بررسی کدام گروه ها توصیه می شود؟

نیما میرزایی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس درباره بازار فردا گفت: بازار فردا بازاری نوسانی با شروع مثبت می باشد که به دلیل تردید برخی از معامله گران ارزش معاملات آن می تواند بیشتر از دو روز اخیر باشد.
کد خبر: ۱۰۷۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳ 04 September 2021

به گزارش بورس تابناک، بورس امروز به مانند روز چهارشنبه سبزپوش بود و شاخص ها نیز توانستند باز هم ارتفاع خود را افزایش دهند. 

شاخص کل، امروز با رشد ۲۰۴۲۸ واحدی خود را به سطح یک میلیون و ۵۴۱ هزار و ۵۴ واحد رساند و شاخص کل هموزن نیز با ۹۰۵۴ واحد افزایش معادل ۱.۹۹ درصد در ارتفاع ۴۶۴ هزار و ۴۲۷ واحدی قرار گرفت. 

همچنین امروز از ۶۸۱ نماد حاضر، ۱۸۹ نماد (۲۸ درصد) در صف خرید و ۲۹ نماد (۴ درصد) در صف فروش بودند و برای دومین روز متوالی شاهد ورود پول حقیقی به بازار بودیم. 

بررسی کدام گروه ها توصیه می شود؟

بورس فردا چه روندی را خواهد داشت؟ 

نیما میرزایی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس درباره بورس فردا گفت: بازار فردا بازاری نوسانی با شروع مثبت می باشد که به دلیل تردید برخی از معامله گران ارزش معاملات آن می تواند بیشتر از دو روز اخیر باشد و ضمن افزایشی بودن آن، فرصت های مغتنمی را در اختیار خریداران و فروشندگان قرار دهد.

وی در انتها اظهار داشت: توصیه کماکان به بررسی سهام ارزنده در گروه های تورمی دارویی، غذایی و زراعت می باشد. 

منبع: نبض بورس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها