بازدید 72661

بیانیه علوم پزشکی اهواز در پی سیلی به رئیس دانشگاه

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پی تعرض به رئیس این دانشگاه که امروز در جریان بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان گلستان اهواز رخ داد، بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۷۲۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵ 28 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در بیانیه دیشب دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پی تعرض به رئیس این دانشگاه آمده است: "در پی اتفاقات رخ داده برای رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز همزمان با بازدید وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از یکی از بیمارستان‌های اهواز، مطالب زیر جهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌گردد:

ظهر امروز همزمان با حضور امیدآفرین رئیس محترم جمهور و اعضای دولت مردمی ایران قوی در استان و بازدید وزیر محترم بهداشت از بیمارستان‌های استان به منظور بررسی وضعیت ارائه خدمات به بیماران، فردی با مشخصات امین کمالی که دارای مدرک دامپزشکی و با مسئولیت مراقبت و نگهداری از حیوانات آزمایشگاهی دانشگاه است با حرکاتی عجیب ضمن نزدیک شدن به وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز که در حال ویزیت و عیادت از بیماران مبتلا به کرونا بودند، با ایجاد بی‌نظمی در روند ارائه خدمات به بیماران، به سمت رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهوار حمله‌ور شد و وی را مضروب نمود.

این اقدام غیراخلاقی با واکنش وزیر بهداشت و مقامات انتظامی همراه مواجه شد و فرد متخلف به سرعت بازداشت شد.

لازم به ذکر است که ضارب در ماه‌های گذشته به دلیل انتشار مطالب موهن در فضای مجازی و تخلفات متعدد اداری، از سوی هیات رسیدگی به تخلفات دانشگاه مجرم شناخته شده بود و برای وی احکامی در این زمینه صادر شده است؛ لذا اقدام وی علیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در راستای تلافی‌جویی از احکام قانونی صادره و کاملا شخصی بوده و بر خلاف ادعای رسانه‌های بیگانه، هیچ ارتباطی به اعتراض به اطلاعات مربوط به حوزه سلامت نداشته است.

این اقدام زشت و از پیش طراحی شده که در پی از دست رفتن برخی منافع مالی و با هدایت برخی عوامل پشت پرده و مافیایی در حوزه علوم پزشکی انجام و با هماهنگی با خارج از کشور به سرعت مورد سوءاستفاده برخی رسانه‌های معاند نیز قرار گرفت، نشان از عمق خطر افراد منفعت‌طلب و قدرت‌طلب در حوزه سلامت دارد که حاضرند برای به جیب زدن ثروت، اخلاق را زیر پا بگذراند و بی‌شرمانه در روز پزشک به پزشک ایثارگر و زحمتکش خوزستانی که در یک سال و نیم اخیر برای حفاظت از سلامت مردم از جان مایه گذاشته است حمله فیزیکی کنند.

در حالی که خوزستان شادمان از سفر سید محرومان بود و اقدام مثبت و انقلابی دولت مردمی باعث تزریق امید به مردم شده، چنین اقدام زشت و تاسف‌باری که با اعتراض اعضای سازمان نظام پزشکی خوزستان و پزشکان و کادر درمان نیز همراه شد، باعث تلخ‌کامی گروه‌های مختلف مردمی و مدافعان سلامت شده است که امید می‌رود مقامات قضایی با رسیدگی فوری و خارج از نوبت به پرونده این فرد متخلف، موجبات صیانت و حفاظت از جایگاه مدافعان سلامت در دوران سخت مبارزه با کرونا را که رهبر معظم انقلاب بار‌ها در فرمایشات‌شان از این قشر زحمتکش تقدیر به عمل آورده بودند، را فراهم آورند. "

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۷۱
ما دیگه عادت کردیم اگر کسی داد حق سر داد صدها وصله بهش می چسبانند . ما همیشه مسولین طلب کار و ملت بدهکار داریم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
بی فرهنگی و انحطاط اخلاقی خودتو پشت این حرافای عوام فریب پنهان نکن ! اتفاقا ما عادت کردیم که هر ناهنجاری و بذهکاری رو عده ای عقده ای سیاسی کنن و به نام حق طلبی جا بزنن ! به فرض که حقی از این آدم ضایع شده باشه هیچ حقی نداشته چنین کاری بکنه و به یک مسئول حمله ور بشه آهم در مقابل وزیر ! اینجا مردمی در کار نیست که تو از چساباندیش به مردم این آدم با این رفتار نشون داده یه آدم بی فرهنگ و هتاک هنجار شکن است و باید مجازات بشه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
جالبه عنابستانی سیلی زد به سرباز راهور ناجا،کسی کم هم نگزید،طرف به رئیسش سیلی زده( این رفتار مورد قبول بنده نیست), آسمون را به زمین دوختند و بیانیه ی صرفا سیاسی دادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
كاش زير همين خبر سخنان اون بنده خدا كه اين همه اتهام بهش وارد شد نيز آورده ميشد
بله یک طرفه بیانیه دادن و قضاوت کردن معلومه که حق با شماست. با این نوع بیانیه نشون میده که از قبل با یکدیگر مساله داشته اند و باید بررسی بشه دید واقعا آیا مشکلی از این بنده خداست یا خیر. معمولا وقتی سیستم با فردی مشکل پیدا می کند به هر دلیلی از همه ابزاها برای حذف اون استفاده میشه. باید دید که چه بلایی سر این فرد آمده که این چنین رفتار کرده. رفتار نا مناسب و زشت داشته اما علت واقعی چیست؟ تا کشف علت ما قضاوت نم یکنیم و یک طرفه به قاضی نمی رویم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
دقیقا. برخی مسئولین اینقدر خواب و بی لیاقت هستند که همین سیلی بیدارشون میکنه.
بی خیال دیگه همه میدونن هر اتفاقی برای شما ها میافتد وصل میکنید به خارج از کشور
فردا هم میبندین بهش عنصر سلطنت طلب و موساد و.........
همه میدونن حناتان رنگ ندارد .
نتیجه حرکات بیش از حد سیاست های پوپولیستی همین است. لطفا بیش از اندازه سرمایه های انسانی و تخصصی خود را بی ارزش نکنیم.
پاسخ ها
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
اصلا معنی پوپولیست را میدانی
یک کلمه یاد گرفته اید و هر جا به کار میبرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
ببین بیچاره بدبختو به کجا رسوندن که
کار مملکت شده فقط تکذیب کردن
پاسخ ها
تا بودن همین بوده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
خوشم اومد ... واقعا هرچی سایت باز میکنی یه تکذیب نامه میاد جلو روت..... من بچه اهوازم ، کی گفته ما شادمانیم ازحضور سیذ محرومان؟ ما چشم دیدن هیچ کدومشونو نداریم... اگه داشتیم که قبل از اومدن خبر میدادن دارن میان ... همه میدونن که حرکات انقلابیتون یعنی یه حرکت به ضرر مردم و به نفع مسئولین بی مایع
نه بابا...!!!! یک کشیده رو چسبوندن به عوامل مافیایی داخلی و بقیش هم به عوامل استکباری جهانی !!!!! مسخرس بخدا.... خودش میگه تسویه حساب شخصی بوده بعد میگه عوامل مافیایی طراحیش کردن!!!! عمق فساد و چاپلوسی برای مدیران دولتی رو از همین بیانیه میشه دید... اتفاقا باید اون رییس دانشگاهی رو که اجازه داده همیچین خزعبلاتی رو در راستای تملق ازش تنظیم کنه رو از اون دانشگاه و تمام مسئلولیت هاش انداخت بیرون..... فکر کنم اون دامپزشکه که یک کشیده بهش زد و گفت دروغگو لابد راست میگفت چون این بیانیه دانشگاه اهواز که پر از دروغ هستش و رییس هم تاییدش کرده که پخش شده.... خدا مملکت رو از مسئولی که ریاکار باشه حفظ کنه.... راهش اینه آدم هایی مثل این رییس دانشگاه رو بیرون بندازین بو جاشون آدم های صالحی بگذاریم که بتونن حداقل راست بگن... داستان استاندار خوزستان هم نشه بره یک جای دیگه مسئولیت بگیره.... این فرهنگ اینکه هر کی هم به یک مسئولی ایراد گرفت رو بچسبونیم به آمریکا و اسراییل بزاریم کنار و دلیل ایراد رو نگاه کنیم... شاید یکی در مسئولیتش مشکلی باشه...یادمه یکی هم به نخست وزیر فرانسه یک کشیده زد . چسبوندنش به ایران؟!
شما گفتید و ملت باور کردند! .از بس آمار دروغ تحویل می دهید که فردی آگاه از آمار واقعی را بشدت عصبانی کرده اید.
رییس داشته بیمار ویزیت می کرده یا به وزیر گزارش میداده؟ چرا تا صدای یک نفر بلند میشه پای معاند ها میاد وسط؟ همین کار ها رو کردین که مملکت به حال و روز فعلی افتاد. هنوز هم از گذشته عبرت نگرفتین. البته سیلی زدن در هر حال کار درستی نیست چه در اوین باشد چه در بیمارستان.
خیلی سریع به هر معترضی انگ زده می شود تا بقیه سکوت کنند
یا ....، اینقدر پیچیده بود؟!!!!!!
من دانشجوی اهوازم و این آقایی که شما میگید از بهترین کارمندان دانشگاه هستند...
دیگه مظلوم نمایی نکنید. کسانی که در بهداشت هستند متوجه مشکلات فرد خاطی هستند .
ولی شما چرا اسم فرد رو منتشر کردید ؟ چه جریان مافیایی که خودتون گفتید پشت پرده بهداشت خوزستان وجود داره که اسم این فرد به راحتی منتشر میشه ولی اسامی افراد با اختلاس های چند ده میلیاردی به صورت مخفف ؟
در ضمن شما فقط یک مسیر و راه نشون بده که امکان اعتراض به آقای ابول نژادیان وجود داشته باشه؟
اگر راست میگید از ایشون بخواهید در خصوص پاداش های کرونا که به بچه های طرح سلامت نمیدن یا خیلی اندک میدن شفاف سازی کند و بجای اون بین پرسنل ثابت بهداشت تقسیم میکنند
سر یه سیلی به چه جرم هایی متهم شد! اگر اینهمه مجرم و متهم بود پس چرا هنوز سمت داشته و کار میکرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
همون بگو
آره، ضارب مشکل روحی روانی داشته.
انگار که سنگ افتاد تو کعبه.حتما یه کاری کرده.اتفاقا این روش خوبیه واسه مدیران نالایق
پاسخ ها
کارگر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
اتفاقا من هم موافقم وقتی نیروی بازدارندهای برای مدیران نیست بایدادب بشن بهرقیمت
انقلاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
همنشین براو اثر کرد دام پزشک هستن کمال
سیلی نزده هلش داده(از زاویه دید عنابستانی)
چقدر داستان تناقض داره !
بدون شک خلاف واقع هست
خارج كشور ايشون رو مسلح به سيلى كرده بود؟
خداوندا مردم ما را از دروغ نجات بده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
یعنی همه کسانی که تکذیب کرده اند از نزدیک واقعیت را دیده اند؟؟ یعنی اگر سیلی زده باشد اینان با آن سیلی موافق اند؟ یعنی با دفاع کردن از او گناه او را به گردن می گیرند؟
مجری رادیو جوان ی سوال بپرسید اخراج شد مجری تلویزیون توبیخ شده مدیران نالایق حقشون همینه کاش یکی پیدا بشه ی سیلی ب وزیر بهداشت قبلی میزد مملکت شده چاپلوسی دروغ گویی تا کی میخاین ب این روش ادامه بدین الکی آمار فقط ب موفق خود می دن آقا مشکلات رو بگید تا دنبال راه حل باشن نه اینکه فقط دنبال آمار سازی هستین
ببخشید !!! محرومان کی اقای رییسی را سید خود کردند ؟!!!
قطعا دروغ است. مگر یارو مریض بوده؟ حتما ظلمی شده
عجیبه که نگفتن ضارب با سازمان جاسوسی موساد اسراییل در ارتباط بوده
آنقدر موضوع را بزرگ نکن دانشگاه علوم پزشکی .یه کاری نکن که فکر کنیم داری جلوی رئیس جمهور و وزیر بهداشت مظلوم نمایی می کنی .کار اون دامپزشک خوب نبوده اما شما حتی حاضر نشدی بگی دکتر کمالی .اون بنده خدا را نمی‌شناسم اما بیایید ببینیم یه فرد چقدر می تونن توی محیط کاری خودش دچار فشار شده باشه که دست به چنین کاری بزنه اما جوری دارید رفتار می کنید آدم احساس می کنه قتل کرده .خلافی را مرتکب شده خب خیلی خب آروم باشید این مظلوم نمایی چهره یک دانشگاه را داره خراب می‌کنه .شما از امیر المومنین علی ع بزرگتر هستید که برای قاتل خودش سفارش یه مدارا می کنه و می گه یک ضربت به جای اون یک ضربت بزنید؟ در بلاد کفر هم دیدیم فردی عصبانی به صورت مکرون زده آنقدر خودشان را برای مجازاتش مسلح کردند و آماده؟بس کنید آقایان این برخورد را فکر نمی کنم این مظلوم نمایی بیش از این چهره جالبی داشته باشد برای شما و تیم محترمتان.از یک کارمندت داری یه قاتل بالفطره می سازی.
من کار اون ضارب را تایید نمی کنم ولی از تحقیر ابول نزادیان دلم خنک شد.اقای ابول النزادیان تحقیر شدی چون حق و ناحق کردی پول کرونا را. برای پرداخت کارانه سال ۹۹ اقدام نکردی در دوران تبلیغات ریاست جمهوری که اقای رییسی به خوزستان امد برای ماندن در پست فعلی بر اجرای پروتکل ها پافشاری نکردی. خدا ترا هدایت کند.آمین
اگر سیلی زده خوب کرده ، کاش همه مردم ایران به این مسئولان و مدیران نالایق سیلی بزنند که دل ما خنک بشه
من در تعجبم از اینکه هیچ کس از نزدیکان این مسئولان کرونا نمگیره ، کرونا شده فقط ما فقیر فقرا
توروخدا بعضی حرفها را نزنین حتما اینقدر بهش ظلم کرده که چنین عکس العملی نشون داده،چرا باید همیشه حق با مسئولین باشد،اگر غیر از این باشد وضعیت مملکتمون این نبود،به قول قدیمی‌ها ،،کارد به استخوان رسیده،که زده توگوشش.
به خدا مردم کسی که از ته دل خدمت میکند مردم قدردانی هستن ،اینا که از مردم سیلی میخورن رفتارشان درپشت صحنه بامردم فرق میکند
خیلی راحت به خارج از کشور وصل میکنند که بتوانند ده ها جرم نکرده را بهش وصل کنند. بس کنید .همین دروغ ها باعث فلاکت امروز ایران هست. کی عبرت میشود.
با فرد ضارب باید برخورد قاطع شود ایشون هیچ جایگاه و هیچ حقی نداشته کما اینکه ریس دانشگاه مقصر باشد
پاسخ ها
خادم خداوند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
شما چرت و پرت نگو انگار رئیس دانشگاه پدرته
پزشک یا دامپزشک فرقی نداره مطمئنا این آقای دکتر اینقدر شعور اجتماعی داشته که در انظار عمومی آنهم مسئولین بالادستی دست به اینکار نزنه ولی باید دید چه فشار عصبی به روان بیچاره وارد کردن که قید تمام شرایط اخلاقی را زده ودست به اینکار زده ان الله علی کل امرا" بصیر
دادگاه علنی باشه ببینیم کی دروغ گفته،،،البته اگه جرئت دارید
واقعانکه حتما انگلیس پاشده اومده به دست بنده خدا فرمان حرکت داده و امریکا هم پشتش بوده و اسراییلم شلوغش کرده و این بنده خدا دربه در هم مفسده
خداوکیلی شما اصلا از اوضاع و احوال زندگی فلاکت بار ما زیر پا مانده ها خبر دارید شما اصلا میدانید ما اگر بیمار داشته باشیم بخاطر پول نداشتن به درمانگاه مراجعه نمیکنیم هیچ میدانید خانواده ما در سال شاید دو بار مزه گوشت را احساس نکنند هیچ میدانید هر سه یا چهار سال نمیتوانیم یک تکه لباس بخریم میخای آدرس بدم تشریف بیاورید و عینا در منطقه وسیعی ببینید چطور میفرمایید سهام عدالت را نفروشید فکر کردید ما احمق هستیم نمیفهمیم،! نه برادر من اینقدر امر و نهی نکنید ما هم چیزهایی حالیمونه
اگه راست میگی دریک جلسه علنی ورودرروباحضورکادردرمان ودانشگاه بیاییدبعددروغ هامشخص وعناصروابسته معلوم میشه چه کسانی هستند
آقا خداوکیلی اگر اون آدم محترمانه مشکل شو مطرح میکرد کسی توجه میکرد بهش که البته اینطور نبوده که نتیجه اش این شده همین چند وقت پیش یک آدم معمولی سیلی به رییس جمهور فرانسه زد ویدئوشم تو فضای مجازی هست مگه ماها اینقدر سیلی میخوریم اعتراض میکنیم
هی ربطش بدید به اون ور آب،هی حرف های تکراری و کلیشه ای،سید محرومان دیگه چه صیغه ایه؟
در پاچه خواری حضرات بهداشت و درمان که شکی نیست.من خودم یکی از حاضرین بودم.وقتیکه پاچه خواری آقای رئیس از حد گذشت و سعی داشت همه چیز را خوب و بر وفق مراد جلوه دهد، همه ما خون به جگر شدیم، ولی تنها یک نفرمان جگر داشت و آنهم آقای دامپزشک جناب آقای کمالی بود که شیر مادر به حلالش باشد.
لز طرف ، حاضر و ناظر بر ماجرا
خدا ضد انقلاب را نابود کند ک برای هر حقی واکنش منفی دارد درود بر رییس جمهور منتخب وارز شمند جمهوری اسلامی ایران
حتماً جاسوس آمریکا و انگلیس بوده ..... !!!!!!
من خودم بیمار دارم توی بیمارستان هیچ کس به بیمار رسیدگی نمیکنه معلوم نیست که به کی اصلا دکترش کی باید چکار کنیم کلا رو هوا ست هیچ امکاناتی نیست فقط وقتی فهمیدن ریئسی اومد شروع کردن تر تمیز کردن بیمارستان کولر درست کردن دستکاه اکسیژن اوردن ای خدااااا خودت به داد مردم برس
لات بازی دراورده وصرفنظر از انگیزه اش به خاطر هتک جرمت یک مقام انهم درحضورمقامات بالاتر باید بشدت مجازات شود.
همین امروز رهبر گفتند بمردم تمام واقعیت را بگوئید تا اعتماد ااز دست رفته برگردد واقعیت همین است که گفته شد
دستش درد نکنه، حتما دلش خیلی پر بوده
تا کی قراره به مردم دروغ تحویل بدید..؟ تا کی میخواهید هر موضوع و مسئله ای را با لاپوشانی و یا تحریف، جور دیگه ای به مردم قالب کنید..!!؟ به قول اون هموطنمان چرا اسم فرد را اعلام کرده اید در جایی که چندین سال است میلیارد میلیارد سرمایه های کشور بوسیله یک عده با اختلاس و قاچاق و هزار جور کثافت کاری از مملکت خارج میشه و با دو تا حرف به مردم معرفی میشن که خدای نکرده آبروی دزدان قهار و قاچاقچیان گردن کلفت، ریخته نشه...!!!؟ ولله تأسف خوردن هم در حق شماها عین حماقته، فقط خدا به فریاد ما مردم برسه..!
سزای مسیول دروغگو چیزی بیش از سیلی است مسیولی که چند روز پیش در بحبوحه کمبود اکسیژن مملکت صادرات اکسیژن به عراق را به دلیل عدم نیاز کشور به اکسیژن بیان کرد باید به حبس ابد برود نه سیلی بخورد.
بازیکی تواین دم دستگاهتون حرف حق زدبه همه چی متهم شد....
هیچ چیز سیلی زدن و بی ادبی رو توجیه نمیکن ه
نفتالی بنت در حال حمله به یک فقره رییس دانشگاه بازداشت شد و اعتراف کرد که میخواسته مدارک هسته ای رییس دانشگاه را سرقت کند که با مدیریت کارآمد مسوولان بهداشت روبرو شد.
وی اظهار داشت قصد اخلال در روند ارسال واکسنهای کوید ۱۹ به همه دنیا را داشته است.
این گزارش نشون میده دقیقا حق با اون بیچاره بوده، مسئولین که هیچجوره جوابگو نیستن
خدا بهش رحم کنه این وصله را بهش چسبوندن
اها فورآ اسم فرد خاطی را منتشر میکنید و وصلش میکنید به خارج از کشور .... ماجرا را دقیقا وارونه تعریف میکنید .بس کنید مردم دیگه خسته شدن از این همه دروغ و سیاه نمایی.رئیس بیمارستان آمار دروغ و خالی از حقیقت را گزارش کرده اون بنده خدا هم از این همه دروغی که همه چیز را گل وبلبل نشان میدین برافروخته شده و نتوانسته خودشو کنترل کنه .حالا هزارتا انگ دروغ بهش بچسمونید و اعدامش هم بکنید.
یک گروه تحقیق واقعی اعلام کند حقیقت چیست دون پایه اگر با لا دست رابزند از درد است که از آن نفر دارد و اگر صاحب منصب دون پایه ای را بزند از تکبر و غرور است
سلام. بیایید برای یک بار همین مساله به ظاهر کوچک-ولی بزرگ-را دنبال و ریشه یابی کنید. اگر سیلی زده برای سیلی و خطاهایش تنبیهش کنید ولی اگر در جای دیگری حق دارد یا در کمیته تخلفات به او ظلمی شده، حقش را بدهید.
باور کنید دو سه نمونه از این نوع برخوردها بسیاری از مسایل را حل می کند. ممنون
سایقه فحاشی داشته یا غارت؟
انسانيت حكم ميكنه نظر بنده خدايي كه اينهمه اتهام بهش وارد كرديد رو همينجا منتشر كنيد
خب حرفاتون رو زدید حالا تریبون رو بدید به آقای کمالی تا حرفای ایشون روهم بشنویم
بابا بسه یه کشیده زده یه کشیده بزن چرا اینقدر جنگولک به دمش بستید از خدا بترسی دیه یه کشیده چقدره ازش بگیر اگه با یه کشیده ظلم کرده شما با این همه تهمت که صد برابر ظلم میکنی فکر هم میکنی حالش جا بیاری ما آدمها همه مثل هم هستیم مثل هم هم فکر میکنیم اما وجدان کجا رفته اندازه ظلمش تنبیه کن اگه ناحق بوده اگه هم حق بوده که شکایتی نباید باشه خدا به همه مردم رحم کند
آدمهای حق به جانب وقتی کسی باهاشون مخالف باشه کتکش میزنن.برچسب میزنن. برکنار میکنن.زندان میکنن ...
الگو برداری از نماینده مجلس
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر