بازدید 7864

رونالدو خودش را به بارسلونا پیشنهاد داده بود!

دنیای ورزش تورنتو نوشت: یک رسانه اسپانیایی مدعی شد که کریستیانو رونالدو پیش از بازگشتش به منچستریونایتد برای بازی در جمع آبی ‌واناری‌های کاتالونیا ابراز تمایل کرده بود.
کد خبر: ۱۰۷۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴ 31 August 2021

به گزارش تابناک، نشریه اسپورت کاتالونیا به نقل از تات کاستا، گزارشگر رادیو کاتالونیا نوشته است که کریستیانو رونالدو برای اینکه مجبور نباشد فصل آخر قراردادش با یوونتوس را هم در این تیم سپری کند حاضر شده برای هر تیم بزرگی که در حد و اندازه‌اش باشد بازی کند، حتی رقبای اصلی تیم‌های سابقش.

پیش از بازگشت رونالدو به منچستریونایتد، باور مطرح شدن نام منچسترسیتی به عنوان مقصد مورد نظر برای خیلی‌ها با توجه به سابقه حضور او در منچستریونایتد سخت بود. اکنون اما رادیو کاتالونیا ادعایی انجام داده که باورش حتی سخت‌تر است.

این شبکه اعلام کرده که رونالدو از طریق مدیربرنامه‌هایش ژرژ مندز به اطلاع بارسایی‌ها رسانده که حاضر است برای آنها بازی کند هرچند بارسا که این روزها اصلاً اوضاع اقتصادی جالبی ندارد فوراً پیشنهاد ستاره پرتغالی را رد کرده است. پیوستن رونالدو به بارسلونا می‌توانست ضربه بزرگی برای هواداران رئال مادرید باشد، تیمی که رونالدو۹ سال از بهترین سال‌های دوران بازیگری‌اش را در آنجا سپری کرد.

رونالدو با بازگشت به منچستریونایتد، به تیمی برگشت که با آن فاتح لیگ قهرمانان و لیگ برتر انگلیس شده بود. قرارداد او دو ساله با امکان تمدید برای سال سوم است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل