بازدید 5144
صباغیان

از نتایج طرح های تحقیق و تفحص بی اطلاع هستیم

نماینده مجلس یازدهم به بیان انتقاداتی از بی اطلاع بودن نمایندگان مجلس از سرانجام طرح های تحقیق و تفحص پرداخت.
کد خبر: ۱۰۷۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴ 05 September 2021


به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا صباغیان نماینده مردم مهریز ، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود اظهار کرد: همه نمایندگان مجلس با اجرای طرح‌های تحقیق و تفحص موافق هستند، اما از هیأت رئیسه مجلس تقاضا داریم که این مهم را بررسی کند که در سال‌های گذشته چه تعداد از این طرح‌ها به نتیجه رسیده است.

صباغیان ادامه داد: باید نتایج این تحقیق و تفحص ها و رأی‌هایی که برای این طرح‌ها صادر شده اعلام شود. نمایندگان مجلس وقت می گذارند ولی از نتایج این تحقیق و تفحص ها بی اطلاع هستند. بنابراین اگر نتایج تحقیق و تفحص‌های انجام شده اعلام شود انگیزه بیشتری برای نمایندگان جهت رأی دادن به این طرح‌ها ایجاد می‌کند.

نماینده مردم مهریز ، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در گزارشی که برای اجرای طرح تحقیق و تفحص از بنادر و دریانوردی ارائه شد آمده، هیأت عامل اختیارات زیادی دارد، طبیعتا ما باید قانون گذاری کنیم و به نوعی باید این اختیارات را سلب کنیم.

وی در پایان با اشاره به گرانی سیمان دربازار گفت: در مورد گرانی سیمان مردم دچار مشکل هستند و بسیاری از پروژه‌ها تعطیل شده است و در اکثر شهر‌ها این مشکل وجود دارد، در این شرایط چطور در مرز‌ها خودرو‌هایی برای صادرات و خروج سیمان از کشور در حرکت هستند؟. این موضوع جدی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی