بازدید 5299

ایجاد بیش از 300 شعبه بانک ایران زمین در سراسر کشور/ هدف ایجاد تحول در حوزه کارآفرینی و توسعه اقتصادی است

هم اکنون بانک ایران زمین بانک ایران زمین با داشتن 331 شعبه در سراسر کشور به عنوان یکی از بانک های بزرگ خصوصی و یکی از بزرگترین سازمان های فعال کشور است و فلسفه راه‌اندازی این بانک در کشور بیشتر برای ایجاد تحول در حوزه کارآفرینی و توسعه اقتصادی بوده است.
کد خبر: ۱۰۶۵۴۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰ 22 July 2021
ایجاد بیش از 300 شعبه بانک ایران زمین در سراسر کشور/ هدف ایجاد تحول در حوزه کارآفرینی و توسعه اقتصادی است
 
به گزارش خبرنگار« تابناک» امروزه بانک‌های کشور نقش کلیدی در ارائه خدمات بانکی ایفا می‌کنند تا جاییکه تمام این بانک ها در تلاش هستند که با اضافه کردن خدمات نوین بانکی و الکترونیکی و توسعه شعبات بانکی در تلاش هستند که گوی سبقت را از همدیگر بربایند تا از این طریق سهمی در ارائه خدمات در کشور داشته باشند. در این گزارش سعی می‌شود که بانک ایران زمین برای شما معرفی کنیم.   
 
باید گفت که بانک ایران زمین یک بانک ایرانی است که  سهام این بانک در سال ۱۳۹۰ در بازار بورس اوراق بهادار تهران عرضه شد این بانک‌ نیز همانند سایر بانک‌ها تابع سیاست‌های اصولی بانک‌ مرکزی جمهوری اسلامی ایران است. هم اکنون شعبهٔ مرکزی بانک ایران زمین در شهر تهران واقع شده است و این بانک هم‌اکنون مالک شبکه‌ای از ۳۳۱ شعبه در ایران است که  به عنوان یکی از بانک های بزرگ خصوصی و یکی از بزرگترین سازمان های فعال کشور از یک سو و از سویی دیگر به عنوان یک بانک به عنوان یک سازمان مردم نهاد، نقش بسزایی در توسعه فرهنگ مسئولیت های اجتماعی سازمانی در جامعه هم در ابعاد اقتصادی، و هم در زمینه های اجتماعی دارد.
 
فلسفه راه‌اندازی این بانک در کشور بیشتر برای ایجاد تحول در حوزه کارآفرینی و توسعه اقتصادی بوده است   این بانک به دنبال آن است تا با ارائه خدمات با کیفیت و تأکید بر مشتری مداری، بانکی پیشرو در اقتصاد آینده ایران باشد. همچنین ویژگی متمایز «بانک ایران زمین» رویکرد دانش محوری است که فراتر از قلمرو سنتی بانکداری است و کمک می‌کند تا بانک ،ضمن حفظ حقوق صاحبان سهام و سپرده گذاران، نسبت به تحولات محیطی، به بهترین نحو و هوشمندانه عمل کند و بهترین ساختاربندی را درباره محصولات و خدمات خود ارائه دهد.
هدف از تاسیس بانک ایران زمین بیتشر توسعه فرهنگ کسب و کار خصوصی، بسط و گسترش بازار هدف و افزایش روزمره فعالیت‌های تجاری، تولیدی و خدماتی، از طریق انجام فعالیت‌های اعتباری و اعطای تسهیلات، تجهیز منابع و هدایت آنها به جانب فعالیت‌های مولد در بخش‌های مختلف بازرگانی، تولیدی و خدماتی و مسکن و ساختمان، ارائه خدمات پولی کارآمد به دارندگان منابع مالی ، کارآفرینان و متقاضیان ذیصلاح (واجد شرایط)، توسعه، عرضه و خلق ابزارهای نوین بانکی و شناسایی و اجرای شیوه های جدید تجهیز و تخصیص منابع، بهره برداری و استفاده بهینه از فرصتهای محیطی، جهت حفظ و افزایش سرمایه های مشتریان و سهامداران، فراهم آوردن سود بالاتر برای سپرده گذاران و سهامداران، کسب اعتبار و حسن شهرت برای بانک در کلیه فعالیتها و ایجاد زمینه‌های لازم جهت رشد کمی و کیفی بانک و سبقت از رقبا در بازار پول و سرمایه از طریق شناسایی فرصت ها و تهدیدها و بهره برداری مناسب و بهینه فرصت ها است. از همه مهمتر بیشتر جلب اعتماد مردم و رضایتمندی مشتریان نیز است.
 
گفتنی است که بانک ایران زمین، سرآمد و بر جسته در صنعت بانکداری، پیشتازی در ارائه خدمات و محصولات متنوع مورد نیاز مشتریان و پاسخگویی به انتظارات آنان (تعمیق در روش های اسلامی در فردای بانکداری) است. همچنین ورود به بازار و توسعه کسب وکار برای گسترش فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از طریق ایجاد پیوند مستمر و پایدار با ذینفعان (مشتریان، سهامداران، کارکنان) و تقویت بنیه مالی و رشد واحدهای تولیدی، تجاری و خدماتی با تکیه بر بانکداری اسلامی را در چشم انداز آینده خود تحقق پذیر می داند .
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار