بازدید 38507
۲
در بازگشتی تاریخی و پس از فسخ قرارداد با یوونتوس؛

رونالدو به منچستریونایتد پیوست

رونالدو که در ابتدا قرار بود به سیتی بپیوندد، تغییر عقیده داد و راهی منچستریونایتد شد و این تیم را در ادامه فصل همراهی خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۷۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵ 27 August 2021

به نقل از دیلی میل، کریستیانو رونالدو با قراردادی ۲۸ میلیون یورویی به منچستریونایتد پیوست. قرارداد این ستاره پرتغالی ۲ ساله است که می‌تواند برای سال سوم نیز تمدید شود.

رونالدو که در ابتدا قرار بود به سیتی بپیوندد، تغییر عقیده داد و راهی منچستریونایتد شد و این تیم را در ادامه فصل همراهی خواهد کرد.

رونالدو سابقه درخشانی در منچستریونایتد داشته است و بازگشت او می تواند روحیه این تیم را برای کسب اولین قهرمانی بعد از دوران سر آلکس فرگوسن افزایش دهد.

رونالدو به منچستریونایتد پیوست

وب سایت منچستریونایتد، این باشگاه تایید کرد که برای به خدمت گیری کریستیانو رونالدو با باشگاه یوونتوس و شخص بازیکن به توافق نهایی دست یافته است و توافق کامل شخصی، ویزای کار و زمان دقیق برگزاری تست های پزشکی همه تعیین شده اند. کریستیانو رونالدو که پنج بار فاتح توپ طلا شده و بیش از سی جام بین المللی در کارنامه اش دارد، دوباره پیراهن منچستریونایتد را به تن می کند. حساب توییتر منچستریونایتد نیز به رونالدو خوشامد گفته است. منچستریونایتد جزئیات بیشتری از این توافق اعلام نکرده اما اسکای ایتالیا مدعی شده منچستریونایتد برای خرید رونالدو، 25 میلیون یورو همراه با پاداش به یوونتوس می پردازد و قرارداد این ستاره پرتغالی با شیاطین سرخ، دو ساله و با دستمزد سالانه 25 میلیون یورویی است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فوق ستاره دنیا منتقل میشه و ارقام قراردادش بلافاصله اعلام میشه. اینجا 4 تا بازیکن فکستنی منتقل میشن و ارقام انتقالشون از اسرار فوق سری دنیاست!!!
پاسخ ها
12
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
دقیقا...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار