بازدید 8555

با زندانیان باید با ‎کرامت رفتار شود

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در توئیتی به موضوع بدرفتاری با زندانیان در زندان اوین اشاره کرد.
کد خبر: ۱۰۷۲۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶ 25 August 2021


‏به گزارش تابناک، محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

‏بایستی با زندانیان با ‎کرامت رفتار شود،زندان برای ‎مجرم پروری نیست بلکه ‎کانون تربیت است.لازم است مسئولین امر ضمن برخورد با خاطیان واقعه اخیر ،گزارش آنرا ارائه دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۱۹
خیلی مهمه که نظر عنابستانی در این مورد چی هست ؟
اقای بی خیال یه جور رفتار نکنید که انگار از خونه بی خبرید . واقعا مگه میشه این کار اتفاقی که نیست تکرار و مکررات داره که اینقدر راحت با توجه به وجود دوربین و مطلع بودن این جنایت رو انجام میدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
جنایتی نیست. اگر زندانی در حد زندانی معمولی باشه مثلا بدهکار و یا ورشکست و به علل اتفاقی در زندان است چننی رفتاری مطمئنا باهاش نمیشه. ولی برخی از زندانیان از اشرار و اراذل اوباش می باشند که دست خودتونم بدید تکه تکشون میکنید. فرض کنید کسی شمارو در کوچه خیابون با چاقو میزنه تازه نه اینکه تهدید کنه میزنه و اموال شمارئ میبره و یا حتی ممکنه برخی را بکشه در مقابل چنین کسانی اتفاقی که در زندان من دیدم چیز عجیبی نیست و بیش از اینها باید باهاشون بدرفتاری بشه.
زندان اصلا نباید راحت باشه، الان زندان شده هتل خلافکارها
طرف میره زندان رودارتر میشه و وقتی برمیگرده میاد بیرون گستاخ تر میشه
اگه براشان ناراحت هستید بیاید جای زندانی ها با نخبه ها رو عوض کنید
روح شهید ستار بهشتی شاد
اتفاقا این چند روزه شبکه های خارجی دارن دایما از کرامت ما در زندان ها تمجید میکنن و تصاویرش رو نشون میدن.
بله صحیح است، فقط لطف بفرمائید کرامت رو‌ معنی کنید. ما در مورد برخورد با کرامت مشکلی نداریم فقط معنی کرامت رو‌ نمیدونیم!!!
این تصاویر همانگونه که مقامات محترم کشور بارها تکرار کرده اند بیانگر رعایت حقوق انسانی در کشور و الالخصوص زندانها می باشد. برداشت اشتباه شبکه های معاند از به ظاهر رقص و شادی زندانیان را که شکنجه تعبیر کرده اند، در کجای دنیا شوخی فیزیکی بین سربازان گمنام امام زمان و زندانیان را شکنجه ارزیابی می کنند. بیچاره زندان بانان محترم دیده اند که برخی از زندانیان زیادی تو خودشون هستند سعی کردن یه مقدار مشت و مال و ماساژ بهشون بدن، این واقعا جرمه؟
به مسئولین اعتمادی نیست .هرچه بگویند(ولو اینکه ذره ای راست باشد)کسی باورنمیکندوقتی میگویند : آدمها محترمند-زندانی آدم است و حق دارد -حقوق بشر را هیچ کشوری بیشتر از ما رعایت نمیکند- فساد درکشورجایی ندارد -یا ماهم تازه خبردارشدیم -اینها واقعیت ندارد وفیلم دشمن است .مسئولین ما از کره ماه می آیند وبیخبرند از همه چیز
احسنت
عجب جوکی گفتی!! سالهاست که به قول یکی از دوستان خواننده همین سایت، عده زیادی از اپوزسیون کشور تو شبکه های خارجی دارن مانور میدن که ما رو انطور و اونطور شکنجه کردن! به خاطر ضد انقلاب بودن کلا کسی هیچ کدوم از حرفاشون رو گوش نمیده!! تازه که تصاویر لو رفته موندین چی کار کنین؟!!!
آقای آصفری سخنان شما مثل این است که بگوییم ماست سفید است عسل شیرین است کلی گویی دردی از مردم را درمان نمی کند از کشورهای پیشرفته یاد بگیرید با مردم شفاف صحبت کنید
درد ادعای بی عمل مسئولان که دائم از کرامت، عزت، رافت اسلامی، قضاوت علی وار و ... حرف می زنند به مراتب دردناک که از شکنجه زندانیان است
البته با مختلسین و دزدان و قاچاقچیان همینگونه برخورد می شود نیاز به سفارش نیست .سیاسی ها هم که خونشون مباحه
در برابر قانون همه برابرن...همه باید درپناه قانون باشن چه شاکی چه مجرم...وقتی طرف محکوم به حبس شده درپناه قانون فقط بایدحبس بکشه.
کسایی که دلشون برا زندانی ها می سوزه ، اگه راست میگن هر کس به اندازه سهم خودش بره به زندانی های مالی کمک کنه که بخاطر یه میلیون توی زندان هستند که اونها آزاد بشن، خواهشا نشن کاسه داغ تر از آش
مامور نیروی انتظامی قاتل فراری رو دستگیر میکنه قانون اجازه نمیده که دستی روش بلند بکنه، جالب اینه که قاتل می زنه توی گوش مامور
جناب نماینده:
مشکل ما در این سال‌ها گفتن باید ها برای حل مشکلات است
با تجویز باید ها مشکلات کشور حل نمی شود
با سفارش کردن به باید ها مشکلات کشور به پایان نمی رسد
وقتی مردم را نامحرم دانستند
وقتی خودی و غیر خودی کردند
وقتی به خشونت خشم مقدس می گفتند!!!!!!!!!
وقتی از پاسخگو بودن خود را مبرا دانستند باید منتظر چنین روزهایی بودند
خوش رفتارتر از شما هیچ کس نیست
الان یجوری همشون میگن باید بررسی بشه و کرامت حفظ بشه انگار تا امروز نمیدونستن تو زندانا چه خبره!!!!
اگرم نمیدونستین که وای به حال شما که مثلا مسئولین!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست