بازدید 7604

تولید انبوه واکسن کرونای رازی از شهریور

مدیر اپیدمیولوژیک واکسن رازی کووپارس از تولید انبوه این واکسن از شهریورماه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴ 28 July 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، مسعود سلیمانی مدیر اپیدمیولوژیک واکسن رازی کووپارس گفت: واکسن رازی کووپارس بدر مراحل پایانی فاز دوم مطالعات بالینی قرار دارد و طی چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه گزارش فاز دوم را برای سازمان غذا و دارو ارسال می‌کنیم و پس از از تأیید وارد فاز سوم خواهیم شد، تصریح کرد: احتمالاً هفته چهارم مرداد جاری بتوانیم فاز سوم کارآزمایی واکسن رازی کووپارس را آغاز ‌کنیم.

مدیر اپیدمیولوژیک واکسن رازی کووپارس با بیان اینکه در فاز دوم به ۵۰۰ داوطلب واکسن تزریق شد، بیان کرد: در فاز سوم کارآزمایی واکسن رازی کووپارس نیز ۵۵ هزار نفر واکسن دریافت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: مطالعات حیوانی این واکسن در مرداد سال ۹۹ به پایان رسید و بعد از انجام آزمایش‌های بسیار زیاد وارد فاز انسانی شدیم.

سلیمانی گفت: نتایج فازهای اول و دوم واکسن رازی کووپارس نشان داد که این واکسن مؤثر و بی‌خطر است.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته بعد از تأیید نتایج فاز سوم کارآزمایی از شهریورماه تولید انبوه این واکسن شروع می‌شود و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

به گزارش همشهری‌آنلاین، مدیر اپیدمیولوژیک واکسن رازی کووپارس در حالی از تولید انبوه این واکسن از شهریور خبر می‌دهد که دکتر مصطفی قانعی، عضو کمیته ملی واکسن کرونا، امروز ضمن تشریح آخرین جزئیات تولید واکسن‌های ایرانی گفت: واکسن کووپارس انستیتو رازی هنوز زیرساخت صنعتی ندارد و با فراهم شدن این زیرساخت امید می‌رود بین ۴ تا ۶ ماه آینده بتواند در اسکیل صنعتی تولیدش را انجام دهد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۰
هار هار هار هار هار
کدام شهریور ، احتمالا1410
اينا هم فازش بي اثر
يك سه فاز توپ بسازيد كه دنيا رو بتركونه
نه وجدانن خسته نشدین ؟ بابا چرا فقط بلوف میزنین ؟؟؟؟
خودتونین ......
جمله آخر خبر رو بايد تيتر ميزديد كه ملت الكي اميدوار نباشند. بخدا بازي با جان و احساس مردم اصلا جالب نيست
همسر من داوطلب شد و دو دوز این واکسن رو تزریق کرد. معلوم نبود چی بود. کرونا گرفت درگیری 70 درصد ریه. به جای تولید واکسن که کارایی نداره واکسن بخرین.
بهترین واکسن موجود در جهان می باشد و از ابتدای شهریور ماه به تولید انبوه می رسد واکسن استنشاقی محشره چه تکنولوژی دست پیدا کردن . احسنت
از این دست اخبار هر ماه مینویسید ولی دوباره تاریخ تکرار میشه.
شاید منظورش تولید انبوه غیرصنعتی است. یعنی با همان وسایل آزمایشگاهی یا نیمه صنعتی یک چندصدهزار دوزی را در ماه تولید کنند. همینکه، بعنوان واکسن سوم کشور و در کنار واردات، به اندازه دو سه روز واکسن کشور در کل ماه را هم بدهند، بنوعی غنیمت است.
حالا برای واکسیناسیون کودکان (چه داخل کشور و چه برای صادرات به خارج) هم بتوانند برای 4-6 ماه دیگه، خط صنعتی درست کنند، باز دیر نیست.
وعده سر خرمن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل