بازدید 7269
۴

افزایش قیمت نان خودسرانه نبوده است

نایب رئیس اتاق اصناف تهران گفت: قیمت جدید نان با ابلاغ کارگروه ملی ساماندهی گندم، آرد و نان تعیین شده است.
کد خبر: ۱۰۶۵۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰ 20 July 2021

به گزارش «تابناک»، ابراهیم درستی در گفتگو با فارس در رابطه با افزایش قیمت نان، گفت: قیمت جدید نان پیرو جلسه کارگروه ملی ساماندهی گندم، آرد و نان در استانداری تهران تعیین شده است.

نایب رئیس اتاق اصناف تهران افزود: با توجه به افزایش هزینه‌های تولید نان و درخواست مکرر نانوایان از اتحادیه‌های نانوایان مبنی بر افزایش قیمت نان، درخواستی برای افزایش قیمت نان از سوی اتحادیه نانوایان به کارگروه ملی ساماندهی گندم، آرد و نان ارائه شده بود.

وی بیان داشت: لذا براساس درخواست اتحادیه نانوایان در جلسه مذکور درخواست افزایش قیمت نان مورد بررسی قرار گرفت و در نتیجه کارگروه ملی ساماندهی گندم آرد و نان با افزایش قیمت نان موافقت کرد و روز گذشته (یکشنبه) افزایش قیمت نان به صورت رسمی ابلاغ شد.

درستی اظهار داشت: افزایش قیمت نان به هیچ عنوان خودسرانه نبوده و این افزایش از سوی اتحادیه نانوایان صورت نگرفته است بلکه براساس ابلاغیه رسمی کارگروه ملی ساماندهی گندم، آرد و نان انجام شده است.

وی افزود: در جلسه تعیین قیمت نان، قیمت جدید نان براساس آرد یارانه‌ای نوع یک و نوع دو یعنی آرد ۶۶۵ تومانی و ۹۰۰ تومانی تعیین شد.

درستی با بیان اینکه با توجه به افزایش هزینه تولید و افزایش دستمزد کارگر قیمت تمام شده نان افزایش یافته بود، گفت: لذا افزایش قیمت نان خارج از ضابطه توسط نانوایان گران شده بود.

وی بیان داشت: یکی از اهداف تعیین قیمت نان توسط کارگروه ملی ساماندهی گندم آرد و نان ساماندهی قیمت نان بود.

به گزارش فارس، در حالی که روز یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ قیمت جدید نان اعلام شد، اما شرکت بازرگانی دولتی ایران در اطلاعیه‌ای روز دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ افزایش قیمت نان را ممنوع اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است: مسئله تعیین قیمت نان در دستور کار ستاد اقتصادی دولت قرارداد و افزایش قیمت نان قبل از تصویب در ستاد اقتصادی دولت ممنوع است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
بلاخره چي شد؟ مديريت نوين به اين ميگن. البته دشمن و تحريمها هم كم تقصير ندارند.
کلا هیچ گرامی در این مملکت خودسرانه نیست، همش برنامه ریزی شده هست و دست های مسئولین عالی رتبه در کارست.وگرنه کی جرات داره خودسر چیزی را گران بفروشه؟؟؟؟؟؟
چه فرقی می کنه چه خود سرانه باشه ، چه مصوب و دستوری . استانداری ، اتحادیه و کار گروه ملی و همه مسئولین مشغول کارند تا تو نانی به کف آری و به غفلت نخوری . گل می روید ز باغ گل می روید ، کجای کاری بابا !
این شرکت بازرگانی دولتی ایران در ایران نیست یا در باغ نیست ! ستاد اقتصادی دولت کشکه که استانداری و اتحادیه و کارگروه ملی . . . برای افزایش قیمت نان تصمیم گیری می کنند ؟ پس بفرمائید همه چیز خودسرانه بوده حتی حرف شما !
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان