بازدید 4173

در تنگه هرمز و خلیج فارس امنیت کامل برقرار است

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:در تمام مرزهای آبی خلیج فارس و تنگه هرمز امنیت کامل برقرار است، حتی برای دفاع از امنیت منافع جمهوری اسلامی در آب‌های آزاد و دور دست آمادگی لحظه‌ای داریم.
کد خبر: ۱۰۶۸۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷ 06 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت:در منطقه استراتژیک تنگه هرمز، سیستم کنترل باند حاکم است، هر شناوری که وارد و خارج می‌شود با رصد کامل و اشراف اطلاعاتی کنترل می‌شود و اشراف هوشمندانه کاملی در تنگه استراتژیک هرمز وجود دارد.

وی افزود: دشمن می‌داند تحرکاتش رصد می‌شود و به محض تخلف حتی سهوی، تذکر جدی می‌گیرد و سریعا باید مراعات کند، در غیر اینصورت با برخورد قاطع و مقتدرانه مواجه می‌شود، این یک موضوع عادی است و به یک امر بدیهی تبدیل شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ادامه داد:باید یادآوری کنم که امنیت خلیج فارس با کشورهای مسلمان خلیج فارس است. خلیج فارس خانه ماست و جایی برای حضور بیگانگان نیست ما و برادران مسلمانمان به راحتی می‌توانیم امنیت این منطقه را تامین کنیم، اصلا نیاز به حضور بیگانگان در آب‌های نیلگون خلیج فارس نیست.

دریادار تنگسیری یادآور شد: ما برای تامین منافع انقلاب اسلامی و امنیت مرزهای کشور عزیز اسلامی بسیار جدی و انقلابی عمل می‌کنیم و با کسی شوخی نداریم، محکم ایستاده ایم و به حول و قوه الهی، تا آخرین نفس خواهیم ایستاد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر