بازدید 11895
۲

کارخانه: معروف و موسوی خسته بودند، نیامدند!

کد خبر: ۱۰۶۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹ 10 August 2021

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: معروف، موسوی و غفور چون در لیگ ملتها و المپیک بودند خسته هستند.

به گزارش تابناک ورزشی؛  مصطفی کارخانه سرپرست تیم ملی والیبال در گفت‌وگو با رادیو ورزش گفت: عبادی پور، مجرد، صابر کاظمی، میلاد صالحی و جواد کریمی از تیم المپیک به مسابقات قهرمانی آسیا می روند.

وی درباره سرمربی تیم ملی اظهار کرد: عطایی مثل یک میوه رسیده است و همه باید از مربی ایرانی دفاع کنیم. ما با مربی خارجی نتیجه نگرفتیم و باید به مربی ایرانی افتخار کنیم.

کارخانه: معروف و موسوی خسته بودند، نیامدند!

سرپرست تیم ملی والیبال درباره غیبت معروف، موسوی و غفور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: این امر به معنای این نیست که آنها را برای همیشه کنار می گذاریم. معروف، موسوی و غفور چون در لیگ ملتها و المپیک بودند خسته هستند. انشالله با شیب مناسب هدف گذاری ما المپیک پاریس است. همه هدف ما این است که با مربی ایرانی افتخار کسب کنیم.

کارخانه گفت: دیگر نمی خواهم در تیم ملی مربی گری کنم. در این مقطع عطایی از من خواست در کنارش باشم و الان خیلی راضی هستم که در تیم ملی هستم. در تیم ما عبادی پور با ۲۸ سال سن پر سن و سالترین و بردیا سعادت با ۱۹ سال سن جوانترین بازیکن ما است. مسابقات قهرمانی آسیا ۲۱ تا ۲۸ شهریور در ژاپن برگزار می شود.

برنامه باشگاه خبر هر شب از ساعت ۲۲ الی ۲۳ از رادیو ورزش پخش می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سلام به اقای کارخانه گرامی ممنون بابت همکاری و همیاریتون با والیبال لطفا کارخانه والیبال ایرانی رو راه اندازی کنید تا ارزش ایرانی بودنمون رو بدونیم
قدیما سر سفره وقتی یک غذای زیاد درست میشد وتکراری بچه های که نمیخوردند مادرشون میگفت اون سیره نمیخوره گرسنه ش شد براش لقمه نون وپنیر درست میکنم با اینکه همه میدونستند اون فرزند قهر کرده وخسته شده از اون غذا جالب ترش اینه که مادر موفق میشد وفرزند بیچاره باید یا اون غذا رو میخورد یا اگر به مهمانی میر فتن حسابی تلافی میکرد وتشکر مخصوص از صاحبخانه بابت پذیرای خوب الان از اون برنامه ریزی زیرکانه مادر در تمام امور زندگی دارند پیروی میکنند همیشه موفق وپیروز باشید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل