافند غیرعامل، طب نظامی و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج)، عضویت هیأت مدیره انجمن علمی سلامت در حوادث و بلایای ایران، مسئولیت دبیرخانه دائمی کنگره بین‌المللی سلامت در حوادث و بلایا، عضویت تیم تدوین برخی پروتکل‌های عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران وجود دارد.

نصیری همچنین دارای تالیفات علمی و تجارب عملیاتی متعدد است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر