بازدید 9790
۳

ناکامی سعید معروف در انتخابات جهانی ورزشکاران

کد خبر: ۱۰۶۷۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵ 04 August 2021

انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) برگزار شد که سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که یکی از ۳۰ کاندیدای حضور در این کمیسیون بود، موفق به کسب آرای لازم نشد.

به گزارش تابناک ورزشی، پائو گاسول ملی‌پوش بسکتبال اسپانیا که دو روز قبل از عرصه ملی خداحافظی کرده بود، به همراه فدریکا پلگرینی شناگر ایتالیا، یوکی اوتا شمشیرباز ژاپنی و مایا مارتینا ووشچوفسکا دوچرخه‌سوار لهستانی برای عضویت در این کمیسیون انتخاب شدند.

تعداد ۳۰ ورزشکار تشکیل‌دهنده کمیسیون ورزشکاران IOC هستند و هر کدام از اعضا برای یک دوره چهار ساله انتخاب می‌شوند. دوره حضور چهار نفر از اعضای فعلی کمیسیون به پایان رسید و بر همین اساس مقرر شده است که اعضای جدید جایگزین نفرات قبلی شوند.

انتخابات کمیسیون ورزشکاران همزمان با آغاز بازی‌های المپیک در محل برگزاری بازی‌ها آغاز شد و امروز به پایان رسید. معروف شب گذشته با انتشار یک پست در اینستاگرام، از حضور در تیم ملی خداحافظی کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بهتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
ناسپاسی جزو خصوصیات منفی,برخی هموطنان هست که در مقابل زحمتکشان کسور اینگونه برخورد می کنند . بیایید در مقابل زحمت و ایثار دیگران سپاسگزار باشیم . و نتیجه اس هم همین وضعیت فعلی مان هست ..اقای معروف هر جا هستید .انشا اللله موفق باشید. ت
معروف اگر خارجی بود حتما انتخاب می شد و اعضای کمیته المپیک ایران کمکش می کرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست