بازدید 56278
دو هزار و پانصد و هفتاد و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

پاسخ رهبر انقلاب به استفتا درباره واکسیناسیون عمومی / مطالبه زنانه بانوی نماینده درخصوص معرفی وزیر آموزش و پرورش / واکنش دستیار قالیباف به عدم حضور سعید محمد در دولت / کوثری: اِبایی از مذاکره نداریم

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:ماموریت رئیس جمهور به تیم اقتصادی دولت درخصوص بودجه، نرخ ارز و تورم / بنت از یک توافق با بایدن درباره ایران خبر داد / انبارلویی: طالبان می‌تواند دومین «جمهوری واقعی اسلامی» منطقه شود / کارتن خوابی سبک زندگی نیست؛ مسئولان ناکارآمدند و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۷۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶ 29 August 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

کارتن خوابی سبک زندگی نیست؛ مسئولان ناکارآمدند

زهرا شمس احسان، عضو شورای شهر تهران می‌گوید: «در حقیقت کارتن‌خوابی نوعی سبک زندگی است که الزاما به اعتیاد گره نمی‌خورد؛ بنابراین، وقتی در خصوص موضوع کارتن‌‌خوابی زنان صحبت می‌شود، باید حتما مدل اقدام و عمل برای تغییر سبک زندگی آن‌ها ارائه دهیم.دکتر امان‌الله قرایی مقدم، جامعه‌شناس می گوید: این خانم معنی «سبک زندگی» را نمی‌داند، سبک زندگی، سبکی است که جامعه بر اساس ارزش‌ها و هنجارهای معمول که عوامل متعددی در بروز و ظهور آن در طول تاریخ، دخالت داشتند، به‌وجود آمده و معمول ونرمال است. این‌که خانم عضو شورای شهر گفته کارتن‌خوابی و گورخوابی و ... نوعی سبک زندگی است نشان می‌دهد که وی آدمی است که در زمینه برداشت اجتماعی از سبک زندگی کاملا کم‌سواد است.

شریعتمداری: انگار همان روزی بود که «مالک آرزویش» را داشت

حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان در مطلبی با تیتر «بار دیگر مالک‌اشتر… » نوشت: دیروز انگار همان روزی بود که مالک آرزویش را داشت و عمار از آن خبر داده بود. شریعتمداری نوشت: دیروز و در حالی که هزار و چندصد سال از تاریخ عهدنامه مکتوب امیرالمؤمنین علیه‌السلام خطاب به مالک اشتر نخعی گذشته بود، بار دیگر مفاد آن عهدنامه به میان کشیده شد. باز هم علی بود که به ژرفای دل از علی‌(ع) می‌گفت و باز هم مالک اشتر بود که به گوش جان می‌شنود. داستان همان داستان بود. با این تفاوت که گردونه زمان بعد از چرخش بسیار و عبور از سرد و گرم روزگار به « عصر خمینی» رسیده بود. عصری که در آن امیر مؤمنان‌(ع) اگرچه به ظاهر در میان امت خود نبود، راه و رسم آن بزرگوار از غربت به درآمده و بر کرسی حاکمیت نشسته بود. از مالک اشتر نقل شده است که در میانه جنگ صفین با حسرت به عمار گفته بود، «کاش می‌توانستیم علی‌(ع) را به عصری ببریم که در آن، مردم قدرش را بدانند و راه و رسمش را بر صدر بنشانند» و عمار گفته بود «آن روزها در راه است» و از مردمی خبر داده بود که در راهند. دیروز انگار همان روزی بود که مالک آرزویش را داشت و عمار از آن خبر داده بود.

کوثری: اِبایی از مذاکره نداریم

محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در گفت و گو با خبرآنلاین، ضمن بیان اما و اگرهایی درباره مذاکرات هسته ای، می گوید ما زیر بارِ حرف زور نخواهیم رفت اما اینکه بحث منطقی در مذاکره مطرح شود هیچ اِبایی نداریم و می توانیم در این جهت، مذاکره هم انجام دهیم. حق ملت در سیاست خارجی در شرایط منصف بودن مذاکرات، می‌تواند به نتیجه برسد.کوثری، اولویت اصلی دولت رئیسی را مقابله با کرونا و سلامت مردم دانست و تاکید کرد: دولت باید در جهت تثبیت قیمت ها و تولید، گام های موثری بردارد. این نماینده مجلس عنوان می کند که ابتدا باید به توانمندی هایمان در داخل توجه کنیم تا انشاءالله سیاست خارجی را بر اساس عزت ملی توجه کنیم و در نهایت کارها دنبال شود.

پاسخ مشاور رحمانی فضلی به یک شایعه درباره امضای حکم شهردار تهران

روح الله جمعه‌ای در توییتر خود نوشت: تمایل یا عدم تمایل امضای حکم شهردار تهران از سوی وزیر کشور سابق صحت ندارد.روح الله جمعه ای در حساب توییتری خود نوشت: بر خلاف شایعات، تا پایان فعالیت رحمانی فضلی در وزارت کشور پروسه قانونی استعلامات برای صدور حکم هیچ یک از شهرداران کلانشهرها تمام نشده و به مرحله تصمیم گیری برای امضا نرسیده بود. اساسا هرگونه ادعا مبنی بر تمایل یا عدم تمایل امضای حکم شهردار تهران از سوی وزیر کشور سابق صحت ندارد.

واکنش دستیار سیاسی و رسانه ای رییس مجلس به عدم حضور سعید محمد در دولت

دستیار سیاسی و رسانه ای رییس مجلس در توئیتی به عدم حضور سعید محمد در کابینه واکنش نشان داد.محمد سعید احدیان دستیار سیاسی و رسانه ای رییس مجلس در توییتر نوشت:بهترین پاسخ به تهمت حامیان عصبانی سعید محمد از نگرفتن سهم، تاکید آیت الله رییسی بر نبود هیچ گونه فشاری در انتخابات کابینه است. دروغ های نجومی و تهمت های حامیان وی به آیت الله رئیسی، آقای قالیباف و دیگر بزرگان نظام، نشان داد که تشخیص رییس جمهور دقیق بوده است.

مطالبه زنانه بانوی نماینده درخصوص معرفی وزیر آموزش و پرورش

یک عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی خواستار معرفی یک زن به عنوان وزیر آموزش و پرورش شد.زهره الهیان نماینده تهران در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:« جای خالی حضور زنان در کابینه محسوس است.آقای ⁧‫رئیسی‬⁩ یک زن را به عنوان ⁧‫وزیر آموزش و پرورش‬⁩ معرفی کند. حضور یک وزیر زن در عرصه تعلیم و تربیت منشاء اتفاقات خوب برای آینده فرزندانمان است.»نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رای اعتماد به کابینه معرفی شده ابراهیم رییسی رییس جمهوری به حسین باغ گلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اعتماد نکردند. اکنون این وزرات خانه با سرپرست اداره می شود.طبق آیین نامه داخلی مجلس، رییس جمهوری برای معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش سه ماه فرصت دارد.

پاسخ رهبر انقلاب به استفتا درباره واکسیناسیون عمومی

تازه‌ترین استفتاء درباره واکسیناسیون، مطابق فتوای حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای منتشر شد.کانال فقه و احکام رهبری تازه‌ترین استفتاء درباره واکسیناسیون عمومی را مطابق با فتوای حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای را منتشر کرد که متن آن بدین شرح است:

سؤال: اگر طبق مقررات زدن واکسن الزامی شود، تکلیف چیست؟
جواب: اگر حکومت اسلامی با ملاحظه مصالح عمومی کشور، مقرراتی را اعلام کند، همه باید عمل کنند.

راه اندازی ۱۰ اردوگاه ترک اعتیاد توسط سپاه

جانشین فرمانده کل سپاه ‌با بیان اینکه ‌سپاه برای خدمتگزاری هر کجا نیاز باشد ‌ورود می‌کند، گفت: ۱۰ مرکز ترک اعتیاد با عنوان اردوگاه‌های کرامت با همت سپاه در کشور در دست راه‌اندازی است.سردار علی فدوی در بازدید از اردوگاه کرامت اصفهان اظهار داشت: هر کجا برای خدمت به مردم نیاز باشد سپاه ورود می‌کند و همواره در کنار مردم خواهد بود.وی با بیان اینکه بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، سپاه نسبت به راه‌اندازی اردوگاه کرامت اقدام کرده است، افزود: برای این امر راه‌اندازی این مرکز به ۱۰ استان ابلاغ شده که نخستین مرکز در تهران ایجاد شد. این اردوگاه تاکنون علاوه بر تهران در استان‌های قم، اصفهان، کرمان، همدان، البرز و لرستان راه‌اندازی شده است.وی با بیان اینکه بودجه برای راه‌اندازی اردوگاه کرامت تخصیص یافته است، ادامه داد: ذات سپاه این است که در همه عرصه‌ها ورود کند ـ چه در سیل و زلزله، چه در جبهه‌های دفاع از کیان مسلمانان در خارج از کشور و چه در کمک به مدیریت بیماری کرونا و ترک اعتیاد ـ ما مشارکت در همه امور را وظیفه خود می‌دانیم.سردار فدوی با اشاره به اینکه ترک اعتیاد در اردوگاه‌های کرامت در چندین مرحله انجام می‌شود، اضافه کرد: سم زدایی اولیه، سم زدایی تخصصی، روان درمانی، اشتغال و جامعه پذیری در مراکز کرامت سپاه مورد توجه است تا در این زمینه افراد را کاملاً بهبود یافته به جامعه برگردانیم. اردوگاه‌های کرامت بر اساس نیاز جامعه در کشور توسعه خواهند یافت.

انبارلویی: طالبان می‌تواند دومین «جمهوری‌ واقعی اسلامی» منطقه شود

مدیر مسئول روزنامه رسالت نوشت: دولت هایی که در این ۴۰ سال در افغانستان روی کار آمدند انواع حکومت های سکولار شرقی و غربی را تجربه کرده اند اما فرهنگ انقلابی و اسلامی ملت، آن را برنتافتند، مردم افغانستان هیچ یک از آن مدل ها را نپذیرفتند. جمهوری اسلامی ایران یک مدل موفق از زیست اسلامی و انقلابی بدون سلطه خارجی را در این ۴۰ سال به عنوان یک تجربه به جهانیان عرضه داشته است .محمدکاظم انبارلویی مدیر مسئول روزنامه اصولگرای رسالت نوشت: امروز ملت مظلوم و ستم دیده افغانستان که روزی پاره تن اسلام و ایران بود پس از ۴۰ سال مبارزه با قداره بندان قدرت های جهانی از شرق وغرب عالم موفق شده است اجانب را از کشور بیرون کند. آیا طالبان با تغییراتی که در نوع نگرش خود به امر «جامعه»، «حکومت» و «حکمرانی»از خود نشان می دهند حاضرند از این مدل پیروی و یک زیست برادرانه را در همسایگی با ایران تجربه کنند. تضمین امنیت شیعیان ، احترام به فرهنگ اهل بیت پیامبر و همدردی در ایام دهه اول محرم با عزاداران در مناطق مختلف نشانه های خوبی از این زیست انقلابی و انسانی است و می تواند پایه های همبستگی دو ملت ایران و افغانستان قرار گیرد. رهبری طالبان که اکنون پرده نشین است اگر دقیق عمل کند روی رضایت، فداکاری و وفاداری مردم و نیز فرهنگ انقلابی اسلام به طور جدی حساب باز کند، با دنیای کفر و ستم و تکفیر مرزبندی داشته باشد، می تواند دومین جمهوری واقعی اسلامی را در مرز برادری با ملت ایران افتتاح کند و مستظهر به پشتیبانی ملت و دولت ایران باشد.

گنجی: اصلاً رئیسی برود بین مردم و هیچ کار دیگری هم نکند باز هم خوب است

عبدالله گنجی، مدیرمسئول روزنامه جوان ضمن اشاره به منتقدان سفر ابراهیم رئیسی به خوزستان در توییتی نوشت: لطفاً کاری نکنید که مسئولین کشور از مردم فاصله بگیرند.نمایشی- تبلیغاتی خواندن سفر رئیس جمهور به اهواز با چه هدفی بیان می شود؟اصلا رئیس جمهور برود بین مردم حرف بزند و بشنود و هیچ کار دیگری هم نکند و هیچ اتفاقی هم نیفتد،باز به خودی،خود یک ارزش است.

آقایی: رئیسی برای احیای اعتماد عمومی مسیر سختی در پیش دارد

هدایت‌الله آقایی، فعال و تحلیلگر سیاسی درباره کابینه دولت سید ابراهیم رئیسی به «مثلث‌آنلاین» گفت: «من تصور می‌کنم اکنون زود است که انگیزه انتخاب وزرای کنونی از سوی آقای رئیسی ارزیابی شود و زمان نیاز دارد؛ اما دو احتمال را می‌شود مطرح کرد؛ نخست اینکه آقای رئیسی با هوشمندی خواسته است از هر جریانی یک نیرو را در دولت قرار دهد تا همه نیروهایی که منتقد دولت آقای روحانی حالا پای کار بیایند. مثلا می‌بینیم که حضور آقای رضایی در دولت کاملا می‌تواند به معنای این باشد که شما که می‌گفتی می‌توانی وضعیت اقتصادی را بهبود ببخشی، حالا به میدان بیا و برنامه‌هایت را اجرا کن و می‌بینیم که او اکنون معاون اقتصادی دولت است اما احتمال دوم این است که آقای رئیسی خواسته همه طیف‌های اصولگرایی را راضی نگاه دارد. اگر حالت دوم صادق باشد حتما منافع ملی به دلیل مسائل سیاسی لطمه می‌بیند.» او ادامه داد: «به گمانم در آینده کابینه دچار مشکلاتی شود و اختلافاتی به وجود آید. اما با این همه آقای رئیسی باید بداند اوست که باید پاسخگوی شعارهای مجموعه دولت باشد و باید همه تلاش خود را به کار بگیرد تا از بروز مشکلات درونی دولت جلوگیری کند.» این فعال سیاسی با اشاره به نقش نظارتی مجلس بیان کرد: «مجلس چندان در برابر دولت تسماح به خرج نمی‌دهد و احتمالا اگر هر یک از وزرا نتوانند به وعده‌هایشان جامه عمل بپوشانند، از باب وظیفه نظارتی خود آنها را در معرض پرسش یا حتی استیضاح قرار می‌دهند».آقایی در پایان گفت: «اکنون اعتماد کلی مردم به قوه مجریه فارغ از اینکه چه گروهی آن را اداره کند، از بین رفته است. آقای رئیسی باید اعتماد عمومی را بازگرداند که برای تحقق این مهم مسیر سختی را در پیش دارد.»

امیرعبداللهیان با بشار اسد دیدار کرد

وزیر امور خارجه کشورمان که به سوریه سفر کرده است، با بشار اسد، رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.حسین امیرعبداللهیان که ظهر امروز در اولین سفر دوجانبه خود به عنوان وزیر امور خارجه ایران، وارد دمشق شد، در کاخ ریاست جمهوری سوریه مورد استقبال بشار اسد قرار گرفت.امیرعبداللهیان پیش از این دیدار، با فیصل مقداد، وزیر امور خارجه سوریه نیز دیدار و رایزنی کرده بود.

بنت از یک توافق با بایدن درباره ایران خبر داد

نخست وزیر اسرائیل پیش از بازگشت از سفرش به واشنگتن، جزئیاتی را درباره رایزنی هایش با رئیس جمهور آمریکا به ویژه درباره ایران بیان کرد.به گزارش روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به تازگی برای دیدار با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و دیگر مقامات عالی رتبه این کشور به واشنگتن سفر کرده بود و موضوع ایران و برنامه هسته ای از محورهای اصلی رایزنی هایشان بوده است، پیش از سوار شدن به هواپیما برای بازگشت به قدس اشغالی گفت که دیدارش با بایدن «صمیمانه و موثر» بوده است و هر دوی آن ها «رابطه‌ای نزدیک و شخصی مبتنی بر اعتماد دارند.» بنت با گفتن این که «ما به تمامی اهدافی که برای خودمان تعیین کرده بودیم، رسیده ایم» و با تکرار ادعای وجود اهداف نظامی در برنامه هسته ای ایران، افزود: بر سر یک کار راهبردی مشترک برای متوقف کردن حرکت سریع ایران به سمت سلاح هسته ای توافق کردیم.

ماموریت رئیس جمهور به تیم اقتصادی دولت درخصوص بودجه، نرخ ارز و تورم

رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به تیم اقتصادی مأموریت داد با استفاده از تجربه ها و دیدگاه‌های نخبگان هرچه سریعتر بودجه دولت و راهکارهای تقویت ارزش پولی را بررسی و ارائه کند. در این جلسه همچنین تیم اقتصادی دولت مکلف شد درخصوص کنترل بازار ارز و نرخ تورم، اقدامات فوری و سازمان یافته انجام دهد به نحوی که مردم اثرات آن را در زندگی خود احساس کنند و اطمینان یابند که دولت در این زمینه اهتمام لازم را بکار گرفته است. نخستین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز یکشنبه با حضور اعضای جدید و به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این جلسه راهکارهای فوری و موثر در جهت اجرایی کردن رهنمودهای روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار اعضای دولت سیزدهم به منظور فائق آمدن بر مشکلات و ایجاد ثبات پایدار اقتصادی درکشور مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.رئیسی در این جلسه ضمن قدردانی از عنایات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: محورهای اقتصادی این فرمایش های باید از طریق دبیرخانه ستاد و هر یک از اعضای تیم اقتصادی دولت، دقیق و مستمر پیگیری و اجرایی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۹
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۹۴
آقای کوثری شما هیچ چیزی بیشتر از روحانی در برجام بدست نخواهید آورد فقط 8 سال تمام تلاشتان را کردید که بنام روحانی و احتمالا اصلاح طلبان تمام نشود و 8 سال مردم را در تگنا قرار دادید و در شرایط فعلی نه تنها دستیابی به خواسته های ایران را راحت تر نکردید بلکه تا حد امکان غیر ممکن ساختید
مبارک اقای انبارلویی باشه من جای ایشان بودم دست زن و بچه را می گرفتم می رفتم در زیر پرچم طالبان زندگی می کردم چرا منتظر اگر و اما باشم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
مرگ خوبه ولی برای همسایه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
متاسفم برای خودم که روزنامه نگارانی داریم که آگاهانه از تروریسم علنا حمایت میکند وسخنگوی آن‌ها شده
شریعتمداری: انگار همان روزی بود که «مالک آرزویش» را داشت) خ از این حرفا و تفسیر تاریخ کردن در زمان احمدنژاد هم زیاد کردی !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
اگه از کرونا و سو تغذیه جون سالم به در به ببرم و تا آخر دولت زنده باشم، دوست دارم ببینم کسایی که این حرفها رو میزنن اون موقع چی میگن
کوثری: اِبایی از مذاکره نداریم) بالاخره یک چایی خوردن دور هم که ترس نداره !!!! ضمنا مذاکره هدف نیست به نتیجه رسیدن ان اصل است حالا شما اگه یک پا زور فقط موارد مورد نظر خود را تکرار کردی به نتیجه نمی رسی
دستیار سیاسی و رسانه ای رییس مجلس : تاکید آیت الله رییسی بر نبود هیچ گونه فشاری در انتخابات کابینه است) بابا این قالیباف چهار درصدی چقدر دور خودش جمع کرده برای هر کدوم هم پستی . ضمنا حتی صدا و سیما هم که چهار ساله برای رییسی تبلیغ فدایت شوم میکنه به رییسی حجت الاسلام میگه تو دیگه که رییسی را ایت ا... می خوانی
بنت بایدن خوابش برده بود ...
بله دومی خوبه سومی خاطر جمعه
والله اقای شریعتمداری شما کاری کردید که مردم از اسلام فراری شوند . اسلام دین محبت و بخشش است
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
می بخشید این بخششی که ازش حرف می زنید کو ما که از زمانی که بدنیا امدیم چیزی ندیدیم ففط از دین برای مصرف شخصی استفاده کردن ٫دین بین خدا و انسان است و هیچ انسانی دیگر حق ندارد در ان دخالت کند دین اجباری دیگر دین نیست بلکه وسیله ای است برای مقصود فرق نمی کند کدام دین باشد
بلاخره واکسن بزنیم یا نزنیم؟
با دستور مشکلات ارز و تورم و معیشت مردم حل نخواهد شد نقشه راه و برنامه و اقدام فوری لازم است
زهره الهیان کم کم دارد خودش را نشان می دهد. خوشم امد. ایده بسیار خوبی است
خوب الحمدلله مشكل ارز و طلا كه با دستور رييسي حل شد. فردا صبح بيدار ميشيم مي بينم دلار شده ٧٠ ريال
جناب کوثری شما قبلا چرا ابا نداشتید.بیچاره کردید مردم رو.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
دوست من
باز از اون حرفها زدی
اصلاح طلبها غربگدا هستن و مذاکره میکنن اما این دوستان مذاکره میکنن ای بابا این که همون شد پس چرا قبلا بد بود
مطالبه زنانه !یا خاله بازی؟!
چه تیم اقتصادی !!!!! خدا به خیر بگذرونه همه نوابغ دور هم جمع شدن
واقعا باید به حال و روز و افکار انبارلویی تاسف خورد.
این آقای انبارلویی خجالت نمی کشن اصلا؟ اگر به فکر آبروی خودتان نیستید به فکر آبروی اسلام باشید....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
"این آقای انبارلویی خجالت نمی کشن اصلا؟" نه، اصلاً. به هیچ وجه....
اینکه نماینده شورای شهرتهران گفته است کارتن خوابی یک نوع سبک زندگی است بسیارحرف درستی است ماهمه چیزرا براساس میل واراده خودونه براساس واقعیتها قیمت میگذاریم اگراین حرف رایک کارشناس تحصیل کرده غربی مخالف میزد همه تائیدمیکردندولی چون عضوی ازشورای شهرکه ممکنست بدلیل کارکرد شورای شهر ونه این فردبخصوص گفته جدی گرفته نمیشود بسیاری انسانها هستندکه درشرائط پیشرفت وترقی یکسانی قراردارندولی گروهی ازآنها اهل تن پروری وگریزازکاروتلاشند وعلاقه دارندکه انگل جامعه باشند که درکشورماوبسیاری ازکشورهای جهان سوم ازابنگونه‌افراد زیاددبده میشوند مثلاًشمااگردرطی روزوحتی شبها درخیابانهای بعضی ازایالات موفق وسخت کوش وثروتمندآمریکا‌قدم‌بزنید بندرت افراد بیکاروجوانهای ولگردمیبیند درصورتیکه دربسیاری ازشهرهای کشورهای سوم فراوانند حالا مسئله کارتن خوابی هم همین است مثلاً هرفردنیازمندی درکشورآمریکاحق خوراک ومسکن دارد البته نه ویلای گران قیمت ولی کروهی کارتن خوابند ونه ازمسکن دولتی استفاده میکنندو نه دنبال آن میروندونه ازکمک‌غذائی دولت درکشورما افرادی هستند که اگر هم بتوانندباکاروتلاش بهمه چیزبرسنددوست دارندهیچ‌ نداشته باشندولذت میبرند که سربارجامعه‌ باشنداینها این سبک رندگی رامیپسندندبقول قدیمیها بی لیاقت هستنداگربرایشان کارفراهم کنیدازریرآن درمیروندو سینه آفتاب استراحت میکنند واین سبک زندگی رامیپسنددبقول بزرگان سفره نعمت خدا همه جاگسترده است هرکس به اندازه لیاقت خودش ازآن استفاده میکند وفراموش نکنیم تمام ما سبک وروش زندگیمان راخودمان براساس لیاقت وفهم وآگاهیمان انتخاب میکنیم
پاسخ ها
R
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
آقای ناشناس21:54 اول که در کشور آمریکا حق خوراک و مسکن برای افراد بیکاذر وجود ندارد و در اروپاست که دولت‌های رفاه وجود دارد و چنین طرحهای اجرا می‌شود دوما ظاهرا حضرتعالی نفست از جای گرم در می‌آید که راجع به مردم کم برخوردار و فضای ایجاد شده اینگونه قضاوت میکنید فرصت‌ها برای همه یکسان نیست و همه نمی‌توانند از امکانات کشور که حق همگان است یکسان برخوردار شوند لاجرم عده‌ای در زیر پا می‌افتندو
نابود می‌شوند وعده ای روز به روز فربهتر در شرایط فعلی اینگونه مردم را قضاوت کردن فقط نمک بر زخم مردم پاشیدن است واین عمل بسیار زشت ودر خور نکوهش درست نیست در شرایطی که فقر تا مغز استخوان جامعه نفوذ کرده مردم را اینگونه سرزنش کنید
ر
R
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
من در تعجبم از لیاقت صحبت کرده‌اید چه کسی به شما گفته که شما انسان با لیاقتی هستیداین همه خود شیفتگی انسان را به حیرت وامیدارد بسیاری ازکسانی که در این مملکت رشد کرده‌اند در ممالکی که مد نظر شما است در بان آسانسور هم نمی‌شدند که بخواهند راجع به مردم اینگونه قضاوت کنند
ايا مديريت كرونا در ايران اسلامى سرمشق خوبى براى ديگران است
ظاهراً مذاکره بجای اینکه محلی برای خروج ایران از تحریم ها باشد محلی برای اجماع طرف مقابل است و ایران باید هوشمندانه عمل کند و تحریم ها را از طریق اجماع سازی با کشورهای همسایه و کشورهای متعادل و خیرخواه خنثی کند و تمرکز خود را روی ذخیره طلا قرار دهد
یکی از مزیت های ذخیره طلا این است که در روزهای سخت می تواند کارگشا باشد
یعنی در روزهای آرامش ذخیره طلای کشور افزایش و در روزهای سخت عملیات مبادله و متعادل کردن را انجام دهد
مثلا در دورانی که دلار در موقعیت قیمت بالا است طلای کشور فروخته و تبدیل به دلار و دلار را بصورت کاهش قیمت پله ای در بازار تزریق کند و در این حالت می تواند برای دولت ارزش افزوده ای را هم به همراه داشته و حتی کسری بودجه خود را به همراه آرام کردن بازار جبران کند
لیسانس معارف اسلامی میشه رئیس بانک‌مرکزی،
بساز بفروش میشه رئیس سازمان انرژی اتمی،
...میشه وزیر شهرسازی،
کسی که تو عمرش یک‌ کتاب تاریخ نخونده فرق هخامنشی و ساسانیان را نمیدونه میشه وزیر میراث فرهنگی!!!
وزیر علوم روز اول کاریش دو‌خط نامه مینویسه دستور میده جذب نیروی جدید ممنوع!
مخالف واکسن میشه وزیر بهداشت!
صدقه ... میشه معاون رئیس جمهور ! و …!

کسی مشکلی داره؟!
ناراحتین؟
از ایران برید!!!
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
عزیزم مشگل کشور ایران همین است که هیچ چیزی سر جایش نیست.!؟
:( انگار همان روزی بود که «مالک آرزویش» را داشت
به نقل از کیهان)
خدایا
کشور مان را از غلو و اغراق ها
رهایی بخش
که هر چه مصیبت داریم از این تفکر است
آیا اینان یادشان رفت که دیروز چه کسی را بعنوان
منتخب امام زمان و مالک استر معرفی کردند
و انروز همان ها
او را لعن و نفرین و کذاب ش می خوانند

آیا ابن نااگاهبی ها برای ابن
جماعت پایان و تجربه ای ندارد
نا کی چنین شتابان
روزنامه رسالت واقعا وقیحانه چنین حرفی زده... واقعا برای خودمون متاسفم...
دیروز؟؟
تمام خبرهای بالا جز اینکه غم دلمان را زیادتر کرد هیچ چیز دیگری نداشت بعضی از انسانها پر رویی قسمتی از وجودشان است!!
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
تعجب نکن؟ اگر یک روز از خواب بلند شدی و یک خبر خوب شنیدی تعجب کن.!!!!!!!!؟
حاج خانم رهرا شمس! حرف زدن بلد نیستی حرف نزدن هم‌ بلد نیستی؟ بفرما چند روز گورخوابی امتحان‌کن ببین از سبکش خوشت میاد یا نه.
با سلام.آقایان از روحانی وکابینه اش ایراد می گرفتند که حرف درمانی و شعار بس است.خوب الان هم که شما همون کار را می کنید.البته با تعارفات ومدح و اغراق.
این ش..ینداری حرف زدن که بلد نیست حرف نزدن را که بلده.
یکی نیست به این شریعتمدادی بگه ایشان بارها این حرف ها را تذکر داده اند صبر ببین این دولت چه گلی میخواد سر ملت بزنه بعدم زیاد ذوق زده نشو مالک اشتر ع اصلا نتوانست این فرمان واقعا مترقی را اجرا کنه چون شهید دست معاویه ملعون شد
منطور از تغییر طالبان همین دروغ و حرف های بی عمل سخنگوی آنهاست زیاد ذوق نکن صبر کن جوجه را در آخر پاییز میشمارند!!!
ای کاش قانونی بود که رجال مملکت در هر سطحی بدون استثنا در هنگام تصدی پست و تا دو سال بعد از آن حق نداشته باشند فرزندان و همسرشون در خارج از مملکت باشند
"واکنش دستیار سیاسی و رسانه ای رییس مجلس به عدم حضور سعید محمد در دولت" جناب دستیار رسانه ایی از پرونده املاک نجومی چه خبر ؟لااقل در باره همه موارد اعلام نظر رسانه ایی بفرمایید
جناب انبارلویی اسلام طالبان نیست وطالبان هم هرگز نماد اسلام نیست !!! واقعا چه طور به خودتان اجازه می دهید اسلام را با وجود این افراد غیر اسلامی در هم بیامیزید شرمتان باد !
شریعتمداری آخرش نگفتی دیروز چه روزی بود که مالک آرزوی اون رو داشت ؟!!
1- ای کاش قانونی بود که رجال مملکت در هر سطحی بدون استثنا در هنگام تصدی پست و تا دو سال بعد از آن حق نداشته باشند فرزندان و همسرشون در خارج از مملکت باشند
2- اب و برق پرمصرف ها که حدود 20 درصد جامعه هستند باید با تعرفه برق ازاد محاسبه بشه (مثل دارندگان مجوز استخراج رمز ارز)
3- بانک ها باید املاک خود را به مردم واگذار کنند و بنگاه داری خارج بشوند
4- حقوق رجال مملکت نباید بیشتر از 7 یا 10 برابر پایه حقوق باشه در همه سوطح و بدون استثنا
5- مالیات تولید تا 10 یا 5 درصد کم میشد و مالیات خرید و فروش دلال ها 30-40 درصد میشد
6- سرمایه گزاری همه کشورهای دنیا به شرط آوردن دانش بدون تعصب بی جا و الکی در ایران واقعا تسهیل میشد و حتی امتیازات خوب به آنها داده مشد
7- چاه های پارس جنوبی به خاطر مشترک بودن با قطر به هر سرمایگزاری داخلی و خارجی با شرایط اسان و حتی چرب منتقل می شد چون که قطر منتظر ما نمیمونه ( هر کس می خواد نفت استخراج کنه یه سهم خوب به ما یه سهم خوب برای طرف)
8- به جای دشمن تراشی ای کاش وطن پرستی واقعی ترویج میشد و انکه 85 میلیون نفر باید در کنار هم با عدالت و شادی زندگی کنند و نه یک عده کم در رفاه و بقیه در عذاب
د
در کدام جمهوری واقعی اسلامی یک زن به جرم خلبان بودن سنگسار می شود؟
واقعا فقط رفتن بین مردم آقای رئیسی کافیست؟
آقای کیهان هم که دوباره عمار و یاسر و مالک و همه را به خط کرد
بس نمی کنید؟ بگذارید چند وقتی بگذرد بعد حرف بزنید
انگار زمان احمدی نژاد یادمان رفته
ما ملتی هستیم که هر کی بیشتر حالمونو بگیره ما بیشتر بهش علاقمند میشیم نمی دونم ما اینقدر بدبختیم یا همه دنیا اینطوری اند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
کلا به هر کی کمتر رو بدی بیشتر تحویلت می گیره.
اقای شریعت مداری خودت در این بین چه نقشی داری
آقای شریعتمداری علی ع معصوم است فرق است از زمین تا آسمان مقدس سازی را کناربگذارید تا به اندازه دو خط جای نقد باقی بماند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
انسانها هیچوقت دنبال خداپرستی نبوده اند. اگر ۳۱۳ خداپرست واقعی در دنیا وجود داشته باشه، خواهیم دید که چه ها میشود. فقط ۳۱۳ خداپرست. پس ببین این همه انسانها که ادعای دینداری دارند خداپرست نیستند.
حرفهای این آقای انبار لویی در باره طالبان و افغانستان خیلی بی معنی ، فاقد سیاست ، و نااگاهانه است
سپاه که در همه عرصه ها حضور فعال داره چرا نتونسته جلوی ورود و توزیع و قاچاق مواد مخدر را بگیره که حالا باید بودجه بگیره برای ایجاد اردوگاه کرامت؟
اقای عبدالله گنجی! رفتن رییس جمهور به میان مردم ارزش است؟ بهتر نیست به جای وقت گذرانی از این فرصت ها برای حل مشکلات مردم استفاده کنند.
واکسن واکسن واکسن تهیه کنید
چند ماه بعد که طالبان هزار برابر آمزیکایی ها از افغانستانی ها کشت من می آیم و می گویم که ببینید یک پسر ۱۵ ساله فهمید که طالبان بد است ولی شما نه
واقعا باعث تاسف هست این تحلیلها....طالبان زاییده پول عربستان...پشتیبانی پاکستان و برنامه ریزی آمریکا بوده....هوشیار باشیم در آینده وبال گردنو خطر امنیتی برای مرزها و تمامیت ما نشوند.....
آقای کیهان از 84 تا 90 به مدت 6 سال ازین افاضات در مورد احمدی نژاد هم فرمودن، اونم به کرات و با الفاظ متفاوت ولی دکتر محمودشون منحرف شد و تمام اون تعاریف و القاب رو به فنا داد و خودش را هم الی الابد. ولی متاسفانه کیهان درس بگیر نیست.
امیدواریم تیم اقتصادی دولت از اقتصاد حد اقلی بلد باشند
یکی باید به این آقای محمد سعید احدیان بگه که آخره جمله پایانیش دقیقأ نشون میده که ایشون یک پدر کشتگی اساسی با آقای سعید محمد داره. این مسئله رو باید قوه قضائیه پیگیر بشه و اگر ریگی به کفش این آقا و یا خود قالیباف باشه، طبق قانون باهاشون برخورد بشه. این کارا یعنی چی؟ اگر آقای سعید محمد مأمور بوده منشأ فساد رو در پروژه یاس پیدا کنه و به قوه قضائیه گزارش بده و دست بعضی ها رو بشه، باید بهش ایول گفت و ازش حمایت کرد نه اینکه هم جلوی کاندید ریاست جمهوری شدنش رو بگیرن هم در انتخاب وزرای قوه مجریه هم دخالت کنن که سهمی به آقای سعید محمد نرسه.
این کابینه، کشور را به سمت پرتگاه میبرد!!!
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
می بخشید ولی الان کشور لب پرتگاه است پس خبر نداری!!!!!؟
این آقای شریعتمداری ظاهرا ده بیست سالی هست که از دفتر روزنامه کیهان بیرون نیامده واز دور وبرش خبر نداره ونمی دونه مردم فقط تو قطار اگر اینترنت قطع باشه وسرگرمی نداشته باشند شاید !!! زورکی یک نگاهی به روزنامه کیهان بیندازند آقای شریعتمداری مدیر مسئولی روزنامه کیهان مثل سمت وزارت بهداشت نیست که با تعویض دولت از شنا بگیرند شما نیاز به ابراز ارادت ورابطه عاشق و معشوقی ندارید کسی روزنامه شما رو نگاه نمی کنه آسوده بخواب این پست تا ابد ما توست
جتاب کنجی طوری صحبت می فرمایند که مردم با دیدن رئیس جمهور شکم شان سیر و مشکل شان رفع میگردد . اکنون هم و غم دولت باید این باشد که تجمع صورت نگیرد و پروتل ها اجرا شود و اگر رئیس دولت خود به انجام پروتکل همت نگمارد از دیگران چه انتظاری است . اقای گنجی نمونه مشکل خوزستان ، مشکل اکثر قریب به اتفاق روستاهای ایران است و اگر قرار باشد با حضور رئیس جمهور مشکل چند روستا حل شود دیگر روستا ها مشکل شان کی حل خواهد شد. من در ناصرکیاده بخش رودبنه شهر لاهیجان ساکن هستم و حد اقل یک ماه است ساکنین طرف دیگر خیابان اب شهر تدارند و ممکن است اقای رییس مشکل این محل را با امدنش حل کند ؟ اقای گنجی بنظر میرسد افکار شما کودکانه است
وزیرآموزش و پرورش باید زود معرفی شود ولی نه از مهره های روحانی. وزیر زن جواب نمی دهد.
عجب روئی !!! فقط در بین مردم باشد کافی است !!!!! واقعا شماها مردم را چی فرض کردید . اقای رئیسی اصلا لازم نیست به میان مردم بیاید . یک کلمه هم نگوید . اصلا برای کلام و قیافه که نیامده . مگر امام جماعت یک مسجد است . او باید مشکلات را رفع کند . او مسئول است . قول داده . قسم خورده . خودش قبول کرده .
آقای محمد سعید احدیان ، خدا کند آنچه که شما می گویید راست باشد همانند قولی که این مجلس بابت شفافیت داد
شریعتمداری کیهان و همفکرانشان ، در زمان احمدی نژاد هم از این دست مقالات

زیاد نوشتند و حمایت و هواداری تمام قد کردند !!!

ولی به محض خراب در آمدن نتایج و پیش بینی هایشان ، کاملا چرخش ۱۸۰ د

درجه کردند و خودشان را به کوچه چپ !! زدند

و انگار نه انگار !!!

انشالله که اینبار دولت سیزدهم بتواند ارزوهای ایشان و کل مردم و کشور را که

سخت ترین شرایط صد ساله قبل را تجربه میکنند براورده کند .
حکومت و دولت اول واکسن مناسب و کافی را تهیه و وارد کشور کنند

همه مردم منتطرند تا واکسینه شوند و نیازی به نگرانی نیست
,روز بخیر ، جناب آقای رضائی گرامی جنابعالی با توجه به تحصیلات و پایبندی به تئوریِهای اقتصادی ابرازی خود ، امیدواری به ایجاد تحول را دل‌ها ایجاد کرده
مسیولیتهای واگذار شده به جنابعالی ایجاد می‌کند تا دیر نشده سریعا و قبل از اینکه دوستان با پایه تحصیلات غیر مرتبط شروع به مصاحبه و …. جلسات. تیم اقتصادی را برگزار و و کار اقتصادی پیچیده مملکت را هماهنگ بفرمائید ،. قبل از اینکه هر از افراد تیم اقتصادی دولت بر اساس نظر شخصی و بی ارتباط. با سیاست اقتصادی کل کشور به گشت و گذار و مصاحبه مشغول نشوند
"""طالبان می‌تواند دومین «جمهوری‌ واقعی اسلامی» منطقه شود""""""""
حاجی وایسا با هم بریم.......
اصلا طالبان امده تا همین یکی را هم به فضل الهی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!از بین ببره.............
کو تا شما آمریکا را بشناسید..............
منم اگه برم سر کار و هیچ کاری انجام ندم باز خوبه و کلی ارزش داره این که نشد.
رئیسی کی آیت الله شد؟!
مولا علی اگر شرایط امروز را میدید صد درصد بروی برخی که از دین هزینه می کنند تا کمبود های خود را لاپوشانی کنند چه می کرد؟
اگر حکومت اسلامی با ملاحظه مصالح عمومی کشور، مقرراتی را اعلام کند، همه باید عمل کنند
محمدکاظم انبارلویی مدیر مسئول روزنامه اصولگرای رسالت نوشت:"رهبری طالبان که اکنون پرده نشین است اگر دقیق عمل کند روی رضایت، فداکاری و وفاداری مردم و نیز فرهنگ انقلابی اسلام به طور جدی حساب باز کند، با دنیای کفر و ستم و تکفیر مرزبندی داشته باشد، می تواند دومین جمهوری واقعی اسلامی را در مرز برادری با ملت ایران افتتاح کند و مستظهر به پشتیبانی ملت و دولت ایران باشد."
- متاسفانه باید عرض شود: گروهی که با دلارهای عربستان و سرویس های جاسوسی پاکستان شکل و قدرت گرفته هرگز و هرگز مستظهر به پشتیبانی ملت ایران نخواهد شد.
متاسفم برای روزنامه رسالت که در هنگام تاسیس جناب دکتر توکلی در جمعی که حضور داشتم از تاسیس روزنامه ای خبر داد که به قول خودش صدای علما تعبیر کرد از این روزنامه.
امار قربانیان کرونا در ایران از تمام همسایگان که تماما زیر ده نفر تلفات داشتند ، بشدت سبقت گرفته !!!!

و به نسبت جمعیت ، چندین روز است که در دنیا رکوردار هستیم

چرا واکسن مناسب و کافی وارد نکردید ؟

چرا واکسن مناسب و کافی وارد نمی کنید ؟
اقای کوثری نفست از جای گرمی در می اید وشاید هم در خانه شما فراوانی وارزانیست ویا بقول یکی از مسئولین شمانیز همسرتان به خرید می رود واز قیمتها خبر ندارید ؟برای یکبار هم شده باید با امریکا رودرو ومستقیم مذاکره کنید .این تنها راهکار نجات مملکت وملت است
سعید محمد از تخلفات بیشمار شهرداری در دوره قالیباف اطلاع داشت لذا مافیای قدرت و لابی های زیاد قالیباف مانع حضور ایشان در هیت دولت شد
به جای تشویق به پست و مقام برای زنان آنها را به خانه برگردانید تا جامعه سالم شود
دختران و خانواده آنها در این شرایط بحرانی باید سطح توقع خود را پایین بیاورند و با مردان متاهل با درامد متوسط و بالا ازدواج کنند تا هم مشکل ازدواج دختران حل شود و هم مشکل کاهش جمعیت
چرا زنان ایران مطابق دستور شرع دست از غرور و نخوت و خو پسندی بر نمی دارند و همسران دیگری را برای شوهر خود تحمل نمی کنند تا مشکل ازدواج همجنسان آنها حل شود و با فرزند آوری به رشد جامعه شیعه کمک شود ؟؟
خدا خود بهتر می داند که زن بعد زایمان و سی سالگی دیگر برای مرد جذاب نیست و زنان حوانتر لازم است که مرد به گناه کشیده نشود
برای پسران مجرد بیکار و بی پول هم زنان بیوه و مطلقه باید سطح توقعات خود را پایین بیاورند و نیازهای مشروع آنها را از طریق صیغه بر طرف کنند تا زمانی که آن جوانان توان ازدواج دائم و تشکیل خانواده پیدا کنند و دختران مناسب و هم کفو برای ازدواج دایم و فرزند آوری برگزینند
این دستور شرع و خداست برای داشتن جامعه سالم
با کار بیرون از منزل و تحصیل و ساز و آواز و نمایش و ...فقط سطح توقع زنان بالا می رود و غرور نخوت در آنها رشد می کند و نتیجه اش انبوه دختران ترشیده و ازدواج سفید و دختران ناپاک و ولگرد و بد حجاب است که جامعه را به گند و کثافت کشیده اند و مردان را به گناه الوده کرده اند
پاسخ ها
Rahman
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
نمیدانم این مطالب را به طنز نوشته‌اید یا ترادشات مغز خودتان است اگر به طنز است که طنز تلخی است واگر از ذهن خودتان برخواسته وامصیبرادر ارزشی فرموده اید
Rahman
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
نمیدانم مطالبی که در بالا نوشته‌اید از روی طنز و طنازی نوشته ای یا تراوشات مغز خودتان است اگر از روی طنز نوشته اید طنز تلخی است و اگر تراوش ذهن وامصیبتا. نوشته اید دختران ازدواج کنند تا نسل شیعیان زیادشود مگر تمام زنان ودختران جامعه ما مسلمان وان هم شیعه هستند؟وانگهی افزایش جمعیت برای چه وقتی ما از پس جمعیت 80 میلیونی بر نمی‌آییم و توان تامین نیازهای این جمعیت را هم نداریم افزایش جمعیت برای چه؟ در بیماری کرونا نحوه مدیریت این 80 میلیون را دیدیم آقایان اگر بتوانند همین جمعیت را به سر منزل مقصود برسانند جای شکر دارد! همچنین راجع به صیغه بیاناتی فرموده‌اید که موجب شرم است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
تراوش های مغز یک طالبانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
باشه
اول از خونواده خودت شروع کن
بورس که نابود شد علی برکت الله رییسی
بیکاری؟ این چه سوال و جوابی بود که گذاشتی؟ در دنیا علم امروز این سوال و جوابها و این اطلاع رسانی های دیگر برای چیست؟
کوثری: اِبایی از مذاکره نداریم
امثال ایشان نمی توانند به مذاکره اعتقاد داشته باشند مذاکره نیازمند دانایی و توانایی است
روزنامه کیهان بجای فارسی کلا عربی بنویسد بهتراست!
اعتمادمردم دیگه به هیچ وجه تامین نمیشه،به سیاهروزی مردم نگاه کنید،چه بلایی سرمردم ومملکت آوردین،ازاعتمادمردم هم حرف میزنین،به چی اعتمادکنن؟حرفهای مفت وبی حاصل ومرگ برآمریکا واسرائیل گفتن؟
علی(ع) در برابر برادر نابینای خود که بدلیل کثرت اولاد در خواست مساعدت از بیت المال را داشت اتش بر دستش نهاد و گفت تو تاب اتش دنیا را نداری من چگونه اتش اخرت را تحمل کنم جناب شریعتمداری لطفا با مقدسات مردم بازی نکنید .... شما بعد از انقلاب دور و بر مقامات را که از سفره انقلاب بنا حق خوردند لیست بفرمائید تا اشکار شود که مقایسه شما توهمی بیش نیست و خودتان نیز شاید عالم به ان هستید لیکن شعار را دوست دارید لطفا با دین و مقدسات مردم بازی نکنید .
قبلا که مقرر شده واکسن فایزر و مدرنا و آسترازنکا-آکسفورد و جانسون وارد نشود تا جا برای اسپوتنیک و ساینوفارم و برکت باشد.
انبارلویی: طالبان می‌تواند دومین «جمهوری‌ واقعی اسلامی» منطقه شود

هر چی بگم، از بار طنزش کم می‌شه :)
واکسن فقط ویروس مرده انهم تحت نظر اطبا سنتی
سرکار خانم نماینده، جای تورک ها با این همه نفوس در ایران فعلی و سابقه حکومت داری در هیئت دولتی قبلی و فعلی خیلی خیلی خیلی خالی است . همچنین اهل سنت و بلوچ ها و کردها و زنان و ... خیلی خالی است.
کوچکترین نشانه از وفاق ملی در دولت فعلی وجود ندارد!؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی