بازدید 6267

مصدومیت ۱۵ نفر در دو سانحه رانندگی در اصفهان

۲ فقره حادثه رانندگی در جاده سمیرم به حنا و کاشان به اردستان در استان اصفهان روز جمعه در مجموع ۱۵ مصدوم داشت.
کد خبر: ۱۰۶۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳ 07 August 2021

به گزارش «تابناک»، مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان جمعه شب در گفت و گو با ایرنا گفت: ساعت ۱۷ و ۵۰ دقیقه امروز ۲دستگاه خودرو سواری پراید در جاده سمیرم به حنا بعد از ایران خودرو با یکدیگر برخورد کردند که پس از اعلام به اورژانس پیش بیمارستانی، سه واحد آمبولانس و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل اعزام شدند.

غفور راستین افزود: در این سانحه رانندگی ۱۰ نفر شامل چهار مرد، دو زن، یک دختر و سه پسربچه مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان سیدالشهدا (ع) سمیرم منتقل شدند.

وی تصریح کرد: به منظور کمک به فرماندهی حادثه ۲ آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان سیدالشهدا سمیرم داده شد تا مصدومان بدحال و قابل اعزام را به بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرضا منتقل کنند.

شهرستان کوهستانی سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان همچنین درباره حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو پراید ساعت ۱۰ و ۴ دقیقه روز جمعه در جاده کاشان به اردستان مقابل روستای موغار بیان کرد: پس از اعلام این حادثه یک دستگاه آمبولانس و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل اعزام شدند.

وی اظهارداشت: در این حادثه پنج نفر شامل ۲ زن و سه کودک مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان اردستان منتقل شدند.

راستین ادامه داد: در ساعت ۱۶ و ۳۵ دقیقه امروز سه نفر از این مصدومان از جمله خانم ۲۸ ساله، پسر ۱۲ ساله و پسر سه ساله توسط بالگرد اورژانس از بیمارستان اردستان به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان و سپس به صورت زمینی به بیمارستان آیت الله کاشانی منتقل شدند.

علت بروز این حوادث توسط پلیس راه در دست بررسی است.

شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر ۴۲ هزار نفر در فاصله ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست