بازدید 4301

پذیرش دوره DBA مدیریت استراتژیک دانشگاه تهران

دوره‌های ام بی ای و دی بی ای دانشکده فنی دانشگاه تهران مبتنی بر تجربه و دانش فنی اساتید حرفه‌ای، متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران، دانش‌آموختگان نخبه دانشگاه تهران، مفاخر برجسته کشور و متخصصان موفق و صاحب نظر می باشد.
کد خبر: ۱۰۷۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲ 30 August 2021

پذیرش دوره DBA مدیریت استراتژیک دانشگاه تهران

پذیرش جدید دوره‌ حرفه‌ای مدیریت کسب و کار DBA با گرایش مدیریت استراتژیک در دانشکده فنی دانشگاه تهران آغاز شد.

بر اساس اطلاعیه مرکز آموز‌ش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران به عنوان یکی از پیشروترین مراکز علمی کشور، دوره DBA گرایش مدیریت استراتژیک مانند سال گذشته در سال 1400 نیز برگزار خواهد شد. مدیران و علاقه مندان به حوزه‌ مدیریت استراتژیک می‌توانند از این فرصت ویژه استفاده کرده و با حضور در این دوره ضمن آشنایی با مباحث مختلف کسب و کار، بر حوزه‌های استراتژیک متمرکز شده و یک دوره بالادستی و حرفه‌ای را تجربه نمایند.

مقرر است درپایان این دوره، دانش‌پژوهان به عنوان عضوی از جامعه متخصصین مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی شناخته شده و با دریافت گواهینامه معتبر دو زبانه فارسی و انگلیسی از دانشگاه تهران به عنوان اولین دانشگاه ایران و یکی از شناخته شده‌ترین دانشگاه‌های دنیا، بتوانند قابلیت علمی و اجرایی کسب شده در حوزه مدیریت کسب و کار بویژه با نگرش مدیریت استراتژیک را اثبات نمایند.

مهمترین دروس DBA گرایش مدیریت استراتژیک عبارتند از: آینده پژوهی، تفکر استراتژیک، هوش کسب و کار، تحلیل کسب و کار، طراحی کسب و کار، طرح ریزی استراتژی، جاری سازی استراتژی. جهت آشنایی کامل با سرفصل‌های این دوره و نیز استفاده از تخفیفات ویژه درنظر گرفته شده می‌توان روی عبارت روبرو کلیک نمود. (سرفصل‌های دوره DBA مدیریت استراتژیک دانشگاه تهران)

پذیرش دوره DBA مدیریت استراتژیک دانشگاه تهران

دوره آنلاین

لازم به ذکر است برای اولین بار سیستم جدید آموزشی پخش زنده آنلاین در این دوره‌ها به کار گرفته خواهد شد که ارتباط دانش‌پذیر از هرکجای ایران و حتی سراسر دنیا را بصورت مستقیم با اساتید دوره فرآهم می‌آورد. در این سیستم نوین آموزشی ضمن ارتقای چشم‌گیر کیفیت آموزش، هزینه‌های رفت و آمد به کلاس و نیز خطر ابتلا به ویروس کرونا به شدت کاهش یافته است.

سایر گرایشات تخصصی MBA و DBA

علاوه بر دوره DBA مدیریت استراتژیک، علاقه مندان می‌توانند در سایر گرایشات از جمله: DBA مدیریت پروژه، DBA مالی و سرمایه گذاری، DBA مدیریت بازاریابی و DBA مدیریت فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال نیز حضور یابند که بنا به علاقه یا زمینه کاری، هر داوطلب می‌تواند در یکی از گرایشات نام نویسی نماید.

همچنین دوره مدیریت کسب و کار در سطح MBA نیز توسط دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود که علاقه مندان می‌توانند از این دوره نیز استفاده نمایند.

دوره‌های ام بی ای و دی بی ای دانشکده فنی دانشگاه تهران مبتنی بر تجربه و دانش فنی اساتید حرفه‌ای، متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران، دانش‌آموختگان نخبه دانشگاه تهران، مفاخر برجسته کشور و متخصصان موفق و صاحب نظر می باشد.

زمان بندی کلاس‌ها:

این دوره ها روزهای پنج شنبه یا جمعه ساعت 14 الی 20 و مطابق برنامه ماهیانه برگزار می‌شوند. (در ایام همه گیری ویروس کرونا کلاس‌ها از طریق روش‌های نوین آموزشی بصورت آنلاین برگزار خواهند شد.)

نحوه پذیرش و ثبت‌نام در دوره های DBA و MBA

پذیرش در دوره‌های مدیریت کسب و کار MBA و DBA دانشکده فنی دانشگاه تهران به صورت بررسی سوابق و مدارک خواهد بود و متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88225402 يا 88652153 (با پیش‌شماره 021) مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران تماس حاصل نمايند و نيز افرادي كه خارج از ايران هستند مي‌توانند از طريق نرم افزار واتساپ با شماره 00989303709097 پيام‌ها و سوالات خود را مطرح نمايند تا از مشاوره علمی لازم جهت حضور در این دوره‌ها بهره‌مند گردند.

جهت پیش ثبت نام مستقیم دوره‌ها نیز می‌توان روی عبارت ثبت نام دوره هاي MBA و DBA کلیک نمود و با تکمیل فرم مربوطه کارشناسان آموزشی دانشکده با شما تماس حاصل می نمایند.

همچنین دسترسی به اطلاعات لازم در وبگاه این مرکز به آدرس https://catp.ut.ac.ir/fa  فرآهم خواهد بود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر