بازدید 9378
بازتاب

ابتلای اسکوچیچ و هاشمیان به کرونا تایید شد

کد خبر: ۱۰۷۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲ 25 August 2021

مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی در خصوص دور جدید اردوی تیم ملی که از ساعت 12 امروز (چهارشنبه) با حضور 22 بازیکن داخلی آغاز شده است، گفت: امیدواریم تست کرونای بازیکنان منفی باشد تا از فردا بتوانند در اختیار کادرفنی تیم ملی باشند و در تمرینات گروهی شرکت کنند.

وی در خصوص مثبت شدن تست کرونای دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان و اینکه در غیاب آنها تمرینات تیم ملی زیر نظر چه کسی انجام خواهد شد، گفت: در این زمینه مشکلی نیست و تمرینات زیر نظر آقای ماریو و کریم باقری انجام خواهد شد.‌ تمهیداتی اندیشیده شده نه مشکلی بابت غیبت آقای اسکوچیچ و هاشمیان وجود نداشته باشد.

ابتلای اسکوچیچ و هاشمیان به کرونا تایید شد

سرپرست تیم ملی فوتبال در خصوص اینکه گویا هفته آینده اسکوچیچ و هاشمیان به تمرینات اضافه خواهند شد، اظهار داشت: بله، هر زمان که تست آنها منفی شود، این اتفاق می‌افتد. پزشکان در هفته دو تا سه بار از آنها تست می‌گیرند و هر زمان منفی شد، به تمرینات می‌آیند.

خورشیدی درباره زمان اضافه شدن لژیونرها خاطرنشان کرد: طبق تاریخ فیفادی لژیونرها از 8 شهریور به تمرینات اضافه خواهند شد. ما همان روز تست کرونا می‌گیریم و روزهای 10 و 9 شهریور با تیم تمرین خواهند کرد تا برای روز 11 شهریور و بازی با سوریه آماده شویم.

وی درباره مشکلاتی که برای برخی لژیونرها از جمله سامان قدوس مطرح شده که قوانین قرنطینه هنگام بازگشت به کشور شاغل در آن اجازه نمی‌دهد تیم ملی را همراهی کند، گفت: به محض انتشار این خبر، روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال با دستور عزیزی خادم پیگیر مسئله شد. کامرانی‌فر، سرپرست دبیرکلی فدراسیون هم با وزارت امور خارجه این کشورها از جمله انگلیس تماس گرفتند و هیچ‌کدام چنین موردی را گزارش نکردند. پروتکل‌های آنها مثل تمام کشورهاست و مشکلی برای همراهی لژیونرهای ما در انگلیس، یونان، هلند، پرتغال و... وجود ندارد و ما همه آنها را استعلام کردیم و اعلام شد مشکلی نداریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل