بازدید 16407

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۹ تیر/ جان باختن ۲۵۰ بیمار و تزریق بیش از ۴۲۴ هزار واکسن در شبانه روز اخیر/ یک رکورد دیگر کرونایی هم شکست

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۹ میلیون و ۲۴۲ هزار دز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲۷ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۴۲۲ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۶۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲ 20 July 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۶ میلیون و ۹۲۷ هزار و ۶۱۵ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۲ میلیون و ۳۱۴ هزار و ۹۹۸ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۹ میلیون و ۲۴۲ هزار و ۶۱۳ دوز رسیده است؛ عددی که حکایت از تزریق ۴۲۴ هزار و ۲۴۱ دوز واکسن در شبانه روز اخیر دارد که رکورد تزریق واکسن در کشور محسوب می‌شود.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۷ هزار و ۴۴۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که بیشترین تعداد بیمار شناسایی شده در کشورمان از ابتدای شیوع ویروس است.

از این بیماران، ۳۰۳۶ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۳ میلیون و ۵۷۶ هزار و ۱۴۸ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۲۵۰ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۸۷ هزار و ۶۲۴ تن رسیده است و تا به امروز نیز خوشبختانه ۳ میلیون و ۱۶۸ هزار و ۸۳۴ تن بهبود یافته‌اند.

همچنین ۴۴۲۲ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تاکنون هم ۲۵ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۴۷۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۶۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۶۶ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۱۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۷ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۳ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۱۴
مردم و مسئولان هر کدام چند درصد مقصر این وضعیت کنونی هستند؟ مردم محدود می شوند جریمه می شوند اما مسئولان در نهایت فقط عذرخواهی می کنند
خسته نباشید این امار تا شروع محرم دوباره صفر می شه مراسم ها که برگزار شد مجدد می ره بالا
تقریبا میتوان گفت فارغ از مدیریت افتضاح کرونایی مسئولان ایران و چند کشور دیگر در جهان ، ولی کرونا تا چند سالی مهمان بشر است

لعنت خدا بر کسانی که این ویروس را به جان بشر انداخت.
راه حل رفع مشگلات فقط و فقط تعامل با دنیا هست ولاغیر
به نظر میاد موج جدید به موج بعدی وصل خواهد شد و امواج جدید را در پیش رو خواهیم داشت
مدارس امسال نیز بلاتکلیف خواهند بود
موج سواری دولتمردان و مسئولان بر امواج کرونایی قابل تقدیر و تشکر است

تشکر می کنیم از فضاحت مدیریتی تان

جز تعطیلی و محدودیت ها و جریمه های مالی مردم هیچ کاری نمی کنید برای این مردم
آقای نمکی با این فرمان بری مقام اول تلفات جهان را بدست میاوری
چرا مسولین هیچ اهمیتی به تلفات مردم ندارند
باید تا قبل از رسیدن محرم و بازگشایی مدارس از شر این ویروس خلاص می شدیم، باید منتظر موج های یعدی هم باشیم
وقتی اکثر جامعه اصلا" ماسک استفاده نمی کنند و هنوز برخی از مسئولین بی درد، انکار می کنند!
لت و پار کردین رکوردو دیگه ولش کنین
چرا مسولین فکر سلامت دشمن قسم خوده خودشان امریکا هستند و می‌خواهند واکسن به امریکا بفرستن ولی فکر مردم ای آن نیستند
خدایا خودت به داد مردم ایران برس مسولین بی خیال مردم ایران هستند
"... عددی که حکایت از تزریق ۴۲۴ هزار و ۲۴۱ دوز واکسن در شبانه روز اخیر دارد که رکورد تزریق واکسن در کشور محسوب می‌شود".!!!!!!!!!!!
رکورد جدید مبارکتان باشد!
فقط به قول برخی دوستان مراقب باشید کمرتان رگ به رگ نشود.
من نمی دانستم ویروس کرونا مسلمان دوست است وقتی شنیدم که ستاد کرونا اعلام کرده که مردم می‌توانند در مراسم مذهبی شرکت کنند فهمیدم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان