بازدید 7277
۱

ماموریت رئیسی به وزارت صمت درباره کالاهای اساسی

رئیسی استفاده از دیدگاه‌های نخبگان و صاحب‌نظران اقتصادی کشور در چارچوب جلسات و نشست‌های کارگروه‌های زیرمجموعه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت را در امر نظارت ضروری و راهگشا دانست.
کد خبر: ۱۰۷۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰ 05 September 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، ستاد هماهنگی اقتصادی دولت صبح امروز یکشنبه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی تشکیل جلسه داد. در این نشست مهمترین مسائل اقتصادی کشور ازجمله راهکارهای نظارت و تضمین سلامت زنجیره تامین، توزیع و مصرف کالاهای اساسی در دستور کار قرار گرفت.

رئیس جمهور در این جلسه وزیر صنعت، معدن و تجارت را مامور کرد گزارش کاملی از زنجیره تامین، توزیع تا مصرف کالاهای اساسی و راهکارهای نظارت دقیق و شفاف و تضمین سلامت این زنجیره تهیه و به ستاد هماهنگی اقتصادی ارائه کند.

رئیسی بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت همکاری اتحادیه‌های صنفی، بسیج اصناف و تشکل‌های بازار برای نظارت دقیق‌تر بر زنجیره تولید، توزیع و مصرف تاکید کرد.

رئیسی همچنین استفاده از دیدگاه‌های نخبگان و صاحب‌نظران اقتصادی کشور در چارچوب جلسات و نشست‌های کارگروه‌های زیرمجموعه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت را در امر نظارت ضروری و راهگشا دانست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
امروز 80 درصد نان گران شد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان