بازدید 13798

منصوریان هم از مجری تلویزیون شکایت کرد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک از برخی افراد شکایات مختلفی را مطرح کرد.
کد خبر: ۱۰۶۸۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ 07 August 2021

به گزارش تابناک، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک علیه مجری صداوسیما، یکی از عوامل سابق باشگاه آلومینیوم و چند صفحه اینستاگرامی شکایتی را در نهاد‌های امنیتی و قضایی مطرح کرده است.

علیرضا منصوریان به دلیل توهین، افترا، تشویش اذهان عمومی و انتشار مطالبی غیر واقع از علی حاجی آبادی مجری صدا و سیمای استان مرکزی به قوه قضاییه، نهاد‌های امنیتی و دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده است. وی معتقد است مطالب کذب منتشر شده مهندسی و با برنامه بوده و به جایگاه و شخصیت اجتماعی او که جزو بازیکنان و مربیان ملی به حساب می‌آید صدمه زده و به شدت دنبال پیگیری این پرونده است.

منصوریان از رضا فرهمند یکی از عوامل سابق تیم آلومینیوم به دلیل وارد کردن افترا و تشویش اذهان عمومی شکایتی را در قوه قضاییه و نهاد امنیتی انجام داده و به مانند پرونده قبل پیگیر به سرانجام رساندن آن است.

وی هم‌چنین از برخی صفحات مجازی فعال در استان مرکزی به جرم انتشار مطالب خلاف واقع، دروغ و منحرف کردن افکار عمومی شکایتی را به پلیس فتا داشته و خواستار برخورد با چنین صفحاتی شده است. منصوریان قصد دارد پس از مشخص شدن مسببین این امر، در مصاحبه‌ای اسامی این افراد را اعلام کند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل