بازدید 20892

زاکانی: ناسزاها را به جان خریدم تا خدمت کنم

نماینده قم در مجلس، گفت: امروز احساس می‌کنم برای تغییر محل ماموریت در جبهه سخن می‌گویم؛ اتفاقی که هم تلخ است و هم شیرین؛ تلخ است چراکه از یک فرصت خدمتگزاری جدا می‌شوم و ان‌شاءالله شیرین خواهد بود که در فرصتی دیگر به خدمتگزاری مشغول می‌شوم.
کد خبر: ۱۰۶۹۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ 14 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، علیرضا زاکانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جلسه صحن علنی امروز (۲۳ مرداد) در دستور بررسی استعفای خود از کسوت نمایندگی به منظور حضور در جایگاه مدیریت شهرداری تهران، طی سخنانی گفت: طی ۱۲ سال نمایندگی مردم شریف تهران و یکسال خدمتگزاری مردم مهربان و صبور قم بارها پشت این تریبون قرار گرفتم، نطق سالانه و اضطراری، موافقت یا مخالفت با وزرا و یا استیضاح‌های نفس‌گیر هر کدام خاطره‌ای برای این همکار کوچک شما بوده است.

وی ادامه داد: امروز احساس می‌کنم برای تغییر محل ماموریت در جبهه سخن می‌گویم؛ اتفاقی که هم تلخ است و هم شیرین؛ تلخ است چراکه از یک فرصت خدمتگزاری جدا می‌شوم و ان‌شاءالله شیرین خواهد بود که در فرصتی دیگر به خدمتگزاری مشغول می‌شوم.

نماینده قم گفت: شرایط امروز انقلاب بسیار حساس و دارای فرصت‌های عظیم است. جریان انقلاب در یک مقطع بی‌نظیر در تاریخ ۴۳ ساله جمهوری اسلامی و در مقابل انبوهی از کارهای فوری و اولویت‌دار است.

زاکانی در ادامه ابراز داشت: جریان انقلاب در مقابل انبوهی از کارهای فوری و اولویت‌دار قرار دارد و فرصت‌های مهمی در کنار مجلس و شوراها قرار دارد چراکه علیرغم نارضایتی مردم امیدواری زیادی به نیروهای انقلاب در قوای سه گانه و شوراها وجود دارد و آنچه مهم است ارتقای سرمایه اجتماعی نظام است. کاهش سرمایه اجتماعی در تهران بیشتر از سایر نقاط کشور زشتی خود را نشان داده که لازم است ارتقا آن پیوست قرار گیرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: رهبر حکیم انقلاب فرمودند تهران نماد آبادی و سبک زندگی در کشور و خط‌دهنده برای شهرهای سراسر کشور است، لذا از همه نمایندگان شریف ایران مدد می‌طلبم این برادر کوچک خود را یاری کنید تا با فعالیت جهادی و تکیه بر نخبگان بتوانیم الگویی از یک کلانشهر مطلوب در جهان اسلام ارائه نماییم و در گام دوم انقلاب در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی قدم برداریم.

زاکانی خاطرنشان کرد: اکنون برای اداره کلانشهر تهران انتخاب شده‌ام و از اعتماد اعضای شورای شهر تشکر می‌کنم اگر صلاح بدانید آماده خدمت‌رسانی در سنگر دیگر هستم و اگر مصلحت ندانید در مجلس شورای اسلامی و در کنار شما خواهم بود. امروز عرصه جهاد دیگری را پیش روی خودم می‌بینیم و ناسزاها را بر جان خریدم تا خدمت کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱۴۰
انتشار یافته: ۳۹
عطش خدمت!!
ای خدمتگزار ... ای تشنه خدمت
بجاي به جان خريدن گوشها رو باز كنيد و بشنويد كه چه مي گويند و دست از سر اين شهر برداريد .
عشق به خدمت
بزور هم شده باید خدمت کنه
اینو میگن یک فرد انقلابی
میشه زاکانی جان به ما خدمت نکنی!!
اون ساعت چند ده میلیونی تان را با هم حتما با همین ناسزاها حریدید!!!
والا منم توی اداره خودمون میخوام خدمت کنم اما رئیسم هیچ جوره با جابجاییم موافقت نمیکنه!
آدم وقتی این شور خدمت رو میبینی از خود بی خود میشه
اخی ،ممنون که هستی.ممنون که قبول زحمت در شهرداری تهران روکردی.هر کی که قبلا بر این کرسی تکیه زده ،راضی بوده ،یا سر از بهشت در آورده و یا ریاست مجلسی چیزی. صندلی شهرداری تهران که کرسی نیست ،سکوی پرتاب شهردار و دور و بری های ایشونه.
خدا رو شکر
باور کردم.
دلم سوخت این بیچاره چه رنجی کشیده تا به مردم خدمت کنه !!!! همچین عاشق خدمت به مردمه که هرچقدر فحشش بدهند حتی اگر کتکش هم بزنند باز هم دست از خدمت به خلق برنمی دارد دلم کباب شد !!!! هاهاهاهاها
چقدر چاپلوسی چقدر تملق . اگر مردم نخواهند تو برایشان خدمت کنی کیو باید ببینند؟
الهی
حیف از تو
باید شهردار لندن یا نیویورک میشدی.
خدا را شکر که آقای زاکانی هم مانند سایر مسئولین عزیزمان شیفته خدمت هستند ! ولی بهتر بود کار شهرداری پایتخت را به یک متخصص عمرن شیفته خدمت می سپردند.
!!!! چرا جبهه و جنگ را وجه المصالحه خود قرار می دهید ؟! بگویید شهرداری را دوست داشتم
. رفتم اونجا. دیگه چرا موضوع را الکی معنوی می کنید ؟!!!
موفق باشید آقای زاکانی ما هم برای پیشبرد اهدافتان دعا میکنیم
لطفا اینقدر از جبهه سوء استفاده نکنید که وقتی گند کارها تون درامد مردم به حساب رزمندگان و ایثارگران نیاندازند
جوگیر شدی عمو، هیچکی از تو نخواسته خدمت کنی چون جایگاه مردمی نداری
مهمترین وظیفه هر فرد رعایت قانون است. با رعایت قانون بیشترین خدمت را به کشور کرده نه با ادعای خدمت
کی برای شمادعوتنامه فرستاده که خدمت کنی؟خودت برای پست ومقام اومدی،حالامنت میزاری که میخوام خدمت کنم؟همه احساس تکلیف میکنن،بهدازمدتی باکلی کوله باردزدی ورانت ورابطه وحقوق نجومی واملاک واگذارشده به دوستان وبستگان میرن دنبال کارشون،نمیخوایم آقا،شماشخصیت وشرافت خودت راحفظ کن وبرو
بیا ببینیم چیکار میکنی شهرداری تهران تو را فریاد می‌زند مشکل گشای شهر متخصص شایسته منتخب نه منتصب....
کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی . شما و امثال شما کاسب هستید و بس نه دلت به حال کسی میسوزه و نه احساس مسئولیت می کنی. و نه اینکه سواد اینو داری که به خلق خدا خدمت کنی. تو اگه واسه خدا کار میکردی سر همین مسئولیت که داشتی از دل و جون مایه میگذاشتی .
معلومه چقدر هولی برای رسیدن به پست و مقام. البته همتون همینطورید. اول به اسم اسلام میایید وسط بعد به اسم های مختلف دیگه ریاست رو ول نمیکنید. حالا خواهیم دید جنابعالی چند مرده حلاجید.
آخه حرف نسنجیده وناپخته از شما زیاد شنیده می‌شود جناب زاکانی، به همین دلیل ایراد وانتقاد علیه شما بسیار وارد است، سکاندار شهرداری با عظمت تهران فردی کاری میخواد نه دارای حواشی زیاد ودر همه موارد اظهار نظر میکنه، یاعلی
سنگ پای قزوین دیگه کم آورد !!!!
تشنگان قدرت برای هر پستی آمادگی دارن(تخصص کشک)
دروغ می گی اقای زاکانی. نه اهل خدمتی .نه مرام اهل جبهه ورزمندگان رو داری.
اینکه بدون تخصص کاری را قبول کنی نهایت بی تقوایی است اقای زاکانی تشنگی تان را برای قدرت با ماموریت های مقدس زمان جنگ در جبهه مقایسه نکنید
خدمت گزار کی بودی تو ….
اینکه به شما بگویند تخصص ندارید ناسزا هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بگویید تخصص تان در زمینه شهرداری چی هست؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شما یک مدرک دکترا با هزارتا حرف و حدیث که خودتان خوب می دانید بخش زیادی اش درست است دارید که حتی قادر نیستید در همان زمینه تحصیلی تان یک سخنرانی علمی بکنید
خدمت؟؟!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

و اما ملت بد بخت و بخت برگشته ايران........................................................................................................................
بابا!خدمتگزاران!!
واقعا در این مملکت قحط الرجال است آدم به همه کار به هیچ کار
احساس تکلیف فرمودین برادر !!!@@
اقای زاکانی

از کدام ناسزا در حق خودتان می گوئید

شما که اختصاصا و تنها برای اینکه توپخانه ناسزا گفتن تان همچون کاتوشا براه بود

کاندیدا فرمایش و نمایش تائید کردن

تا با به توپ بستن انواع ناسزا گفتن به رقبا

دوستان را از زیر اتش سئوالات بدرارید

و اکنون نیز مزدتان را نیز دریافت کردید تا انجا که قانون را بخاطر مزد شما تغیر می خواهند بدهند

والان نه از کیهان ونه از رسانه ملی و نه هیچ مرجعی

خبری نیست که

وا اصفا وا مصیبتا وا قانونا
این حس خدمت و از جان گذشتگی برای پست و مقام ، فقط در مدیران کشورمان دیده میشود.
آقای زاکانی نماینده مجلس هم بودی میتونستی بیشتر هم خدمت کنی،شما شهردار تهران بشی درآمد ببشتری داری لطفا منت نزارید
منم حاضرم برای این خدمت( پست و مقام و منصب با مزایای فراوان) بهم فحش بدن!!!! اما یه سوال اگر به شما میگفتن برای خدمت به جای اینکه شهردار تهران بشی باید رفتگر بشی باز هم حاضر به خدمت و فحش شنیدن بودی!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای زاکانی باور کردیم......
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی